Bitcoin Forum
May 10, 2024, 08:18:31 PM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: ~~SCAM [PRE-ANN-ICO][LITHIUM][XLTH] WEB WALLET & ANDROID RELEASED!~~SCAM  (Read 1997 times)
kaltun (OP)
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 1540
Merit: 502


View Profile
December 30, 2016, 12:23:57 PM
Last edit: January 23, 2017, 11:26:08 AM by kaltun
 #1

.
1715372311
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1715372311

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1715372311
Reply with quote  #2

1715372311
Report to moderator
1715372311
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1715372311

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1715372311
Reply with quote  #2

1715372311
Report to moderator
"In a nutshell, the network works like a distributed timestamp server, stamping the first transaction to spend a coin. It takes advantage of the nature of information being easy to spread but hard to stifle." -- Satoshi
Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction.
1715372311
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1715372311

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1715372311
Reply with quote  #2

1715372311
Report to moderator
1715372311
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1715372311

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1715372311
Reply with quote  #2

1715372311
Report to moderator
alichang
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 122
Merit: 100


View Profile
December 30, 2016, 04:11:54 PM
 #2

heel benieuwd naar deze coin... Grin

Chuck Norris knows Victoria's secret.
kaltun (OP)
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 1540
Merit: 502


View Profile
December 30, 2016, 04:20:58 PM
 #3

heel benieuwd naar deze coin... Grin

IDD, dit is geen clone, dus even kijken wat het wordt, je kunt nog eventueel meedoen met de signature actie om gratis paar van die coins te bemachtigen Smiley

btw , ben geen dev van deze coin Smiley
alichang
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 122
Merit: 100


View Profile
December 30, 2016, 04:32:54 PM
 #4

Ja ik doe mee met de signature actie!
Bijna 20 posts nu.. dus dan kan ik me pas aanmelden :-)

Gratis coins altijd de moeite waard Wink

Chuck Norris knows Victoria's secret.
cryptonova-news
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 55
Merit: 0


View Profile WWW
January 09, 2017, 09:01:19 PM
Last edit: January 09, 2017, 09:16:29 PM by cryptonova-news
 #5

CRYPTONOVA.NEWS
BREAKING NEWS



Laatste nieuwsbericht leest u hier:

- The Lithium Project - Free Distribution Platform -


CryptoMaik
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 594
Merit: 500


Blockchain entrepreneur✔


View Profile
January 11, 2017, 11:57:01 AM
 #6

Ja ik doe mee met de signature actie!
Bijna 20 posts nu.. dus dan kan ik me pas aanmelden :-)

Gratis coins altijd de moeite waard Wink

Trouwens, ze geven ook gewoon gratis coins weg (voor de liefhebber).. op https://thelithiumproject.org/freedistribution

Je kunt eenvoudig een web wallet aanmaken voor als je wat minder technisch bent.

Voor kleine hoeveelheden coins (weinig waarde) zou ik trouwens altijd voor een webwallet kiezen, tenminste als deze door het oorspronkelijk dev.team aangeboden wordt.

CryptoMaik ✔
onlinedragon
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 1036
Merit: 501


View Profile
January 11, 2017, 07:07:02 PM
 #7

Ik heb ook een webwallet aangemaakt en me aangemeld voor de gratis distributie van deze coin. Vraag me alleen af of het wel echt goed voor een coin is als ze massaal gratis worden weggegeven. Wat zal er gebeuren zodra LITHIUM verhandelbaar word en mensen massaal starten met verkopen. Het idee gratis is leuk maar of dit echt een succesformule gaat worden moet ik eerst nog maar eens zien. Ze mogen wel ijzersterke plannen hebben voor de toekomst om mensen hun interesse te blijven houden.
alichang
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 122
Merit: 100


View Profile
January 11, 2017, 10:17:03 PM
 #8

wanneer komt deze coin op de markt ?

Chuck Norris knows Victoria's secret.
kaltun (OP)
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 1540
Merit: 502


View Profile
January 12, 2017, 08:58:56 AM
 #9

Ik heb ook een webwallet aangemaakt en me aangemeld voor de gratis distributie van deze coin. Vraag me alleen af of het wel echt goed voor een coin is als ze massaal gratis worden weggegeven. Wat zal er gebeuren zodra LITHIUM verhandelbaar word en mensen massaal starten met verkopen. Het idee gratis is leuk maar of dit echt een succesformule gaat worden moet ik eerst nog maar eens zien. Ze mogen wel ijzersterke plannen hebben voor de toekomst om mensen hun interesse te blijven houden.
idd niet dat ik het waardeer maar als iedereen zomaar gratis munten krijgt , zal het in het begin vooral dumping veroorzaken, maar gezien het aantal 30 mil in totaal,  zullen eerst de zwakke handen dumpen waarna de munt zijn waarde zal krijgen.

we wachten het wel af.

kaltun (OP)
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 1540
Merit: 502


View Profile
January 12, 2017, 10:04:48 AM
 #10

wanneer komt deze coin op de markt ?

ik denk na 18 dagen of als de ico eerder stopt ( denk ik)

je kunt momenteel ook deelnemen aan de ico , prijs is rond 178 sathosi per lithium
https://thelithiumproject.org/ico

SG1spike
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 10
Merit: 0


View Profile
January 12, 2017, 05:43:02 PM
 #11

Heb er al 22 gekregen Smiley
CryptoMaik
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 594
Merit: 500


Blockchain entrepreneur✔


View Profile
January 13, 2017, 04:56:15 PM
 #12

Ik heb ook een webwallet aangemaakt en me aangemeld voor de gratis distributie van deze coin. Vraag me alleen af of het wel echt goed voor een coin is als ze massaal gratis worden weggegeven. Wat zal er gebeuren zodra LITHIUM verhandelbaar word en mensen massaal starten met verkopen. Het idee gratis is leuk maar of dit echt een succesformule gaat worden moet ik eerst nog maar eens zien. Ze mogen wel ijzersterke plannen hebben voor de toekomst om mensen hun interesse te blijven houden.
idd niet dat ik het waardeer maar als iedereen zomaar gratis munten krijgt , zal het in het begin vooral dumping veroorzaken, maar gezien het aantal 30 mil in totaal,  zullen eerst de zwakke handen dumpen waarna de munt zijn waarde zal krijgen.

we wachten het wel af.


Door het dumpen creeren ze wel market volume...dit is belangrijk. Zodra een coin veel volume krijgt valt hij beter op en komt hij in beeld bij de grote investeerders/ prof traders.

Bovenstaande is meestal de belangrijkste reden om gratis coins weg te geven.

CryptoMaik ✔
kaltun (OP)
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 1540
Merit: 502


View Profile
January 21, 2017, 11:13:51 AM
 #13

Ik heb ook een webwallet aangemaakt en me aangemeld voor de gratis distributie van deze coin. Vraag me alleen af of het wel echt goed voor een coin is als ze massaal gratis worden weggegeven. Wat zal er gebeuren zodra LITHIUM verhandelbaar word en mensen massaal starten met verkopen. Het idee gratis is leuk maar of dit echt een succesformule gaat worden moet ik eerst nog maar eens zien. Ze mogen wel ijzersterke plannen hebben voor de toekomst om mensen hun interesse te blijven houden.
idd niet dat ik het waardeer maar als iedereen zomaar gratis munten krijgt , zal het in het begin vooral dumping veroorzaken, maar gezien het aantal 30 mil in totaal,  zullen eerst de zwakke handen dumpen waarna de munt zijn waarde zal krijgen.

we wachten het wel af.


Door het dumpen creeren ze wel market volume...dit is belangrijk. Zodra een coin veel volume krijgt valt hij beter op en komt hij in beeld bij de grote investeerders/ prof traders.

Bovenstaande is meestal de belangrijkste reden om gratis coins weg te geven.

volgens mij zijn / waren zij SCAMMERS Sad , de webiste is offline geen ico meer ....... jammer dat het nog steeds zo kan gaan
onlinedragon
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 1036
Merit: 501


View Profile
January 21, 2017, 01:56:34 PM
 #14

Ik heb ook een webwallet aangemaakt en me aangemeld voor de gratis distributie van deze coin. Vraag me alleen af of het wel echt goed voor een coin is als ze massaal gratis worden weggegeven. Wat zal er gebeuren zodra LITHIUM verhandelbaar word en mensen massaal starten met verkopen. Het idee gratis is leuk maar of dit echt een succesformule gaat worden moet ik eerst nog maar eens zien. Ze mogen wel ijzersterke plannen hebben voor de toekomst om mensen hun interesse te blijven houden.
idd niet dat ik het waardeer maar als iedereen zomaar gratis munten krijgt , zal het in het begin vooral dumping veroorzaken, maar gezien het aantal 30 mil in totaal,  zullen eerst de zwakke handen dumpen waarna de munt zijn waarde zal krijgen.

we wachten het wel af.


Door het dumpen creeren ze wel market volume...dit is belangrijk. Zodra een coin veel volume krijgt valt hij beter op en komt hij in beeld bij de grote investeerders/ prof traders.

Bovenstaande is meestal de belangrijkste reden om gratis coins weg te geven.

volgens mij zijn / waren zij SCAMMERS Sad , de webiste is offline geen ico meer ....... jammer dat het nog steeds zo kan gaan
Het is inderdaad een grote scam de website en de wallet zijn offline gehaald. Als er mensen zijn die hier wachtwoorden gebruikte die ze ook op andere websites gebruikte verander die dan snel. Ze hebben al minstens bij een persoon de inlog gegevens gebruikt op een andere website.

Meer info kan je vinden op de laatste pagina's van het topic. De eerste post hebben ze al totaal gewist stelletje ratten.
https://bitcointalk.org/index.php?topic=1717241.1360
alichang
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 122
Merit: 100


View Profile
January 23, 2017, 07:18:21 PM
 #15

Wat een flikkers, je zal er maar geld in hebben gepompt!!!

Chuck Norris knows Victoria's secret.
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!