Bitcoin Forum
May 13, 2024, 02:03:03 PM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: krijg paypal balans met bitcoins  (Read 1488 times)
checkoutstores (OP)
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 2
Merit: 0


View Profile
December 23, 2016, 02:38:55 PM
 #1

Hallo

Mocht er iemand geïnteresseerd zijn om bitcoins te willen verkopen voor paypal, dan kan dat bij ons.

We bieden een zeer aantrekkelijke conversie!!! Via een pm of via een antwoord op deze topic geef ik meer info.

We kunnen per keer  €25 tot €700 uitkeren.
The Bitcoin network protocol was designed to be extremely flexible. It can be used to create timed transactions, escrow transactions, multi-signature transactions, etc. The current features of the client only hint at what will be possible in the future.
Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction.
onlinedragon
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 1036
Merit: 501


View Profile
December 24, 2016, 07:41:54 PM
 #2

Ik raad het ten zeerste af om Bitcoins voor Paypal te verkopen. Paypal heeft een refund policy van 180 dagen en je kan erg gemakkelijk je geld terug vragen. Mocht je wel willen verkopen dan kan je beter een andere manier gebruiken om een betaling te doen.
checkoutstores (OP)
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 2
Merit: 0


View Profile
December 24, 2016, 08:32:18 PM
 #3

Ik raad het ten zeerste af om Bitcoins voor Paypal te verkopen. Paypal heeft een refund policy van 180 dagen en je kan erg gemakkelijk je geld terug vragen. Mocht je wel willen verkopen dan kan je beter een andere manier gebruiken om een betaling te doen.
Daarom is een persoonlijke kennismaking bij ons thuis aan te raden en kunnen we uitleggen waarom we dit zo doen. Het is een win voor ons en ook voor degene die paypal balans wil. We converteren met 0%!

tunth
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 278
Merit: 250


View Profile
December 28, 2016, 11:32:56 PM
 #4

Hoi ik heb wel interesse. zie pm.

Zeta0S
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1890
Merit: 1031


View Profile
January 03, 2017, 03:53:57 AM
 #5

Ik raad dit af. Je zal absoluut een chargeback via paypal en of Credit Card krijgen.

Get a HUGE 3% discount with promo code: MOON @ Genesis Mining
https://www.genesis-mining.com
TDutch
Member
**
Offline Offline

Activity: 104
Merit: 10

The Dutch Crypto Trader


View Profile WWW
January 04, 2017, 09:20:34 AM
 #6

Ik raad het ten zeerste af om Bitcoins voor Paypal te verkopen. Paypal heeft een refund policy van 180 dagen en je kan erg gemakkelijk je geld terug vragen. Mocht je wel willen verkopen dan kan je beter een andere manier gebruiken om een betaling te doen.

Inderdaad. Lees dit! : http://www.844bankbtc.com/bitcoin-selling-mistakes/

En let vooral op wat ze over PayPal zeggen.

Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!