Bitcoin Forum
June 22, 2024, 04:24:55 PM *
News: Voting for pizza day contest
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Iemand ervaring met COINVERT BV ?  (Read 3809 times)
paxo (OP)
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 12
Merit: 0


View Profile
April 23, 2015, 02:08:07 PM
Last edit: April 24, 2015, 12:42:47 PM by paxo
 #1

Ik probeer met de klantenservice in contact te komen over een transactie maar tot zover nog niet gelukt.
Weet iemand of ze hier op bitcointalk actief zijn of een andere manier ?
Mitchell
Copper Member
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 3962
Merit: 2207


Verified awesomeness ✔


View Profile WWW
April 23, 2015, 02:12:26 PM
 #2

Nog nooit van gehoord, sorry.

.
Duelbits
            ▄████▄▄
          ▄█████████▄
        ▄█████████████▄
     ▄██████████████████▄
   ▄████▄▄▄█████████▄▄▄███▄
 ▄████▐▀▄▄▀▌████▐▀▄▄▀▌██

 ██████▀▀▀▀███████▀▀▀▀█████

▐████████████■▄▄▄■██████████▀
▐██████████████████████████▀
██████████████████████████▀
▀███████████████████████▀
  ▀███████████████████▀
    ▀███████████████▀
.
         ▄ ▄▄▀▀▀▀▄▄
         ▄▀▀▄      █
         █   ▀▄     █
       ▄█▄     ▀▄   █
      ▄▀ ▀▄      ▀█▀
    ▄▀     ▀█▄▄▄▀▀ ▀
  ▄▀  ▄▀  ▄▀

Live Games

   ▄▄▀▀▀▀▀▀▀▄▄
 ▄▀ ▄▄▀▀▀▀▀▄▄ ▀▄
▄▀ █ ▄  █  ▄ █ ▀▄
█ █   ▀   ▀   █ █  ▄▄▄
█ ▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀ █ █   █
█▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀█  █▄█
█ ▀▀█  ▀▀█  ▀▀█ █  █▄█

Slots
.
        ▄▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▄
        █         ▄▄  █
▄▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▄       █
█  ▄▄         █       █
█             █       █
█   ▄▀▀▄▀▀▄   █       █
█   ▀▄   ▄▀   █       █

Blackjack
|█▀▀▀▀▀█▄▄▄
       ▀████▄▄
         ██████▄
▄▄▄▄▄▄▄▄█▀    ▀▀█
████████▄        █
█████████▄        █
██████████▄     ▄██
█████████▀▀▀█▄▄████
▀▀███▀▀       ████
   █          ███
   █          █▀
▄█████▄▄▄ ▄▄▀▀
███████▀▀▀
.
                 NEW!                  
SPORTS BETTING 
|||
[ Đ ][ Ł ]
AVAILABLE NOW

Advertisements are not endorsed by me.
Gws24
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 537
Merit: 524


View Profile
April 23, 2015, 02:35:00 PM
 #3

Ik heb een paar keer bitcoins bij dit bedrijf gekocht en dat ging altijd goed behalve 1 keer toen de bitcoins niet verstuurd werden; na een email (info@coinvert.nl) zijn ze alsnog verstuurd. Of ze ook op bitcointalk actief zijn weet ik niet maar heb je al gemailed?
paxo (OP)
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 12
Merit: 0


View Profile
April 23, 2015, 03:08:27 PM
 #4

Bedankt voor de reacties ! Ik heb ze al een email gestuurd. Zal dit draadje updaten zodra er meer nieuws is.
Heb wat BTC verkocht aan hun en normaal maken ze binnen 24 uur het geld over en een dag langer is
ook geen ramp maar tot nu toe nog niets ontvangen.
Mike18feb
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 657
Merit: 500


MΣC


View Profile
April 23, 2015, 04:14:32 PM
 #5

Ik doe daar regelmatig mijn zaakjes. Snelheid van geld overmaken hangt af van welke bank. Als ik bitcoins inwissel en centjes naar mijn SNS rekening laat sturen, dan is dat in no time gebeurt. Twee uurtjes oid was het snelst. In het algemeen, 's morgens ingewisseld, 's middags geld op de bank. Maar naar de Rabobank duurt langer. Laatst op zaterdag geloof ik iets ingewisseld. Weekend is weliswaar niet de meest handige dag voor het primitieve bankensysteem, maar goed, soms moet je wel. Mijn Rabo rekening had de centjes "pas" op dinsdag. Da's toch een dag later dan SNS, maar zij gebruiken ook SNS dacht ik.

Bij mijn weten zijn ze niet of nauwelijks actief hier.

Op mailtjes wordt overigens altijd binnen prettige tijd gereageerd. Maar dat komt door mijn uiterst charmante en vriendelijke voorkomen, denk ik.

<||=||>  Rule #1a: Never invest more then you can afford to lose. <||=||>  Rule #1b: Never invest all you can afford to lose. <||=||> 
............. Whenever someone idly claims a scam, a Bitcoin somewhere dies .............
Don007
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1050
Merit: 1007

Live like there is no tomorrow!


View Profile
April 23, 2015, 07:09:38 PM
 #6

Ik heb er ook nog nooit van gehoord. Waarom wil je per sé met hen zaken doen?

Volgens mij zijn er inmiddels genoeg partijen hier die zich al wél bewezen hebben.

{Curently quite inactive as I'm really busy in my private life. I will get back soon!}

-> Your line here during my inactivity? Feel free to PM <-
paxo (OP)
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 12
Merit: 0


View Profile
April 23, 2015, 10:38:04 PM
 #7

Ik doe daar regelmatig mijn zaakjes. Snelheid van geld overmaken hangt af van welke bank. Als ik bitcoins inwissel en centjes naar mijn SNS rekening laat sturen, dan is dat in no time gebeurt. Twee uurtjes oid was het snelst. In het algemeen, 's morgens ingewisseld, 's middags geld op de bank. Maar naar de Rabobank duurt langer. Laatst op zaterdag geloof ik iets ingewisseld. Weekend is weliswaar niet de meest handige dag voor het primitieve bankensysteem, maar goed, soms moet je wel. Mijn Rabo rekening had de centjes "pas" op dinsdag. Da's toch een dag later dan SNS, maar zij gebruiken ook SNS dacht ik.

Bij mijn weten zijn ze niet of nauwelijks actief hier.

Op mailtjes wordt overigens altijd binnen prettige tijd gereageerd. Maar dat komt door mijn uiterst charmante en vriendelijke voorkomen, denk ik.

Dat is in elk geval positief ! Wat betreft prettige tijd, over welke termijn spreken we dan ? Smiley
Heb helaas nog niets van hun gehoord, telefoon continue voicemail en email is afwachten.
Ze hebben wel meer dan 5 soorten webshops op het internet met allemaal hetzelfde telefoonnummer
voor klantenservice waaronder coinvert.

Mike18feb
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 657
Merit: 500


MΣC


View Profile
April 23, 2015, 10:46:45 PM
 #8

Termijn was in mijn geval altijd een kwestie van uren, en dat is best prettig te noemen. Ik kan me niet herinneren ooit langer te hebben gewacht op antwoord of oplossing. Niet dat ik voortdurend zit te mailen, meestal geen reden voor, maar in de tijd dat ik van hun services gebruik maak praten we wel over een aantal keren mail contact over wisselende onderwerpen. Ook vanwege mijn stommiteiten, Bitcoin sturen naar een oud adres en zo. Hoe kan het gebeuren vraag je je af, maar het gebeurt warempel.

Jammer dat het zo loopt voor je, maar hopelijk wordt dat alsnog snel opgepakt!

<||=||>  Rule #1a: Never invest more then you can afford to lose. <||=||>  Rule #1b: Never invest all you can afford to lose. <||=||> 
............. Whenever someone idly claims a scam, a Bitcoin somewhere dies .............
paxo (OP)
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 12
Merit: 0


View Profile
April 24, 2015, 11:25:49 AM
 #9

Nog steeds geen reply en hun telefoon is standaard voicemail. Ik probeer nu een mailtje te sturen naar hun andere emails van hun webshops.

Mike18feb, als het niet teveel gevraagd is zou je ze misschien ook een mailtje sturen met een link naar deze thread ? Of ik kan je via PM wel wat
info geven wat betreft de transactie, misschien dat mijn email bij hun in de spambox terecht is gekomen.
Mike18feb
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 657
Merit: 500


MΣC


View Profile
April 24, 2015, 12:06:51 PM
 #10

Mailtje gestuurd met linkje hiernaartoe. Zit trommelend met de vingertjes af te wachten nu  Tongue

<||=||>  Rule #1a: Never invest more then you can afford to lose. <||=||>  Rule #1b: Never invest all you can afford to lose. <||=||> 
............. Whenever someone idly claims a scam, a Bitcoin somewhere dies .............
Mike18feb
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 657
Merit: 500


MΣC


View Profile
April 24, 2015, 12:18:24 PM
 #11

Reactie gehad, en ik heb je een PM'tje gestuurd, Paxo  Smiley

<||=||>  Rule #1a: Never invest more then you can afford to lose. <||=||>  Rule #1b: Never invest all you can afford to lose. <||=||> 
............. Whenever someone idly claims a scam, a Bitcoin somewhere dies .............
paxo (OP)
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 12
Merit: 0


View Profile
April 24, 2015, 12:51:58 PM
 #12

Reactie gehad, en ik heb je een PM'tje gestuurd, Paxo  Smiley


Super bedankt ! Heb net telefonisch contact gehad via dat nummer met een vriendelijke dame.
Het ziet er naar uit dat het misschien ergens tussen banken is blijven hangen en dat het
wellicht nog binnen kan komen want het is volgens hun data overgemaakt. Mocht het
dinsdag nog niet binnen zijn dan zijn er mogelijkheden om via de bank te kijken wat er
met de betaling is gebeurd. Wat betreft het officieele klantenservice telnr dat gaan ze
checken voor alle zekerheid. Al met al heb ik er vertrouwen in dat het goed komt. Zal
nog een update hier geven.
jdebunt
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1596
Merit: 1010


View Profile WWW
April 24, 2015, 01:02:58 PM
 #13

blij te horen dat er een positief gevolg aan gegeven wordt. Heb zelf nooit Coivnert gebruikt, maar wel al genoeg akelige ervaringen met transfers die lang op zich laten wachten.

Langste was ooit 3 weken omdat mijn bank doodeluk de transfer "blokkeerde" wegens "verdacht gedrag", zonder of mij of de andere bank te contacteren.

Is uiteindelijk gewoon toegekomen, maar leuk is anders.....
paxo (OP)
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 12
Merit: 0


View Profile
April 27, 2015, 05:24:05 PM
 #14

Goed nieuws ! Vandaag eindelijk bijgeschreven. Heb een vermoeden dat het gewoon
een bank <-> bank vertraging was. Allemaal bedankt voor de reacties en hulp !
Mike18feb
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 657
Merit: 500


MΣC


View Profile
April 28, 2015, 08:22:01 AM
 #15

Jammer dat het zo lang moest duren, maar goed dat de centjes er zijn. Uitgeven maar  Cheesy

<||=||>  Rule #1a: Never invest more then you can afford to lose. <||=||>  Rule #1b: Never invest all you can afford to lose. <||=||> 
............. Whenever someone idly claims a scam, a Bitcoin somewhere dies .............
jdebunt
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1596
Merit: 1010


View Profile WWW
April 28, 2015, 02:17:38 PM
 #16

Goed nieuws ! Vandaag eindelijk bijgeschreven. Heb een vermoeden dat het gewoon
een bank <-> bank vertraging was. Allemaal bedankt voor de reacties en hulp !


Blij om te horen dat het uiteindelijk opgelost is geraakt Smiley
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!