Bitcoin Forum
May 30, 2024, 09:32:45 AM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: « 1 [2] 3 »  All
  Print  
Author Topic: [ANN][LISK] Lisk | Platform voor gedecentraliseerde applicaties en sidechains  (Read 6699 times)
crilleaz
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 236
Merit: 100

★ Always strive for the best ★


View Profile WWW
April 11, 2016, 12:38:37 PM
 #21

Wat ik ook nog wou vragen of dat er interesse is om een Nederlandse Lisk meeting te houden ?

Later dit jaar wil ik mijn delegate funds gebruiken om een Lisk meeting te houden in Amsterdam of Rotterdam.
Max heeft interesse om te komen dus dat is al mooi meegenomen, maar ik ben wel nieuwsgierig of er ook interesse is vanuit
het Nederlandse kamp!

Heb je ideen voor zoin meeting stuur me dan een PM.


+1

LiskFaucets. The hub and rotator for Lisk faucets. Overview faucets | RotatorReferral generator
Vote for 'liskfaucets' as delegate so we can ensure higher faucet rewards!
Axente
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 279
Merit: 250



View Profile
April 18, 2016, 02:23:13 PM
 #22

Wat ik ook nog wou vragen of dat er interesse is om een Nederlandse Lisk meeting te houden ?

Later dit jaar wil ik mijn delegate funds gebruiken om een Lisk meeting te houden in Amsterdam of Rotterdam.
Max heeft interesse om te komen dus dat is al mooi meegenomen, maar ik ben wel nieuwsgierig of er ook interesse is vanuit
het Nederlandse kamp!

Heb je ideen voor zoin meeting stuur me dan een PM.



Goed idee en zal er zeker zijn!

dev0tion (OP)
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 339
Merit: 250


View Profile
May 02, 2016, 04:20:05 PM
 #23

Laatste wijzigingen van de orginele Engelse thread toegepast.
Mrboot
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1204
Merit: 1000


View Profile
May 20, 2016, 07:45:01 PM
 #24

Laatste wijzigingen van de orginele Engelse thread toegepast.

Super Dev0tion ! Ziet er goed uit.
mortare
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 765
Merit: 283



View Profile WWW
May 23, 2016, 06:36:54 AM
 #25

Zeer zeer benieuwd wat er morgen gaat gebeuren  Cool

.
.
.
▬◇
▬◇▬◆
▬◇▬◇▬◆
.
.







███
███░░░███
███░░░░░░░░░███
███░░░░░░░░░░░░░░░███
███░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░███
███░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░███
███░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░███
███░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░███
███░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░███
███░░░░███░░░░░░░░░░░░░░░███░░░░███
███░░░░░░░░░███░░░░░░░░░███░░░░░░░░░███
███░░░░░░░░░███░░░███░░░░░░░░░███
███░░░░░░░░░███░░░░░░░░░███
███░░░░███░░░░░░░░░░░░░░░███░░░░███
███░░░░░░░░░███░░░░░░░░░███░░░░░░░░░███
███░░░░░░░░░███░░░███░░░░░░░░░███
███░░░░░░░░░███░░░░░░░░░███
███░░░░░░░░░░░░░░░███
███░░░░░░░░░███
███░░░███
███
.
.
.
◇▬
◆▬◇▬
◆▬◇▬◇▬
.
.
Pietpiraat
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 326
Merit: 250


View Profile
May 23, 2016, 06:46:41 AM
 #26

Er zal zeker veel vraag zijn maar ook zeker een groot aanbod van mensen die gelijk willen cashen al is het maar 4 - 8 keer de investering.
Ikzelf wacht op $5 voordat ik langzaam begin te verkopen, 30% voor de '' long term '' .
mortare
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 765
Merit: 283



View Profile WWW
May 23, 2016, 07:02:08 AM
 #27

Er zal zeker veel vraag zijn maar ook zeker een groot aanbod van mensen die gelijk willen cashen al is het maar 4 - 8 keer de investering.
Ikzelf wacht op $5 voordat ik langzaam begin te verkopen, 30% voor de '' long term '' .

Denk je echt dat deze op korte termijn de $5 gaat halen? Als dit zou gebeuren kunnen veel mensen een nieuwe mooie auto kopen  Smiley
Ik verwacht eerder een grote dump. Alleen al de social bounties zal een mooie duit opleveren, ik gok dat deze direct gaan gedump worden (maar goed dat deze pas binnen +/- een week verdeeld worden)

.
.
.
▬◇
▬◇▬◆
▬◇▬◇▬◆
.
.







███
███░░░███
███░░░░░░░░░███
███░░░░░░░░░░░░░░░███
███░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░███
███░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░███
███░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░███
███░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░███
███░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░███
███░░░░███░░░░░░░░░░░░░░░███░░░░███
███░░░░░░░░░███░░░░░░░░░███░░░░░░░░░███
███░░░░░░░░░███░░░███░░░░░░░░░███
███░░░░░░░░░███░░░░░░░░░███
███░░░░███░░░░░░░░░░░░░░░███░░░░███
███░░░░░░░░░███░░░░░░░░░███░░░░░░░░░███
███░░░░░░░░░███░░░███░░░░░░░░░███
███░░░░░░░░░███░░░░░░░░░███
███░░░░░░░░░░░░░░░███
███░░░░░░░░░███
███░░░███
███
.
.
.
◇▬
◆▬◇▬
◆▬◇▬◇▬
.
.
Pietpiraat
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 326
Merit: 250


View Profile
May 23, 2016, 07:06:57 AM
 #28

Er zal zeker veel vraag zijn maar ook zeker een groot aanbod van mensen die gelijk willen cashen al is het maar 4 - 8 keer de investering.
Ikzelf wacht op $5 voordat ik langzaam begin te verkopen, 30% voor de '' long term '' .

Denk je echt dat deze op korte termijn de $5 gaat halen? Als dit zou gebeuren kunnen veel mensen een nieuwe mooie auto kopen  Smiley
Ik verwacht eerder een grote dump. Alleen al de social bounties zal een mooie duit opleveren, ik gok dat deze direct gaan gedump worden (maar goed dat deze pas binnen +/- een week verdeeld worden)

Precies hetzelfde zeiden ze van Ethereum ik heb er $120k mee verdient Smiley, ik verwacht eerlijk gezegd zelfs $10 met Lisk.
Er is maar 1 goeie app nodig met de juiste aandacht , ik zou zeggen je coins opslaan voor minimaal 6 maanden.
dev0tion (OP)
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 339
Merit: 250


View Profile
May 23, 2016, 07:09:51 AM
 #29

Er zal zeker veel vraag zijn maar ook zeker een groot aanbod van mensen die gelijk willen cashen al is het maar 4 - 8 keer de investering.
Ikzelf wacht op $5 voordat ik langzaam begin te verkopen, 30% voor de '' long term '' .

Denk je echt dat deze op korte termijn de $5 gaat halen? Als dit zou gebeuren kunnen veel mensen een nieuwe mooie auto kopen  Smiley
Ik verwacht eerder een grote dump. Alleen al de social bounties zal een mooie duit opleveren, ik gok dat deze direct gaan gedump worden (maar goed dat deze pas binnen +/- een week verdeeld worden)

Precies hetzelfde zeiden ze van Ethereum ik heb er $120k mee verdient Smiley, ik verwacht eerlijk gezegd zelfs $10 met Lisk.
Er is maar 1 goeie app nodig met de juiste aandacht , ik zou zeggen je coins opslaan voor minimaal 6 maanden.

Als er geen zero day exploits worden gevonden zie ik de toekomst voor Lisk zeer rooskleurig in.
$10 denk ik wel dat dat een beetje aan de hoge kant is, $5 moet binnen het jaar haalbaar zijn.
graffix
Member
**
Offline Offline

Activity: 195
Merit: 10


View Profile
May 24, 2016, 09:56:39 AM
 #30

Waarom geloven jullie in Lisk?
Ik ben wel benieuwd. Ethereum heeft zich al enigszins bewezen.
Lisk nog niet. De twee founders hebben elkaar nog niet eens gezien.
We weten allemaal hoe het met Crypti is afgelopen.

Als we kijken naar Bitcoin zien we een groot team getalenteerde Devs.
Bij Ethereum is dat niet anders.
Ook ripple heeft een sterk team.
Met prijzen van 5 a 10 dollar zit Lisk op de derde plaats. Hebben ze überhaupt een team met enige verifieerbare geschiedenis en enige achievements?

Ik zie de link tussen Lisk en Ethereum niet en beschouw het vooralsnog als een pump en dump.
Wie overtuigt mij waarom dat niet zo is en Lisk echt wat gaat leveren?
Voor alle Lisk aanhangers hoop ik in ieder geval dat de launch goed en leuk verloopt. Tis eerder uitgesteld vanwege de nodige bugs, hoop dat dat prima opgelost is.
Succes!

Pietpiraat
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 326
Merit: 250


View Profile
May 24, 2016, 10:03:17 AM
 #31

Waarom geloven jullie in Lisk?
Ik ben wel benieuwd. Ethereum heeft zich al enigszins bewezen.
Lisk nog niet. De twee founders hebben elkaar nog niet eens gezien.
We weten allemaal hoe het met Crypti is afgelopen.

Als we kijken naar Bitcoin zien we een groot team getalenteerde Devs.
Bij Ethereum is dat niet anders.
Ook ripple heeft een sterk team.
Met prijzen van 5 a 10 dollar zit Lisk op de derde plaats. Hebben ze überhaupt een team met enige verifieerbare geschiedenis en enige achievements?

Ik zie de link tussen Lisk en Ethereum niet en beschouw het vooralsnog als een pump en dump.
Wie overtuigt mij waarom dat niet zo is en Lisk echt wat gaat leveren?
Voor alle Lisk aanhangers hoop ik in ieder geval dat de launch goed en leuk verloopt. Tis eerder uitgesteld vanwege de nodige bugs, hoop dat dat prima opgelost is.
Succes!

Blockchain apps zijn de toekomst.

graffix
Member
**
Offline Offline

Activity: 195
Merit: 10


View Profile
May 24, 2016, 12:15:46 PM
 #32



Blockchain apps zijn de toekomst.


[/quote]

Lisk bouwt toch niet op de Blockchain maar sidechains?
Zit daar geen groot risico in van een 51% attack als er maar weinig mensen op de sidechain minen/staken of wat dan ook?

En wat is er bijzonder aan het bericht van An? Dat hij het vraagt is niet zo vreemd omdat er onduidelijk wordt gedaan op de Lisk reddit.
Er schijnt nog geen wallet te zijn, dus je moet wel de exchange op.

Pietpiraat
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 326
Merit: 250


View Profile
May 24, 2016, 12:48:14 PM
 #33



Blockchain apps zijn de toekomst.


Quote
Lisk bouwt toch niet op de Blockchain maar sidechains?
Zit daar geen groot risico in van een 51% attack als er maar weinig mensen op de sidechain minen/staken of wat dan ook?

En wat is er bijzonder aan het bericht van An? Dat hij het vraagt is niet zo vreemd omdat er onduidelijk wordt gedaan op de Lisk reddit.
Er schijnt nog geen wallet te zijn, dus je moet wel de exchange op.


Maak je niet zo druk, als je het niet vertrouwt verkoop je toch gewoon Wink
mortare
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 765
Merit: 283



View Profile WWW
May 25, 2016, 07:24:44 AM
 #34

Voor zo ver het snel rijk worden plan lol  Smiley chaos
Ik ga rustig paar maanden afwachten.

.
.
.
▬◇
▬◇▬◆
▬◇▬◇▬◆
.
.







███
███░░░███
███░░░░░░░░░███
███░░░░░░░░░░░░░░░███
███░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░███
███░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░███
███░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░███
███░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░███
███░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░███
███░░░░███░░░░░░░░░░░░░░░███░░░░███
███░░░░░░░░░███░░░░░░░░░███░░░░░░░░░███
███░░░░░░░░░███░░░███░░░░░░░░░███
███░░░░░░░░░███░░░░░░░░░███
███░░░░███░░░░░░░░░░░░░░░███░░░░███
███░░░░░░░░░███░░░░░░░░░███░░░░░░░░░███
███░░░░░░░░░███░░░███░░░░░░░░░███
███░░░░░░░░░███░░░░░░░░░███
███░░░░░░░░░░░░░░░███
███░░░░░░░░░███
███░░░███
███
.
.
.
◇▬
◆▬◇▬
◆▬◇▬◇▬
.
.
*Skyhigh*
Member
**
Offline Offline

Activity: 101
Merit: 10


View Profile
June 02, 2016, 11:16:36 AM
 #35

Goedemiddag allen,

Ik ben nieuw in dit hele coin gebeuren en heb een klein bedrag geïnvesteerd in Lisk. Ik heb niks verkocht, dus ik blijf er nog even op zitten. De vooruitzichten zijn positief dus iedereen nog even geduld. Ik had zelf nog een vraagje als het gaat om het innen van BTC gelden, Hoe gaat zoiets in het werk? Via een exchange (zit nu op Kraken)  op je eigen rekening storten neem ik aan? Hoe zit het met belastingen ed.? Ik zou het fijn vinden om zo niet voor verrassingen te komen staan.

Pietpiraat
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 326
Merit: 250


View Profile
June 02, 2016, 11:36:08 AM
 #36

Goedemiddag allen,

Ik ben nieuw in dit hele coin gebeuren en heb een klein bedrag geïnvesteerd in Lisk. Ik heb niks verkocht, dus ik blijf er nog even op zitten. De vooruitzichten zijn positief dus iedereen nog even geduld. Ik had zelf nog een vraagje als het gaat om het innen van BTC gelden, Hoe gaat zoiets in het werk? Via een exchange (zit nu op Kraken)  op je eigen rekening storten neem ik aan? Hoe zit het met belastingen ed.? Ik zou het fijn vinden om zo niet voor verrassingen te komen staan.

Belastingen zou ik me niet te druk over maken.
Je kan het inderdaad via kraken doen maar als het om een kleine hoeveelheid gaat zou ik lekker wachten tot de bitcoin halving, ik persoonlijk zeg gegarandeerd 10% stijging in prijs Smiley
sbogovac
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 2730
Merit: 1192


I don't believe in denial.


View Profile
June 02, 2016, 01:07:18 PM
 #37

[...] Ik had zelf nog een vraagje als het gaat om het innen van BTC gelden, Hoe gaat zoiets in het werk? Via een exchange (zit nu op Kraken)  op je eigen rekening storten neem ik aan? Hoe zit het met belastingen ed.? Ik zou het fijn vinden om zo niet voor verrassingen te komen staan.

Ik ga er even vanuit dat je door de belastingdienst aangemerkt wordt als "particulier" (je doet dit niet vanuit een bv, stichting of zoiets, maar "gewoon zelf"). Dan zien ze dit als "inkomsten uit overig werk". "U moet het geld dat u met deze werkzaamheden hebt verdiend, opgeven in uw aangifte". Het kan dan voordeliger zijn om "ondernemer voor de inkomstenbelasting" te worden (KvK inschrijving is tegenwoordig volgens mij gratis). Dan kun je namelijk de gemaakte kosten van jouw winsten afschrijven en eventueel betaalde BTW daarop terugvorderen, en daarnaast heb je dan recht op allerlei "heffingskortingen", zeker als "internetondernemer" die zich ook nog eens beroept op de "Kleineondernemersregeling". Je moet dan wel een deugdelijke administratie bijhouden, maar daar heb je veel (bijna) gratis internetsite's voor.

Ik weet dat een heleboel mensen zich ermee afdoen dat je je "niet te druk over [belastingen hoeft te] maken" maar ikzelf vind't wel prettig als alles netjes geregeld is. Zeker als je dalijk succes hebt en niet je net nieuw aangeschafte tweedehands Porsche alweer in beslag genomen wilt zien worden (plus een naheffingsaanslag en alle "leuke" bijkomstigheden)...

Maar zo ben ik...  Grin

0x7442A5c37E513D335F53843cD20c00F77eAC7867
Pietpiraat
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 326
Merit: 250


View Profile
June 02, 2016, 01:13:15 PM
 #38

Quote
bitcoins en andere virtuele betaalmiddelen
Virtuele betaalmiddelen, zoals bitcoins, staan op uw computer opgeslagen. U kunt deze alleen gebruiken als betaalmiddel op internet. U geeft van deze middelen de waarde in het economisch verkeer aan op 1 januari van het jaar van aangifte.

Maar dat is nou juist waar bitcoin voor bedoelt is het zelf in beheer hebben van je geld en een bank en andere instanties buiten te sluiten.
Weten zij veel hoeveel bitcoins jij op je computer hebt staan Smiley
Maar goed als je het niet vertrouwt elke 1ste januari van het nieuwe jaar kun je ze aangeven.
sbogovac
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 2730
Merit: 1192


I don't believe in denial.


View Profile
June 02, 2016, 01:15:12 PM
 #39

Quote
bitcoins en andere virtuele betaalmiddelen
Virtuele betaalmiddelen, zoals bitcoins, staan op uw computer opgeslagen. U kunt deze alleen gebruiken als betaalmiddel op internet. U geeft van deze middelen de waarde in het economisch verkeer aan op 1 januari van het jaar van aangifte.

Maar dat is nou juist waar bitcoin voor bedoelt is het zelf in beheer hebben van je geld en een bank en andere instanties buiten te sluiten.
Weten zij veel hoeveel bitcoins jij op je computer hebt staan Smiley
Maar goed als je het niet vertrouwt elke 1ste januari van het nieuwe jaar kun je ze aangeven.

FTFY: "[...] elke 1ste januari van het nieuwe jaar moet je ze aangeven."

0x7442A5c37E513D335F53843cD20c00F77eAC7867
Pietpiraat
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 326
Merit: 250


View Profile
June 02, 2016, 01:19:55 PM
Last edit: June 02, 2016, 02:34:57 PM by Pietpiraat
 #40

Quote
bitcoins en andere virtuele betaalmiddelen
Virtuele betaalmiddelen, zoals bitcoins, staan op uw computer opgeslagen. U kunt deze alleen gebruiken als betaalmiddel op internet. U geeft van deze middelen de waarde in het economisch verkeer aan op 1 januari van het jaar van aangifte.

Maar dat is nou juist waar bitcoin voor bedoelt is het zelf in beheer hebben van je geld en een bank en andere instanties buiten te sluiten.
Weten zij veel hoeveel bitcoins jij op je computer hebt staan Smiley
Maar goed als je het niet vertrouwt elke 1ste januari van het nieuwe jaar kun je ze aangeven.

FTFY: "[...] elke 1ste januari van het nieuwe jaar moet je ze aangeven."

Geen zin in Smiley
Pages: « 1 [2] 3 »  All
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!