Bitcoin Forum
May 04, 2024, 09:38:56 AM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Trading Crypto Currency  (Read 2027 times)
TDutch (OP)
Member
**
Offline Offline

Activity: 104
Merit: 10

The Dutch Crypto Trader


View Profile WWW
November 16, 2016, 10:14:25 PM
 #1

Hallo, ik kom uit Den Haag en ben benieuwd of er mensen op dit forum (wellicht uit mijn buurt) actief zijn met het handelen in digitaal geld. Zelf gebruik ik hier voor Coinigy en heb accounts op Poloniex, Bitfinex, Bittrex en Kraken. Op Coinigy teken ik mijn strategieën uit en maak aantekeningen over mijn trades. Zijn er mensen die swing traden en/of scalpen?

1714815536
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714815536

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714815536
Reply with quote  #2

1714815536
Report to moderator
1714815536
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714815536

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714815536
Reply with quote  #2

1714815536
Report to moderator
Transactions must be included in a block to be properly completed. When you send a transaction, it is broadcast to miners. Miners can then optionally include it in their next blocks. Miners will be more inclined to include your transaction if it has a higher transaction fee.
Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction.
1714815536
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714815536

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714815536
Reply with quote  #2

1714815536
Report to moderator
1714815536
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714815536

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714815536
Reply with quote  #2

1714815536
Report to moderator
1714815536
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714815536

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714815536
Reply with quote  #2

1714815536
Report to moderator
FruitsBasket
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1232
Merit: 1017


View Profile
November 23, 2016, 10:26:16 PM
 #2

Hallo, ik kom uit Den Haag en ben benieuwd of er mensen op dit forum (wellicht uit mijn buurt) actief zijn met het handelen in digitaal geld. Zelf gebruik ik hier voor Coinigy en heb accounts op Poloniex, Bitfinex, Bittrex en Kraken. Op Coinigy teken ik mijn strategieën uit en maak aantekeningen over mijn trades. Zijn er mensen die swing traden en/of scalpen?
Nee, ik ben geen swing trader en/of een scalper. Ik ben een echte bitcoin liefhebber die zijn bitcoins opstapelt totdat bitcoin mainstream gaat en ik flink kan cashen. Ik heb vertrouwen in dit experiment, stiekem hoop ik dat Satoshi Nakamoto nog leeft en dat hij mee mag maken dat zijn uitvinding de toekomst zal gaan veranderen. Het draait niet om het daytraden van coins, maar om de mogelijkheden van een coin in te zien.

fck@dt-alwayzz_newbz
TDutch (OP)
Member
**
Offline Offline

Activity: 104
Merit: 10

The Dutch Crypto Trader


View Profile WWW
November 24, 2016, 08:31:48 AM
 #3

Hallo, ik kom uit Den Haag en ben benieuwd of er mensen op dit forum (wellicht uit mijn buurt) actief zijn met het handelen in digitaal geld. Zelf gebruik ik hier voor Coinigy en heb accounts op Poloniex, Bitfinex, Bittrex en Kraken. Op Coinigy teken ik mijn strategieën uit en maak aantekeningen over mijn trades. Zijn er mensen die swing traden en/of scalpen?
Nee, ik ben geen swing trader en/of een scalper. Ik ben een echte bitcoin liefhebber die zijn bitcoins opstapelt totdat bitcoin mainstream gaat en ik flink kan cashen. Ik heb vertrouwen in dit experiment, stiekem hoop ik dat Satoshi Nakamoto nog leeft en dat hij mee mag maken dat zijn uitvinding de toekomst zal gaan veranderen. Het draait niet om het daytraden van coins, maar om de mogelijkheden van een coin in te zien.

Naast het traden verdiep ik mij ook in alle andere mogelijkheden van bitcoins en blockchains. Onlangs heb ik de Blockchain II Special georganiseerd door het ECP bijgewoond. Interessant om te zien waar bedrijven en overheid in NL reed mee bezig zijn.

Hoe stapel jij bitcoins op? Of bedoel je dat je gewoon met enige regelmaat bitcoins koopt?

FruitsBasket
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1232
Merit: 1017


View Profile
November 24, 2016, 08:42:55 AM
 #4

Hallo, ik kom uit Den Haag en ben benieuwd of er mensen op dit forum (wellicht uit mijn buurt) actief zijn met het handelen in digitaal geld. Zelf gebruik ik hier voor Coinigy en heb accounts op Poloniex, Bitfinex, Bittrex en Kraken. Op Coinigy teken ik mijn strategieën uit en maak aantekeningen over mijn trades. Zijn er mensen die swing traden en/of scalpen?
Nee, ik ben geen swing trader en/of een scalper. Ik ben een echte bitcoin liefhebber die zijn bitcoins opstapelt totdat bitcoin mainstream gaat en ik flink kan cashen. Ik heb vertrouwen in dit experiment, stiekem hoop ik dat Satoshi Nakamoto nog leeft en dat hij mee mag maken dat zijn uitvinding de toekomst zal gaan veranderen. Het draait niet om het daytraden van coins, maar om de mogelijkheden van een coin in te zien.

Naast het traden verdiep ik mij ook in alle andere mogelijkheden van bitcoins en blockchains. Onlangs heb ik de Blockchain II Special georganiseerd door het ECP bijgewoond. Interessant om te zien waar bedrijven en overheid in NL reed mee bezig zijn.

Hoe stapel jij bitcoins op? Of bedoel je dat je gewoon met enige regelmaat bitcoins koopt?
Dat lijkt me ook wel leuk, om een keer zo een bijeenkomst voor bitcoiners mee te maken. Ik denk dat ik daar wel veel kan leren en mensen dingen kan uitleggen die nog geen ervaring met bitcoin hebbe, maar er wel nieuwsgierig naar zijn. Ik verdien zo hier en daar wat bitcoins door middel van websites te maken, artikelen te schrijven en een chat the moderaten op een exchange. Dit laatste verdient nu nog geen geld, omdat het budget gelimiteerd is van de eigenaar, maar wanneer het groter wordt en meer inkomsten krijgt zal ik ook wat bitcoins daarvoor krijgen. De bitcoins die ik verdien blijven in mijn wallet totdat ik denk dat bitcoin zijn hoogtepunt heeft bereikt, wat nog lang zal gaan duren.

fck@dt-alwayzz_newbz
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!