Bitcoin Forum
March 28, 2024, 08:31:29 AM *
News: Latest Bitcoin Core release: 26.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: A.L.S - Amyotrofische Laterale Sclerose (ALS) Donatie/inzameling  (Read 4590 times)
A.L.S (OP)
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 4
Merit: 0


View Profile
August 29, 2015, 10:13:24 PM
Last edit: August 29, 2015, 10:27:27 PM by A.L.S
 #1

Wat is ALS?
Eén van de meest ernstige en invaliderende aandoeningen van het zenuwstelsel

Amyotrofische Laterale Sclerose (ALS) is één van de meest ernstige en invaliderende aandoeningen van het zenuwstelsel. Nederland telt op dit moment ongeveer 1500 patiënten. Gemiddeld overlijden er elk jaar 500 patiënten en komen er 500 bij.

Na de eerste symptomen is de gemiddelde levensverwachting 3 tot 5 jaar
Hoewel er wereldwijd onderzoek wordt gedaan naar de ziekte, is de oorzaak tot op heden onbekend. Hoop op een toekomst – met een gemiddelde levensverwachting van 3 tot 5 jaar na de eerste symptomen – is er voor deze 1500 patiënten nog niet. Het relatief kleine aantal patiënten maakt dat onderzoeksbudgetten van de farmaceutische industrie en de overheid nihil zijn; verreweg het meeste wetenschappelijk onderzoek naar ALS in Nederland wordt gefinancierd door giften aan Stichting ALS Nederland.

Wetenschappelijk Onderzoek

In de afgelopen jaren is er dankzij giften van particulieren en bedrijven al veel onderzoek gedaan. Aansluitend op onze missie en doelstellingen worden onderzoeken gefinancierd die betrekking hebben op het vinden van de oorzaken van ALS, alsmede onderzoeken die leiden tot verbetering van de kwaliteit van leven van patiënten en mantelzorgers. Hiervoor wordt nauw samengewerkt met het ALS Centrum, onder leiding van Prof. dr. Leonard van den Berg. Voor een overzicht van alle door ons gefinancierde onderzoeksprojecten, klik hier.

VECHT MEE TEGEN EEN GENADELOZE ZIEKTE

Bedankt voor het lezen van de bovenstaande tekst.

Er is één manier om ALS de wereld uit te helpen en dat is onderzoek. En onderzoek kost geld.
Daarom vragen wij u, of u een donatie wilt doen. Via de website van stichting ALS kunt u op verschillende manieren een donatie doen.
Echter accepteren ze geen coins. daarom vragen wij van Connect All BV. of u een kleine donatie kunt doen via BIT/Altcoins

BITCOIN:
14aoiPsLRiksT4dbeEQyqQBAaayjK3SHUz

LITECOIN:
LX1cYJMJhk1xvYqk8TLX8T7wvswyekKYaE

DOGECOIN:
DMvvrCDmJDy7kQLvQSJ5hGTaSx8ytjvxGt

BLACKCOIN:
B6PfhYeULZt38FEDTghGzzSrkqiUNsGekw

DASHCOIN:
XbMezwEUuu6bRpSjQLUSGbZH9ZkTfwcGEj

Binnenkort andere coin adressen waarop u kunt storten

Op 30 september zullen wij alle gedoneerde coins omzetten naar bitcoins, bitcoins verdubbelen. Dit zullen wij dan omzetten naar euro en aan stichting ALS doneren

Alvast vriendelijk bedankt voor uw donatie.

Met vriendelijke groet,
Astrid Hogendoornh, Connect All BV
Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction.
1711614689
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1711614689

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1711614689
Reply with quote  #2

1711614689
Report to moderator
1711614689
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1711614689

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1711614689
Reply with quote  #2

1711614689
Report to moderator
1711614689
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1711614689

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1711614689
Reply with quote  #2

1711614689
Report to moderator
Jansen227
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 391
Merit: 260


View Profile
August 29, 2015, 11:41:24 PM
Last edit: August 30, 2015, 10:13:45 AM by Jansen227
 #2

Nu kan het aan mij liggen hoor, maar een google search naar Connect All BV, Astrid Hogendoornh of jullie Bitcoin adres levert helemaal geen bruikbare zoekresultaten op...

edit: volgens mij is dit gewoon een:
SCAM!!!
A.L.S (OP)
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 4
Merit: 0


View Profile
August 29, 2015, 11:56:53 PM
 #3

Nu kan het aan mij liggen hoor, maar een google search naar Connect All BV, Astrid Hogendoornh of jullie Bitcoin adres levert helemaal geen bruikbare zoekresultaten op...
Beste,

Vandaag hebben wij dit bitcoin en de andere altcoin adressen aangemaakt. Connect All is ook geen nederlands bedrijf, het is een LTD.
Wij zijn onder andere bekend, van verschillende dating website's.

Groet
Jansen227
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 391
Merit: 260


View Profile
August 30, 2015, 12:30:41 AM
 #4

Okee, wat is dan precies jullie company website? Ik word met Google namelijk nog steeds niet echt veel wijzer.

En ik verwacht dat jullie deze actie nog meer onder de aandacht willen gaan brengen? Hebben jullie al bepaalde media benaderd of met welke media willen jullie contact op gaan nemen?
A.L.S (OP)
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 4
Merit: 0


View Profile
August 30, 2015, 12:42:33 AM
 #5

Okee, wat is dan precies jullie company website? Ik word met Google namelijk nog steeds niet echt veel wijzer.

En ik verwacht dat jullie deze actie nog meer onder de aandacht willen gaan brengen? Hebben jullie al bepaalde media benaderd of met welke media willen jullie contact op gaan nemen?

Beste,

Wat ik al aangaf, het is geen nederlands bedrijf. Ik spreek dan toevallig nederlands.
Connect All Media B.V., gevestigd 1ste Floor Dekk House, Zippora Street, Providence Industrial Estate, Mahe, Seychelles;
Flirtbericht is onderdeel van Connect all, en zo zijn er nog meer website's die onderdeel hiervan zijn.

Op dit moment brengen wij het online onder de aandacht. Misschien dat wij ook over zullen gaan naar de media.
Jansen227
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 391
Merit: 260


View Profile
August 30, 2015, 01:24:58 AM
 #6

Ook al is het geen Nederlands bedrijf, dan heeft jullie bedrijf alsnog wel een website toch? Een website met contactinformatie, of desnoods een LinkedIn of Facebook?

Als er geld ingezameld gaat worden dan moet er toch wel een bedrijf achter zitten waar het één en ander over bekend is en waar contact mee op kan worden genomen?
Ik vind het allemaal maar een beetje te vaag.
A.L.S (OP)
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 4
Merit: 0


View Profile
August 30, 2015, 02:30:32 AM
 #7

Ook al is het geen Nederlands bedrijf, dan heeft jullie bedrijf alsnog wel een website toch? Een website met contactinformatie, of desnoods een LinkedIn of Facebook?

Als er geld ingezameld gaat worden dan moet er toch wel een bedrijf achter zitten waar het één en ander over bekend is en waar contact mee op kan worden genomen?
Ik vind het allemaal maar een beetje te vaag.
Omdat het een LTD betreft, is er geen website!

verder ga ik ook niet in discussie. U bent niks verplicht!
GeorgeAurea
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 332
Merit: 250



View Profile
August 30, 2015, 08:36:07 AM
 #8

Weet waar je je mee inlaat.

Connect All Media is een legitiem bedrijf. Echter, dit onderwerp staat een behoorlijk beetje haaks op de core van dit bedrijf:
http://sexdating.reviews/bedrijven/connect-all-media-b-v/  (eerste resultaat wat ik tegenkom in Google)

Bij mij gaat een enorme rode vlag omhoog.
sbogovac
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 2730
Merit: 1192


I don't believe in denial.


View Profile
August 30, 2015, 08:38:59 AM
 #9

[...]Omdat het een LTD betreft, is er geen website![...]

Dit is op zijn best een vage opmerking (zoals Jansen227 ook al terecht aangeeft); alsof andere Limited bedrijven geen websites hebben... Apple ltd. is er zo een die toch echt een website heeft. Limited is een rechtsvorm, net zoals BV inderdaad. Maar dan kun je nog wel een website neerzetten...

0x7442A5c37E513D335F53843cD20c00F77eAC7867
GeorgeAurea
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 332
Merit: 250



View Profile
August 30, 2015, 09:22:31 AM
 #10

Nu kan het aan mij liggen hoor, maar een google search naar Connect All BV, Astrid Hogendoornh of jullie Bitcoin adres levert helemaal geen bruikbare zoekresultaten op...
Beste,

Vandaag hebben wij dit bitcoin en de andere altcoin adressen aangemaakt. Connect All is ook geen nederlands bedrijf, het is een LTD.
Wij zijn onder andere bekend, van verschillende dating website's.

Groet

Datingsites? Sexdatingsites, dat is wel even iets anders.

Verschillende? Uhrm, honderden.

Honderden, misleidende sites, waarop mensen aan het lijntje worden gehouden middels nep-profielen waar ze voor moeten dokken, en waarbij foto's van gebruikers moedwillig worden doorgesluisd naar andere websites om deze misleiding te blijven continuëren.


Beetje vreemd, om hier in te spelen op het goede vetrouwen en te vragen om donaties, terwijl de core van het bedrijf het vertrouwen van haar eigen gebruikers niet zo heel erg nauw neemt.  Roll Eyes Roll Eyes Roll Eyes
Jansen227
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 391
Merit: 260


View Profile
August 30, 2015, 10:14:56 AM
 #11

Ook al is het geen Nederlands bedrijf, dan heeft jullie bedrijf alsnog wel een website toch? Een website met contactinformatie, of desnoods een LinkedIn of Facebook?

Als er geld ingezameld gaat worden dan moet er toch wel een bedrijf achter zitten waar het één en ander over bekend is en waar contact mee op kan worden genomen?
Ik vind het allemaal maar een beetje te vaag.
Omdat het een LTD betreft, is er geen website!

verder ga ik ook niet in discussie. U bent niks verplicht!

Na zo'n waardeloos antwoord heb ik maar even mijn 1ste post aangepast. Succes ermee verder.
leipebarry
Member
**
Offline Offline

Activity: 84
Merit: 10


View Profile
September 01, 2015, 06:42:12 PM
 #12

Ook al is het geen Nederlands bedrijf, dan heeft jullie bedrijf alsnog wel een website toch? Een website met contactinformatie, of desnoods een LinkedIn of Facebook?

Als er geld ingezameld gaat worden dan moet er toch wel een bedrijf achter zitten waar het één en ander over bekend is en waar contact mee op kan worden genomen?
Ik vind het allemaal maar een beetje te vaag.
Omdat het een LTD betreft, is er geen website!

verder ga ik ook niet in discussie. U bent niks verplicht!



LTD en daarom geen website?
Ben jij niet helemaal goed in je hoofd?
Bij mij komen er nu ook allemaal rode vlaggen omhoog staan.

Uberhaupt scammen is het laagste van het laagste!
Maar dat jij ALS gebruikt om mensen te scammen kan ik heel boos om worden.
En met boos bedoel ik echt heel boos!


GeorgeAurea
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 332
Merit: 250



View Profile
September 02, 2015, 05:22:52 PM
 #13

Even wat gespeurd;

De promotie van de websites van Connect All Media B.V. word verzorgd via MBIcash.nl.
MBICash.nl word weer verzorgd door MediaBlue.

Vermoedelijk worden Connect All Media B.V. en MediaBlue International B.V. waarschijnlijk gerund word door dezelfde mensen.

MediaBlue International B.V. zit gewoon in Den Haag (Raamweg 8, 2596HL), en die hebben dus wel een website: http://www.mediablue.nl/
irritant
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 473
Merit: 250


Sodium hypochlorite, acetone, ethanol


View Profile
October 08, 2015, 09:41:08 PM
 #14

vreemd dat Hal Finney nergens wordt genoemd hier
neoneros
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 462
Merit: 250


I can draw your avatar!


View Profile WWW
October 09, 2015, 02:24:47 PM
 #15

Mocht je graag je bitcoins toch naar stichting ALS storten, dan gewoon op hun eigen giro http://www.als.nl/wat-kunt-u-doen/doneren/ via BitBill bijvoorbeeld  https://bitcointalk.org/index.php?topic=974960.0

verder mag er een slot op dit topic of helemaal weg, krijg er een naar gevoel van...

Jansen227
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 391
Merit: 260


View Profile
October 09, 2015, 03:58:26 PM
 #16

Jammer om te zien dat er toch meerdere keren iets is overgemaakt naar het btc adres dat in de eerste post staat. Gelukkig is het niet veel, maar toch.

En inderdaad, slotje op dit topic.

Met google kom je trouwens wel bij dit topic uit als je naar het btc adres zoekt, dus misschien is het om die reden wel goed om dit topic te laten staan.
Mitchell
Copper Member
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 3878
Merit: 2185


Verified awesomeness ✔


View Profile WWW
October 13, 2015, 10:24:53 AM
 #17

Ik zal het topic laten staan, maar deze is nu wel gelocked. Als iemand het hier niet mee eens is, hoor ik het graag.

.
Duelbits
            ▄████▄▄
          ▄█████████▄
        ▄█████████████▄
     ▄██████████████████▄
   ▄████▄▄▄█████████▄▄▄███▄
 ▄████▐▀▄▄▀▌████▐▀▄▄▀▌██

 ██████▀▀▀▀███████▀▀▀▀█████

▐████████████■▄▄▄■██████████▀
▐██████████████████████████▀
██████████████████████████▀
▀███████████████████████▀
  ▀███████████████████▀
    ▀███████████████▀
.
         ▄ ▄▄▀▀▀▀▄▄
         ▄▀▀▄      █
         █   ▀▄     █
       ▄█▄     ▀▄   █
      ▄▀ ▀▄      ▀█▀
    ▄▀     ▀█▄▄▄▀▀ ▀
  ▄▀  ▄▀  ▄▀

Live Games

   ▄▄▀▀▀▀▀▀▀▄▄
 ▄▀ ▄▄▀▀▀▀▀▄▄ ▀▄
▄▀ █ ▄  █  ▄ █ ▀▄
█ █   ▀   ▀   █ █  ▄▄▄
█ ▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀ █ █   █
█▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀█  █▄█
█ ▀▀█  ▀▀█  ▀▀█ █  █▄█

Slots
.
        ▄▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▄
        █         ▄▄  █
▄▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▄       █
█  ▄▄         █       █
█             █       █
█   ▄▀▀▄▀▀▄   █       █
█   ▀▄   ▄▀   █       █

Blackjack
|█▀▀▀▀▀█▄▄▄
       ▀████▄▄
         ██████▄
▄▄▄▄▄▄▄▄█▀    ▀▀█
████████▄        █
█████████▄        █
██████████▄     ▄██
█████████▀▀▀█▄▄████
▀▀███▀▀       ████
   █          ███
   █          █▀
▄█████▄▄▄ ▄▄▀▀
███████▀▀▀
.
                 NEW!                  
SPORTS BETTING 
|||
[ Đ ][ Ł ]
AVAILABLE NOW

Advertisements are not endorsed by me.
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!