Bitcoin Forum
June 17, 2024, 09:45:16 AM *
News: Voting for pizza day contest
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Wederom Bitcoin op BNR Digitaal  (Read 906 times)
Grouver (BtcBalance) (OP)
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 530
Merit: 500



View Profile WWW
April 17, 2013, 05:46:37 PM
 #1

Het frament is hier onder te beluisteren:
http://www.bnr.nl/?service=player&type=fragment&articleId=1858925&audioId=1859033

Quote
De bitcoin is dus gecrasht, en alles gaat bij de bitcoin wat sneller, dus de koerswijziging gaat soms wel met tientallen procenten per dag open en neer. Maar maakt dat uit? Je kunt nog altijd in bitcoin betalen, nu ook bij datingsite OKCupid.
Bron: http://www.bnr.nl/radio/bnr-digitaal/989574-1304/uitzending-17-april-de-economische-waarde-van-bitcoins

bitcoinspot.nl
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 300
Merit: 250



View Profile WWW
April 17, 2013, 10:33:42 PM
 #2

Smiley

- bitcoinspot.nl - Alles over bitcoin! -
Dorpsgek
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 49
Merit: 0


View Profile
April 18, 2013, 07:28:02 AM
 #3

Nice, zo wordt het nog wat Smiley
Grouver (BtcBalance) (OP)
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 530
Merit: 500



View Profile WWW
April 18, 2013, 07:29:34 AM
 #4

Smiley
Ik vind het alles behalve grappig.
Herbert van BNR vraagt nu al enkele dagen rond via zijn twitter of er iemand is die wat over Bitcoin weet.
Nu komt deze gast op de radio verkondigen dat Satoshi uit het project is gestapt omdat hij het niet meer zag zitten en dat Bitcoin als een 'kanker gezwel' is blijven plakken.
Verder ben ik wel blij dat hij een beetje uit legt hoe het huidige systeem min of meer in elkaar steekt.

bitcoinspot.nl
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 300
Merit: 250



View Profile WWW
April 18, 2013, 07:51:33 AM
 #5

Hmm das minder, dan moet ik toch maar eens herbert gaan volgen om dit in de toekomst (proberen) te voorkomen.

- bitcoinspot.nl - Alles over bitcoin! -
bitcoinspot.nl
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 300
Merit: 250



View Profile WWW
April 18, 2013, 07:57:52 AM
 #6

aah nou zie ik het, hij zocht naar een econoom die iets over bitcoin kan vertellen. ja daar ga je al.

- bitcoinspot.nl - Alles over bitcoin! -
deeplink
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 728
Merit: 500


In cryptography we trust


View Profile
April 18, 2013, 12:32:20 PM
 #7

Ik vind het alles behalve grappig.
Herbert van BNR vraagt nu al enkele dagen rond via zijn twitter of er iemand is die wat over Bitcoin weet.
Nu komt deze gast op de radio verkondigen dat Satoshi uit het project is gestapt omdat hij het niet meer zag zitten en dat Bitcoin als een 'kanker gezwel' is blijven plakken.
Verder ben ik wel blij dat hij een beetje uit legt hoe het huidige systeem min of meer in elkaar steekt.

Het was niet helemaal slecht, maar ook niet geweldig. Interessante persoonlijke ontwikkeling: een paar weken geleden zou ik ook nog tenenkrommend naar dit soort interviews luisteren. Inmiddels merk ik dat ik het heel goed naast me kan neerleggen, omdat ik na de ontwikkelingen alleen al deze week besef dat Bitcoin niet meer te stoppen is. Het maakt eigenlijk niet veel meer uit als zulke net-niet techneuten of quasi-intellectuele economen proberen Bitcoin toe te lichten. De geest is uit de fles en die gaat niet meer terug. Zolang overheden blijven groeien, zal Bitcoin exponentieel meegroeien.
wumpus
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 812
Merit: 1022

No Maps for These Territories


View Profile
April 18, 2013, 12:33:54 PM
 #8

Nu komt deze gast op de radio verkondigen dat Satoshi uit het project is gestapt omdat hij het niet meer zag zitten en dat Bitcoin als een 'kanker gezwel' is blijven plakken.
Wie bedenkt die onzin  Huh

Bitcoin Core developer [PGP] Warning: For most, coin loss is a larger risk than coin theft. A disk can die any time. Regularly back up your wallet through FileBackup Wallet to an external storage or the (encrypted!) cloud. Use a separate offline wallet for storing larger amounts.
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!