Bitcoin Forum
May 04, 2024, 11:08:42 PM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: verwijderen op verzoek eigenaar  (Read 1468 times)
pinnpe (OP)
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 158
Merit: 100


DumBlinDeaf


View Profile
February 04, 2017, 11:05:24 AM
Last edit: March 21, 2017, 10:10:01 AM by pinnpe
 #1



We beantwoorden alleen vragen van founders  Wink
1714864122
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714864122

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714864122
Reply with quote  #2

1714864122
Report to moderator
1714864122
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714864122

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714864122
Reply with quote  #2

1714864122
Report to moderator
"There should not be any signed int. If you've found a signed int somewhere, please tell me (within the next 25 years please) and I'll change it to unsigned int." -- Satoshi
Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction.
1714864122
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714864122

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714864122
Reply with quote  #2

1714864122
Report to moderator
1714864122
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714864122

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714864122
Reply with quote  #2

1714864122
Report to moderator
Mitchell
Copper Member
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 3920
Merit: 2198


Verified awesomeness ✔


View Profile WWW
February 05, 2017, 02:23:39 PM
 #2

Zijn we lekker aan het oplichten jongens? Volgens jullie website staan jullie op Nu.nl, maar daar klopt natuurlijk niks van.

 

.
Duelbits
            ▄████▄▄
          ▄█████████▄
        ▄█████████████▄
     ▄██████████████████▄
   ▄████▄▄▄█████████▄▄▄███▄
 ▄████▐▀▄▄▀▌████▐▀▄▄▀▌██

 ██████▀▀▀▀███████▀▀▀▀█████

▐████████████■▄▄▄■██████████▀
▐██████████████████████████▀
██████████████████████████▀
▀███████████████████████▀
  ▀███████████████████▀
    ▀███████████████▀
.
         ▄ ▄▄▀▀▀▀▄▄
         ▄▀▀▄      █
         █   ▀▄     █
       ▄█▄     ▀▄   █
      ▄▀ ▀▄      ▀█▀
    ▄▀     ▀█▄▄▄▀▀ ▀
  ▄▀  ▄▀  ▄▀

Live Games

   ▄▄▀▀▀▀▀▀▀▄▄
 ▄▀ ▄▄▀▀▀▀▀▄▄ ▀▄
▄▀ █ ▄  █  ▄ █ ▀▄
█ █   ▀   ▀   █ █  ▄▄▄
█ ▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀ █ █   █
█▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀█  █▄█
█ ▀▀█  ▀▀█  ▀▀█ █  █▄█

Slots
.
        ▄▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▄
        █         ▄▄  █
▄▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▄       █
█  ▄▄         █       █
█             █       █
█   ▄▀▀▄▀▀▄   █       █
█   ▀▄   ▄▀   █       █

Blackjack
|█▀▀▀▀▀█▄▄▄
       ▀████▄▄
         ██████▄
▄▄▄▄▄▄▄▄█▀    ▀▀█
████████▄        █
█████████▄        █
██████████▄     ▄██
█████████▀▀▀█▄▄████
▀▀███▀▀       ████
   █          ███
   █          █▀
▄█████▄▄▄ ▄▄▀▀
███████▀▀▀
.
                 NEW!                  
SPORTS BETTING 
|||
[ Đ ][ Ł ]
AVAILABLE NOW

Advertisements are not endorsed by me.
Jansen227
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 391
Merit: 260


View Profile
February 05, 2017, 08:14:48 PM
 #3

Verschrikkelijke Google Translate post ook.
pinnpe (OP)
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 158
Merit: 100


DumBlinDeaf


View Profile
February 09, 2017, 08:20:48 AM
Last edit: March 21, 2017, 10:10:25 AM by pinnpe
 #4

verwijderen op verzoek eigenaar

Actualiteit
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 218
Merit: 100


View Profile
February 09, 2017, 10:46:16 AM
 #5

Klinkt als een ponzi.
brobbel
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 966
Merit: 342


View Profile
February 09, 2017, 11:42:50 AM
 #6

Hoi Mitchell,

Leuk dat je zo fanatiek reageer op ons berichtgeving. Ons neppe bericht van nu.nl is alleen maar een grap om een knipoog te doen naar "fake news" (na 2x echte nieuws als nep verklaar te hebben dachten we dat dat wel een hint zou zijn, maarja gevoel voor humor is tegenwoordig...).  Wel spijtig dat tegenwoordig niemand meer tegen een grap kan en je gelijk wordt gelabelt als (scammer) Warning: Trade with extreme caution!

Gaarne zou ik wel willen verzoeken dat je mijn status verander, ik ben namelijk geen scammer. Plimst is een bedrijf in Nederland kvk geregistreerd.
https://www.kvk.nl/orderstraat/product-kiezen/?kvknummer=651413340000&origq=plimst

Ons doel is iedereen te voorzien van een basisinkomen door advertentiegeld uit te betalen. Hier is een demo van ons portemonee:
https://plimst.com/demo/#/setup/login

Hier is hoe het werkt:
https://plimst.com/slideshow/index_files/plimstworx.pdf

Against populair believe: zijn sommige mensen op dit forum om bitcoin en bitcoiners te helpen.  Smiley

Tja, jullie doen niet echt je best om serieus genomen te worden.

1) De knipoog bij het "nepnieuws" ontgaat mij ook. Zoals het bij mij overkomt is het een poging om jullie impact groter te laten lijken als het werkelijk is. Dus niet alleen nep omdat het er niet staat, maar ook nep omdat het groter is (lijkt) dan het in werkelijkheid is.

2) Het gebrekkige Nederlands doet ook niet veel goed. Laat iemand kijken naar de teksten voordat je ze op internet plaatst. Wanneer er al niet de moeite genomen wordt om correct Nederlands te gebruiken, waarom zou je dan verwachten dat er wel correct met andere zaken wordt omgegaan?

3) Uit je startpost: We beantwoorden alleen vragen van founders  Wink   Ook weer grappig bedoeld waarschijnlijk, maar geen uitnodiging om serieuze reacties te krijgen.

4) Inschrijving Kamer van Koophandel: dat voegt weliswaar iets toe, maar komt nu wat laat binnen. Alleen een 06-nummer op de website geeft ook minder vertrouwen dan bijvoorbeeld een vast nummer.

Wanneer je serieus zaken wilt gaan doen, dan kun je bovenstaande als tips beschouwen. Je hoeft er niets mee te doen, maar misschien helpt het om wanneer je serieus genomen wilt worden, ook iets serieuzer over te komen.
onlinedragon
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 1036
Merit: 501


View Profile
February 09, 2017, 03:59:40 PM
 #7

Jullie website is erg amateuristisch en garanties over Levenslang advertentiegeld ontvangen is natuurlijke dikke onzin. Over 2 maanden is het bedrijfje failliet verklaard en vogels zijn gevlogen. Ingeschreven staan in de KVK geeft overigens geen garanties alleen dat je niet al failliet bent verklaard. Bovendien beginnen met een leugen dat je op NU.nl staat is natuurlijk domste zet je kan doen als bedrijf die graag serieus genomen wilt worden.

Zal ook eerlijk zijn dat ik persoonlijk denk dat jullie als enige doel hebben om mensen op te lichten.
sbogovac
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 2730
Merit: 1192


I don't believe in denial.


View Profile
February 09, 2017, 04:08:29 PM
Last edit: February 09, 2017, 04:24:48 PM by sbogovac
 #8

En een foto van Raspoetin als profielfoto schept ook al niet echt "vertrouwen"...  Grin

0x7442A5c37E513D335F53843cD20c00F77eAC7867
pinnpe (OP)
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 158
Merit: 100


DumBlinDeaf


View Profile
February 11, 2017, 12:05:17 AM
Last edit: March 21, 2017, 10:10:50 AM by pinnpe
 #9

verwijderen op verzoek eigenaar
sbogovac
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 2730
Merit: 1192


I don't believe in denial.


View Profile
February 11, 2017, 03:47:43 PM
 #10

[...] Tegenwoordig heeft iedereen zin om onzin uit te kramen (kijk maar naar posts als: ponzi of profiel foto), ik wordt zelf hier gelabelt als oplichter door een moderator (ZONDER BEWIJS). [...]

En bedankt! Neem je de moeite om iemand van feedback te voorzien, heeft'ie het gelijk over "onzin". Sorry hoor, maar de enige die hier "onzin" uitkraamt ben jij. Wij nemen de moeite om je erop te wijzen dat niet alleen de inhoud belangrijk is maar ook de vorm. Elke ondernemer snapt dat, het feit dat jij dit als "onzin" ziet zegt heel veel over jouw (gemis aan) "ondernemersvaardigheden".

Maar over de inhoud gesproken:

[...] Wat dat betreft dachten we dat we bestwel een aantrekkelijk aanbod hebben, betaal eenmalig €123 en krijg levenslang advertentiegeld. Wij bieden gewoon simpelweg een basisinkomen aan mensen en er wordt hier gekeken naar grammatica en aannames gedaan.[...]

Dat is al helemaal onzin (en wordt ook terecht met een Ponzi vergeleken); stel, STEL, dat je hier een goed idee te pakken ZOU hebben. Dat is bedrijfseconomisch helemaal niet haalbaar. Stel (wederom STEL) dat 100.000 keer 123 euro wordt ingelegd (een heel mooi bedrag van 12,3 Miljoen euro BTW), dan nog raakt dat geld op een gegeven moment op, terwijl jij en jouw personeel "gewoon" door zouden moeten werken om die advertentie-inkomsten te genereren. Jij kunt die belofte van een "levenslang basisinkomen" dus helemaal niet waar maken. <- punt

Zodoende:

[...] Om eerlijk te zijn is het wel een teleurstelling dat mijn status nog steeds het zelfde is: scammer en ik totaal geen reactie van je krijg. Dat krijg je ervan als je zomaar wat roept zonder goed gekeken te hebben, maar dat zegt meer over jou dan wat je over mij te zeggen had. Keep up the good work Mitchel, de waarheid onder ogen zien is zo gigantisch moeilijk

Mag je nog blij zijn dat Mitchell zich netjes heeft ingehouden en jou "slechts" van neutrale feedback heeft voorzien. Wat mij betreft - zie bovenstaande - verdien je ondertussen eigenlijk wel negatieve feedback.

0x7442A5c37E513D335F53843cD20c00F77eAC7867
Mitchell
Copper Member
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 3920
Merit: 2198


Verified awesomeness ✔


View Profile WWW
February 11, 2017, 03:59:11 PM
Last edit: February 11, 2017, 04:11:10 PM by Mitchell
 #11

Mag je nog blij zijn dat Mitchell zich netjes heeft ingehouden en jou "slechts" van neutrale feedback heeft voorzien. Wat mij betreft - zie bovenstaande - verdien je ondertussen eigenlijk wel negatieve feedback.
Het was ook een negative feedback, maar ik heb hem vanochtend aangepast naar een neutral aan de hand van pinnpe's bericht op 09 februari, de rest had ik nog niet eens gelezen, maar dat had ik duidelijk wel moeten doen.

[...] Om eerlijk te zijn is het wel een teleurstelling dat mijn status nog steeds het zelfde is: scammer en ik totaal geen reactie van je krijg. Dat krijg je ervan als je zomaar wat roept zonder goed gekeken te hebben, maar dat zegt meer over jou dan wat je over mij te zeggen had. Keep up the good work Mitchel, de waarheid onder ogen zien is zo gigantisch moeilijk
Iemand aanvallen omdat diegene niet binnen twee dagen reageert, zegt meer over jou dan over mij. Personal life and all that. Tongue

Daarbij komt nog dat trust ratings een persoonlijke mening zijn. Ik hoef het niet eens te zijn met je verklaring en ik hoef me al niet te verantwoorden. Anyway, voor nu laat ik het lekker een neutral, gezien iedereen voor zichzelf wel kan bepalen of ze mijn mening te hart nemen of niet.

.
Duelbits
            ▄████▄▄
          ▄█████████▄
        ▄█████████████▄
     ▄██████████████████▄
   ▄████▄▄▄█████████▄▄▄███▄
 ▄████▐▀▄▄▀▌████▐▀▄▄▀▌██

 ██████▀▀▀▀███████▀▀▀▀█████

▐████████████■▄▄▄■██████████▀
▐██████████████████████████▀
██████████████████████████▀
▀███████████████████████▀
  ▀███████████████████▀
    ▀███████████████▀
.
         ▄ ▄▄▀▀▀▀▄▄
         ▄▀▀▄      █
         █   ▀▄     █
       ▄█▄     ▀▄   █
      ▄▀ ▀▄      ▀█▀
    ▄▀     ▀█▄▄▄▀▀ ▀
  ▄▀  ▄▀  ▄▀

Live Games

   ▄▄▀▀▀▀▀▀▀▄▄
 ▄▀ ▄▄▀▀▀▀▀▄▄ ▀▄
▄▀ █ ▄  █  ▄ █ ▀▄
█ █   ▀   ▀   █ █  ▄▄▄
█ ▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀ █ █   █
█▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀█  █▄█
█ ▀▀█  ▀▀█  ▀▀█ █  █▄█

Slots
.
        ▄▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▄
        █         ▄▄  █
▄▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▄       █
█  ▄▄         █       █
█             █       █
█   ▄▀▀▄▀▀▄   █       █
█   ▀▄   ▄▀   █       █

Blackjack
|█▀▀▀▀▀█▄▄▄
       ▀████▄▄
         ██████▄
▄▄▄▄▄▄▄▄█▀    ▀▀█
████████▄        █
█████████▄        █
██████████▄     ▄██
█████████▀▀▀█▄▄████
▀▀███▀▀       ████
   █          ███
   █          █▀
▄█████▄▄▄ ▄▄▀▀
███████▀▀▀
.
                 NEW!                  
SPORTS BETTING 
|||
[ Đ ][ Ł ]
AVAILABLE NOW

Advertisements are not endorsed by me.
buzztiaan
Member
**
Offline Offline

Activity: 148
Merit: 10


View Profile
February 11, 2017, 04:22:22 PM
 #12

Nu is advertentie uitbetalen handmatig, vanzelfsprekend willen we dit automatiseren
dus vandaar dit crowdsale.

wtf, je hebt 10 miljoen euro nodig om een een uitbetaalscript te schrijven? Cheesy lol, beter ga je wat anders doen dan coden Smiley
pinnpe (OP)
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 158
Merit: 100


DumBlinDeaf


View Profile
February 12, 2017, 11:36:46 AM
Last edit: March 21, 2017, 10:11:18 AM by pinnpe
 #13

verwijderen op verzoek eigenaar
sbogovac
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 2730
Merit: 1192


I don't believe in denial.


View Profile
February 12, 2017, 07:30:26 PM
Last edit: February 16, 2017, 08:42:51 AM by sbogovac
 #14

Quote
En een foto van Raspoetin als profielfoto schept ook al niet echt "vertrouwen"
Wat jij eigenlijk zegt is dat ik Mitchel niet zou moeten vertrouwen adhv zijn profiel foto, bestwel lachenwekkend zo'n gedachtegang.

Een moderator van een forum met een stripfiguur als avatar vergelijken met een ondernemer die investeerders zoekt met een historisch figuur met honderden, zoniet duizenden, zoniet honderduizenden doden op z'n geweten als avatar, is inderdaad lachwekkend.

Quote
Dat is bedrijfseconomisch helemaal niet haalbaar. Stel (wederom STEL) dat 100.000 keer 123 euro wordt ingelegd (een heel mooi bedrag van 12,3 Miljoen euro BTW), dan nog raakt dat geld op een gegeven moment op, terwijl jij en jouw personeel "gewoon" door zouden moeten werken om die advertentie-inkomsten te genereren.
Het is geen rocketscience dat je een minimum aantal users nodig hebt om aantrekkelijk te zijn voor adverteerders. Ons klein team heeft zelfs aan 100K euro's voldoende. Wat wij wel super belangrijk vinden is dat we onze investeerders zekerheid kunnen geven en dat doen we op verschillende manieren. Na 100K kost een spaarrekening 1230 euro (Return On Investment, is dus dik in orde). Met 12,3M euro hebben we genoeg geld voor MARKETING.

Quote
Jij kunt die belofte van een "levenslang basisinkomen" dus helemaal niet waar maken.
Wij vertrouwen op computer code, iedereen die bitcoins heeft "can put their money where their mouth is" en de koers van bitcoin bepalen. Zolang users Plimst gebruiken zal het adverteerders brengen: Wat mensen misschien niet begrijpen is dat adverteerders en platform users een symbiotische relatie hebben, maar steeds zit er een middleman tussen. Plimst zegt gewoon: Adverteerders betalen aan users, users betalen voor een founder account aan Plimst, waardoor we weer Plimst kunnen verbeteren. [...]

Nee, geen rocketscience inderdaad maar "simpele" bedrijfseconomie. Het feit dat jij - als veronderstelt ondernemer - dat niet begrijpt is - op zijn zachts gezegd - verontrustend. Ik heb het helemaal niet over hoe jij de investeringen denkt te gaan gebruiken (alhoewel je met jouw avatar vrij weinig van marketing begrijpt). Ik heb het over jouw operationele kosten en het rendement dat jij pretendeert te gaan realiseren.

Simpel voorbeeld:

Laten we zeggen dat we 1.800 euro/maand een redelijk basissalaris vinden.
Dat is dan (wederom, simpel) 1.800 x 12 = 21.600 per jaar.
Een AAA aandeel als Shell betaalt al jaar en dag US$ 1,88 dividend per aandeel per jaar (laten we zeggen 1,77 Euro).
Dan heb je dus 21.600 / 1,77 = 12.204 aandelen nodig.
Met de huidige slotkoers van 25,19 per aandeel, vergt dat dus een investering van ruim 307.403,- euro!!!

Welk rendement denk jij te kunnen gaan realiseren?


0x7442A5c37E513D335F53843cD20c00F77eAC7867
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!