Bitcoin Forum
May 07, 2024, 09:09:37 AM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: « 1 [2]  All
  Print  
Author Topic: Bitcoins te koop omgeving Rotterdam/Den Haag  (Read 11252 times)
Furio (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 938
Merit: 1000

BTC | LTC | XLM | VEN | ARDR


View Profile
October 06, 2015, 06:43:55 PM
 #21

Clevercoin vind ik een k*t site ze willen te veel van je weten

Waar heb je het over man?

1715072977
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1715072977

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1715072977
Reply with quote  #2

1715072977
Report to moderator
Activity + Trust + Earned Merit == The Most Recognized Users on Bitcointalk
Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction.
Bcoinsearcher
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 2
Merit: 0


View Profile
October 07, 2015, 11:04:49 AM
 #22

Hey, ik heb net geantwoord op je PM. Nu lees ik echter de discussie een beetje door... Maar zonder fee van coin naar cash is natuurlijk onmogelijk... Of je moet met minimaal 500 coins komen haha...
Mijn fee voor jouw aantal coins is 7%. We hanteren dus de Kraken (of bitstamp, wat jij wilt) koers, maal het aantal coins die je wilt verkopen maal 0,93. Ik hoor wel of je akkoord gaat. Ik kom uit Rdam dus we kunnen bij een Mac in de buurt afspreken :-)
Furio (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 938
Merit: 1000

BTC | LTC | XLM | VEN | ARDR


View Profile
October 07, 2015, 01:45:11 PM
 #23

Hey, ik heb net geantwoord op je PM. Nu lees ik echter de discussie een beetje door... Maar zonder fee van coin naar cash is natuurlijk onmogelijk... Of je moet met minimaal 500 coins komen haha...
Mijn fee voor jouw aantal coins is 7%. We hanteren dus de Kraken (of bitstamp, wat jij wilt) koers, maal het aantal coins die je wilt verkopen maal 0,93. Ik hoor wel of je akkoord gaat. Ik kom uit Rdam dus we kunnen bij een Mac in de buurt afspreken :-)

Hahahaha, dat is meer dan bitonic man, is goed Grin Nergens voor nodig dan, dan gun ik het Shopemnl uiteraard meer, die rekent minder en reageerde eerder Smiley

jgde31
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 2
Merit: 0


View Profile
October 07, 2015, 01:46:07 PM
 #24

Wat is het aantal bitcoins dat je nu kan verkopen en welke prijs hanteer je?
Furio (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 938
Merit: 1000

BTC | LTC | XLM | VEN | ARDR


View Profile
October 08, 2015, 08:19:33 AM
 #25

Wat is het aantal bitcoins dat je nu kan verkopen en welke prijs hanteer je?

Op dit moment rond de 3/4, maar dat komt omdat ik binnenkort een grote aankoop zal doen met bitcoin, maar normaal zal het rond de 5/10 per keer zijn, soms misschien naar 15/20.

Ik doe dit voor de anonimiteit, dus ben op zoek naar mensen die dit ook belangrijk vinden. Waar je meestal kijkt, of je nou wil kopen of verkopen, er moet altijd een fee betaald worden. Ik wil dit graag feeloos van beide kanten als dit mogelijk is Smiley Ik had een aantal vaste mensen, echter met de prijskeldering van 500 naar 200 zijn deze mensen (logischerwijs) niet meer zo happig op inkoop Grin

Shopemnl heeft bij mij momenteel de voorkeur als het om fee gaat, hij reageerde als eerst en hanteert geen bizarre percentages van 7(!)%

farintK
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 1
Merit: 0


View Profile
October 16, 2015, 08:07:27 PM
 #26

Iemand die nog wat btc wil kopen?  Rond de 35
En dan anoniem en met cash van de bank en niet van de drukkerij. 

En dan het liefs omgeving Den haag en dan niet in de Mc donalds met een zak geld.
Maar het liefs op een normale plek kantoor of ergens thuis.




Furio (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 938
Merit: 1000

BTC | LTC | XLM | VEN | ARDR


View Profile
October 17, 2015, 06:41:11 AM
 #27

Hey, ik heb net geantwoord op je PM. Nu lees ik echter de discussie een beetje door... Maar zonder fee van coin naar cash is natuurlijk onmogelijk... Of je moet met minimaal 500 coins komen haha...
Mijn fee voor jouw aantal coins is 7%. We hanteren dus de Kraken (of bitstamp, wat jij wilt) koers, maal het aantal coins die je wilt verkopen maal 0,93. Ik hoor wel of je akkoord gaat. Ik kom uit Rdam dus we kunnen bij een Mac in de buurt afspreken :-)

Is onmogelijk!? Heb het toch al jaren lang gedaan, meerdere grote sommen, ZONDER fee.... 7% is bizar, ga je iig geen zaken doen met mij man.

Furio (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 938
Merit: 1000

BTC | LTC | XLM | VEN | ARDR


View Profile
October 26, 2015, 05:54:14 AM
 #28

My bad, ik bedoelde wat anders Smiley

Ala je me nodig hebt weet je me te vinden.

Kan voor shopemnl instaan, aardige gozer, mooie hond die hij heeft Smiley, en een aardige vriendin. Geen dubieus gedoe, gewoon bij hem thuis paar bitcoins overmaken en cash betaald krijgen, rond de 6% fee, iets minder want hij rond af Smiley

Uiteraard heeft iemand die gewoon anoniem aan bitcoin wil komen nog steeds de voorkeur, dus geen fee van beide kanten, echter wordt dit steeds lastiger lijkt het.

ShopemNL
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1025
Merit: 1001



View Profile WWW
October 26, 2015, 06:18:21 AM
 #29

My bad, ik bedoelde wat anders Smiley

Ala je me nodig hebt weet je me te vinden.

Kan voor shopemnl instaan, aardige gozer, mooie hond die hij heeft Smiley, en een aardige vriendin. Geen dubieus gedoe, gewoon bij hem thuis paar bitcoins overmaken en cash betaald krijgen, rond de 6% fee, iets minder want hij rond af Smiley

Uiteraard heeft iemand die gewoon anoniem aan bitcoin wil komen nog steeds de voorkeur, dus geen fee van beide kanten, echter wordt dit steeds lastiger lijkt het.

Merci, was een aangename kennismaking, hopelijk tot de volgende keer!

Furio (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 938
Merit: 1000

BTC | LTC | XLM | VEN | ARDR


View Profile
November 13, 2015, 05:58:48 AM
 #30

Is er werkelijk nergens een particulier die met 300 zoiets heeft een leuk instapmoment? The rally kan zo beginnen Smiley


ShopemNL
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1025
Merit: 1001



View Profile WWW
November 13, 2015, 07:55:04 AM
 #31

Is er werkelijk nergens een particulier die met 300 zoiets heeft een leuk instapmoment? The rally kan zo beginnen Smiley

Vast wel, maar hoe komt iemand die je niet kent bij je om op deze manier in te stappen? Smiley

Furio (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 938
Merit: 1000

BTC | LTC | XLM | VEN | ARDR


View Profile
November 15, 2015, 01:18:51 PM
 #32

Is er werkelijk nergens een particulier die met 300 zoiets heeft een leuk instapmoment? The rally kan zo beginnen Smiley

Vast wel, maar hoe komt iemand die je niet kent bij je om op deze manier in te stappen? Smiley

dit forum.... snap de vraag niet zo goed, meerdere mensen op deze wijze gevonden Smiley

ShopemNL
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1025
Merit: 1001



View Profile WWW
November 15, 2015, 05:17:00 PM
 #33

Is er werkelijk nergens een particulier die met 300 zoiets heeft een leuk instapmoment? The rally kan zo beginnen Smiley

Vast wel, maar hoe komt iemand die je niet kent bij je om op deze manier in te stappen? Smiley

dit forum.... snap de vraag niet zo goed, meerdere mensen op deze wijze gevonden Smiley

Veel mensen die beginnen met bitcoins zitten nog niet op dit forum, dat is vaak daarnna. Dat bedoelde ik ermee Smiley

Furio (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 938
Merit: 1000

BTC | LTC | XLM | VEN | ARDR


View Profile
January 07, 2016, 06:10:11 AM
 #34

zozo, 2 afspraken in korte tijd via localbitcoins, lijkt erop dat mensen weer goud zien hahahaha

Furio (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 938
Merit: 1000

BTC | LTC | XLM | VEN | ARDR


View Profile
February 01, 2016, 03:18:34 PM
 #35

zozo, 2 afspraken in korte tijd via localbitcoins, lijkt erop dat mensen weer goud zien hahahaha

Iemand hier nog die een paar anonieme bitcoins wil kopen, nog vlak voor halving (en hopelijk the moon Smiley)

Furio (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 938
Merit: 1000

BTC | LTC | XLM | VEN | ARDR


View Profile
February 24, 2016, 06:57:35 AM
 #36

zozo, 2 afspraken in korte tijd via localbitcoins, lijkt erop dat mensen weer goud zien hahahaha

Iemand hier nog die een paar anonieme bitcoins wil kopen, nog vlak voor halving (en hopelijk the moon Smiley)

Ik zeg dat het een hele goede tijd is om wat bitcoins te kopen, wie is het (niet) met me eens?

Pages: « 1 [2]  All
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!