Bitcoin Forum
May 13, 2024, 03:21:50 PM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Kan du oversætte Artikel fra engelsk til dansk eller norsk? Bounty tilbydes!!  (Read 17401 times)
CCEDKaps (OP)
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 621
Merit: 500



View Profile
September 24, 2015, 08:43:36 AM
Last edit: September 26, 2015, 02:18:34 PM by CCEDKaps
 #1

Hej,

Hos CCEDK er vi igang med at forberede lancering af ny platform kaldet OpenLedger(www.OpenLedger.info) med webwallet med adgang til platform via browser, enkel og ligetil og stadig med absolut højest mulige sikkerhed mod hacker o.lign. Den vil fungere nogenlunde ligesom blockchain.info, dog med en noget kun højere teknologi tilført

user <-> browser with wallet <--internet--> full-node to access data <----> P2P BitShares network

ulig blockchain.info hvor man gemmer dine private nøgler krypteret på deres servere, har hver bruger selv direkte adgang til sine nøgler og ingen andre. Nedenfor lidt flere punkter der adskiller positivt fra et velkendt produkt som blockchain.info

- corporate accounts (comparable to multisig)
- decentralized exchange
- access to bitAssets like bitUSD
- only you have access to your funds
- privacy since you interact with the BitShares network directly
- no middle man controlling access
- Recuring and scheduled payments
- user issued assets (similar to colored coins)
- globally registered identity (blockchain account name)
- integrated block explorer
- all markets are integrated
- blockchain based voting for the BitShares Organization (DAC)


Jeg vil gerne have denne besked ud til alle dansk/norsk talende og selvfølgelig håber jeg at svensk talende også vil have interesse i at læse den danske version, eller også går vi hele vejen og får denne besked/artikel ud på svensk også.

Jeg har lavet en artikel der findes på linkedin, der giver en kort indsigt i hvad OpenLedger tilbyder, og det er så muligt baseret på denne artikel at læse mere om hele dette projekt via diverse links og artikler nævnt i samme.

Artiklen findes her på engelsk

https://www.linkedin.com/pulse/openledger-most-powerful-crypto-financial-platform-world-boesing?published=u

Og mit behov er en oversættelse af denne tekst til dansk med billeder, hyperlinks om muligt ellers alle nævnt i bunden af artiklen, samt oploadet her på bitcointalk, samt Bitcoingarden og bitsharestalk skandinavisk forum og eventuelle forums i Norge, Sverige og Danmark der har med investering o.lign. at gøre. Selvfølgelig også gerne andre forums hvor det er muligt.

Jeg betaler for denne opgave enten 10000 BTS for selve oversættelsen med billeder etc., og har du mulighed for at få artiklen ud på diverse forums og evt. sociale medier som twitter, facebook, google+, så betaler jeg en ekstra 5000 BTS. såfremt du ikke ved hvad bitshars er, så kan du finde den her https://coinmarketcap.com/currencies/bitshares/#markets og mere info findes også på www.bitshares.org

Jeg tilbyder dette beløb som en bounty, da jeg er klar over at det ikke som sådan er et kæmpe beløb, men da jeg får samme opgave lavet i en masse andre sprog er det nødvendigt for mig at begrænse mine omkostninger, så jeg selvfølgelig taknemmelig for det arbejde der vil blive gjort. Det skal så siges at efter lancering den 13. Oktober, er det svært at sige hvor meget bts er steget i værdi men det forventes at være lige fra 2 gange til 10 gange den nuværende værdi fra til nytår.

Har u interesse i denne opgave, venligt kontakt mig via PM eller via min e-mail ronny@ccedk.com

På forhånd tak

Med venlig hilsen

Ronny Boesing

CEO

 
CCEDK / Crypto Coins Exchange Denmark ApS

Phone office: +45 36 98 11 50

Web: www.ccedk.com

Mail: ronny@ccedk.com
Twitter: https://twitter.com/CCEDK_
Facebook: https://www.facebook.com/CCEDK
Linkedin: https://www.linkedin.com/pub/ronny-boesing/20/617/65b
Twitter: @CCEDKOpenLedger
Facebook: https://www.facebook.com/openledger?fref=ts
You get merit points when someone likes your post enough to give you some. And for every 2 merit points you receive, you can send 1 merit point to someone else!
Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction.
Kanati
Member
**
Offline Offline

Activity: 93
Merit: 12


View Profile
September 25, 2015, 07:16:39 AM
 #2

Jeg synes det er en lusket måde at skrive beløbet på - hvis du mener 0,001 BTC så er der tale om ca. 1,5 DKK!

Held og lykke!  Roll Eyes



CCEDKaps (OP)
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 621
Merit: 500



View Profile
September 25, 2015, 08:26:54 AM
 #3

Jeg synes det er en lusket måde at skrive beløbet på - hvis du mener 0,001 BTC så er der tale om ca. 1,5 DKK!

Held og lykke!  Roll Eyes





Det er svært lige at finde den rigtig måde med noget sådant, men kan se der generelt ikke er den store interesse for noget nær gratis opgaver, hvor man mere tilbydes en mulighed fremadrettet, mere end decideret betaling nu og her, hvilket jo også er helt fair. Alle her i Norden lever et liv hvor vi alle er godt betalt og ikke nødvendigvis føler det interessant at arbejde for fremtiden!

bitcoin var mindre end 1 kr værd i 2009, og er nu 1500 gange mere værd, og det er nu engang på denne måde man får opgaver klaret på, nemlig fra personer der ser muligheder fremfor problemer.


Dette er udelukkende en forespørgsel på hjælp til oversættelse, og hvis der ikke er nogen der er interesseret, så har jeg da i det mindste promoveret projektet lidt.

Mvh
Panzzer
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 182
Merit: 100


View Profile
October 13, 2015, 10:23:57 PM
 #4

For er være helt ærlig Så håber jeg ikke nogen hopper på den her :-(
CCEDKaps (OP)
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 621
Merit: 500



View Profile
October 15, 2015, 05:27:06 PM
 #5

For er være helt ærlig Så håber jeg ikke nogen hopper på den her :-(

På hvad, den er jo allerede oversat, som du kan se andetsteds, men der vel ingen grund til at tage en side ned som gør lidt pr for OpenLedger.

Og til din information så er der masser der eer klar til at tage større opgaver sågar uden betaling hvis projektet er rigtigt, og denne betaling går let iegnnem alle andre steder end lige i Skandinavien hvor man lige skal have minimum 600 kr i timen for sådan en opgave. Men det er helt ok, dem der er interesseret skal nok finde vej alligevel Smiley Wink
CoinPIMP
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 4
Merit: 0


View Profile
November 25, 2015, 06:36:47 PM
 #6

Det gælder vel om at se mulighederne frem for begrænsningerne... Jeg sidder da selv og oversætter nyheder mv for en alt coin pt uden at få betaling, til gengæld er der investeret lidt penge i projektet og hvem ved, måske går det til held engang. Om ikke andet så har man næsten altid tilegnet sig ny viden af den ene eller anden slags og det er da heller ikke helt skidt Smiley
CCEDKaps (OP)
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 621
Merit: 500



View Profile
December 04, 2015, 09:02:16 PM
 #7

Det gælder vel om at se mulighederne frem for begrænsningerne... Jeg sidder da selv og oversætter nyheder mv for en alt coin pt uden at få betaling, til gengæld er der investeret lidt penge i projektet og hvem ved, måske går det til held engang. Om ikke andet så har man næsten altid tilegnet sig ny viden af den ene eller anden slags og det er da heller ikke helt skidt Smiley

Hvis du har interesse i at tjene lidt crypto på det ny projekt OBITS, hvor jeg har brug for oversættelse af hjemeside og en pdf fil til total totalt 2100 OBITS i bounty, så er den din. Du kan send mig e-mail på ronny@ccedk.com eller PM mig her?

Websiden er her: www.obits.io

Det er helt klart en fremtidsinvestering der for forudsat den decentraliserede markesplatform www.OpenLedger.info består også i fremtiden vil blive mange penge værd, da værdien er baseret på de indtægter som platformen indbringer og kort fortalt gør den virtuelle valuta mere værd, hver gang OBITS bliver købt tilbage og brændt/destrueret, så den tilbageværende mængde naturligt vokser i værdi pe enhed, men oveni også vil vokse med den stigende efterspørgsel der nok specielt vil fremkomme efter første buyback i februar er foretaget.

Har brug for oversættelse af website hurtigst muligt og har haft den forsøgt oversat af min 19 årige datter. Det gik desværre ikke godt. Derfor er det rart at se din kommentar her.

Nedenfor en anden artikel som du også gerne må oversætte til dansk. Der er en bounty på 1000 OBITS til oversættelse af denne.

https://coinreport.net/conversation-ronny-boesing-founder-ccedk/

CCEDK kom også ind med rangering som nr. 31 lige efter Coindesk vedr. påvirkning fra brands via Twitter og i denne henseende fintech hashtag

http://www.onalytica.com/blog/posts/fintech-2015-top-100-influencers-and-brands/
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!