Furio (OP)
Legendary
Activity: 938
Merit: 1000
|
|
July 22, 2015, 09:36:24 AM |
|
Mede Bitcoiners, Ik ben op zoek naar iemand die bitcoins in persoon wil kopen, gewoon een publieke plaats met veel mensen Dit kan eenmalig, maar het liefst regelmatig zijn. Bedragen zullen schommelen tussen de 200 en 1500 euro. Er zit natuurlijk ook een voordeel aan voor jou, jij krijgt de prijs die ik anders bij welke willekeurige exchange (Bitonic/Bitfinex) zou krijgen, waardoor jij Bitcoins voor een lagere prijs in kunt kopen dan normaal. Normaal was er altijd wel animo via localbitcoins, maar dat is aardig opgedroogd lijkt het wel Stuur me een berichtje, kunnen we een x afspreken, eventueel met escrow
|
|
|
|
Furio (OP)
Legendary
|
|
July 25, 2015, 01:18:02 PM |
|
Niemand die er vertrouwen in heeft dat bitcoin de weg terug heeft gevonden?
|
|
|
|
Arno0
Newbie
Activity: 5
Merit: 0
|
|
July 25, 2015, 09:57:38 PM |
|
Hoeveel % onder de bitonic prijs verkoop je ze? Korting bij grotere transacties?
|
|
|
|
Furio (OP)
Legendary
|
|
July 26, 2015, 09:04:38 AM |
|
Hoeveel % onder de bitonic prijs verkoop je ze? Korting bij grotere transacties?
Dat hangt een beetje van het moment af, maar als je zelf het verschil tussen inkoop/verkoop bij Bitonic ziet, hebben we het over 10/20 euro per Bitcoin Ik ben helaas geen whale, dus HEEL grote transacties zitten er niet in, max 1500/2000 euro. Had je interesse?
|
|
|
|
Furio (OP)
Legendary
|
|
August 14, 2015, 04:57:56 AM |
|
Nog steeds nobody
|
|
|
|
leipebarry
Member
Activity: 84
Merit: 10
|
|
August 15, 2015, 02:12:03 PM |
|
Nog steeds nobody Ik denk dat de meeste mensen geen moeite zullen doen als het 5 tot 10 euro zal schelen. Als ik makkelijk online een Bitcoin kan kopen bij Bitonic of Clevercoin dan zal het mij minimaal 15 euro per Bitcoin moeten schelen wil ik dan afspreken. Gaat het over grote bedragen dan is het een ander verhaal. Maar hoeveel % of hoeveel euro zit jij concreet onder de Bitcoin/Clevercoin prijs?
|
|
|
|
Furio (OP)
Legendary
|
|
August 16, 2015, 07:28:59 PM |
|
Nog steeds nobody Ik denk dat de meeste mensen geen moeite zullen doen als het 5 tot 10 euro zal schelen. Als ik makkelijk online een Bitcoin kan kopen bij Bitonic of Clevercoin dan zal het mij minimaal 15 euro per Bitcoin moeten schelen wil ik dan afspreken. Gaat het over grote bedragen dan is het een ander verhaal. Maar hoeveel % of hoeveel euro zit jij concreet onder de Bitcoin/Clevercoin prijs? Je gaat wel heel makkelijk aan het anonieme gedeelte voorbij, maar het lijkt wel of steeds minder mensen zich hiermee bezig houden Cash is wat dat betreft toch echt king
|
|
|
|
leipebarry
Member
Activity: 84
Merit: 10
|
|
August 17, 2015, 09:40:08 AM |
|
Nog steeds nobody Ik denk dat de meeste mensen geen moeite zullen doen als het 5 tot 10 euro zal schelen. Als ik makkelijk online een Bitcoin kan kopen bij Bitonic of Clevercoin dan zal het mij minimaal 15 euro per Bitcoin moeten schelen wil ik dan afspreken. Gaat het over grote bedragen dan is het een ander verhaal. Maar hoeveel % of hoeveel euro zit jij concreet onder de Bitcoin/Clevercoin prijs? Je gaat wel heel makkelijk aan het anonieme gedeelte voorbij, maar het lijkt wel of steeds minder mensen zich hiermee bezig houden Cash is wat dat betreft toch echt king Goed punt! Anonimiteit is voor mij geen must maar ik kan zeker begrijpen dat er een heleboel mensen zijn die daar wel behoefte aan hebben.
|
|
|
|
ShopemNL
Legendary
Activity: 1025
Merit: 1001
|
|
August 18, 2015, 01:52:48 PM |
|
|
|
|
|
Furio (OP)
Legendary
|
|
August 18, 2015, 02:44:38 PM |
|
Yes yes, volgende keer neem ik contact met je op, waar zouden we in de buurt af kunnen spreken, kan dit in de buurt van Rotterdam Den Haag?
|
|
|
|
Bcoinsearcher
Newbie
Activity: 2
Merit: 0
|
|
October 04, 2015, 10:55:16 PM |
|
Hey, Wat aan de late kant natuurlijk maar... Ben je nog op zoek?
|
|
|
|
Furio (OP)
Legendary
|
|
October 06, 2015, 01:57:46 PM |
|
Ja zeker, hoeveel en wanneer
|
|
|
|
bram_vnl
Legendary
Activity: 1148
|
|
October 06, 2015, 02:00:24 PM |
|
Clevercoin vind ik een k*t site ze willen te veel van je weten
|
|
|
|
ShopemNL
Legendary
|
|
October 06, 2015, 02:33:09 PM |
|
Ja zeker, hoeveel en wanneer Hey Furio, Jouw laatste PM was niet op waarheid gebaseerd? =] Ik meen mij te herrinneren dat indien de prijs voldoende was je een afspraak wou maken?
|
|
|
|
Furio (OP)
Legendary
|
|
October 06, 2015, 02:45:27 PM |
|
Ja zeker, hoeveel en wanneer Hey Furio, Jouw laatste PM was niet op waarheid gebaseerd? =] Ik meen mij te herrinneren dat indien de prijs voldoende was je een afspraak wou maken? Ja zeker, maar bij jou moeten er gelijk 10, en die heb ik voorlopig niet....
|
|
|
|
ShopemNL
Legendary
|
|
October 06, 2015, 02:49:53 PM |
|
Ja zeker, hoeveel en wanneer Hey Furio, Jouw laatste PM was niet op waarheid gebaseerd? =] Ik meen mij te herrinneren dat indien de prijs voldoende was je een afspraak wou maken? Ja zeker, maar bij jou moeten er gelijk 10, en die heb ik voorlopig niet.... Als je zoals toen aangegeven deze kant op komt hoeft dat natuurlijk niet.
|
|
|
|
Furio (OP)
Legendary
|
|
October 06, 2015, 03:04:50 PM |
|
Ja zeker, hoeveel en wanneer Hey Furio, Jouw laatste PM was niet op waarheid gebaseerd? =] Ik meen mij te herrinneren dat indien de prijs voldoende was je een afspraak wou maken? Ja zeker, maar bij jou moeten er gelijk 10, en die heb ik voorlopig niet.... Als je zoals toen aangegeven deze kant op komt hoeft dat natuurlijk niet. Jij rekent ook een fee he, en ik ben geen whale, dus mensen die net als ik puur anoniem willen traden zonder fee van beide zijden hebben voorrang, hoop dat je dit begrijpt...
|
|
|
|
ShopemNL
Legendary
|
|
October 06, 2015, 03:07:19 PM |
|
Ja zeker, hoeveel en wanneer Hey Furio, Jouw laatste PM was niet op waarheid gebaseerd? =] Ik meen mij te herrinneren dat indien de prijs voldoende was je een afspraak wou maken? Ja zeker, maar bij jou moeten er gelijk 10, en die heb ik voorlopig niet.... Als je zoals toen aangegeven deze kant op komt hoeft dat natuurlijk niet. Jij rekent ook een fee he, en ik ben geen whale, dus mensen die net als ik puur anoniem willen traden zonder fee van beide zijden hebben voorrang, hoop dat je dit begrijpt... Uiteraard! De keuze is volledig eigen, het was puur een reminder . Als je deze partijen kan vinden die zonder fee tegen normale koers van cash naar bitcoin willen handelen of andersom mag je ze ook doorsturen naar mij
|
|
|
|
Furio (OP)
Legendary
|
|
October 06, 2015, 04:47:28 PM |
|
Ja zeker, hoeveel en wanneer Hey Furio, Jouw laatste PM was niet op waarheid gebaseerd? =] Ik meen mij te herrinneren dat indien de prijs voldoende was je een afspraak wou maken? Ja zeker, maar bij jou moeten er gelijk 10, en die heb ik voorlopig niet.... Als je zoals toen aangegeven deze kant op komt hoeft dat natuurlijk niet. Jij rekent ook een fee he, en ik ben geen whale, dus mensen die net als ik puur anoniem willen traden zonder fee van beide zijden hebben voorrang, hoop dat je dit begrijpt... Uiteraard! De keuze is volledig eigen, het was puur een reminder . Als je deze partijen kan vinden die zonder fee tegen normale koers van cash naar bitcoin willen handelen of andersom mag je ze ook doorsturen naar mij Nu begrijp ik je niet meer, ik wil graag zonder fee met je handelen, dus ik stuur mezelf dan door Ga binnenkort trouwens iets groots met bitcoin betalen, daarna wil ik voorlopig gaan cashen, dus onze tijd komt echt nog
|
|
|
|
ShopemNL
Legendary
|
|
October 06, 2015, 05:54:07 PM |
|
My bad, ik bedoelde wat anders Ala je me nodig hebt weet je me te vinden.
|
|
|
|
|