Bitcoin Forum
May 07, 2024, 12:45:28 AM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: HandigeShit.nl - webwinkel met van alles (en nog) wat  (Read 787 times)
Sebjectivist (OP)
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 50
Merit: 0



View Profile
February 10, 2013, 05:42:16 PM
Last edit: February 13, 2013, 09:55:55 AM by Sebjectivist
 #1

Jajaja, dames en heren - na maanden broeden en uitvogelen gooi ik bij deze de deuren van HandigeShit.nl open voor mijn belangrijkste doelgroep, de bitcoin-liefhebber Smiley . De producten die momenteel online staan worden allemaal geleverd vanuit voorraad - deels nog middels dropshipment, en deels (zoals de fietslampjes op zonne-energie) doe ik zelf al. Het idee is om steeds meer voorraad in eigen beheer te doen, naarmate er meer geld beschikbaar is. Ik pak tussen de 25% en 45% marge en ik ben min of meer gebonden aan advies-verkoopprijzen voor de producten die ik niet zelf op voorraad hou. Wat ik uiteraard wel kan doen is een kortingscode geven:

13% korting als je 'bitcoiner' als kortingsbon invoert tijdens het afrekenen - onbeperkt geldig iedere keer weer als je maar met BTC betaald Wink

Ik hoop iig op reacties. mochten er onduidelijkheden bestaan, wat je vindt van het aanbod, het idee, het ontwerp, de prijzen.. waarom je wel of niet besteld hebt..
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!