Bitcoin Forum
May 25, 2024, 07:11:09 AM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Bitcoin's som betaling - på min webshop  (Read 1123 times)
AgoraLive (OP)
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 221
Merit: 100



View Profile
December 15, 2012, 07:58:33 PM
 #1

Jeg sidder med en webshop, og har nu valgt at jeg vil acceptere betaling med bitcoins!

Jeg er dog i tvivl omkring hvorvidt det er tilladt for mig selv at reklamere for min side (vælger derfor ikke at gøre dette), men vil gerne have en til at teste systemet af for mig (skal ikke koste dig noget). (For at du selv får lidt ud af det, kan det være en god idé hvis du selv har en nyere smartphone  Wink  )

Send mig en PM hvis du ønsker at "hjælpe"

Tak for hjælpen
Luno
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 504
Merit: 250


View Profile
December 15, 2012, 08:08:46 PM
Last edit: December 15, 2012, 08:37:21 PM by Luno
 #2

Det må du helt sikkert godt annoncere en Bitcoin side her, også selvom det er din egen. Du spørger jo også om nogen gider teste den, det er næsten ikke reklame.

Det er det rigtige tidspunkt at komme på banen på i DK.

Hvad sælger du?

OK fandt dig.

Nice, lidt mere "vi accepterer Bitcoin" på forsiden istedet for BTC logoet alene.
AgoraLive (OP)
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 221
Merit: 100



View Profile
December 15, 2012, 08:34:46 PM
Last edit: December 15, 2012, 08:54:38 PM by AgoraLive
 #3

Jamen så vil jeg gerne lave lidt reklame  Grin

Jeg sælger skærmbeskyttere til smartphones, tablets, ipad's etc. via hjemmesiden www.SkærmBeskyttere.dk

Og jeg har aktiveret muligheden for at benytte bitcoins på siden, og vil meget gerne se en bestilling med bitcoins som betalings middel (gateway oprettet via bitwallet).

Igen som tidligere skrevet vil den første (de første) som opretter en ordre få deres betaling refunderet, således at testen bliver gratis (dog kun 1 beskytter og forsendelse, vil blive refunderet) - Jeg skriver her på siden når den første er gennemført så dette tilbud bliver stoppet igen



EDIT->> Så er der lidt ekstra bitcoin reklame på forsiden
Isokivi
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 910
Merit: 1000


Items flashing here available at btctrinkets.com


View Profile WWW
December 15, 2012, 09:07:23 PM
 #4

Couldnt figure it out: do you ship to Finland and do you have or plan to have an english version of the store ?

Bitcoin trinkets now on my online store: btc trinkets.com <- Bitcoin Tiepins, cufflinks, lapel pins, keychains, card holders and challenge coins.
AgoraLive (OP)
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 221
Merit: 100



View Profile
December 15, 2012, 09:29:07 PM
 #5

Hi

For now we only ship to Denmark. But I will think a about shipping to other countries. Thank you for your interest! Shipping from Denmark will be rather expensive, standard shipping will be something like 3USD (Danish Postal service is very expensive)

 SkærmBeskyttere.dk
MAZE
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 57
Merit: 0


View Profile
December 26, 2012, 05:43:09 PM
 #6

Ikke dumt i det heletatt! Håper du lykkes med den nye betalingsmetoden, og at alt går veien.
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!