Bitcoin Forum
June 17, 2024, 05:59:13 PM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: « 1 2 3 4 [5] 6 7 »  All
  Print  
Author Topic: Team Holland @ BTCGuild miners  (Read 18788 times)
win07
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 146
Merit: 100



View Profile
July 05, 2013, 04:45:58 PM
 #81

Sorry, hoewel binnen enkele dagen in de top 10 van het team te zitten vallen de opbrengste bij BTCGuild tegen.

Als ik bij bitminter de donaties uitzet en netjes 1%fee heb haal ik aanzienlijk meer binnen.
Inmiddels zitten ze alweer op 7Thps en loopt het dagelijks op nadat ze even naar beneden zijn gedropt door DDos
Sinds hun nieuwe DDos protectie geen vuiltje meer in lucht.

Ik zou toch zeggen , neem een weekje de proef op de som en vergelijk de opbrengsten.

En nee ik werk niet voor Bitminter ;-)

Was uitgeweken naar BTCguild door de DDos op bitminter omdat ik daar een jaar geleden in mijn prille bitcoin start was begonnen en veel mensen er nog steeds erg tevreden mee zijn.
De meeste minen toch voor de opbrengst dus denk laat ik mijn conclussie even posten en weer gedag uit het BTCGuild team zeggen.

Fijn weekend ;-) en tot de volgende uitval van bitminter omdat BTCGuild nog als fallback staat.
bedant voor de info. Ik zal bitminter eens uitproberen.

quest
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 336
Merit: 250


View Profile
July 07, 2013, 10:29:57 AM
 #82

Ik heb me net bij  team holland toegevoegd  Cool
dnaleor
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1470
Merit: 1000


Want privacy? Use Monero!


View Profile
July 10, 2013, 04:47:56 PM
 #83

Hmmmmm, bitminter was ik al lang vergeten (toen ik een half jaar geleden voor het eerst bitcoin mining probeerde had ik daar een paar bitcents gemined met mn crappy GPU van mn laptop).

Heb de rates vergeleken en inderdaad wel wat beter wat uitbetaling betreft.
maar... Ze zijn 5 keer kleiner (dus minder betrouwbaar ?)

Heb op mn server als 'preference pool' bitminter ingesteld. Als die down is wordt er overgeschakeld naar BTCguild-teamHolland Smiley
Op mn laptop laat ik BTCguild als voorkeurspool staan. Dus mijn contributie tot team Holland zal waarschijnlijk beperkt blijven tot de uren dat ik online ben met mijn laptop.

(Ik plan om mn erupter zo veel als mogelijk op mn laptop te laten draaien als ik online ben. Op andere momenten ('s nachts) zal ik hem in de server pluggen)
Gerwin
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 18
Merit: 0



View Profile
July 17, 2013, 09:49:37 PM
 #84

Ik heb met mijn 11Gh/s, me ook maar bij Team Holland aan gemeld.  Grin
kuusj98
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 812
Merit: 1000


I <3 VW Beetles


View Profile
July 28, 2013, 03:58:51 PM
 #85

Is het niet rendabeler om te beginnen met litecoins te minen ?

Waarde is nu 2.30 denk ik, maar net als de BTC kan die in een poosje veel vermeerderen ?

Bitcoin minen met ASIC of Litecoins met GPU's

Wie zegt wat ?

Mvg

R3

Ik heb zelf 820Kh/s op Litecoin staan, 200% meer rendabel als BTC, ik vermoed ook wel dat LTC binnen nu en 2 maanden op mtgox komt en dat betekend automatisch dat de prijs stevig omhoog gaat.
Ik duw nog 20 euro van mezelf in LTC en wacht dan tot het 2x zoveel is en dan verkopen die handel.
PsychoticBoy
Donator
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1890
Merit: 1010


Parental Advisory Explicit Content


View Profile
July 28, 2013, 04:09:22 PM
 #86

Is het niet rendabeler om te beginnen met litecoins te minen ?

Waarde is nu 2.30 denk ik, maar net als de BTC kan die in een poosje veel vermeerderen ?

Bitcoin minen met ASIC of Litecoins met GPU's

Wie zegt wat ?

Mvg

R3

Ik heb zelf 820Kh/s op Litecoin staan, 200% meer rendabel als BTC, ik vermoed ook wel dat LTC binnen nu en 2 maanden op mtgox komt en dat betekend automatisch dat de prijs stevig omhoog gaat.
Ik duw nog 20 euro van mezelf in LTC en wacht dan tot het 2x zoveel is en dan verkopen die handel.

Ik vind het nog steeds grappig dat mensen nog steeds denken dat MT.Gox Litecoin toe gaat laten op hun handels platform.

Ga er nou niet vanuit en massaal Litecoin inslaan dan wordt je ook niet teleurgesteld Wink
Frequency (OP)
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 540
Merit: 500


COINDER


View Profile WWW
July 30, 2013, 08:56:08 AM
 #87

Update in OP

Hashpower enorm gestegen voor team Holland, waar gaat dit eindigen volgende maand???

 Wink  Roll Eyes

COINDER
COINDER
Petricov
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 1
Merit: 0


View Profile
August 08, 2013, 10:58:23 AM
 #88

Ik heb me ook aangemeld voor Team Holland. Ben nieuw met het minen van Bitcoins dus ben nog aan het kijken of het wat is voor mij (kosten baten analyse)
Ik heb niet zo'n snelle pc thuis 211mh/s dus hoop snel wat geld over te hebben om een USB miner te halen. We gaan het wel zien. Nu iig even mee minen voor Team Holland.
Frequency (OP)
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 540
Merit: 500


COINDER


View Profile WWW
August 09, 2013, 10:57:29 AM
 #89

Ik heb me ook aangemeld voor Team Holland. Ben nieuw met het minen van Bitcoins dus ben nog aan het kijken of het wat is voor mij (kosten baten analyse)
Ik heb niet zo'n snelle pc thuis 211mh/s dus hoop snel wat geld over te hebben om een USB miner te halen. We gaan het wel zien. Nu iig even mee minen voor Team Holland.

Ur welkom  Wink

COINDER
COINDER
georgepo
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 13
Merit: 0


View Profile
August 16, 2013, 10:04:15 PM
 #90

Hallo, ik ben helemaal nieuw, vrij veel gelezen maar zie door de bomen het bos niet meer.

Ik heb BTC Guild gedownload, lid geworden van team holland :-) Ook heb ik ergens een wallet aangemaakt. Op dit moment heb ik een niet zo nieuwe PC maar als ik een beetje weet hoe het werkt heb ik wel mogelijkheden op meer capaciteit in te zetten. Moet ik nu nog mining software downloaden of iets dergelijks of is dit voldoende? Alvast bedankt voor de hulp.
georgepo
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 13
Merit: 0


View Profile
August 17, 2013, 02:36:27 PM
 #91

Even vergeten, gc miner gestart via de dosprompt en alles lijkt goed te draaien, in de taaklijst zie ik het ook actief staan. Maar processor doet schijnbaar niet meer dan normaal en ook zie ik nergens iets bewegen in standen e.d. En waar kan ik mijn ID vinden? Vragen vragen vragen  Grin
EnJoyThis
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 980
Merit: 1000


View Profile
August 17, 2013, 04:00:50 PM
 #92

Even vergeten, gc miner gestart via de dosprompt en alles lijkt goed te draaien, in de taaklijst zie ik het ook actief staan. Maar processor doet schijnbaar niet meer dan normaal en ook zie ik nergens iets bewegen in standen e.d. En waar kan ik mijn ID vinden? Vragen vragen vragen  Grin

Dag Georgepo,

Hier op het forum zijn er heel veel mensen die je graag van dienst zijn door vragen te beantwoorden, echter wordt het doorgaans erg gewaardeerd als men zelf eerst wat zoekwerk verricht voordat er vragen gesteld worden. De vragen die jij hebt zijn erg basic en kunnen dan ook erg snel gevonden worden door of op het forum danwel op een pool site te kijken.

v.w.b. btcguild: http://www.btcguild.com/index.php?page=support

Succes en als je specifieke vragen hebt kun je beter even een nieuw draadje openen dan in deze topic een vraag te stellen.

Groeten

1Ew9k5guAGb44Uz6rYfSVscgFBUcgDZp5C
georgepo
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 13
Merit: 0


View Profile
August 17, 2013, 04:42:41 PM
 #93

Hoi, bedankt voor de reply, ik bleek alles toch goed gedaan te hebben want na een restart van mijn PC begon het "minen" na het opstarten van cgminer direct. Kennelijk zat er iets daarvoor dwars. Inmiddels al 0,0000000 heel weinig bij elkaar gemined  Cheesy

De eerste hardwareaankoop is ook al onderweg dus binnenkort iets meer power en als ik het leuk blijf vinden ach wie weet.
dnaleor
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1470
Merit: 1000


Want privacy? Use Monero!


View Profile
August 17, 2013, 04:48:43 PM
 #94

De eerste hardwareaankoop is ook al onderweg dus binnenkort iets meer power en als ik het leuk blijf vinden ach wie weet.

Zolang je maar beseft dat je niet veel winst gaat maken (waarschijnlijk zelfs verlies als je de elektriciteitskosten gaat meerekenen) tenzij je ineens een toestel van enkele duizenden euro's besteld hebt Wink
georgepo
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 13
Merit: 0


View Profile
August 17, 2013, 06:14:08 PM
 #95

Enkele duizenden euro's nog niet maar wie weet? Ik zie het nu nog als een hobby, jaaaaaaaren geleden ook zo iets gedaan maar daar kreeg je toen helemaal niets voor bij de Dutch Power Cows.
quest
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 336
Merit: 250


View Profile
August 17, 2013, 10:43:08 PM
 #96

Hoi, bedankt voor de reply, ik bleek alles toch goed gedaan te hebben want na een restart van mijn PC begon het "minen" na het opstarten van cgminer direct. Kennelijk zat er iets daarvoor dwars. Inmiddels al 0,0000000 heel weinig bij elkaar gemined  Cheesy

De eerste hardwareaankoop is ook al onderweg dus binnenkort iets meer power en als ik het leuk blijf vinden ach wie weet.

Wat heb je besteld?
georgepo
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 13
Merit: 0


View Profile
August 17, 2013, 11:46:15 PM
 #97

Hoi, niet zo spannend, een  USB stick in Duitsland, zou als het goed is 330 H/S moeten gaan doen, via via Euro 49,-- was de laatste.
ninjarobot
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 761
Merit: 500


Mine Silent, Mine Deep


View Profile
August 22, 2013, 03:14:34 AM
 #98

Heb mijn 30 GH/s little single aan de pool toegevoegd. Hopelijk begin November ook een 400 GH/s HashFast Smiley
quest
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 336
Merit: 250


View Profile
August 22, 2013, 07:09:16 PM
 #99

Wie is  id 24291 met 661ghs  Shocked
Frequency (OP)
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 540
Merit: 500


COINDER


View Profile WWW
August 23, 2013, 08:15:59 AM
 #100

Idd mooie hashpower..

In OP weer een update, niet veel toename in hashpower deze maand, wel weer meer members...!!
We staan zelfs 4e algemeen das voor Holland enorm te noemen,

 Wink

COINDER
COINDER
Pages: « 1 2 3 4 [5] 6 7 »  All
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!