Bitcoin Forum
April 26, 2024, 04:22:37 PM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Échte lastminute vakanties  (Read 3965 times)
Don007 (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1050
Merit: 1007

Live like there is no tomorrow!


View Profile
July 29, 2015, 05:24:07 PM
 #1

Beste Nederlandstalige Bitcointalkers,

Even wat anders. Ik heb het de laatste tijd erg druk gehad (en momenteel nog steeds overigens) waardoor ik dit jaar geen vakantie geboekt heb. Nu lijkt het erop dat ik daar óf begin september óf eind september wel tijd voor heb. Of wellicht ergens in oktober. Om de kosten enigszins zo laag mogelijk te houden, ben ik van plan een lastminute vakantie te boeken. En dan bedoel ik niet de commerciële lastminute vakanties bij reisbureaus (welke je al weken of zelfs maanden van te voren kan boeken). Ik doel op lastminute vakanties die je bijvoorbeeld maximaal 2-3 dagen van te voren kan boeken. Hebben jullie hier ervaring mee? Nu lijken mij dergelijke vakanties goedkoper uit te vallen dan vakanties die je weken of maanden van te voren boekt (- doordat reisbureaus dan tóch hun vluchten gevuld krijgen, hun hotels etc). Al lees ik op internet dat dit de laatste jaren toch behoorlijk tegenvalt..

Heeft een van jullie hier ervaring mee en wat tips voor mij? Het betreft dan een lastminute vakantie voor slechts enkele personen (en dus geen grote groep).

{Curently quite inactive as I'm really busy in my private life. I will get back soon!}

-> Your line here during my inactivity? Feel free to PM <-
You can see the statistics of your reports to moderators on the "Report to moderator" pages.
Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction.
1714148557
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714148557

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714148557
Reply with quote  #2

1714148557
Report to moderator
bram_vnl
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1148
Merit: 1000


View Profile
July 30, 2015, 09:52:16 AM
 #2

geen ervaring mee heb eens geboekt kreeg toen 500 euro winter korting maar is op het laatste moment nog goedkoper?
Don007 (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1050
Merit: 1007

Live like there is no tomorrow!


View Profile
July 30, 2015, 11:20:11 AM
 #3

geen ervaring mee heb eens geboekt kreeg toen 500 euro winter korting maar is op het laatste moment nog goedkoper?

Vroeger wel, maar wat ik nu lees op andere fora over dit onderwerp is dat het tegenwoordig wel meevalt met de echte lastminute korting. Dat is toch weer jammer.

{Curently quite inactive as I'm really busy in my private life. I will get back soon!}

-> Your line here during my inactivity? Feel free to PM <-
xrpdavid
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 182
Merit: 101


Join The Blockchain Revolution In Logistics


View Profile
July 30, 2017, 11:41:34 AM
 #4

Ja dat is echt niet veel meer tegenwoordig.. Vorig jaar nog een mooie last minute naar Turkije gedaan maar de reden van de extreem lage prijzen zat m meer in het feit dat ze de hotels niet volkregen ivm aanslagen en politieke spanningen.

sbogovac
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 2730
Merit: 1192


I don't believe in denial.


View Profile
July 30, 2017, 04:20:40 PM
 #5

Ja dat is echt niet veel meer tegenwoordig.. Vorig jaar nog een mooie last minute naar Turkije gedaan maar de reden van de extreem lage prijzen zat m meer in het feit dat ze de hotels niet volkregen ivm aanslagen en politieke spanningen.

Ze schijnen dit jaar mooie aanbiedingen richting Egypte, Tunesië en Marocco te hebben...  Grin

0x7442A5c37E513D335F53843cD20c00F77eAC7867
dirruk
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 382
Merit: 100


View Profile
August 04, 2017, 01:11:55 PM
 #6

heb een hobbykas in de achtertuin staan van 2 x 2 als je niks kan vinden Grin Grin
xrpdavid
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 182
Merit: 101


Join The Blockchain Revolution In Logistics


View Profile
August 15, 2017, 08:38:52 AM
 #7

Yes, Egypte is nu erg goedkoop  Cheesy Roll Eyes Tongue

DrToxicTush
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 1
Merit: 0


View Profile WWW
August 20, 2017, 12:26:12 AM
 #8

Turkije inderdaad ook.
colahenk
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 19
Merit: 0


View Profile
August 21, 2017, 07:19:22 AM
 #9

Cyprus is ook goedkoop en altijd goed weer!
xrpdavid
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 182
Merit: 101


Join The Blockchain Revolution In Logistics


View Profile
August 26, 2017, 09:27:36 PM
 #10

En wat is het geworden  Undecided Roll Eyes

Joadinho
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 238
Merit: 0


View Profile WWW
March 07, 2018, 04:24:07 PM
 #11

Ik denk dat hij nog steeds op vakantie is!
stefantt
Jr. Member
*
Offline Offline

Activity: 41
Merit: 2


View Profile
March 10, 2018, 01:40:59 PM
 #12

Ik denk dat hij nog steeds op vakantie is!
Dan heeft hij wel een hele mooie korting kunnen krijgen als hij nog steeds op vakantie is Grin
Don007 (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1050
Merit: 1007

Live like there is no tomorrow!


View Profile
March 17, 2018, 12:23:09 PM
 #13

Ik denk dat hij nog steeds op vakantie is!
Ik denk dat hij nog steeds op vakantie is!
Dan heeft hij wel een hele mooie korting kunnen krijgen als hij nog steeds op vakantie is Grin

Haha! Ik ben de laatste tijd niet meer zo actief op dit forum. Druk druk druk, je kent het wel.
Ik zie dat dit topic uit 2015 stamt. Als ik het me goed herriner, heb ik er toen maar voor gekozen om dat jaar niet op vakantie te gaan.

Ik sta overigens nog steeds open voor tips hieromtrent. Want hey, over een aantal maanden is het weer vakantie tijd.

{Curently quite inactive as I'm really busy in my private life. I will get back soon!}

-> Your line here during my inactivity? Feel free to PM <-
thrilly1
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 24
Merit: 0


View Profile
April 04, 2018, 12:52:10 PM
 #14

Last minute is tegenwoordig ongeveer een week van te voren. Prijzen zijn niet bijzonder veel lager dan normaal maar het kan de moeite waard zijn. Wij wilde onlangs de dag er op vertrekken, reisinstanties zijn hier helaas niet op voorbereid.
Booooom!
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 21
Merit: 0


View Profile
April 10, 2018, 01:08:27 AM
 #15

Ik doel op lastminute vakanties die je bijvoorbeeld maximaal 2-3 dagen van te voren kan boeken. Hebben jullie hier ervaring mee? .

Waar Don007 op doelt zijn last second vakanties. Te boeken vanaf drie dagen voor vertrek tot enkele uren voor vertrek. Deze reizen zijn door de korte termijn niet online te boeken. Je kunt alleen boeken op de last minute / last second desk op Schiphol, die door verschillende reisorganisaties worden aangeboden. Wel zijn ze soms telefonisch te bereiken/boeken, bijvoorbeeld de last minute balie van SunWeb op Schiphol.

Ik heb er geen ervaring mee, dus kan je niet vertellen hoeveel voordeel je krijgt door deze manier van boeken.
Don007 (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1050
Merit: 1007

Live like there is no tomorrow!


View Profile
May 19, 2019, 11:45:24 AM
 #16

Ik doel op lastminute vakanties die je bijvoorbeeld maximaal 2-3 dagen van te voren kan boeken. Hebben jullie hier ervaring mee? .

Waar Don007 op doelt zijn last second vakanties. Te boeken vanaf drie dagen voor vertrek tot enkele uren voor vertrek. Deze reizen zijn door de korte termijn niet online te boeken. Je kunt alleen boeken op de last minute / last second desk op Schiphol, die door verschillende reisorganisaties worden aangeboden. Wel zijn ze soms telefonisch te bereiken/boeken, bijvoorbeeld de last minute balie van SunWeb op Schiphol.

Ik heb er geen ervaring mee, dus kan je niet vertellen hoeveel voordeel je krijgt door deze manier van boeken.

Juist, dergelijke boekingen bedoelde ik destijds inderdaad! Thanks!

Nu begint het weer te kriebelen. Mocht iemand tips hebben hieromtrent, graag PM! Schiphol is voor mij een eind rijden maar wellicht is dat wel de moeite waard - al weet ik graag van de voren hoe ik mijn koffer in moet pakken! Smiley

{Curently quite inactive as I'm really busy in my private life. I will get back soon!}

-> Your line here during my inactivity? Feel free to PM <-
Yoshi Livo
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 544
Merit: 282



View Profile
May 21, 2019, 04:49:28 PM
 #17

Ik doel op lastminute vakanties die je bijvoorbeeld maximaal 2-3 dagen van te voren kan boeken. Hebben jullie hier ervaring mee? .

Waar Don007 op doelt zijn last second vakanties. Te boeken vanaf drie dagen voor vertrek tot enkele uren voor vertrek. Deze reizen zijn door de korte termijn niet online te boeken. Je kunt alleen boeken op de last minute / last second desk op Schiphol, die door verschillende reisorganisaties worden aangeboden. Wel zijn ze soms telefonisch te bereiken/boeken, bijvoorbeeld de last minute balie van SunWeb op Schiphol.

Ik heb er geen ervaring mee, dus kan je niet vertellen hoeveel voordeel je krijgt door deze manier van boeken.

Juist, dergelijke boekingen bedoelde ik destijds inderdaad! Thanks!

Nu begint het weer te kriebelen. Mocht iemand tips hebben hieromtrent, graag PM! Schiphol is voor mij een eind rijden maar wellicht is dat wel de moeite waard - al weet ik graag van de voren hoe ik mijn koffer in moet pakken! Smiley


Kom je met mij een keer een boottochtje maken? Prachtige omgeving en leuke mensen.
Don007 (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1050
Merit: 1007

Live like there is no tomorrow!


View Profile
May 23, 2019, 08:48:35 AM
 #18

Ik doel op lastminute vakanties die je bijvoorbeeld maximaal 2-3 dagen van te voren kan boeken. Hebben jullie hier ervaring mee? .

Waar Don007 op doelt zijn last second vakanties. Te boeken vanaf drie dagen voor vertrek tot enkele uren voor vertrek. Deze reizen zijn door de korte termijn niet online te boeken. Je kunt alleen boeken op de last minute / last second desk op Schiphol, die door verschillende reisorganisaties worden aangeboden. Wel zijn ze soms telefonisch te bereiken/boeken, bijvoorbeeld de last minute balie van SunWeb op Schiphol.

Ik heb er geen ervaring mee, dus kan je niet vertellen hoeveel voordeel je krijgt door deze manier van boeken.

Juist, dergelijke boekingen bedoelde ik destijds inderdaad! Thanks!

Nu begint het weer te kriebelen. Mocht iemand tips hebben hieromtrent, graag PM! Schiphol is voor mij een eind rijden maar wellicht is dat wel de moeite waard - al weet ik graag van de voren hoe ik mijn koffer in moet pakken! Smiley


Kom je met mij een keer een boottochtje maken? Prachtige omgeving en leuke mensen.

Bevind je je nog altijd in Liberland? Wie weet is dat wel leuk, toeristische reizen organiseren naar Liberland! Smiley

{Curently quite inactive as I'm really busy in my private life. I will get back soon!}

-> Your line here during my inactivity? Feel free to PM <-
El duderino_
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 2492
Merit: 12000


BTC + Crossfit, living life.


View Profile
May 23, 2019, 10:09:09 AM
 #19

Geen idee, maar als je een degelijke mooiere reis wilt.... zoals buiten EU wanneer je toch in de koudere maanden zou gaan... Zou ik (zoals mij vriendin altijd doet want zij boekt gewoon alles)toch ver van tevoren beginnen vast leggen en boeken, dit komt meestal echt beter en goedkoper uit, grote verschillen en juist zeker in de vliegtickets.

Natuurlijk september zal Cyprus of zuid spanje enz ook nog wel heerlijk zijn en mits goed vergelijken kun je altijd wel mooie prijzen vinden....

XhomerX10 designed my nice avatar HATs!!!!!  Thanks Bro
Don007 (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1050
Merit: 1007

Live like there is no tomorrow!


View Profile
May 27, 2019, 02:00:51 PM
 #20

Geen idee, maar als je een degelijke mooiere reis wilt.... zoals buiten EU wanneer je toch in de koudere maanden zou gaan... Zou ik (zoals mij vriendin altijd doet want zij boekt gewoon alles)toch ver van tevoren beginnen vast leggen en boeken, dit komt meestal echt beter en goedkoper uit, grote verschillen en juist zeker in de vliegtickets.

Natuurlijk september zal Cyprus of zuid spanje enz ook nog wel heerlijk zijn en mits goed vergelijken kun je altijd wel mooie prijzen vinden....

Mijn vakantiedagen zijn nogal wispelturig wat dat betreft. Ik kan er helaas niet zomaar vanuit gaan dat de vakantieweken die mij worden toegezegd, ook daadwerkelijk blijven staan voor het komende seizoen. Dat maakt het lastig plannen soms. Bovendien vind ik het ook wel weer iets hebben om echt lastminute te besluiten waar ik heen ga op vakantie. Gewoon op het moment bepalen wat dan het beste / leukste is Smiley

{Curently quite inactive as I'm really busy in my private life. I will get back soon!}

-> Your line here during my inactivity? Feel free to PM <-
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!