Bitcoin Forum
May 27, 2024, 11:46:27 PM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Norsklaget goxsang  (Read 872 times)
Herodes (OP)
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 868
Merit: 1000


View Profile
April 17, 2013, 12:38:15 PM
 #1

https://bitcointalk.org/index.php?topic=177420.0
hrkristian
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 32
Merit: 0


View Profile
April 17, 2013, 01:00:33 PM
 #2

Takk Herodes, nå har jeg den på hjernen flere dager fremover

Liker forøvrig de siste dagers trend mtp verdi, sett bort fra tiden etter Boston bombene har prisen ligger forholdsvis stabilt.
Apropos Boston, noen andre som hørte nyheten og umiddelbart gikk online for å selge fort som F og vente på $50 BTC? :p
Herodes (OP)
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 868
Merit: 1000


View Profile
April 17, 2013, 01:17:02 PM
 #3

Takk Herodes, nå har jeg den på hjernen flere dager fremover

Liker forøvrig de siste dagers trend mtp verdi, sett bort fra tiden etter Boston bombene har prisen ligger forholdsvis stabilt.
Apropos Boston, noen andre som hørte nyheten og umiddelbart gikk online for å selge fort som F og vente på $50 BTC? :p

Ja, hørte om det tragiske som skjedde, men hvorfor skulle det ha innvirkning på Bitcoin-prisen ?
hrkristian
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 32
Merit: 0


View Profile
April 17, 2013, 01:51:19 PM
 #4

De tolv timene etter hendelsen så BTC verdi gå fra $80 til $50 etter å ha vært relativt stabil i lang tid, det kan selvfølgelig hende noe annet trigget fallet, men det stemmer nesten for godt overens til å være tilfeldig...
capsqrl
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 444
Merit: 250



View Profile
April 17, 2013, 05:25:42 PM
 #5

Post hoc, ergo propter hoc?

Norsk Bitcoin-bruker? Kom til /r/BitcoinNO på reddit!
hrkristian
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 32
Merit: 0


View Profile
April 17, 2013, 06:35:40 PM
 #6

Sannsynligvis
Malawi
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 224
Merit: 100


One bitcoin to rule them all!


View Profile
April 19, 2013, 02:30:35 PM
 #7

Stilig, har hatt den på hjernen noen dager, sammen med boblesangen. Fanger jo stemningen veldig bra, og er absolutt noe å nynne på mens man ser på grafer eller leser i forumet. :-)

Eneste minuset er enkelte setninger som hakker.
Fex "been laying on some beach - the new wealthy elite" --> "Laying on the beach - the new bitcoin elite"

Er jo ekstra stilig om de er laget i Norge.:-)

BitCoin is NOT a pyramid - it's a pagoda.
TheKoziTwo
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1552
Merit: 1047



View Profile
April 19, 2013, 03:00:09 PM
 #8

Stilig, har hatt den på hjernen noen dager, sammen med boblesangen. Fanger jo stemningen veldig bra, og er absolutt noe å nynne på mens man ser på grafer eller leser i forumet. :-)

Eneste minuset er enkelte setninger som hakker.
Fex "been laying on some beach - the new wealthy elite" --> "Laying on the beach - the new bitcoin elite"

Er jo ekstra stilig om de er laget i Norge.:-)
Det med wealthy elite er en referanse til https://bitcointalk.org/index.php?topic=12156.0, så derfor fungerer ikke "bitcoin elite" Smiley Ellers er nok ikke setningene osv perfekt, sang er ikke akkurat noe jeg har drevet med før for å si det slik, og budsjettet har vært ganske lavt. Men synes det er moro å få såpass mye god respons, det virker som mange fikk seg en god latter, og da har jeg nådd målet mitt! Smiley

Malawi
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 224
Merit: 100


One bitcoin to rule them all!


View Profile
April 19, 2013, 03:23:32 PM
 #9

Allt har vel sine grunner osv.  Wink

Håper du lager flere. du har jo blitt "the soundtrack of Bitcoin"

BTW: Skal du ha med bears i videoer, kan du jo titte på videoer med SHLM teddybears.
BTW2: "punkrocker" sangen tror jeg kunne være et godt utgangspunkt, men vet ikke om det går med din stemme, eller om det bør være en litt dyp mannestemme. "I'm a bitcoiner, yes I am"  Tongue


BitCoin is NOT a pyramid - it's a pagoda.
TheKoziTwo
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1552
Merit: 1047



View Profile
April 19, 2013, 04:12:18 PM
 #10

Allt har vel sine grunner osv.  Wink

Håper du lager flere. du har jo blitt "the soundtrack of Bitcoin"

BTW: Skal du ha med bears i videoer, kan du jo titte på videoer med SHLM teddybears.
BTW2: "punkrocker" sangen tror jeg kunne være et godt utgangspunkt, men vet ikke om det går med din stemme, eller om det bør være en litt dyp mannestemme. "I'm a bitcoiner, yes I am"  Tongue


Nå skal det sies, det er ikke jeg som synger, det har jeg betalt en for å gjøre. Jeg har selv skrevet lyrics, og laget video. Men takk for tips, lyttet nettopp til punkrocker sangen, det er en sang jeg tror kunne blitt knallbra, om man fikk til en bra lyrics og får tak i instrumentalen. En annen, som jeg tror kunne slått ann er: http://www.youtube.com/watch?v=iR6oYX1D-0w med tekst bitcoin i stedet for dollar.

Malawi
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 224
Merit: 100


One bitcoin to rule them all!


View Profile
April 19, 2013, 07:23:32 PM
Last edit: April 19, 2013, 07:36:42 PM by Malawi
 #11

Er ikke så glad i den sangen du linket til, men ser at den kan fungere veldig bra. :-)

Tror også den "It's all about the Bitcoin" http://www.youtube.com/watch?v=cXd155v8Z5U kan fungere veldig bra, siden fokuset har gått veldig vekk fra "hold-hold-hold" til "SPECULATE!"

BTW: Synes signaturen til denne brukeren kanskje kan brukes : https://bitcointalk.org/index.php?action=profile;u=38534 Liker forresten det at han ikke snakker i flokk.

Menmen, nå skal jeg ikke komme med altfor mange forslag til dine prosjekter, men bare ønske deg lykke til. Venter i spenning på neste sang (OBS: forventningspress) Wink

Edit: Her er visst punkrocker som instumental http://www.last.fm/music/Teddybears/Punkrocker+Featuring+Iggy+Pop/Punkrocker+Featuring+Iggy+Pop+(Instrumental)

BitCoin is NOT a pyramid - it's a pagoda.
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!