Bitcoin Forum
April 27, 2024, 04:46:42 PM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Herinnering: Bumps + Meerdere posts achter elkaar  (Read 20378 times)
Mitchell (OP)
Copper Member
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 3906
Merit: 2197


Verified awesomeness ✔


View Profile WWW
December 12, 2016, 09:55:11 PM
Last edit: July 16, 2018, 06:25:14 PM by Mitchell
Merited by El duderino_ (4)
 #1

Beste Bitcoiners/Altcoiners,

Ik heb in het afgelopen halfuur verschillende posts samengevoegd (en de verouderde posts verwijderd) van vier of vijf topics welke de volgende twee regels braken:
  • 13. Bumps, "updates" are limited to once per 24 hours.
  • 32. Posting multiple posts in a row (excluding bumps and reserved posts by the thread starter) is not allowed.

Het heeft voor mij heel weinig zin om alle topics door te lopen, daarom waarschuw ik hierbij dat posts die deze regels vanaf nu overtreden gewoon verwijderd worden (ipv. dat ik ze voor je `merge`). Het is jullie verantwoordelijkheid om de forumregels in de gaten te houden en deze na te leven.

Het is wel toegestaan om een nieuwe post te maken na 24 uur (ook als dit een update is), zelfs als dit betekent dat meerdere posts van dezelfde persoon onder elkaar zullen staan.

Natuurlijk weet ik dat ik laks ben geweest met het moderen van deze sectie en daar zal ik vanaf nu wat aan gaan doen. Als jullie iets zien dat de forumregels breekt dan kun je dit melden via een PM of door de "Report to moderator"-knop/link.

Als je wilt weten waarom een regel is zoals deze is of je niet meer precies weet wat de regels zijn, dan kun je dit in het volgende topic vinden/navragen: Unofficial list of (official) Bitcointalk.org rules, guidelines, FAQ. Er bestaat ook een Nederlandse vertaling van de forum regels, maar deze lijst is verder niet gecontroleerd door mij.

Met vriendelijke groet,
Mitchell

.
Duelbits
            ▄████▄▄
          ▄█████████▄
        ▄█████████████▄
     ▄██████████████████▄
   ▄████▄▄▄█████████▄▄▄███▄
 ▄████▐▀▄▄▀▌████▐▀▄▄▀▌██

 ██████▀▀▀▀███████▀▀▀▀█████

▐████████████■▄▄▄■██████████▀
▐██████████████████████████▀
██████████████████████████▀
▀███████████████████████▀
  ▀███████████████████▀
    ▀███████████████▀
.
         ▄ ▄▄▀▀▀▀▄▄
         ▄▀▀▄      █
         █   ▀▄     █
       ▄█▄     ▀▄   █
      ▄▀ ▀▄      ▀█▀
    ▄▀     ▀█▄▄▄▀▀ ▀
  ▄▀  ▄▀  ▄▀

Live Games

   ▄▄▀▀▀▀▀▀▀▄▄
 ▄▀ ▄▄▀▀▀▀▀▄▄ ▀▄
▄▀ █ ▄  █  ▄ █ ▀▄
█ █   ▀   ▀   █ █  ▄▄▄
█ ▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀ █ █   █
█▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀█  █▄█
█ ▀▀█  ▀▀█  ▀▀█ █  █▄█

Slots
.
        ▄▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▄
        █         ▄▄  █
▄▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▄       █
█  ▄▄         █       █
█             █       █
█   ▄▀▀▄▀▀▄   █       █
█   ▀▄   ▄▀   █       █

Blackjack
|█▀▀▀▀▀█▄▄▄
       ▀████▄▄
         ██████▄
▄▄▄▄▄▄▄▄█▀    ▀▀█
████████▄        █
█████████▄        █
██████████▄     ▄██
█████████▀▀▀█▄▄████
▀▀███▀▀       ████
   █          ███
   █          █▀
▄█████▄▄▄ ▄▄▀▀
███████▀▀▀
.
                 NEW!                  
SPORTS BETTING 
|||
[ Đ ][ Ł ]
AVAILABLE NOW

Advertisements are not endorsed by me.
1714236402
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714236402

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714236402
Reply with quote  #2

1714236402
Report to moderator
"You Asked For Change, We Gave You Coins" -- casascius
Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction.
bram_vnl
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1148
Merit: 1000


View Profile
December 15, 2016, 10:23:03 AM
 #2

In Gulden topic niet meer dan 1 bericht per dag, behalve als iemand reageerd kan ik weer posten en van de vorige keer ik vertaal nu alles. Zo is het toch prima?
Mitchell (OP)
Copper Member
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 3906
Merit: 2197


Verified awesomeness ✔


View Profile WWW
December 15, 2016, 06:40:52 PM
 #3

In Gulden topic niet meer dan 1 bericht per dag, behalve als iemand reageerd kan ik weer posten en van de vorige keer ik vertaal nu alles. Zo is het toch prima?
Dat klinkt helemaal prima ja. Zolang er maar niet meerdere posts van 1 persoon elkaar staan. Zodra er een post van iemand anders is kun je gewoon weer posten. Hierbij geldt natuurlijk wel dat die persoon niet een alt account van jezelf mag zijn gezien je dan expliciet forumregels probeert te omzeilen, maar dat is een probleem voor een andere keer. Tongue

100% Engelse posts zijn inderdaad niet heel erg welkom, met de nodige uitzonderingen hier en daar. Bijvoorbeeld, ik zie af en toe wel iemand in het Engels iets posten (zoals laatst in het "Beginners vraag"-topic) welke wel wat bijdragen aan het topic en die ga ik dan weer niet verwijderen.

.
Duelbits
            ▄████▄▄
          ▄█████████▄
        ▄█████████████▄
     ▄██████████████████▄
   ▄████▄▄▄█████████▄▄▄███▄
 ▄████▐▀▄▄▀▌████▐▀▄▄▀▌██

 ██████▀▀▀▀███████▀▀▀▀█████

▐████████████■▄▄▄■██████████▀
▐██████████████████████████▀
██████████████████████████▀
▀███████████████████████▀
  ▀███████████████████▀
    ▀███████████████▀
.
         ▄ ▄▄▀▀▀▀▄▄
         ▄▀▀▄      █
         █   ▀▄     █
       ▄█▄     ▀▄   █
      ▄▀ ▀▄      ▀█▀
    ▄▀     ▀█▄▄▄▀▀ ▀
  ▄▀  ▄▀  ▄▀

Live Games

   ▄▄▀▀▀▀▀▀▀▄▄
 ▄▀ ▄▄▀▀▀▀▀▄▄ ▀▄
▄▀ █ ▄  █  ▄ █ ▀▄
█ █   ▀   ▀   █ █  ▄▄▄
█ ▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀ █ █   █
█▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀█  █▄█
█ ▀▀█  ▀▀█  ▀▀█ █  █▄█

Slots
.
        ▄▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▄
        █         ▄▄  █
▄▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▄       █
█  ▄▄         █       █
█             █       █
█   ▄▀▀▄▀▀▄   █       █
█   ▀▄   ▄▀   █       █

Blackjack
|█▀▀▀▀▀█▄▄▄
       ▀████▄▄
         ██████▄
▄▄▄▄▄▄▄▄█▀    ▀▀█
████████▄        █
█████████▄        █
██████████▄     ▄██
█████████▀▀▀█▄▄████
▀▀███▀▀       ████
   █          ███
   █          █▀
▄█████▄▄▄ ▄▄▀▀
███████▀▀▀
.
                 NEW!                  
SPORTS BETTING 
|||
[ Đ ][ Ł ]
AVAILABLE NOW

Advertisements are not endorsed by me.
sbogovac
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 2730
Merit: 1192


I don't believe in denial.


View Profile
December 16, 2016, 10:48:40 AM
 #4

[...]100% Engelse posts zijn inderdaad niet heel erg welkom, met de nodige uitzonderingen hier en daar. Bijvoorbeeld, ik zie af en toe wel iemand in het Engels iets posten (zoals laatst in het "Beginners vraag"-topic) welke wel wat bijdragen aan het topic en die ga ik dan weer niet verwijderen.

t'Leuke was dat als je die gebruiker weer in't Nederlands antwoordde dat'ie dat dan wel weer begreep (letterlijk [Google-translate?] en figuurlijk, qua begrip ervoor hebben...).

0x7442A5c37E513D335F53843cD20c00F77eAC7867
Mitchell (OP)
Copper Member
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 3906
Merit: 2197


Verified awesomeness ✔


View Profile WWW
December 16, 2016, 10:50:03 PM
 #5

t'Leuke was dat als je die gebruiker weer in't Nederlands antwoordde dat'ie dat dan wel weer begreep (letterlijk [Google-translate?] en figuurlijk, qua begrip ervoor hebben...).
Tja, misschien wel goed in lezen maar niet in schrijven (en dan maar terugvallen op Engels)? Vindt het prima zolang het maar iets toevoegt aan het topic. Grin

.
Duelbits
            ▄████▄▄
          ▄█████████▄
        ▄█████████████▄
     ▄██████████████████▄
   ▄████▄▄▄█████████▄▄▄███▄
 ▄████▐▀▄▄▀▌████▐▀▄▄▀▌██

 ██████▀▀▀▀███████▀▀▀▀█████

▐████████████■▄▄▄■██████████▀
▐██████████████████████████▀
██████████████████████████▀
▀███████████████████████▀
  ▀███████████████████▀
    ▀███████████████▀
.
         ▄ ▄▄▀▀▀▀▄▄
         ▄▀▀▄      █
         █   ▀▄     █
       ▄█▄     ▀▄   █
      ▄▀ ▀▄      ▀█▀
    ▄▀     ▀█▄▄▄▀▀ ▀
  ▄▀  ▄▀  ▄▀

Live Games

   ▄▄▀▀▀▀▀▀▀▄▄
 ▄▀ ▄▄▀▀▀▀▀▄▄ ▀▄
▄▀ █ ▄  █  ▄ █ ▀▄
█ █   ▀   ▀   █ █  ▄▄▄
█ ▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀ █ █   █
█▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀█  █▄█
█ ▀▀█  ▀▀█  ▀▀█ █  █▄█

Slots
.
        ▄▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▄
        █         ▄▄  █
▄▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▄       █
█  ▄▄         █       █
█             █       █
█   ▄▀▀▄▀▀▄   █       █
█   ▀▄   ▄▀   █       █

Blackjack
|█▀▀▀▀▀█▄▄▄
       ▀████▄▄
         ██████▄
▄▄▄▄▄▄▄▄█▀    ▀▀█
████████▄        █
█████████▄        █
██████████▄     ▄██
█████████▀▀▀█▄▄████
▀▀███▀▀       ████
   █          ███
   █          █▀
▄█████▄▄▄ ▄▄▀▀
███████▀▀▀
.
                 NEW!                  
SPORTS BETTING 
|||
[ Đ ][ Ł ]
AVAILABLE NOW

Advertisements are not endorsed by me.
JessicaG
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 343
Merit: 252



View Profile
December 27, 2016, 11:03:47 PM
 #6

.snip.

Bijvoorbeeld, ik zie af en toe wel iemand in het Engels iets posten (zoals laatst in het "Beginners vraag"-topic) welke wel wat bijdragen aan het topic en die ga ik dan weer niet verwijderen.

You're probably referring to me  Smiley




t'Leuke was dat als je die gebruiker weer in't Nederlands antwoordde dat'ie dat dan wel weer begreep (letterlijk [Google-translate?] en figuurlijk, qua begrip ervoor hebben...).

Tja, misschien wel goed in lezen maar niet in schrijven (en dan maar terugvallen op Engels)? Vindt het prima zolang het maar iets toevoegt aan het topic. Grin

No, no translator or anything like that sbogovac. I do understand your language, including it's writing style and most of your grammar; but replying in Dutch, in a proper way, that still remains indeed a difficult thing for me Mitchell.

Thanks  Smiley

      ░▓██████████████░
    ░▒██            ▒██▒░         ▓█████▓                               ░█████▒               ███                   
█████▓░     ██████░   ▒▓████      ██░░░▓█▓                             ▒███▒▓███              ███                     
██        █▓▒▒▒▒▒▓▓█▓▒    ██     ▒█▓    ██                             ███   ▒██▒                                 
▓█      ░█▓▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓█░  █▓     ▓█▒   ▒█▓  ░████▓    █████   ░█████▓  ██▓    ██▓  ███████▓   ▓██   ▒█████▓   ███████▓
░█░    ░█▓▒▒░░░░░▒ ░▒██  ░█░     ██    ██░  ██  ▓█▒  ██░ ▒█▓  ▓█▓  ██  ██▓    ██▓  ███▒ ▓███  ███  ▒██▓ ▒██▒  ███▒ ▓███
 ██    ██▒░░░▒▒ ░░▒▒▓█▒  ██     ▒█▓    ██  ██   ▒█▒ ▓█░   █▓  ██   ██  ██▓    ██▓  ███   ███  ███  ▓██   ██▓  ███   ███
 ▒█░ ░▒█▒▒▒░░░░░▒▒▒▒▒▒█ ░█▒     ▓█░   ▒█▓  ███████  ███████░ ░█▓   ██  ██▓    ██▓  ███   ███  ███  ▓██   ███  ███  ░███
  ██ ░██▓▒▒░░░▒▒▒▒░░░█░ ██      ██    ██░ ▒█▓░▒░░  ░█▓░▒░░░  ▓█░  ▒█▒  ██▓    ██▓  ███  ░███  ███  ▓██   ███  ███  ░███
   ██  █▓██▓▒▒▒▒░▒▒▓█▒ ██      ▒█▓   ░██  ██       ▓█░       ██   ██   ███   ▒██▒  ███  ░███  ███  ▓██   ██▓  ███  ░███
    ██    ▒▓███████▓  ██       ██▒  ▒██   ██  ░██  ▓█░  ██░ ░██  ▓█▓   ▓██▓▒▒███   ███  ░███  ███  ░██▓░▓██▒  ███  ░███
     ██░       ░    ░██        ██████▓    ▒█████   ░█████░  ▓█████▓     ▒█████▓    ███  ░███  ███   ▒█████▒   ███  ░███
      ▒██          ██▒                                      ██                                                   
        ▒██░     ▓██                                       ▒█▓                                                         
          ▓██░ ▓██░                                        ██░                                                         
            ▒██▓
Tor Integrated & Secured
sbogovac
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 2730
Merit: 1192


I don't believe in denial.


View Profile
December 27, 2016, 11:35:53 PM
 #7

[...] No, no translator or anything like that sbogovac. I do understand your language, including it's writing style and most of your grammar; but replying in Dutch, in a proper way, that still remains indeed a difficult thing for me [...]

En "kudos" daarvoor, maar zonder oefening leer je het nooit...  Undecided

0x7442A5c37E513D335F53843cD20c00F77eAC7867
MissBikiniTrader
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 2
Merit: 0


View Profile
September 13, 2017, 08:30:50 AM
 #8

Hoi Mitchell en anderen!

Ik ben nieuw sinds gisteren (dat zien jullie waarschijnlijk) en mijn eerste stapjes zet ik hier op het Nederlandstalige forum om wat 'in de sfeer' te komen.

Het valt mij op dat de regels voor posten nogal strak zijn, en dat je daar nauw op toekijkt vind ik eigenlijk maar normaal. Als beginner kan ik zeggen dat het sowieso al moeilijk is het bos door de bomen te zien, als alle posts dan nog eens vervuild zijn met spam of niet toegevoegde waarde, dan is het al helemaal een warboel voor een beginner!

Dus bedankt daarvoor en hopelijk heb ik hier snel m'n draai gevonden!

Groetjes,
MBT
Bouli
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 616
Merit: 104


https://t.me/Zenzo_Telegram


View Profile WWW
May 30, 2018, 09:40:46 AM
 #9

Ben niet bang, het Nederlandse gedeelte is niet echt actief. Regels zijn hier absoluut niet streng te noemen. En heb het idee dat hier ook niet echt wordt gemoderate.  Smiley

Veel plezier verder op het forum.

Hoi Mitchell en anderen!

Ik ben nieuw sinds gisteren (dat zien jullie waarschijnlijk) en mijn eerste stapjes zet ik hier op het Nederlandstalige forum om wat 'in de sfeer' te komen.

Het valt mij op dat de regels voor posten nogal strak zijn, en dat je daar nauw op toekijkt vind ik eigenlijk maar normaal. Als beginner kan ik zeggen dat het sowieso al moeilijk is het bos door de bomen te zien, als alle posts dan nog eens vervuild zijn met spam of niet toegevoegde waarde, dan is het al helemaal een warboel voor een beginner!

Dus bedankt daarvoor en hopelijk heb ik hier snel m'n draai gevonden!

Groetjes,
MBT



Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!