Beste,
ik (als inderdaad Belg, elektrotechnici-automatisering/hard bitcoinholder) probeer graag lezen/reageren op bitcointalk, maar jammer genoeg ben ik namelijk doofgeboren, jeps boel foute zinbouwen die aan mijn moedertaal gebarentaal ligt, het zal me onmogelijk als expert NL-regels Nederlands kunnen typen, leeft in puur dovenwereld en bijna dagelijks tolk aanwezig voor mijn job (Brugge), oke ik spaar details over doof zijn.
On-topic: t kwam door Litecoin voordeel, sinds Bitcoin XT update van fork-probleem en heb begrepen van:
Begrijp ik je goed als je denkt dat het gebruik van 20 MB blocks de doodsteek voor Bitcoin wordt? Hoezo denk je dat? De hele blockchain begint nu al wel erg groot te worden, dat klopt. (Maar daarnaast groeit de opslagcapaciteit van harde schijven volgens mij exponentieel mee..)
Btw misschien is irrilevant topic, toch doet me deugd van jullie commentaren, ik ben soms lui om me extreme best doen voor puzzelachtig taal te oplossen te typen, gebarentaal is gewoon zeer efficiente taal, vandaar ontbreken woorden etc.. Een van mijn familieleden zeiden ook van mijn Nederlands/Engels skills fel achteruit na horende onderwijs jarengeleden. =)
Oprecht sorry: mijn onduidelijk vraag.
Mvg
T.
P.S. 1: Ik had ooit voor Litecoin gemijnd (+20 grakas), zit nog steeds wachten op Alpha tech asic..
P.S. 2:
Edit: ja Bitcoin was al meer dan 60 keer dood verklaard
Hier url:
http://bitcoinobituaries.com/