Bitcoin Forum
June 21, 2024, 03:40:13 PM *
News: Voting for pizza day contest
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: [1] 2 »  All
  Print  
Author Topic: welke coin nu ? mining maart 2013  (Read 4065 times)
Dutchess (OP)
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 5
Merit: 0



View Profile
March 29, 2013, 01:03:38 AM
 #1

Hi BTC minen is mijn hobby 200 BTC sofar Grin / (w7 x64) guiminer eclipse /
maar nu met recente diffculty sprong naar 6695826, denk ik aan switchen, en wil ik fff jullie mening horen: wat = wijsheid.
Alleen er zijn nog al wat varianten van BTC nu pfff. Kan er geen wijs uit eerlijk gezegd. Ben ff aant studeren geweest LTC, maar mm.. wat is beter, wat is future proof, wat werkt beter - TRC beter ? NVC ? PVC Huh ik word toch even niet goed van all die varianten ba ba.. Mijn setup is nu 9x 6950 2gb + gratis wind energie





ECore
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 420
Merit: 252


https://ubikiri.com/


View Profile WWW
March 29, 2013, 01:11:51 AM
 #2

Bitcoin. Grin

Integrated Distributed Ledgers
A whole world of different blockchains living together in a single network based on DAG. No more gates, bridges, portals or special nodes connecting blockchains into a single whole. Only one p2p network, consisting of blockchains of various types: from private for state and corporate networks to public for crypto projects.
Dutchess (OP)
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 5
Merit: 0



View Profile
March 29, 2013, 01:26:34 AM
 #3


dit kan beter Grin what to do next?
PsychoticBoy
Donator
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1890
Merit: 1010


Parental Advisory Explicit Content


View Profile
March 29, 2013, 05:51:05 AM
 #4

Op deze site worden alle alt-coins met bitcoin vergeleken, op moment van schrijven is bitcoin en litecoin de meest profitable coin.
http://dustcoin.com/mining

Groeten
zenith92
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 15
Merit: 0


View Profile
March 29, 2013, 09:06:07 AM
 #5

Gratis wind energie? Nice, hoe zit dat in elkaar?

Moest wel een paar leuke dagen geweest zijn met de grote wind krachten van de afgelopen dagen  Cheesy
Frequency
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 540
Merit: 500


COINDER


View Profile WWW
March 29, 2013, 09:26:06 AM
 #6

Hi BTC minen is mijn hobby 200 BTC sofar Grin / (w7 x64) guiminer eclipse /
maar nu met recente diffculty sprong naar 6695826, denk ik aan switchen, en wil ik fff jullie mening horen: wat = wijsheid.
Alleen er zijn nog al wat varianten van BTC nu pfff. Kan er geen wijs uit eerlijk gezegd. Ben ff aant studeren geweest LTC, maar mm.. wat is beter, wat is future proof, wat werkt beter - TRC beter ? NVC ? PVC Huh ik word toch even niet goed van all die varianten ba ba.. Mijn setup is nu 9x 6950 2gb + gratis wind energie







Dus inprinciepe heb je 200btc gratis gemined?? Dan was ik geswitched naar ASIC en allin gegaan en had ik als ik jouw was 2x85gh Avalons gewaagd te bestellen begin vd week ..

Mijn mening die altcoins zijn alleen leuk om mee te speculeren minen zou k met jou rig gewoon btc doen voorlopig dan.. Maar ieder z'n ding ik heb n Avalon besteld en switch om naar ASic en laat mn gpus er lekker bij knalen straks..

Succes..(windenergie yeahright!!!???)

COINDER
COINDER
kwukduck
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1937
Merit: 1001


View Profile
March 31, 2013, 07:17:07 PM
 #7


dit kan beter Grin what to do next?

Wat Euro waarde betreft mine ik net zo veel BTC als LTC.

Maar, LTC is DE SHIT zoals je op het altcoin forum kan lezen, de toekomst, volledig revolutionair.
Vergeet alle bugs, de stilstaande development, de botnets, feit dat er ook asics voor gemaakt kunnen worden etc etc , en dat het eigenlijk niets nieuws toevoegt, gewoon minen en snel verkopen voor dat andere mensen door hebben dat LTC een p&d is.

14b8PdeWLqK3yi3PrNHMmCvSmvDEKEBh3E
Dutchess (OP)
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 5
Merit: 0



View Profile
April 02, 2013, 12:29:03 AM
Last edit: April 02, 2013, 01:01:51 AM by Dutchess
 #8

Dank mannen. Heb LTC ingekocht, en de setup met BTC laat ik nog ff doordraaien zoals ie is.  Dat leek me het slimste daar de LTC koers harder gaat dan je paaseieren kan eten dit weekend.. Grin
baby
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 14
Merit: 0


View Profile
April 02, 2013, 04:40:40 PM
 #9

Waar kan ik een goede koers chart vinden van Litecoin? heb net een tijdje gegoogled maar vind alleen extreem onduidelijke charts
PsychoticBoy
Donator
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1890
Merit: 1010


Parental Advisory Explicit Content


View Profile
April 02, 2013, 04:47:53 PM
 #10

Waar kan ik een goede koers chart vinden van Litecoin? heb net een tijdje gegoogled maar vind alleen extreem onduidelijke charts

https://vircurex.com/orders?alt=ltc&base=btc
baby
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 14
Merit: 0


View Profile
April 02, 2013, 04:54:08 PM
 #11

Thanks ik zie dat hij redelijk steady is wat in princiepe redelijk goed is maar minder winst maakt in korte tijd.
Zijn er veel infesteerders op dit moment of valt dat vies tegen?
Frequency
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 540
Merit: 500


COINDER


View Profile WWW
April 02, 2013, 07:33:23 PM
 #12

Thanks ik zie dat hij redelijk steady is wat in princiepe redelijk goed is maar minder winst maakt in korte tijd.
Zijn er veel infesteerders op dit moment of valt dat vies tegen?

Een goed voorbeeld om te weten is het volgende,

Mtgox een van de grotere exhanges op dit moment heeft voordat je bepaalde hoeveel heden mag verhandelen een verificatie proces lopen waarbij je binnen een aantal dagen vrij gegeven wordt om bankoverschrijvingen te doen nadat je gecontroleerd bent.

Nu schijnt het zo te zijn dat er de afgelopen weken door de enorme populariteits groei een wachtlijst is ontstaan van ongeveer 5000 verificaties voor nieuwe accounts.  Ze hebben hiervoor zelfs extra mankracht aan moeten trekken.

Bedenk je eens in hoeveel geld er richting (alleen al) deze handels plaats zal worden getransfeerd indien ze alle verificaties er door hebben, daarom zal de stijging van de waarde voorlopig nog kunnen continueren.

 Wink

Bron: forumzoekfunctie "5500 mtgox"

COINDER
COINDER
baby
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 14
Merit: 0


View Profile
April 02, 2013, 08:02:19 PM
 #13

Thanks ik zie dat hij redelijk steady is wat in princiepe redelijk goed is maar minder winst maakt in korte tijd.
Zijn er veel infesteerders op dit moment of valt dat vies tegen?

Een goed voorbeeld om te weten is het volgende,

Mtgox een van de grotere exhanges op dit moment heeft voordat je bepaalde hoeveel heden mag verhandelen een verificatie proces lopen waarbij je binnen een aantal dagen vrij gegeven wordt om bankoverschrijvingen te doen nadat je gecontroleerd bent.

Nu schijnt het zo te zijn dat er de afgelopen weken door de enorme populariteits groei een wachtlijst is ontstaan van ongeveer 5000 verificaties voor nieuwe accounts.  Ze hebben hiervoor zelfs extra mankracht aan moeten trekken.

Bedenk je eens in hoeveel geld er richting (alleen al) deze handels plaats zal worden getransfeerd indien ze alle verificaties er door hebben, daarom zal de stijging van de waarde voorlopig nog kunnen continueren.

 Wink

Bron: forumzoekfunctie "5500 mtgox"

maar zij handelen alleen in btc toch?
Frequency
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 540
Merit: 500


COINDER


View Profile WWW
April 02, 2013, 09:52:14 PM
 #14

Thanks ik zie dat hij redelijk steady is wat in princiepe redelijk goed is maar minder winst maakt in korte tijd.
Zijn er veel infesteerders op dit moment of valt dat vies tegen?

Een goed voorbeeld om te weten is het volgende,

Mtgox een van de grotere exhanges op dit moment heeft voordat je bepaalde hoeveel heden mag verhandelen een verificatie proces lopen waarbij je binnen een aantal dagen vrij gegeven wordt om bankoverschrijvingen te doen nadat je gecontroleerd bent.

Nu schijnt het zo te zijn dat er de afgelopen weken door de enorme populariteits groei een wachtlijst is ontstaan van ongeveer 5000 verificaties voor nieuwe accounts.  Ze hebben hiervoor zelfs extra mankracht aan moeten trekken.

Bedenk je eens in hoeveel geld er richting (alleen al) deze handels plaats zal worden getransfeerd indien ze alle verificaties er door hebben, daarom zal de stijging van de waarde voorlopig nog kunnen continueren.

 Wink

Bron: forumzoekfunctie "5500 mtgox"

maar zij handelen alleen in btc toch?

Er is sprake van dat ze op korte termijn ook LTC gaan verhandelen maar hier heb ik even geen bron van en kan dus speculatie betreffen.

COINDER
COINDER
baby
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 14
Merit: 0


View Profile
April 03, 2013, 01:22:19 AM
 #15

wat is de beste site voor een nederlander om litecoins te halen?
irritant
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 473
Merit: 250


Sodium hypochlorite, acetone, ethanol


View Profile
April 04, 2013, 06:59:23 AM
Last edit: April 05, 2013, 09:14:39 AM by irritant
 #16

https://ltcexchange.bitparking.com/main ?


Quote
2013-04-05: The Bitparking exchange is closing down. I've decided the risk involved in dealing with the current high prices for the alt coins has moved from the 'fun hobby' level the exchange originally started with and requires a more serious approach to operation. I've been in contact with the Vircurex exchange and I encourage all existing customers to move their funds and continue trading their.
 
The exchange will close trading Friday 5 April 2013 22:00 and new deposit addresses will not be able to be created. Trading operations will also be disabled. Withdrawals will be available for a few days after that at which point the exchange will close and all funds sent to their emergency withdrawal address. Withdrawal fees are removed during this period. Thanks for using the exchange and enjoy a better and more professional experience at Vircurex.
baby
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 14
Merit: 0


View Profile
April 04, 2013, 11:59:26 AM
 #17


en waar kan je betalen met ideal of credit card? ipv bitcoins?
irritant
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 473
Merit: 250


Sodium hypochlorite, acetone, ethanol


View Profile
April 05, 2013, 06:36:51 AM
 #18

je kan ook eerst bitcoins kopen (met ideal ofzo www.bitonic.nl )
baby
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 14
Merit: 0


View Profile
April 05, 2013, 11:18:04 AM
 #19

gedaan de prijs van LTC is op dit moment erg nice net snel weer LTC gehaald Cheesy
CheapYoutubeHits
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 167
Merit: 100



View Profile
April 08, 2013, 03:44:29 PM
 #20

Prijzen gaan weer flink omhoog!
Pages: [1] 2 »  All
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!