Bitcoin Forum
May 10, 2024, 11:50:36 PM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Mining andels lag  (Read 1608 times)
Dozium (OP)
Member
**
Offline Offline

Activity: 88
Merit: 10


View Profile
April 27, 2016, 01:15:02 PM
 #1

Hei

Dette er en ny og spennende mulighet for mange.. Jeg inviterertil et Mining andels lag. (co.opp mining)
vi har hatt god suksess med dette allerede,men i større skala. (Sammen er vi Sterke)


DETTE ER FAKTISK EN MULIGHET FOR DE SOM IKKE HAR SÅ MYE MIDLER Å BLI MED PÅ NOE STORT..

Her har man muligheten til å være med på å investere over en lengre periode selv om man ikke har masse cash eller andre verdier..
Det foregår på den enkle måten at hver andelseier stiller med ca. like mye Hash power. 4,5 TH/s til 5 TH/s per andel.
andels eierene har hver sin miner hjemme hos seg selv eller hvor de måtte ønske og investerer i utgangspunktet elektrisistet inn i sammeiet.
Alle minerne i sammeiet miner sammen og intektene dette genererer blir reinvestert i en solcelle drevet mining farm,så det blir aldri noen flere utgifter en den strømmen din egen miner til en hver tid bruker eller kostnadene for leie av cloud mining. mens verdien på andelene i selskapet vil øke kontinuerlig.


Dersom man ikke har egen miner anbefaller jeg å kjøpe en antminer S7 med tilørende powersupply som koster ca 5600kr
Dersom man ikke vil eie en miner eller ikke har råd til å kjøpe en miner, kan man leie/kjøpe cloud mining.

en antminer S7 bruker 1300w så det er i utgangspunktet de 1300w som en andelseier investerer kontinuerlig.
De som blir med som andelseiere får link og kode til hvor mineren skal mine og de får også acces til å se den totale miningen til sammeiet til en hver tid.
alle andelseier sin hash power blir overvåket og logget slik at alle ligger innenfor de satte grensene.
hver andelseier vil eie sin % i selskapet.
man kan eie flere andeler. (Max 3 pr nåværende tidspunkt)
i denne omgang har vi 30 andeler.

send p.m om dere lurer på noen eller ønsker en andel.

Dozium
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!