Bitcoin Forum
April 25, 2024, 04:48:21 PM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: « 1 2 3 [4]  All
  Print  
Author Topic: BitBill.nl - Al je rekeningen betalen met Bitcoins (of kies uit 19 andere coins)  (Read 20876 times)
ShopemNL (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1025
Merit: 1001



View Profile WWW
October 26, 2015, 02:38:24 PM
Last edit: March 30, 2016, 12:45:50 PM by ShopemNL
 #61

Ziet er goed uit man! Dat zijn nog eens ontwikkelingen! Maareuhh, mis ik Auroracoin nou?  Wink

Merci!

Helaas nu nog afhankelijk van een derde partij dus ja, maar ook hier komt verandering in.

1714063701
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714063701

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714063701
Reply with quote  #2

1714063701
Report to moderator
1714063701
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714063701

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714063701
Reply with quote  #2

1714063701
Report to moderator
1714063701
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714063701

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714063701
Reply with quote  #2

1714063701
Report to moderator
Even if you use Bitcoin through Tor, the way transactions are handled by the network makes anonymity difficult to achieve. Do not expect your transactions to be anonymous unless you really know what you're doing.
Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction.
wttbs
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 2210
Merit: 1109



View Profile
October 26, 2015, 02:55:43 PM
 #62

Ik heb vandaag een Wii U aangeschafd via een webshop en betaald in BTC via BitBill.eu  Grin  Ben benieuwd hoe het verloopt, heb er het volste vertrouwen in. Het betalen via de site is echt super makkelijk en de btc wisselkoers + fee is zeer redelijk, gewoon goed.

Bedankt voor je transactie! Wij hebben inmiddels de ontvanger betaald en gezien dit bedrijf gebruik maakt van dezelfde bank als ons.

Alles is super snel en perfect verlopen. Betaling aan de webshop is snel gedaan door BitBill.eu, vandaag op maandag bevestigt door de webshop en deze dag is mijn pakket ook verstuurd. Mijn complimenten BitBill ! ga zo door en je hebt een vaste klant er bij.
SunnyIgor
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 353
Merit: 251


View Profile
October 26, 2015, 11:31:43 PM
 #63

ik ben ook vaste klant, maar bij gebrek aan beter. de koersen die gerekend worden zijn absurd.
Al die mensen met  altcoins kunnen ook via www.shapeshift.io
houd het het gewoon simpel met bitcoin.

Iedereen die alts heeft heeft ook bitcoin, hoopt ik tenminste.
Partner met bitpay of maak je eigen systeem en pak je 1% + fee en dat is goed toch?
litebit.eu koers is niet fair!

Graag continueer ik mijn zaken via jullie, maar die koers verschillen +-5% zijn gewoon een rip off.

not cool....................

je vraagt om een concurrent op deze manier....

je idee is top!

die alt's kunnen ze binnen 5 min naar btc omwisselen.

meeste transacties 80%+ waarschijnlijk toch met btc....


SunnyIgor
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 353
Merit: 251


View Profile
October 26, 2015, 11:35:53 PM
 #64

Ziet er goed uit man! Dat zijn nog eens ontwikkelingen! Maareuhh, mis ik Auroracoin nou?  Wink

Merci!

Helaas nu nog afhankelijk van een derde partij dus ja, maar ook hier komt verandering in.

kom op zeg! dump je ......coin en koop btc en je kan deze service gebruuiken
ShopemNL (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1025
Merit: 1001



View Profile WWW
October 27, 2015, 07:25:13 AM
 #65

@Sunny,

Mede om deze rede zijn wij druk bezig met het ontwikkelen van ons eigen payment systeem zodat we ons eigen coins kunnen ondersteunen en onze eigen rate kunnen bepalen.

Wat je niet moet vergeten zijn de koers verschillen tussen de diverse exchanges, daar zit zelfs over het algemeen een verschil van 1 tot 1.5%, het is dus maar net welke exchange je gebruikt om het fair te noemen. Litepaid pakt in deze de bitstamp koers, de bitstamp koers is in dollars dus ze hebben ook nog te maken met de wisselende eur/dollar koers.

Wij zullen niet gebruik gaan maken van Bitstamp maar van een andere exchange, deze exchange geeft over het algemeen de beste prijzen en kunnen zodoende ook onze klanten een betere rate geven.
We zullen ons payment systeem lanceren samen met een nieuwe dienst waarna wij deze ook zullen verwerken in de 2de versie van bitbill.

wttbs
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 2210
Merit: 1109



View Profile
October 27, 2015, 08:26:52 AM
 #66

Ik vind de koers voor nu goed. BitBill.eu is pas begonnen en werkt hard aan verbetering, ik heb het vertrouwen dat ze het grootste gedeelte dat ze verdienen weer investeren in dienst om het voor de toekomst beter en wellicht "goedkoper" te maken.

Als veel mensen nu BitBill.eu gebruiken dan zal het blijven bestaan en uitgroeien tot een mooi en gezond Nederland bedrijf. Zie het als het steunen van lokale winkels zoals de bakker, slager en groenteboer, je betaalt er iets meer dan bij de grote supermarkten maar je krijgt wel betere producten en dienstverlening.
ShopemNL (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1025
Merit: 1001



View Profile WWW
November 26, 2015, 11:15:59 AM
 #67

Nieuw betaal systeem gelanceerd!

Na maanden ontwikkelen hebben we eindelijk onze nieuwe betaal systeem gelanceerd op BitBill.nl en BitBill.eu! Dit betekend dat we je vanaf heden betere prijzen kunnen geven en zelf onze coins kunnen uitkiezen.


SunnyIgor
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 353
Merit: 251


View Profile
January 13, 2016, 09:45:37 AM
 #68

Nieuw betaal systeem gelanceerd!

Na maanden ontwikkelen hebben we eindelijk onze nieuwe betaal systeem gelanceerd op BitBill.nl en BitBill.eu! Dit betekend dat we je vanaf heden betere prijzen kunnen geven en zelf onze coins kunnen uitkiezen.



Nice, gefeliciteerd!

Ik heb ook nog een vraagje ik heb iets gekocht met bitbill en dat heb ik gertourneerd.
nou is het geld naar jullie overgemaakt.

ik stuur je de details even via pm
ShopemNL (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1025
Merit: 1001



View Profile WWW
March 30, 2016, 12:48:57 PM
 #69

NIEW! - Direct verwerking

Eindelijk is het zo ver! Je hoeft nu niet meer te wachten totdat je transactie wordt verwerkt. Zodra je betaling in juiste orde is ontvangen zal deze direct behandeld worden. Zo zal de ontvangen het geld nog sneller hebben dan voorheen.

BitBill is de enige dienst waar je je fiat rekeningen kan betalen met 1 van de 18 geacepteerde cryptocurrencies. Betaal je fiat rekeningen zonder hoge bankkosten. Gebruik Bitbill

Klik hier om je rekeningen te betalen

Fedoracoins
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 364
Merit: 100



View Profile
March 30, 2016, 01:45:14 PM
 #70

Ik kon deze site nog niet, maar ik zie dat er nog Guldencoin op je site staat, dat moet Gulden zijn  Smiley
Pages: « 1 2 3 [4]  All
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!