Bitcoin Forum
May 05, 2024, 12:12:57 AM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: « 1 2 3 [4]  All
  Print  
Author Topic: Bitcoins verkopen via Bitonic.nl  (Read 17288 times)
Mitchell
Copper Member
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 3920
Merit: 2198


Verified awesomeness ✔


View Profile WWW
June 11, 2014, 07:28:46 PM
 #61

tja, de kudde betaalt graag premium voor het gemak zie ik wel weer.
Ik zou mezelf geen kuddedier noemen, maar ik vind het wel heel erg fijn om het geld dezelfde dag op mijn rekening te hebben, ipv. 1-2 dagen te moeten wachten (als je geluk hebt). Als dat mij een kuddedier maakt, dan moet dat maar he? Roll Eyes

.
Duelbits
            ▄████▄▄
          ▄█████████▄
        ▄█████████████▄
     ▄██████████████████▄
   ▄████▄▄▄█████████▄▄▄███▄
 ▄████▐▀▄▄▀▌████▐▀▄▄▀▌██

 ██████▀▀▀▀███████▀▀▀▀█████

▐████████████■▄▄▄■██████████▀
▐██████████████████████████▀
██████████████████████████▀
▀███████████████████████▀
  ▀███████████████████▀
    ▀███████████████▀
.
         ▄ ▄▄▀▀▀▀▄▄
         ▄▀▀▄      █
         █   ▀▄     █
       ▄█▄     ▀▄   █
      ▄▀ ▀▄      ▀█▀
    ▄▀     ▀█▄▄▄▀▀ ▀
  ▄▀  ▄▀  ▄▀

Live Games

   ▄▄▀▀▀▀▀▀▀▄▄
 ▄▀ ▄▄▀▀▀▀▀▄▄ ▀▄
▄▀ █ ▄  █  ▄ █ ▀▄
█ █   ▀   ▀   █ █  ▄▄▄
█ ▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀ █ █   █
█▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀█  █▄█
█ ▀▀█  ▀▀█  ▀▀█ █  █▄█

Slots
.
        ▄▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▄
        █         ▄▄  █
▄▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▄       █
█  ▄▄         █       █
█             █       █
█   ▄▀▀▄▀▀▄   █       █
█   ▀▄   ▄▀   █       █

Blackjack
|█▀▀▀▀▀█▄▄▄
       ▀████▄▄
         ██████▄
▄▄▄▄▄▄▄▄█▀    ▀▀█
████████▄        █
█████████▄        █
██████████▄     ▄██
█████████▀▀▀█▄▄████
▀▀███▀▀       ████
   █          ███
   █          █▀
▄█████▄▄▄ ▄▄▀▀
███████▀▀▀
.
                 NEW!                  
SPORTS BETTING 
|||
[ Đ ][ Ł ]
AVAILABLE NOW

Advertisements are not endorsed by me.
1714867977
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714867977

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714867977
Reply with quote  #2

1714867977
Report to moderator
1714867977
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714867977

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714867977
Reply with quote  #2

1714867977
Report to moderator
I HATE TABLES I HATE TABLES I HA(╯°□°)╯︵ ┻━┻ TABLES I HATE TABLES I HATE TABLES
Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction.
1714867977
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714867977

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714867977
Reply with quote  #2

1714867977
Report to moderator
1714867977
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714867977

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714867977
Reply with quote  #2

1714867977
Report to moderator
1714867977
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714867977

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714867977
Reply with quote  #2

1714867977
Report to moderator
Mike18feb
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 657
Merit: 500


MΣC


View Profile
June 11, 2014, 08:28:15 PM
 #62

tja, de kudde betaalt graag premium voor het gemak zie ik wel weer.

Premium?! lmao! Het liefst zak ik ook lekker achterover in het pluche en steek een dikke sigaar op terwijl het gepeupel zich uit de naad werkt om een bitcoin gewisseld te krijgen Tongue

<||=||>  Rule #1a: Never invest more then you can afford to lose. <||=||>  Rule #1b: Never invest all you can afford to lose. <||=||> 
............. Whenever someone idly claims a scam, a Bitcoin somewhere dies .............
Josepht
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 1008
Merit: 515


View Profile WWW
June 13, 2014, 06:24:33 PM
 #63

tja, de kudde betaalt graag premium voor het gemak zie ik wel weer.
Ik zou mezelf geen kuddedier noemen, maar ik vind het wel heel erg fijn om het geld dezelfde dag op mijn rekening te hebben, ipv. 1-2 dagen te moeten wachten (als je geluk hebt). Als dat mij een kuddedier maakt, dan moet dat maar he? Roll Eyes
Als ik via bitonic na 12 uur 's middags verkoop, heb ik het geld pas die dag erna rond 5 uur op m'n rekening staan.
Als ik via kraken.com verkoop, duurt het even lang.

Alleen als ik 's morgens bitcoins via bitonic zou verkopen, zou het geld eerder aankomen. Aangezien ik dan nooit actief ben, is dit voor mij overbodig.

Ik zie geen voordelen in het verkopen via bitonic ten opzichte van verkopen via kraken.com
mikerbiker6
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 392
Merit: 250


View Profile
June 13, 2014, 09:08:14 PM
 #64

tja, de kudde betaalt graag premium voor het gemak zie ik wel weer.
Ik zou mezelf geen kuddedier noemen, maar ik vind het wel heel erg fijn om het geld dezelfde dag op mijn rekening te hebben, ipv. 1-2 dagen te moeten wachten (als je geluk hebt). Als dat mij een kuddedier maakt, dan moet dat maar he? Roll Eyes
Als ik via bitonic na 12 uur 's middags verkoop, heb ik het geld pas die dag erna rond 5 uur op m'n rekening staan.
Als ik via kraken.com verkoop, duurt het even lang.

Alleen als ik 's morgens bitcoins via bitonic zou verkopen, zou het geld eerder aankomen. Aangezien ik dan nooit actief ben, is dit voor mij overbodig.

Ik zie geen voordelen in het verkopen via bitonic ten opzichte van verkopen via kraken.com

nice,
nog wat aloe vera creme nodig tegen de burn?

Participate and Earn on the Letstalkbitcoin forum letstalkbitcoin.com
LoyceV
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 3304
Merit: 16596


Thick-Skinned Gang Leader and Golden Feather 2021


View Profile WWW
June 11, 2017, 12:33:13 PM
 #65

Even een oud topic omhoog halen, want er is iets wat ik me al lange tijd afvraag:

Momenteel geeft Bitonic 2586,98 euro voor een Bitcoin, terwijl Kraken.com 2517,00 euro als prijs heeft staan. Dat is 69,98 euro verschil.
Tot nu toe gebruikte ik altijd Kraken, en meestal kreeg ik daar net iets meer dan via Bitonic, maar nu loopt het verschil toch wel heel hard op. Laat ik bij Kraken 0.16% fee betalen, dan komt er nog 4,02 euro kosten bij. En 0,09 euro bankkosten, dan is het verschil al ruim 74 euro.

Ik snap niet hoe/waarom Bitonic mij 2586,98 euro voor mijn Bitcoin wil geven, als ze dezelfde Bitcoin voor ~70 euro minder bij Kraken kunnen kopen. Bitonic zit al wat langer in deze business, dus ik neem aan dat ze weten wat ze doen. Wat is hier dan de reden van?
Ik zou zelfs zelf een Bitcoin bij Kraken kunnen kopen en er tegelijkertijd eentje via Bitonic verkopen. Ik ben bekend met arbitrage, maar had niet verwacht dat dat bij Bitonic mogelijk is.

brobbel
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 966
Merit: 342


View Profile
June 11, 2017, 12:54:15 PM
 #66

Even een oud topic omhoog halen, want er is iets wat ik me al lange tijd afvraag:

Momenteel geeft Bitonic 2586,98 euro voor een Bitcoin, terwijl Kraken.com 2517,00 euro als prijs heeft staan. Dat is 69,98 euro verschil.
Tot nu toe gebruikte ik altijd Kraken, en meestal kreeg ik daar net iets meer dan via Bitonic, maar nu loopt het verschil toch wel heel hard op. Laat ik bij Kraken 0.16% fee betalen, dan komt er nog 4,02 euro kosten bij. En 0,09 euro bankkosten, dan is het verschil al ruim 74 euro.

Ik snap niet hoe/waarom Bitonic mij 2586,98 euro voor mijn Bitcoin wil geven, als ze dezelfde Bitcoin voor ~70 euro minder bij Kraken kunnen kopen. Bitonic zit al wat langer in deze business, dus ik neem aan dat ze weten wat ze doen. Wat is hier dan de reden van?
Ik zou zelfs zelf een Bitcoin bij Kraken kunnen kopen en er tegelijkertijd eentje via Bitonic verkopen. Ik ben bekend met arbitrage, maar had niet verwacht dat dat bij Bitonic mogelijk is.

Regelmatig kijk ik op de verschillende exchanges naar de koersen, en -hoewel ze vaak gelijk op gaan- zitten er soms enorme verschillen in. Ideaal voor arbitrage. Vaak is bl3p.eu (de beurs van Bitonic) laag, soms echter juist hoog. Kraken is ook vaak laag, soms hoog. En ik neem aan dat Bitonic de koers enigszins baseert op zijn eigen beurs.

Op dit moment zijn de verkoopkoersen:
Bitonic (handel) 2582,12
BL3P (exchange) 2581,66
Kraken 2514,70
Coinbase (handel) 2556,52
GDAX (exchange) 2569,40

In dit geval is Kraken dus de uitschieter, niet Bitonic. En Bitonic en Coinbase lopen beide in de pas met hun eigen beursen BL3P en GDAX.

mr. Dutch
Member
**
Offline Offline

Activity: 66
Merit: 10


View Profile
June 19, 2017, 07:20:51 PM
 #67

Is er geen software die dat geautomatiseerd voor je kan doen?
Dus als een koers hoger of lager is dan x (lees: verschil tussen de verschillende exchanges), kopen of verkopen via meerdere exchanges? Zou via ap's goed te doen moeten zijn?

Passive income? Try https://control-finance.com/?ref=cornelisp for passive income on daily basis!
brobbel
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 966
Merit: 342


View Profile
June 19, 2017, 07:22:50 PM
 #68

Is er geen software die dat geautomatiseerd voor je kan doen?
Dus als een koers hoger of lager is dan x (lees: verschil tussen de verschillende exchanges), kopen of verkopen via meerdere exchanges? Zou via ap's goed te doen moeten zijn?

Die software bestaat. Alleen wil je dat goed doen, moet je op meerdere exchanges zowel fiat als bitcoins (en/of altcoins) hebben staan.
En zo vermogend ben ik bepaald niet ...
mr. Dutch
Member
**
Offline Offline

Activity: 66
Merit: 10


View Profile
June 19, 2017, 08:43:24 PM
 #69

Kun je me op weg helpen waar ik die software kan vinden?

Passive income? Try https://control-finance.com/?ref=cornelisp for passive income on daily basis!
brobbel
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 966
Merit: 342


View Profile
June 20, 2017, 04:58:35 AM
 #70

Kun je me op weg helpen waar ik die software kan vinden?

Eerlijk gezegd: ik was op zoek naar eenvoudige trading software en heb toen heel veel doorgelezen. Dus ik weet niet meer waar ik het gezien heb.

Bots waar ik o.a. naar gekeken heb waren Gunbot, Leonardo, CAT, Haasbot. Je zou in hun draadje en reports kunnen lezen. Maar ik weet zelfs niet of ik het hier of elders heb gelezen, omdat ik niet actief was om te kijken naar arbitrage trading.

Even googelen:
https://themerkle.com/top-6-bitcoin-arbitrage-bots/
en Haasbot lijkt het ook aan te bieden.
EVILTOFU
Member
**
Offline Offline

Activity: 66
Merit: 10


View Profile
July 17, 2017, 11:54:57 AM
 #71

Bitonic hanteert gewoon een ouderwetse spread.

Leg je btc gewoon limit in en je krijgt een prima prijs.

Koppel je bunq account eraan en je hebt binnen een paar uur de beschikking over je geld. Dat is alleen met een bunq account zo.
Overige banken houden het lekker lang vast.

gr E

brobbel
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 966
Merit: 342


View Profile
July 17, 2017, 12:10:10 PM
 #72

Bitonic hanteert gewoon een ouderwetse spread.

Leg je btc gewoon limit in en je krijgt een prima prijs.

Koppel je bunq account eraan en je hebt binnen een paar uur de beschikking over je geld. Dat is alleen met een bunq account zo.
Overige banken houden het lekker lang vast.

gr E

Tja, ik weet niet waar je dat laatste van hebt, maar dat is niet actueel. SEPA heeft daarin strenge regels, dus het kan/mag een dag duren, maar dat is het maximum. Vanochtend overgemaakt, vanmiddag op de rekening. Vanmiddag na een bepaald tijdstip overgemaakt, morgen op de rekening. En als het een bank is, waar de exchange (in dit geval Bitonic cq BL3P.eu) gebruik van maakt, dan is het zelfs direct. In het geval van Bunq is die paar uur dus de verwerkingstijd van Bitonic, niet eens van Bunq.

En uiteraard geldt bij het eerste verhaal, dat het tijdstip van betalen door Bitonic bepalend is, dus niet het tijdstip van het geven van de opdracht door jou als klant.
Pages: « 1 2 3 [4]  All
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!