Bitcoin Forum
June 22, 2024, 07:42:02 AM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: « 1 [2] 3 »  All
  Print  
Author Topic: Bitcoins kopen  (Read 8164 times)
Jouke
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 426
Merit: 250



View Profile WWW
March 31, 2013, 07:21:24 PM
 #21

Zijn er mensen die BTC kopen/verkopen die ergens afspreken en dan de transactie afronden?
Ja, localbitcoins.org.
Doet het hier niet, localbitcoins.com wel Smiley
Euh, die ja!

Koop en verkoop snel en veilig bitcoins via iDeal op Bitonic.nl
zenith92
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 15
Merit: 0


View Profile
April 01, 2013, 02:07:39 PM
 #22

Ik heb bij bitonic gekocht om even te testen. Ter vergelijking (met waardes op mt.gox) lijkt het alsof zij meestal 5euro + in rekening nemen. iDEAL kost normaal 1 euro. Ik weet dat de prijzen op mt.gox varieren maar lijkt wel een vrij hoog bedrag (bv. nu is het 68eu op mt.gox en wordt 1 BTC verkocht voor 74,21 eu).
Yep, dit gevoel heb ik ook. Ik kreeg mijn bitcoins dan wel bijna direct na aankoop via iDeal, maar er zitten wel aardig sappige transactiekosten aan verbonden.

Yep, heb net 1 BTC eindelijk gekocht en het was ~5 transactie, dus whatever
Fuyuki_Wataru
Member
**
Offline Offline

Activity: 167
Merit: 10



View Profile
April 03, 2013, 06:47:49 AM
Last edit: April 03, 2013, 09:44:09 AM by Fuyuki_Wataru
 #23

Ik ben zelf ook opzoek om bitcoins te kopen.
Zelf denk ik dat de koers nog een paar dagen zal gaan stijgen achter elkaar, en wil natuurlijk net zoals iedereen zoveel profiteren daarvan. Alleen is de wachtijd erg lang op MtCox, en zijn de lokale bitcoins bij mij in de buurt in bulk.
Ik wil er nu 300 eu in investeren, en wil de coins snel en met een redelijke transactie kosten kopen.

Welke website is hier voor goed? Of verkoop jij wellicht zelf je bitcoins?

Edit: Ok, ik ben dus gaan zoeken op het internet en wil graag MtCox gebruiken. Maar eerst moet ik geld op dit account krijgen. Dit moet natuurlijk wel snel gaan omdat de koers ook snel om hoog gaat. Klopt het dat je dus eerst geld (bv) op AurumXchange moet zetten, daarna naar Bitcoins moet transferen of gelijk naar MtCox? En daarna naar je portifuelle op je desktop?

Heletijd heen en weer transferren is zonde, en kost alleen maar extra geld. Daarom de vraag.




▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬    delicia | delicia.io    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Decentralized Global Food Network | World's Only Solution to Food Wastage | Join Whitelist Now, Get 30% Bonus
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬    Whitepaper | Telegram | Medium | Twitter | FB | ANN    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Marcus H
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 8
Merit: 0


View Profile
April 03, 2013, 10:39:11 AM
 #24

Heb je algekeken naar happycoins?
straathond
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 5
Merit: 0


View Profile
April 03, 2013, 10:55:49 AM
 #25

Hoi wat is er allemaal aan de hand? Normaal kopen ik via bitonic en betaal met ideal maar er is niks beschikbaar. Instawallet is ook down. Het moet allemaal niet te moeizaam ik was tevreden met deze sites.
Marcus H
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 8
Merit: 0


View Profile
April 03, 2013, 01:17:16 PM
 #26

Bij happycoins kun je gewoon bitcoins kopen en met ideal betalen.
baby
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 14
Merit: 0


View Profile
April 03, 2013, 05:00:10 PM
 #27

kan iemand vertellen of die happycoins redelijk established is of zou het een scam kunnen zijn?
straathond
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 5
Merit: 0


View Profile
April 03, 2013, 05:17:39 PM
 #28

Er is serieus iets mis met instawallet zag ik. Heb easywallet gebruikt.
lexico
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 32
Merit: 0


View Profile
April 09, 2013, 10:10:15 PM
 #29

pas op met al die websites die van alles beloven en momenteel weer als paddestoelen uit de grond schieten.  Ook al heeft iemand goede intenties met z'n website, een bank kan 'zomaar' besluiten niet te betalen en dan heb je dus niks. Ik heb de afgelopen jaren al te veel sites gezien die ineens verdwenen.
localbitcoins of via bankoverschrijving lijkt me het meest veilig.
OneDesire
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 13
Merit: 0


View Profile
April 10, 2013, 10:53:35 AM
 #30

kan iemand vertellen of die happycoins redelijk established is of zou het een scam kunnen zijn?

Ik kan bevestigen dat happycoins werkt. Ik heb gister voor een x bedrag bitcoins gekocht en ze kwamen binnen 5 minuten aan in mijn wallet.
skull88
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 683
Merit: 500



View Profile
April 12, 2013, 07:03:17 PM
Last edit: April 12, 2013, 07:20:59 PM by skull88
 #31

Ik ben zelf ook opzoek om bitcoins te kopen.
Zelf denk ik dat de koers nog een paar dagen zal gaan stijgen achter elkaar, en wil natuurlijk net zoals iedereen zoveel profiteren daarvan. Alleen is de wachtijd erg lang op MtCox, en zijn de lokale bitcoins bij mij in de buurt in bulk.
Ik wil er nu 300 eu in investeren, en wil de coins snel en met een redelijke transactie kosten kopen.

Welke website is hier voor goed? Of verkoop jij wellicht zelf je bitcoins?

Edit: Ok, ik ben dus gaan zoeken op het internet en wil graag MtCox gebruiken. Maar eerst moet ik geld op dit account krijgen. Dit moet natuurlijk wel snel gaan omdat de koers ook snel om hoog gaat. Klopt het dat je dus eerst geld (bv) op AurumXchange moet zetten, daarna naar Bitcoins moet transferen of gelijk naar MtCox? En daarna naar je portifuelle op je desktop?

Heletijd heen en weer transferren is zonde, en kost alleen maar extra geld. Daarom de vraag.

Hoop voor jou dat het niet snel gelukt is, je kan beter nu voor 300euro kopen  Tongue

Maar het is al heel lang geleden dat ik nog btc's gekocht heb, maar ik heb enkel MTGox gebruikt, je kan gewoon naar hun overschrijven, gaat niet supersnel dus als je denkt nu moet ik meteen kopen zit er niet in nee. Als je op lange termijn koopt is dat normaal niet zo'n probleem.

Wil je gelijk snel btc zou ik bitonic gebruiken, betaal je met ideal en heb je gelijk je bitcoins.

BTC: 1MifMqtqqwMMAbb6zr8u6qEzWqq3CQeGUr
LTC: LhvMYEngkKS2B8FAcbnzHb2dvW8n9eHkdp
skull88
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 683
Merit: 500



View Profile
April 12, 2013, 07:13:11 PM
 #32

Ik heb bij bitonic gekocht om even te testen. Ter vergelijking (met waardes op mt.gox) lijkt het alsof zij meestal 5euro + in rekening nemen. iDEAL kost normaal 1 euro. Ik weet dat de prijzen op mt.gox varieren maar lijkt wel een vrij hoog bedrag (bv. nu is het 68eu op mt.gox en wordt 1 BTC verkocht voor 74,21 eu).
Sorry, maar dit lijkt mij een vrij eerlijke prijs.
Zij moeten de coins aankopen, ze nemen risico's (laatste dagen zijn een mooi voorbeeld), ideal dus kvk nodig dus belasting op winsten en dan de idealkosten erbij. 6euro vind ik dus niet schandalig eerlijk gezegt, je hebt je bitcoins wel gelijk, op de tijd dat jij geld overgemaakt hebt ergens anders naartoe kan de waarde al meer als 6euro gestegen zijn in de tussentijd.

edit: net even gekeken en zie ook dat je stukken minder betaald als je er meer koopt.

BTC: 1MifMqtqqwMMAbb6zr8u6qEzWqq3CQeGUr
LTC: LhvMYEngkKS2B8FAcbnzHb2dvW8n9eHkdp
Equilux
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 353
Merit: 251


View Profile
April 15, 2013, 10:34:52 AM
 #33

Ik gebruik zelf al tijden Bitstamp en ben eigenlijk verbaast dat ze niet de grootste exchange zijn inmiddels. Vlotte support en vele malen lagere kosten dan de alternatieven die ik tot nu toe voorbij heb zien komen.

joris
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 141
Merit: 100


View Profile
April 15, 2013, 10:50:29 AM
 #34

Ik gebruik zelf al tijden Bitstamp en ben eigenlijk verbaast dat ze niet de grootste exchange zijn inmiddels. Vlotte support en vele malen lagere kosten dan de alternatieven die ik tot nu toe voorbij heb zien komen.


Voor zover ik het begrijp zet Bitstamp de gestorte euro's om in USD. Weet je of kun je schatten hoeveel marge zij op die wisseltransactie nemen of welke koers ze daarvoor gebruiken?

;-)
Mevius
Member
**
Offline Offline

Activity: 99
Merit: 10



View Profile
April 15, 2013, 11:03:57 AM
 #35

Mijn SEPA deposit van 11 maart jongstleden werd omgezet van 890 euro naar 1155 dollar.

Zou betekenen dat ze dus, euhmm even rekenen, 1 EUR = 1.28 USD aar houden. Maar dat was vorige maand Wink

Een goeie tukker is geen motherfucker!
Equilux
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 353
Merit: 251


View Profile
April 15, 2013, 02:04:11 PM
 #36

Mijn SEPA deposit van 11 maart jongstleden werd omgezet van 890 euro naar 1155 dollar.

Zou betekenen dat ze dus, euhmm even rekenen, 1 EUR = 1.28 USD aar houden. Maar dat was vorige maand Wink

Als het goed is zetten ze de euros kosteloos om naar dollars. Dat staat in hun faq in ieder geval, als je dan btc koopt pakken ze 0.5%. Dus denk dat het verschil van 1.28 komt doordat je getallen achter de komma weglaat Smiley

pieppiep
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 1596
Merit: 502


View Profile
April 15, 2013, 02:08:15 PM
 #37

Raar eigenlijk dat ze in dollars rekenen, ik zag toch echt ergens staan dat ze europees zijn.
skull88
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 683
Merit: 500



View Profile
April 15, 2013, 02:21:14 PM
 #38

Staat in hun faq dat ze in de EU gevestigd zijn:

Quote
What is Bitstamp?

Bitstamp is an European Union based bitcoin marketplace. It allows people from all around the world to safely buy and sell bitcoins.

Denk dat het is omdat ze zich niet specifiek op Europa richten maar wereldwijd, en dan is dollar wel een betere keuze.

BTC: 1MifMqtqqwMMAbb6zr8u6qEzWqq3CQeGUr
LTC: LhvMYEngkKS2B8FAcbnzHb2dvW8n9eHkdp
Equilux
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 353
Merit: 251


View Profile
April 15, 2013, 03:07:26 PM
 #39

Staat in hun faq dat ze in de EU gevestigd zijn:

Quote
What is Bitstamp?

Bitstamp is an European Union based bitcoin marketplace. It allows people from all around the world to safely buy and sell bitcoins.

Denk dat het is omdat ze zich niet specifiek op Europa richten maar wereldwijd, en dan is dollar wel een betere keuze.

Ja precies, je kan dan gebruik maken van de BTC/dollar-markt die vele malen groter is dan de euro markt, en dus heb je het voordeel van een kleinere spread, en meestal ook een actuelere koers.

dirtysocks
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 19
Merit: 0


View Profile
April 15, 2013, 07:47:27 PM
 #40

iemand van vlaams brabant?
Pages: « 1 [2] 3 »  All
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!