Bitcoin Forum
June 17, 2024, 01:07:52 AM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: BitSwop.nl - Betaal al je Bitcoin rekeningen met andere Cryptocurrencies  (Read 3123 times)
ShopemNL (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1025
Merit: 1001



View Profile WWW
April 13, 2015, 02:22:30 PM
 #1



Na BitBill.nl te hebben gelanceerd kreeg ik veel verzoeken voor een website waar je Bitcoin factureren kan betalen met andere cryptocurrencies. (Nocks maar dan voor meerdere crypto's) Omdat ik door gebruik te maken van Litepaid.eu de mogelijkheid heb tot verschillende cryptocurrencies is hier [BitSwop.nl][2] uitgekomen.

Via BitSwop.nl kan je je Bitcoin rekening betalen met één van de 24 ondersteunde cryptocurrencies. Na ontvangst van de betaling in de door jouw gekozen cryptocurrencie wordt je bitcoin rekening **direct** betaald.

Wat is BitSwop.nl?
Een groot deel van de bedrijven die cryptocurrency accepteren, accepteerd enkel Bitcoins. Dit betekend dat als jij veel guldencoins hebt, je niet kan betalen bij deze webwinkel. BitSwop maakt het mogelijk om je Bitcoins factuur te betalen met een van de door ons geacepteerd cryptocurrencies waaronder Guldencoin, Litecoin, Faircoin en Blackcoin

Hoe werkt het?
Super simpel, je besteld bijvoorbeeld een pizza bij thuisbezorgd.nl   Je kiest bij thuisbezorgd.nl voor het afrekenen in bitcoins. Op onze website vul je het bedrag in bitcoins in en het bitcoin adres waar je de betaling op moet voldoen. Je kiest de gewenste coin waarmee je wilt betalen, zodra je ons betaald heb zal het systeem direct je bitcoin factuur betalen.

Bezoek www.bitswop.nl voor meer informatie.

Donaties zijn welkom : 1EjEY4h69CVzqhTuboZdRDc4J1xoVvxZzn


bram_vnl
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1148
Merit: 1000


View Profile
April 13, 2015, 04:51:18 PM
 #2

mooie dienst! ziet er goed uit
ShopemNL (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1025
Merit: 1001



View Profile WWW
April 13, 2015, 04:53:23 PM
 #3

mooie dienst! ziet er goed uit

Thanks bram! Als je nog aanvullingen hebt hoor ik het graag.

bram_vnl
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1148
Merit: 1000


View Profile
April 13, 2015, 04:59:57 PM
 #4

mooie dienst! ziet er goed uit

Thanks bram! Als je nog aanvullingen hebt hoor ik het graag.

niet echt eigenlijk, in mijn ogen prima zo
Mike18feb
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 657
Merit: 500


MΣC


View Profile
April 13, 2015, 07:02:49 PM
 #5

Leuke dienst weer! Maar hoe zit het met de snelheid van de betalingen? Sommige Bitcoin betalingen moeten binnen een kwartiertje zijn geschiedt, maar als er vervolgens eerst ook nog gewacht moet worden op het heen en weer schuiven van andere currencies komt de boel dan niet in tijdnood?

<||=||>  Rule #1a: Never invest more then you can afford to lose. <||=||>  Rule #1b: Never invest all you can afford to lose. <||=||> 
............. Whenever someone idly claims a scam, a Bitcoin somewhere dies .............
ShopemNL (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1025
Merit: 1001



View Profile WWW
April 13, 2015, 07:26:46 PM
 #6

Leuke dienst weer! Maar hoe zit het met de snelheid van de betalingen? Sommige Bitcoin betalingen moeten binnen een kwartiertje zijn geschiedt, maar als er vervolgens eerst ook nog gewacht moet worden op het heen en weer schuiven van andere currencies komt de boel dan niet in tijdnood?

Nope nadat wij de betaling van jouw hebben ontvangen maakt het systeem de bitcoins direct over zonder confirm dus instant vandaar het 0.5 limiet.

Mike18feb
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 657
Merit: 500


MΣC


View Profile
April 13, 2015, 07:30:55 PM
 #7

Hij's fijn  Cheesy

<||=||>  Rule #1a: Never invest more then you can afford to lose. <||=||>  Rule #1b: Never invest all you can afford to lose. <||=||> 
............. Whenever someone idly claims a scam, a Bitcoin somewhere dies .............
CryptoRaver
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 252
Merit: 250


View Profile
April 15, 2015, 04:00:39 PM
 #8

Dat word smullen zojuist met deze handige service eten besteld bij http://www.thuisbezorgd.nl/

Uiteraard betaald met DigiByte Grin

De betaling ging sneller dan het licht perfect hoor!

Foto's van de maaltijden volgen nog Wink




ShopemNL (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1025
Merit: 1001



View Profile WWW
April 15, 2015, 04:29:06 PM
 #9

Dat word smullen zojuist met deze handige service eten besteld bij http://www.thuisbezorgd.nl/

Uiteraard betaald met DigiByte Grin

De betaling ging sneller dan het licht perfect hoor!

Foto's van de maaltijden volgen nog Wink






Super! Goed te horen dat het allemaal netjes en snel is verlopen Smiley

CryptoRaver
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 252
Merit: 250


View Profile
April 15, 2015, 04:59:55 PM
 #10

Jazeker het ging vlekkeloos wij gaan http://www.bitswop.nl/nl/ zeker vaker gebruiken!

Maar nu even smullen Grin

De http://www.bezorgbeer.nl/ heeft ook weer goed werk afgeleverd Grin







ShopemNL (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1025
Merit: 1001



View Profile WWW
April 15, 2015, 07:45:16 PM
 #11

Ziet er lekker uit!

Heb je nog op of aanmerkingen mbt het systeem?

CryptoRaver
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 252
Merit: 250


View Profile
April 16, 2015, 07:06:07 AM
 #12

Ziet er lekker uit!

Heb je nog op of aanmerkingen mbt het systeem?

Nope niks meer aan doen dan promoten Wink
Don007
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1050
Merit: 1007

Live like there is no tomorrow!


View Profile
April 22, 2015, 12:40:49 PM
 #13

Ik zag recentelijke een bericht over BitSwop.nl voorbij komen en merkte toen op dat dit een soortgelijke dienst was als BitBill (zonder dat ik wist dat beide diensten van jou waren). Nu zie ik echter het verschil; met BitBill kun je 'gewone' rekeningen betalen zoals iDeal betalingen met Bitcoin (maar ook met wat andere cryptocurrency) en met BitSwop kun je Bitcoin rekeningen betalen met andere cryptocurrency, right?

Het ziet er verder prima uit. Well done ShopemNL!

{Curently quite inactive as I'm really busy in my private life. I will get back soon!}

-> Your line here during my inactivity? Feel free to PM <-
ShopemNL (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1025
Merit: 1001



View Profile WWW
April 22, 2015, 01:07:47 PM
 #14

Ik zag recentelijke een bericht over BitSwop.nl voorbij komen en merkte toen op dat dit een soortgelijke dienst was als BitBill (zonder dat ik wist dat beide diensten van jou waren). Nu zie ik echter het verschil; met BitBill kun je 'gewone' rekeningen betalen zoals iDeal betalingen met Bitcoin (maar ook met wat andere cryptocurrency) en met BitSwop kun je Bitcoin rekeningen betalen met andere cryptocurrency, right?

Het ziet er verder prima uit. Well done ShopemNL!

Klopt inderdaad. Met BitSwop kun je Bitcoin rekeningen betalen met een andere cryptocurrency en met BitBill kun je je fiat rekeningen betalen met 24 verschillende cryptocurrencies.

Er komen nog zo veel projecten aan..

Don007
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1050
Merit: 1007

Live like there is no tomorrow!


View Profile
April 22, 2015, 01:16:32 PM
 #15

Ik zag recentelijke een bericht over BitSwop.nl voorbij komen en merkte toen op dat dit een soortgelijke dienst was als BitBill (zonder dat ik wist dat beide diensten van jou waren). Nu zie ik echter het verschil; met BitBill kun je 'gewone' rekeningen betalen zoals iDeal betalingen met Bitcoin (maar ook met wat andere cryptocurrency) en met BitSwop kun je Bitcoin rekeningen betalen met andere cryptocurrency, right?

Het ziet er verder prima uit. Well done ShopemNL!

Klopt inderdaad. Met BitSwop kun je Bitcoin rekeningen betalen met een andere cryptocurrency en met BitBill kun je je fiat rekeningen betalen met 24 verschillende cryptocurrencies.

Er komen nog zo veel projecten aan..

Thanks voor je snelle reply. Ik heb het begrepen.

Houd ons op de hoogte van je projecten! Ik vind het altijd leuk om te zien hoe de mogelijkheden van Bitcoin worden uitgebreid, en dan specifiek in Nederland waardoor ze ons ook nog eens bruikbaar worden (en erg handig kunnen zijn, zoals deze services). Top!

{Curently quite inactive as I'm really busy in my private life. I will get back soon!}

-> Your line here during my inactivity? Feel free to PM <-
bram_vnl
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1148
Merit: 1000


View Profile
April 22, 2015, 01:20:27 PM
 #16

meer op guldencoin gerichte projecten
ShopemNL (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1025
Merit: 1001



View Profile WWW
April 22, 2015, 01:38:12 PM
 #17

meer op guldencoin gerichte projecten

De supermarkt is onderweg.

bram_vnl
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1148
Merit: 1000


View Profile
April 25, 2015, 05:04:11 PM
 #18

meer op guldencoin gerichte projecten

De supermarkt is onderweg.

die ziet er vet uit
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!