Bitcoin Forum
May 11, 2024, 11:02:00 AM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: [ANN][ENVY] Envy Coin | ICO- Bittrex | lanceri 9/28/14 10 pm GMT |Hashlet Backed  (Read 1375 times)
Sethtabiah (OP)
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 120
Merit: 100


View Profile
September 28, 2014, 05:04:27 AM
 #1

!!belangrijke mededeling!!

Bericht van Bittrex:
Bittrex wordt gastheer van de EnvyCoin ICO. Ter herinnering, bieden we escrow voor het ontwikkelteam. We zijn niet onderschrijven deze munt of anderen op onze beurs. Doe je eigen onderzoek voor beurs. Hieronder zijn de definitieve en volledige termen voor deze ICO; geen andere voorwaarden zijn vereist.

* Wij zullen de portemonnee beoordelen voordat in eerste instantie toe te voegen.
* Wij houden alle Premine Munten - 50M. Alle verkochte munten worden vernietigd aan het einde van het ICO.
* De ICO heeft een looptijd van 7 dagen vanaf 28 september 2014
* Naast het ICO termen, indien ten minste 5M ENVY niet wordt verkocht, succes criteria niet worden gehaald.
* Als succes voorwaarden niet wordt voldaan, alle BTC geïnvesteerd zal worden terugbetaald via een buy muur.
* Zodra de ICO is dan zullen we verifiëren er werken portemonnee, blockchain en blok ontdekkingsreiziger.
* We zullen de fondsen in depot houden voor 3 dagen - op dat moment, zullen we het geld vrij.
* Geen handel van de munt zal worden toegestaan ​​tot de ICO eindigt en depot wordt vrijgegeven.
  * ALLE VERKOOP DEFINITIEF en er zijn geen vergoedingen - door deel te nemen in deze ICO, gaat u akkoord met de bovenstaande voorwaarden.






-----We zijn trots om aan te kondigen Envy Coin-----
-----50M ICO coins @ Bittrex-----
-----Mijnbouw Delen Profit Program-----
-----bedrijf plannen-----
**Bittrex zal het ICO fondsen escrow**












Envy Coin [ENVY]
POW X11 algoritme
-100- miljoen munten
-50- miljoen ICO
-0- Premine
Asset-backed by Hashlet mijnwerker uit GAW
60 Tweede bloktijden
10 Coins per blok
​DigiShield​​








   Envy munt is een asset-backed Crypto valuta gericht op stabiliteit en bruikbaarheid. We zijn van plan om de stabiliteit te bieden door het hebben van Envy ondersteund door Hashlet cloud mijnbouw. Dit zal dagelijks inkomsten voor de munt te voorzien. Deze Hashlets zullen worden gekocht met fondsen die door een eerste medaille aanbod (ICO). 10% zal worden geherinvesteerd in het kopen van meer Hashlets zodat we van te voren de moeilijkheid curve te blijven: de winst van de Hashlets zal als volgt worden verdeeld. 5% zal worden verspreid aan het ontwikkelteam. Dit zal hen in staat stellen om te gaan met het ontwikkelen van de munt en waardoor ze geld moeten betalen om opgenomen te worden op bepaalde website, zoals beurzen of merchant services. De resterende 85% zal worden teruggegeven aan munthouders die voor winstdeling programma hebben ondertekend Envy. De houders zullen hun respectieve percentage van de winst pool ontvangen. Het zal op basis van uw percentage van de munten die zich hebben ingeschreven. Bijvoorbeeld, als je 1.000.000 munten en er zijn 10 miljoen munten ingeschreven ontvang je 10% van de uitbetaling. Onze berekening laat zien dat u uw eerste ICO aankoop terug binnen ongeveer 70 dagen zal verdienen.

    Het hebben van een stabiliserende kracht achter een munt op de steun van de handelaren en mensen die zitten aan de zijlijn van de crypto's, omdat ze geloven dat een valuta moet worden ondersteund door een actief trekken. Het hebben van een meer stabiele munt lost een van de belangrijkste zaken die handelaren hebben met BTC. Daarom zijn wij van mening zullen we uiteindelijk in staat zijn om opgenomen te worden met tal van grote merchant services.

 






• Bittrex zal ICO fondsen escrow
• Alle ICO munten niet verkocht wordt aan Bittrex worden verzonden en verbrand
• De ICO zal 7 dagen lang
• De prijs zal worden 2000 Satoshi per munt
• Market cap van ICO is $ 408.000
• 50 miljoen Envy zal worden verkocht in ICO
• Min hoeveelheid verkocht 5.000.000 Envy
• 5 BTC zal gaan naar ICO vergoeding terugbetalen
• De resterende BTC zal direct worden overgedragen aan GAW mijnwerker
• Transfers gebeurt er als ICO is beëindigd en Bittrex ervan overtuigd is dat het gebied is voldaan



De ICO verwerking zondag 28 september om 10 uur GMT Envy zullen genoteerd worden op Bittrex. Het zal worden weergegeven bij 2000 za zolang de voorraad strekt of gedurende 7 dagen, wat het eerst komt. Eenmaal voltooid Bittrex zal bepalen of we de voorwaarden van het ICO hebben ontmoet. Zodra de voorwaarden is voldaan zullen ze het geld vrij. Ik heb ze direct het geld sturen naar GAW, zodat de fondsen om mijn account te raken. Ze stuurt me 5 BTC aan de lijst vergoeding terugbetalen. Deze vergoeding is te vinden op hun site en is een forfaitaire vergoeding die zij aanrekenen. https://bittrex.zendesk.com/hc/en-us/articles/202653984-Hosting-een-Initial-Coin-Offering Wij zullen dan kopen Hashlets met de BTC dat GAW ontvangen.

    De reden voor deze prijs is, want we wilden de prijs laag te zijn genoeg de meeste mensen kunnen hele munten kopen. Met deze prijs het zet ons op een laag genoeg marktkapitalisatie voor wat is het moet laag neerwaarts risico hebben. We gingen voor een prijs die een ROI zou geven net voor het houden van de munt en niet gezien het feit dat we agressief zullen werken aan het krijgen van Envy toegevoegd aan merchant service sites. Met ingang van de huidige toestand als ik dit schrijf onze huidige prognoses blijkt iedereen die tijdens het ICO koopt zal ROI in ongeveer 70 dagen hebben.





V Mining Profit Share Program | Google Document V

^Document Links^



^Full Size Image Links^


   Aan te melden voor de mijnbouw winstdeling alles wat je hoeft te doen is een Envy adres waar u uw munten (portemonnee of exchange) zal houden. Het bedrag dat wordt aangehouden zal uw percentage van de winst aandeel te bepalen. Het is gebaseerd op uw percentage van het totaal ingeschreven munten. U ontvangt een BTC-adres nodig. Dit is waar de betalingen een keer per week zal worden verstuurd (Doel is een keer per dag). Het laatste wat we nodig hebben is uw e-mail, zodat we u kunnen contacteren als er problemen of vragen voordoen.





V Main Website V

^Link^




V Github | Windows | Mac | Linux V
*Wallets available after ICO ends*



^Links^




V Business Plan V

^Link^




Development Team & Administration (Organization Plan)



projectleider- Tom14cat14
Lead Developer Earlz
Leiden Designinterieur Testen Crypto
Lead Marketer- uitbesteed





V Block Explorer V



^Link^




V Suprnova | X11-X13 Pool | Miner Pools V
*Mining will start after ICO ends*


^Links^




V CoinMarketCap | CryptoCoinRank | WorldCoinIndex V
Coming Soon...
^Links^




V Bittrex V

^Link^




V Facebook | Twitter | Reddit | Kiwi IRC V


^Links^




V Chinese | Spanish V

^Links^




V Bounties V

^PM Link^






Q. Dus waarom zou ik kopen Envy munt en niet gewoon kopen Hashlet mijnwerkers?
A. U bent nog steeds het kopen van een munt. Deze munt zal een toegevoegde waarde hebben dan net Hashlets. We zijn van plan om te worden toegevoegd aan een groot aantal merchant services. Ik zal ook het krijgen van een bulk korting om ons meer hashpower vs dollars uitgegeven dan je kunt krijgen op uw eigen. Dus zelfs als we niet in staat om enige waarde toe te voegen aan deze anders dan de Hashlets munt, zal je nog steeds ROI na ongeveer 70 dagen.

Q. Waarom zou ik jou vertrouwen?
A. Dit is een zeer goede vraag en moeilijk te beantwoorden, want het maakt niet uit wat ik sommige mensen typen verdachte zal zijn. Ik heb niets anders dan open en eerlijk op de andere munten loop ik geweest. (TRDR en ik nam Firecoin) Ik heb tal van giveaways, wedstrijden gehouden en ik heb momenteel een kleinschalig winst programma met Firecoin. Ik heb altijd op tijd betaald. De Firecoin winstaandeel Hashlets werden louter betaald uit mijn zak. Ik ben er ook van overtuigd tal gerespecteerde leden zou instaan ​​voor mij als het te vroeg. Ik heb geprobeerd om de risico's voor iedereen te beperken door het hebben van het ICO middelen rechtstreeks worden overgedragen naar GAW. Ik heb ook in directe communicatie geweest met GAW mijnwerkers en als ze het gevoel probeer ik elke scam trekken ze in staat om mij te zetten in de overheid zal zijn.

Q. Waarom moeten we vertrouwen GAW?
A. Ik heb veel onderzoek gedaan over GAW met inbegrip van maar niet beperkt tot kijken naar Josh vorige bedrijven en vullen met de juiste overheidsinstanties voor alle bedrijven is hij betrokken geweest bij. Ik heb ook persoonlijk sprak met hen vele malen, had skype chats met hen en verplicht hen om identiteitskaart te verstrekken, zonder dat ze het weten ik was van plan om het te vragen. Ik heb een open uitnodigen om hen te bezoeken en ik zal dat doen. Ze zijn in staat om alle vragen die ik heb gehad om me te bevredigen antwoorden dat ze niet een scam bedrijf geweest.


.          █▄▄ ▄ █▄ ■■ ◥◣◢◤      Professional Crypto and GHash Exchange                                          ** 0% Fee Trades Until September **
.          █▄█ █ █▄ ■■ ◢◤◥◣      USD  EUR  GBP  LTC  BTC
..                  Spend Bitcoin Anywhere in the World with your bit-x Debit Card
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!