Bitcoin Forum
May 14, 2024, 06:24:12 AM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: « 1 [2] 3 4 »  All
  Print  
Author Topic: yfd  (Read 12551 times)
jdebunt
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1596
Merit: 1010


View Profile WWW
December 31, 2014, 11:50:52 AM
 #21

Heb hier net even een artikel over geschreven (in het engels uiteraard) - clicky!
1715667852
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1715667852

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1715667852
Reply with quote  #2

1715667852
Report to moderator
1715667852
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1715667852

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1715667852
Reply with quote  #2

1715667852
Report to moderator
There are several different types of Bitcoin clients. The most secure are full nodes like Bitcoin Core, which will follow the rules of the network no matter what miners do. Even if every miner decided to create 1000 bitcoins per block, full nodes would stick to the rules and reject those blocks.
Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction.
1715667852
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1715667852

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1715667852
Reply with quote  #2

1715667852
Report to moderator
Gizfreak
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1162
Merit: 1000


Allergic to false promises


View Profile
December 31, 2014, 12:00:21 PM
 #22

Heb hier net even een artikel over geschreven (in het engels uiteraard) - clicky!

Bedankt voor dit informatieve artikel en ik ben positief verrast om Chinese namen als Ainol en Xiaomi te zien. Ikzelf heb Gems nu op mijn Newman K2S staan.
Netnox (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 2044
Merit: 1008



View Profile
December 31, 2014, 02:04:16 PM
 #23

Ik ben hem al aan het testen. Echt een pluspunt voor mij dat ik niet zo lang moet wachten op de Android versie als eerst aangekondigd.
1-0 voor Gems, wat mij betreft  Wink

Ik heb vorig week nog de iPhone 6 besteld, dus voor mij wat langer wachten op de iOS versie. Me broertje heeft em wel op zn galaxy 4 dus heb het wel gechekt en het ziet er wel smooth uit moet ik zeggen. Ik ga wat vrienden inviten zodat ik gems krijg, de airdrop is nog niet uit maar wordt met terugwerkende kracht naar je overgemaakt.
Netnox (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 2044
Merit: 1008



View Profile
December 31, 2014, 02:05:18 PM
Last edit: December 31, 2014, 03:56:22 PM by Netnox
 #24

Heb hier net even een artikel over geschreven (in het engels uiteraard) - clicky!


De link wat naar google play verwijst is wel down opeens, hopelijk wordt het snel gefixt.
jdebunt
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1596
Merit: 1010


View Profile WWW
December 31, 2014, 07:19:21 PM
 #25

De link wat naar google play verwijst is wel down opeens, hopelijk wordt het snel gefixt.

Volgens wat ik hoor is er een nieuwe versie die nu in private beta is en zsm op de Play Store zal verschijnen, geen idee wat de changes zijn want alles leek perfect te werken Smiley
Netnox (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 2044
Merit: 1008



View Profile
January 01, 2015, 12:27:49 AM
 #26

De link wat naar google play verwijst is wel down opeens, hopelijk wordt het snel gefixt.

Volgens wat ik hoor is er een nieuwe versie die nu in private beta is en zsm op de Play Store zal verschijnen, geen idee wat de changes zijn want alles leek perfect te werken Smiley

Vraag me ook af of er extra toevoegingen zijn of niet, wel werd er voorgesteld om bits ipv bitcoins te gebruiken waar ik mee eens ben.
jdebunt
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1596
Merit: 1010


View Profile WWW
January 01, 2015, 07:57:04 AM
 #27

http://getgems.org/dl  URL werkt weer, download nu rechtstreeks de APK Smiley

Is ook de geupdate versie, dit is build 407 Smiley
Gizfreak
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1162
Merit: 1000


Allergic to false promises


View Profile
January 01, 2015, 09:11:21 AM
 #28

http://getgems.org/dl  URL werkt weer, download nu rechtstreeks de APK Smiley

Is ook de geupdate versie, dit is build 407 Smiley
Ben eens benieuwd wanneer ie weer bij Google Play te krijgen is.
Netnox (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 2044
Merit: 1008



View Profile
January 01, 2015, 12:38:42 PM
 #29

http://getgems.org/dl  URL werkt weer, download nu rechtstreeks de APK Smiley

Is ook de geupdate versie, dit is build 407 Smiley

Nice, alleen op google play is het overzichtelijker en handiger om de app te verspreiden dan de apk, dus ik wacht ook op de google store versie.
clochard
Member
**
Offline Offline

Activity: 99
Merit: 10


View Profile
January 02, 2015, 12:22:35 PM
 #30

App is inmiddels weer te downloaden via Google Play. Het ziet er top uit en werkt prima. Merk dat ik nog wel moeite heb om mensen te overtuigen om over te stappen op Gems. Meest gebruikte argumenten zijn: 'whatsapp werkt toch prima' en 'als ik geld weer overmaken naar vrienden doe ik dat wel via mijn app van de ING/Rabo/etc'.

Wat dat betreft zie ik het eerder hypen in een land waar het betalingsverkeer via internet nog niet zo goed werkt als in Nederland. Als het vanuit dat soort landen groot wordt, dan zullen Nederlanders vanzelf wel weer volgen en zullen mensen het in Nederland ook downloaden omdat iedereen dat doet.

Doet me denken aan toen ik in 2007 overstapte op Facebook. 'Hyves werkt toch prima'? Het duurt altijd een tijdje voordat de massa de voordelen van een nieuwere en betere versie van iets inziet.

Daarnaast ben ik benieuwd wanneer hij voor iOS uitkomt, aangezien bijna al mijn vrienden Iphones hebben. Op dit moment kan ik er daardoor zelf helaas ook nog niet echt gebruik van maken.
Gizfreak
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1162
Merit: 1000


Allergic to false promises


View Profile
January 02, 2015, 12:30:09 PM
 #31

Ik ben al langer geleden overgestapt op Telegram, nadat Mark Zuckerberg (FB) Whatsapp heeft overgenomen.
Als iemand graag al zijn gegevens deelt met het bedrijfsleven, dan moet ie vooral Whatsapp blijven gebruiken.
Mijn keuze is het in ieder geval zeker niet en Gems komt voor mij dan ook als geroepen.
Mijn eerste btc transactie is iig al gladjes verlopen.
clochard
Member
**
Offline Offline

Activity: 99
Merit: 10


View Profile
January 02, 2015, 01:19:43 PM
 #32

Ik heb inmiddels ook Bitcoin in mijn wallet staan. Enig idee hoe ik een transactie naar een vriend van me kan maken? Ik kan die functie niet vinden.
sbogovac
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 2730
Merit: 1192


I don't believe in denial.


View Profile
January 02, 2015, 02:01:29 PM
 #33

Ik ben al langer geleden overgestapt op Telegram, nadat Mark Zuckerberg (FB) Whatsapp heeft overgenomen.
Als iemand graag al zijn gegevens deelt met het bedrijfsleven, dan moet ie vooral Whatsapp blijven gebruiken.
Mijn keuze is het in ieder geval zeker niet [...]

En die Russen zijn uiteraard veeeeel beter te vertrouwen...  Tongue

0x7442A5c37E513D335F53843cD20c00F77eAC7867
Gizfreak
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1162
Merit: 1000


Allergic to false promises


View Profile
January 02, 2015, 03:11:12 PM
 #34

Ik heb inmiddels ook Bitcoin in mijn wallet staan. Enig idee hoe ik een transactie naar een vriend van me kan maken? Ik kan die functie niet vinden.
In de chat type je gewoon het bedrag dat je wilt overmaken dus bijv. 0.01btc en dan zie je al een bitcoin icoontje verschijnen.
Als je dat aanklikt kun je het versturen.
clochard
Member
**
Offline Offline

Activity: 99
Merit: 10


View Profile
January 02, 2015, 04:02:35 PM
 #35

Cool! Had het al geprobeerd, maar had bitcoin voluit getikt. Maar hij doet het dus. Genieten dit  Cool
Netnox (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 2044
Merit: 1008



View Profile
January 02, 2015, 04:15:15 PM
Last edit: January 02, 2015, 04:50:23 PM by Netnox
 #36

App is inmiddels weer te downloaden via Google Play. Het ziet er top uit en werkt prima. Merk dat ik nog wel moeite heb om mensen te overtuigen om over te stappen op Gems. Meest gebruikte argumenten zijn: 'whatsapp werkt toch prima' en 'als ik geld weer overmaken naar vrienden doe ik dat wel via mijn app van de ING/Rabo/etc'.

Wat dat betreft zie ik het eerder hypen in een land waar het betalingsverkeer via internet nog niet zo goed werkt als in Nederland. Als het vanuit dat soort landen groot wordt, dan zullen Nederlanders vanzelf wel weer volgen en zullen mensen het in Nederland ook downloaden omdat iedereen dat doet.

Doet me denken aan toen ik in 2007 overstapte op Facebook. 'Hyves werkt toch prima'? Het duurt altijd een tijdje voordat de massa de voordelen van een nieuwere en betere versie van iets inziet.

Daarnaast ben ik benieuwd wanneer hij voor iOS uitkomt, aangezien bijna al mijn vrienden Iphones hebben. Op dit moment kan ik er daardoor zelf helaas ook nog niet echt gebruik van maken.

Getgems combineert gewoon Whatsapp met internet bankieren met super beveiliging en privacy in 1 app.

- Met Getgems heb je niet eens een bank nodig, dit is al revolutionair genoeg. Het schakelt die middel man uit die een monopolie op jouw geldzaken wilt hebben en ook nog eens een vergoeding van je wilt waarbij je met Gems niks in fees betaalt.

- Met ing/rabo app duurt het overschrijvings process langer, je moet eerst gaan inloggen-overschrijving-bedrag-naam-rekeningnummer en mededeling, zonder enige vorm van privacy.

- Met Whatsapp heb je ook niet echt privacy, de data die je uitzendt kan uit de handen worden gegeven of doorverkocht aan adverteerders. Jij bent het product. getgems is gewoon top versleutelt waar zelfs het eigen bedrijf geen inzage in je data heeft. Ook al worden hun servers aangevallen blijft jouw data nog steeds veilig.

- Whatsapp maakt door jou miljarden aan inkomsten maar jij krijgt hier helemaal niets van, integendeel Getgems beloont de gebruiker naast het uitnodigen van vrienden met Gems, ook op een ander revolutionaire manier en voor hun participatie binnen het netwerk. Dus de gebruikers staan centraal ipv het bedrijf.

- Whatsapp biedt niet de mogelijkheid om geld te verzenden wat bij Getgems even gemakkelijk is als het verzenden van een berichtje.

- En mekaar teksten is gewoon leuk man, met de toevoeging om beloond te worden en mekaar simpel geld te verzenden maakt het nog leuker. Het opent de deur voor veel sociale interacties.

Ik zal nog wel meerdere dingen vergeten zijn maar dit is wat ik nogal opkom. Als Bitcoin steeds bekender wordt is dat ook in het voordeel van Gems, overigens heb ik ook een iPhone dus ben aan het afwachten voor iOS.

Lees dit eens:

Quote
We at Bitcoinist have built up a good relationship with the team behind the Gems social messenger app. We ran into them while we were attending various conferences. The Gems team is fun, intelligent, friendly and are always glad to answer any questions. So drop a line and say hi to the developers on social media. We were also very happy that Daniel Peled made some time for us in his busy schedule to do an interview with us.

Gems messenger
GetGems
Serge: Some people have heard about Gems but a lot of the readers out there haven’t yet. Can you tell us a little bit about Gems? Is Gems another Altcoin?

Daniel Peled: Gems is not another altcoin. Gems is a Social Messenger integrated with Bitcoin 2.0 technology. You can compare Gems is a Whatsapp type of phone messenger. However Gems is the “grown-up” version of Whatsapp with means secure and private encrypted messaging. Gems offers users rewards in Gems for inviting their friends. Gems will also be given if the users contribute to the network. Gems is designed in such a way that its main purpose is to help introduce cryptocurrency to the average person, and this in a fun and easy to understand way. Our new promotional video is now live and can help explain Gems and you can see how it actually works.

Serge: You made the comparison with Whatsapp. Why would users switch from Whatsapp to Gems? What makes Gems special?

Daniel Peled: Many people are aware of the security issues with Whatsapp. Security breaches, hacks, leaked information or photos and other things have haunted Whatsapp from the beginning. The reason why Whatsapp is having so many issues is that it’s not using encrypted messaging. This means that the services provided by Whatsapp are not private.  

Furthermore Whatsapp was just bought up by Facebook for around $19 billion. Regardless of the security hiccups and serious questions about privacy, Whatsapp has become an extremely valuable service for their users. Also Whatsapp charges users $1 per year for the use of their app. It is also rumoured that Whatsapp is storing users data, like conversations and things like that. Nevertheless these are just rumours but if they are true, we are concerned about it.

I will not go into detail on the exact how and when Gems came to be. Suffice to say that we looked at Whatsapp and thought: we can build something much better. It is much better than Whatsapp because of the following reasons.

Gems is free and will not ask for a subscribers fee ever.  We at Gems will never store your data and we will not have access your private messages. Furthermore we approached the whole advertising theme in an original way. If any advertiser who wants to contact users or want to put some ads in that certain users like to see, the advertisers will need to purchase Gems in order to do so.  This creates a market where users can profit from their Gems. Users also have the ability to say no ads. This is really bringing the power back to the users who make the network strong.

In recent days we also noticed more and more interest in our platform. It was quite high from the beginning but still it gives gratification that all our hard work, ideas and creations are appreciated by the community. Clearly we are doing things right since our followers and people that want to use our app is rising on a daily basis.

We at Bitcoinist like to thank Daniel Peled for having this quick interview with us. We really appreciate it that he found the time in his very busy schedule to do this interview.
clochard
Member
**
Offline Offline

Activity: 99
Merit: 10


View Profile
January 02, 2015, 05:06:16 PM
 #37

Ik ben zelf ook volledig overtuigd van het nut, alleen staan wij als Bitcoiners er natuurlijk niet helemaal neutraal in.

Blijft natuurlijk wel de vraag, voor de average joe, die geen Bitcoin gebruikt of in welke andere vorm van cryptocurrency geinteresseerd is, wat Gems toevoegd ten opzichte van Telegram.

Dit is een vraag die ik ook al een paar keer gehad heb. Ik som dan de voordelen op t.o.v. Telegram, de vraag is of dit genoeg is om mensen over de streep te trekken.

- Het versturen van Bitcoin of Gems instantly naar mensen in je lijst
- Het beloont worden voor helpen met de groei van het netwerk
- Beloont worden voor het bekijken van advertenties en nooit ongewensde advertenties krijgen
- Een slicker design (zeker voor de dames)



Netnox (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 2044
Merit: 1008



View Profile
January 02, 2015, 05:37:37 PM
Last edit: January 03, 2015, 02:56:29 PM by Netnox
 #38

Ik ben zelf ook volledig overtuigd van het nut, alleen staan wij als Bitcoiners er natuurlijk niet helemaal neutraal in.

Blijft natuurlijk wel de vraag, voor de average joe, die geen Bitcoin gebruikt of in welke andere vorm van cryptocurrency geinteresseerd is, wat Gems toevoegd ten opzichte van Telegram.

Dit is een vraag die ik ook al een paar keer gehad heb. Ik som dan de voordelen op t.o.v. Telegram, de vraag is of dit genoeg is om mensen over de streep te trekken.

- Het versturen van Bitcoin of Gems instantly naar mensen in je lijst
- Het beloont worden voor helpen met de groei van het netwerk
- Beloont worden voor het bekijken van advertenties en nooit ongewensde advertenties krijgen
- Een slicker design (zeker voor de dames)


- Voorkomen van spam, omdat je voor het sturen van berichten naar gebruikers die je niet kent Gems moet betalen. Dit valt onder adverteren.
- Uitgebreide en verschillende opties voor het adverteren, zie hier
- Ieder gebruiker krijgt een Instagram achtige hashtag.
- Ieder gebruiker kan de minimum bedrag dat die wilt ontvangen voor advertenties instellen. (handig voor bekende personen met veel volgers)
- Met Getgems kun je ook met Telegram gebruikers communiceren.
- Als je Gems verzendt naar een Telegram gebruiker krijgt diegene een bericht om Getgems te downloaden. (wordt eraan gewerkt)
- Fraude systeem
- Overigens word je ook beloond op basis van hoeveel Gemz in je account aanwezig is.

Check deze podcast vanaf de 8ste minuut voor een uitgebreide uitleg over het economische model, dit moet nog toegevoegd worden in de volgende updates.
Netnox (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 2044
Merit: 1008



View Profile
January 04, 2015, 08:33:57 PM
 #39

Gems is erg goed bezig!

Gems Raises 400k in Seed Fund from Magma VC

Gizfreak
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1162
Merit: 1000


Allergic to false promises


View Profile
January 04, 2015, 09:17:02 PM
 #40

Ik las het net in het engelse draadje inderdaad en heb toch nog maar ff op de drempel 1btc geïnvesteerd. Smiley
Pages: « 1 [2] 3 4 »  All
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!