Bitcoin Forum
May 28, 2024, 06:18:23 AM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Geert  (Read 2030 times)
Yoshi Livo (OP)
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 544
Merit: 282



View Profile
March 15, 2017, 08:53:17 AM
 #1

geen vertaling, ga hier maar kijken: https://bitcointalk.org/index.php?topic=1789401.0 Wie gaat vandaag stemmen? Wat vinden we van Geert?
BioMike
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1658
Merit: 1001


View Profile
March 15, 2017, 01:51:25 PM
 #2

Ik zag afgelopen week ook al een Wilderscoin langskomen. Het nut van dergelijke coins snap ik ook niet echt.

Betreffende op Geert stemmen... nee, ik heb liever een partij die iets verder komt in de plannen dan een A4-tje (al kan ik begrijpen dat je ook niet meer te melden hebt als "de islam" het probleem is en minder "de islam" de oplossing is).
Jansen227
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 391
Merit: 260


View Profile
March 15, 2017, 03:17:21 PM
 #3

Wilders is een populist. Om te scoren doet hij uitspraken die veel mensen graag willen horen.
Maar ik betwijfel of hij deze uitspraken ook echt waar zou kunnen maken, hij laat nu al niet eens weten hoe hij dit voor elkaar wilt gaan krijgen.
De #hoedan actie van Arjen Lubach is er niet voor niets.

Dat partijprogramma van 1 A4'tje kan ik niet serieus nemen, en de plannen niet door willen laten rekenen door het CPB zegt voor mij voldoende.

En dat met Wilders niet valt samen te werken bleek in 2012 wel toen kabinet Rutte I strandde omdat Wilders geen verantwoordelijkheid durfde te nemen omdat hij niet 100% zijn zin kreeg. Maar dat is blijkbaar iedereen alweer vergeten.

Ik houd m'n hart vast wat betreft de uitslag van deze verkiezing.
BioMike
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1658
Merit: 1001


View Profile
March 15, 2017, 03:38:06 PM
 #4

Tsja... Rutte I... 65 blijft 65 in campagne en nog geen uur na de uitslag was het "breekpunt" alweer van tafel... Geert wilde regeren, maar zoals je al juist opmerkt, zonder verantwoordelijkheid... Daarnaast ook geheel in lijn met de stemgeschiedenis van de PVV in de tweede kamer afgelopen jaren. De VVD kan de zetels van de PVV gewoon bij zichzelf erbij tellen. Hoeven ze nog niet eens in een coalitie/gedoogconstructie samen te werken.

De VVD doet ten minste nog een beetje moeite om hun ideeën op papier te zetten. Echter hun wens van VVD tegen de PVV in de campagnetijd is er gelukkig niet gekomen.
Yoshi Livo (OP)
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 544
Merit: 282



View Profile
March 16, 2017, 05:28:53 AM
 #5

Doordat de rabobank mijn rekeningen heeft opgeschort ben ik sinds een goede 2 jaar aangewezen op cryptobankieren. Ik ben dus altijd op zoek naar wegen om mijn geld op te slaan en met een 10 miljoen muntjes max en satoshiprijs onder de 100 ben je met minder dan 10 bitcoins klaar, voor iemand met zo weinig vrienden als ik wordt het dan interessant om in te slaan.

Wat GEERT dan toevoegt aan het cryptolandschap is voor mij heel eenvoudig, een community. In tijden van valuta-oorlog stem je met je portemonnee, maar das dan weer mijn politieke overtuiging. Het voordeel van politieke muntjes die op 1 persoon slaan is ten eerste natuurlijk de bekendheid, maar ook dat het een aantal vaste momenten kent die in lijn met die persoon staan. Stel je voor dat Wilders ergens in de komende jaren een kogel in zijn geperoxideerd haar krijgt geschoten dan heb ik alvast wat van die muntjes achter de hand. Het is natuurlijk ook heel eenvoudig om facebookgroepen te vinden waar je deze munt kan voorstellen aan het grote publiek, want nog steeds snappen veel te weinig mensen de diefstal die, door de euro, in hun portemonnee plaatsvind.

Overigens is de grote winnaar van de verkiezingen voor mij Matthijs van Nieuwkerk en consorten. Ze hebben bewezen dat de media met een maandenlange indoctrinatie campagne, waarbij zelfs werd gedreigd met een nucleaire oorlog, de hoogste opkomst sinds 1986 hebben weten te realiseren en de verwachtte hoge winst van de PVV hebben weten om te draaien naar een bescheiden plusje.
sbogovac
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 2730
Merit: 1192


I don't believe in denial.


View Profile
March 16, 2017, 08:28:10 AM
 #6

Doordat de rabobank mijn rekeningen heeft opgeschort ben ik sinds een goede 2 jaar aangewezen op cryptobankieren. [...]

Ik krijg het gevoel dat we hier niet het hele verhaal te horen krijgen en dat oorzaak en gevolg enigszins worden "omgedraaid"...

[...] Stel je voor dat Wilders ergens in de komende jaren een kogel in zijn geperoxideerd haar krijgt geschoten dan heb ik alvast wat van die muntjes achter de hand. [...]

Heeeeele vreemde gedachtengang...

Overigens is de grote winnaar van de verkiezingen voor mij Matthijs van Nieuwkerk en consorten. [...]

Ja hoor, tuurlijk... zij staan immers bekend om hun voorliefde voor de VVD.

[...] de hoogste opkomst sinds 1986 hebben weten te realiseren [...]

Sorry, maar in 2006 was de opkomst toch echt hoger dan gisteren...

0x7442A5c37E513D335F53843cD20c00F77eAC7867
Jansen227
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 391
Merit: 260


View Profile
March 16, 2017, 11:35:36 AM
 #7

Ach, laten we dan zeggen dat er in 1986 voor het laatst een "flink" hogere opkomst was.

385 van de 388 gemeenten geteld | Aantal kiesgerechtigden 12.980.788 | Opkomst: 80,4%

De opkomstcijfers van 2006 en 2017 liggen wel heel erg dicht bij elkaar.
sbogovac
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 2730
Merit: 1192


I don't believe in denial.


View Profile
March 16, 2017, 02:07:12 PM
 #8

Ach, laten we dan zeggen dat er in 1986 voor het laatst een "flink" hogere opkomst was.

385 van de 388 gemeenten geteld | Aantal kiesgerechtigden 12.980.788 | Opkomst: 80,4%

De opkomstcijfers van 2006 en 2017 liggen wel heel erg dicht bij elkaar.

Dat was wat je uit mijn betoog haalde...  Huh

In mijn ogen was't alleen de "punch line"...  Grin

0x7442A5c37E513D335F53843cD20c00F77eAC7867
Anonylz
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 2562
Merit: 577



View Profile
March 24, 2017, 01:23:59 PM
 #9

Ach, laten we dan zeggen dat er in 1986 voor het laatst een "flink" hogere opkomst was.

385 van de 388 gemeenten geteld | Aantal kiesgerechtigden 12.980.788 | Opkomst: 80,4%

De opkomstcijfers van 2006 en 2017 liggen wel heel erg dicht bij elkaar.

Dat was wat je uit mijn betoog haalde...  Huh

In mijn ogen was't alleen de "punch line"...  Grin

https://www.youtube.com/watch?v=O2ZDfxUdaGU


██▄     ▄▄░
▀██▄ ▄██▀
▄▄███████████████████▄▄
▄█████▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀█████▄
████▀                   ▀████
████       ▄▄█████▄▄  ▀▄   ████
████      ▄██████████▄▀    ████
████      ████████▀▀       ████
████  ▄▀ ▄██▀▀▀   ▄██      ████
████   ▀▀     ▄▄███▀       ████
████▄                   ▄████
▀█████▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄█████▀
▀▀███████████████████▀▀
.
SECONDLIVE
.
CHOOSE LIFE      CHOOSE SPACE      CHOOSE FRIENDS
.
                           Twitter       Telegram      Medium      YouTube      Discord        TikTok         GitHub               
        ▄▄███████▄▄▄
    ▄▄████████████████▄▄
   ████████████████████▄
  ███████▀▀▀█████████████
 ██████▌     ▀████████████
███████▀ ▀▀▄▄██▀▀▀█████████
██████             ▀███████
██████▄             ███████
 ███████▄▄        ▄███████
  ███████████▄▄▄▄█████████
   ▀███████████████████▀
     ▀████████████████▀▀
   ██████████████████████
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!