Bitcoin Forum
May 06, 2024, 10:16:28 PM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: min første post :)  (Read 757 times)
dktrold (OP)
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 5
Merit: 0


View Profile
March 03, 2013, 10:45:29 PM
 #1

hejsa jeg er ny her til og det her er min første post, jeg har være bruger af bitcoins siden januar og har i den tid læst og læst og fulgt med i hvordan den er stige og stige, det er jo helt vild bare man havde købt en ordenlig omgang da den var på 70kr.. så jeg ville hører jer erfarene bitcoins bruger om i har en fornuftig mening om hvornår bitcoins vil nå et normal leje igen på de 70-100kr i steden for 193kr

vh morten
1715033788
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1715033788

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1715033788
Reply with quote  #2

1715033788
Report to moderator
Make sure you back up your wallet regularly! Unlike a bank account, nobody can help you if you lose access to your BTC.
Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction.
1715033788
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1715033788

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1715033788
Reply with quote  #2

1715033788
Report to moderator
Savior
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 176
Merit: 100


View Profile
March 04, 2013, 10:36:30 AM
 #2

Det tror jeg ikke blir å skjer. Vet aldri men ..høyst usannsynlig at vi går tilbake til 12-13 dollar
Herodes
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 868
Merit: 1000


View Profile
March 04, 2013, 02:14:48 PM
 #3

Hei dktrold.

Siden bitcoin fundamentals bare blir sterkere og sterkere, har jeg ikke tro på noen stor nedgang i pris med det første. At det kommer en korreksjon er en mulighet, men i motsetning til boblen i 2011, er det nå mye mer substans i prisstigningen.
dktrold (OP)
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 5
Merit: 0


View Profile
March 04, 2013, 07:01:56 PM
 #4

hej tak for svare..

jeg går bare og overvejre og bruge en del penge, men vil jo self gerne havde mest for dem Smiley
Herodes
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 868
Merit: 1000


View Profile
March 04, 2013, 07:36:52 PM
 #5

hej tak for svare..

jeg går bare og overvejre og bruge en del penge, men vil jo self gerne havde mest for dem Smiley

det vil alltid være en risiko.
minorman
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 945
Merit: 1003



View Profile
March 04, 2013, 10:50:41 PM
 #6

Velkommen ombord Morten.

Bare køb lidt ad gangen (køb fx for x kr hver uge uanset kursudviklingen) indtil du har en passende beholdning. Husk endelig også at undersøge økonomien ved at *bruge* af dem!! bitmit, bitcoinstore osv. osv. Og installer endelig apps (blockchain, bitcoinspinner (dansk!) eller bitcoin wallet) på venners telefoner og overfør nogle mBTC til dem, for at vise hvor let det er.

Hvis du kommer til at eje et større beløb, så vær sikker på, at du har sat dig ind i hvordan man opbevarer sine bitcoins (private keys) sikkert. Undersøg "paper wallets" og "deterministic wallets".



 ██▄                ██        ▄███████▄        ██                  ██      ▄█████████▄ 
 ████              ██      █                  █      ██                  ██      ██                ██
 ██  ▀█            ██    ▄█                  █▄    ██                  ██    ██                  ██
 ██    █▄          ██    ██                  ██    ██                  ██    ▀█                     
 ██      █▄        ██    ██                  ██    ██                  ██      ██                   
 ██        █▄      ██                                  ██                  ██       ▀████████▄   
 ██          █▄    ██    ██                  ██    ██                  ██                        ██ 
 ██            █▄  ██    ██                  ██    ██                  ██                          ██
 ██              █▄██    ██                  ██    ▀█                  █▀    ▄▄                  █▀
 ██                ███      █                  █        █                  █      ██                ██ 
 ██                  ▀█        ▀███████▀            ▀███████▀         ▀█████████▀   











Nousplatform Youtube     
dktrold (OP)
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 5
Merit: 0


View Profile
March 05, 2013, 11:32:55 AM
 #7

tak for svaret, ja det er måske en mulighed jeg komme til og beside en del, så jeg vil helt sikkert kigge nærmer på de ting, og vende tilbage Smiley

men jeg syns det er for sygt at det siger så meget det jo bare en 45grader op af...
Herodes
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 868
Merit: 1000


View Profile
March 05, 2013, 11:48:13 AM
 #8

tak for svaret, ja det er måske en mulighed jeg komme til og beside en del, så jeg vil helt sikkert kigge nærmer på de ting, og vende tilbage Smiley

men jeg syns det er for sygt at det siger så meget det jo bare en 45grader op af...

En rask stigning kan også føre til en korreksjon, eller et tilbakeslag, men på lang sikt tror jeg at det kan være en god investering. Men som med de fleste andre investeringer, ikke sats mer enn du har råd til å tape.

dktrold (OP)
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 5
Merit: 0


View Profile
March 06, 2013, 04:33:40 AM
 #9

nej det er self rigtig nok.. det er jo bare vild den bliver ved med og gå lige op 30kr siden i går 248,34 kr nu den må da snart falde
Herodes
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 868
Merit: 1000


View Profile
March 06, 2013, 04:34:55 AM
 #10

nej det er self rigtig nok.. det er jo bare vild den bliver ved med og gå lige op 30kr siden i går 248,34 kr nu den må da snart falde

Disse sites er fine å følge med på:
http://bitcoin.clarkmoody.com/
http://mtgoxlive.com/orders
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!