Bitcoin Forum
May 12, 2024, 05:22:36 AM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Evaring bitcoinminershop  (Read 2128 times)
Davidjee (OP)
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 6
Merit: 0


View Profile
April 25, 2014, 06:32:19 PM
 #1

Hallo,
 
Omdat ik toch best veel negatieve reviews lees op het internet over mining webshops die niet betrouwbaar zijn wil ik jullie toch mijn zeer positieve ervaring delen met de Bitcoinminershop.nl
Ik wilde graag starten met het minen van bitcoins en wist niet precies hoe ik moest beginnen, Na wat research op het internet kwam ik op www.bitcoinminershop.nl.
Dit was eigenlijk de eerste website die ik tegen kwam die er betrouwbaar uitzag en mij kon voorzien van de gewenste informatie, op de website is zowel algemene informatie over Bitcoins en Bitcoin Miners te vinden als informatie over de hardware.
 
Na wat telefonisch contact ben ik langs geweest in de winkel in Nieuwegein waar ik vriendelijk werd ontvangen, en goed ben geholpen.
Ik heb uiteindelijk gekozen voor de Bitcoin Miner S1 (€499.95,-) en ben er erg blij mee, op afstand hebben zei me geholpen met het instellen en aanmelden in een Pool (Kosteloos waar je normaal ook nog geld voor moet betalen).
 
De bitcoinminershop is dus een betrouwbare website waar je zowel als expert of noob goed terecht kunt voor je bitcoin miner spullen.
 
Mvg,
David
1715491356
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1715491356

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1715491356
Reply with quote  #2

1715491356
Report to moderator
1715491356
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1715491356

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1715491356
Reply with quote  #2

1715491356
Report to moderator
1715491356
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1715491356

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1715491356
Reply with quote  #2

1715491356
Report to moderator
Bitcoin addresses contain a checksum, so it is very unlikely that mistyping an address will cause you to lose money.
Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction.
1715491356
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1715491356

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1715491356
Reply with quote  #2

1715491356
Report to moderator
1715491356
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1715491356

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1715491356
Reply with quote  #2

1715491356
Report to moderator
Mike18feb
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 657
Merit: 500


MΣC


View Profile
April 27, 2014, 10:55:50 AM
 #2

David, een berichtje hier op het forum en mensen hadden je gratis van goed advies voorzien, met name ook voordat je iets koopt. De S1 die je gekocht hebt voor €500 (1.5 BTC oid) gaat in zijn hele leven niet meer opbrengen dan hooguit 1.2 BTC, mits de difficulty niet meer dan 15% stijgt per keer. En dan heb ik het nog niet eens gehad over de stroomkosten.

Doe je zelf een plezier en vraag gewoon hier wat je wilt weten. De hele cryptowereld is verraderlijker dan ooit omdat ook zogenaamd betrouwbare bedrijven last krijgen van de enorme kostenposten rondom bitcoinminen, zeker nu met de stijgende difficulty en de dalende waarde van Bitcoin. Cex.io neemt hierin het voortouw. De grootste kostenpost die zij hebben zijn onderhoudskosten van machines die minder aan waarde opleveren dan er in gaat, en die kosten worden gewoon keihard verrekend op de klanten. Andere bedrijven doen hetzelfde of gaan dat doen, en niet altijd zo opvallend. Het gaat heel smerig worden in ieder geval. Kortom, bezint eer ge begint.

<||=||>  Rule #1a: Never invest more then you can afford to lose. <||=||>  Rule #1b: Never invest all you can afford to lose. <||=||> 
............. Whenever someone idly claims a scam, a Bitcoin somewhere dies .............
lamaa1
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 239
Merit: 250


View Profile
April 27, 2014, 11:57:25 AM
 #3

Voor een S1 is dat best prijzig volgens mij. Op de site van bitmaintech verkoopt de S1 voor zo'n 200 euro op dit moment. Weet niet hoeveel invoerkosten je dan moet betalen (er staat wel dit bij:The Declaration For The Customs: Reasonable Value Declaration is for EU customers.) maar dit lijkt me iig stukken goedkoper dan 500 euro betalen voor een S1. 300 euro verschil vind ik een hoop, ondanks dat je er nog invoerrechten over moet betalen en je moet wachtten totdat ie aankomt.


Misschien handig om de volgende keer hier te kijken: https://bitcointalk.org/index.php?topic=401071.0
Staat namelijk genoeg info over alle (nederlandse) webshops of ze te vertrouwen zijn of niet, al staat bitcoinminershop.nl er nog niet tussen. Misschien kan je daar ook die recensie bijzetten?
Davidjee (OP)
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 6
Merit: 0


View Profile
April 28, 2014, 07:10:07 AM
 #4

David, een berichtje hier op het forum en mensen hadden je gratis van goed advies voorzien, met name ook voordat je iets koopt. De S1 die je gekocht hebt voor €500 (1.5 BTC oid) gaat in zijn hele leven niet meer opbrengen dan hooguit 1.2 BTC, mits de difficulty niet meer dan 15% stijgt per keer. En dan heb ik het nog niet eens gehad over de stroomkosten.

Doe je zelf een plezier en vraag gewoon hier wat je wilt weten. De hele cryptowereld is verraderlijker dan ooit omdat ook zogenaamd betrouwbare bedrijven last krijgen van de enorme kostenposten rondom bitcoinminen, zeker nu met de stijgende difficulty en de dalende waarde van Bitcoin. Cex.io neemt hierin het voortouw. De grootste kostenpost die zij hebben zijn onderhoudskosten van machines die minder aan waarde opleveren dan er in gaat, en die kosten worden gewoon keihard verrekend op de klanten. Andere bedrijven doen hetzelfde of gaan dat doen, en niet altijd zo opvallend. Het gaat heel smerig worden in ieder geval. Kortom, bezint eer ge begint.

Hoi Mike,

Bedankt voor je reactie, ik ben hem 24 uur laten draaien en heb een opbrengst van 0.016 BTC en een stroom verbruik van 11 KW en ik betaal €0,08,- per KW.
Hoe kan het dan zijn dan hij niet meer dnan 1.2 BTC op gaat leveren?

Gr
Mike18feb
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 657
Merit: 500


MΣC


View Profile
April 28, 2014, 07:21:41 AM
 #5

Omdat de difficulty elke 10 dagen met tussen de 11% en 45% omhoog gaat en na elke stijging de opbrengst dus behoorlijk daalt. Vorig jaar was dat nog veel erger, toen kon je rekening houden met een halvering van de opbrengst elke maand. Dit jaar is de difficulty echter steevast onder de 20% stijging gebleven, vandaar mijn opmerking over die 15%.
De eerstvolgende stijging is over 1,5 dag, en zal zo'n 15% zijn, zie daarvoor deze pagina: https://bitcoinwisdom.com/bitcoin/difficulty
Wat je dus nu in 24 uur berekend hebt moet je aan het eind van de week nog eens doen om een idee te krijgen van de impact van zo'n stijging.

Als je zelf wilt narekenen, dan kan dat bijvoorbeeld hier: http://www.evolyn.net/bitcoin/mining_calc.php.
Er zijn nog anderen, doe eens een googletje op bitcoin calculator. Bovenstaande is toch een van mijn favorieten. Op de bovenstaande bitcoinwisdom site staat ook een calulator trouwens.

<||=||>  Rule #1a: Never invest more then you can afford to lose. <||=||>  Rule #1b: Never invest all you can afford to lose. <||=||> 
............. Whenever someone idly claims a scam, a Bitcoin somewhere dies .............
petermol
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 5
Merit: 0


View Profile
January 03, 2015, 03:42:54 PM
 #6

Mijn ervaringen met bitcoinminershop.nl:

Wat mij betreft is het een erg onbetrouwbare club. Sowieso zijn de spullen die ze verkopen erg duur.
Hun S3 Antimer is recent afgeprijst naar 500 euro. Bij andere (Nederlandse) winkels kun je ze voor 300 euro kopen.

Ik heb recent bij hen 'cloudmining' aangeschaft. Ik ging ervan uit dat zij zelf de hosting verzorgden, omdat zij dit ook aangeven op hun website.
(http://www.bitcoinminershop.nl/product/cloud-mining-10th-bitcoin/)

Helaas is dat niet zo. Ze zijn simpelweg een reseller van Zeushash.
En zeushash is helaas ook niet zo'n betrouwbare club (https://bitcointalk.org/index.php?topic=878387.0)
... en naar verwachting kan ik dus fluiten naar mijn geld.

Ik heb natuurlijk wel wat vragen naar bitcoinminershop gestuurd (meerdere emails).
Heb helaas geen bericht teruggehad....
Toen ik wat van hen wilde kopen waren ze wel erg snel met het beantwoorden van emails.
Nu ik iets heb aangeschaft en vragen heb....
Erg triest eigenlijk.
 
Het gaat gelukkig maar om 80 euro.
Maar opgelicht worden is nooit prettig...

Mijn advies: wegblijven bij bitcoinminershop.nl
bram_vnl
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1148
Merit: 1000


View Profile
January 03, 2015, 03:57:15 PM
 #7

in bitcoins kun je beter handelen met winst op je prijs, maar misschien heb je nog geluk bij andere coins dan heb je wel een leuke miner
SeymourSkinner
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 28
Merit: 0


View Profile
January 04, 2015, 10:50:03 AM
 #8

Het was mij ook opgevallen dat de prijzen nogal hoog zijn. Een SP20 kost 1500 euro terwijl je er 2 voor 1000 dollar koopt bij Spondoolies.
kuusj98
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 812
Merit: 1000


I <3 VW Beetles


View Profile
January 05, 2015, 07:01:42 PM
 #9

Het was mij ook opgevallen dat de prijzen nogal hoog zijn. Een SP20 kost 1500 euro terwijl je er 2 voor 1000 dollar koopt bij Spondoolies.
Denk je dat het die gasten wat uitmaakt?
Er zullen genoeg gekken zijn die de dingen gewoon aanschaffen zonder te rekenen, maar ja, dat is niet ons probleem.
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!