Bitcoin Forum
May 09, 2024, 11:47:31 PM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: MT Gox - stjæler dine bitcoins  (Read 4007 times)
J. (OP)
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 56
Merit: 0



View Profile
June 17, 2011, 09:31:14 AM
 #1

Hej Alle Sammen.

Nu har vi lavet en par handler på MT Gox og i søndagsd. 13.06 overførte vi så ca 42 bitcoin til en bitcoin adresse. ( min egen) i dag har vi så d. 17.06 og de er endu ikke landet på min konto:(

Jeg har selvfølgeligt skrevet utallige mails til dem, men har endnu ikke fået et svar, jeg har dok lige modtaget en mail fra dem hvor de lige vil høre hvad jeg syntes om dem og deres support. lidt pudsigt at de har tid til at sende en mail vedr. noget de kan bruge, men ikke har tid til at svare på de mail man sender. (det er sikkert en automail som har sendt den, det er jeg godt klar over)

i er meget velkomne ti lige at hjælpe mig her, da det ser ud til at pengene/bitcoin er flyttet fra vores konto hos MT Gox, men det ser desværre også ud til at de er blevet sat ind på en hel del andre bitcoin kontoer, desværre er ingen af dem mine:(

Link: http://blockexplorer.com/address/1DLwZJPKdgmNWyyD7erwQ85KKt85zqDTcc

Er det bare mig der har misforstået noget eller er der noget der er helt galt her??
og hvor søren er mine bitcoins blevet af...


Er der andre som har oplevet noget lignende enten med MT Gox eller andre?

på forhånd tak
J.

Be very wary of relying on JavaScript for security on crypto sites. The site can change the JavaScript at any time unless you take unusual precautions, and browsers are not generally known for their airtight security.
Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction.
1715298451
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1715298451

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1715298451
Reply with quote  #2

1715298451
Report to moderator
kseistrup
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 566
Merit: 500


Unselfish actions pay back better


View Profile WWW
June 17, 2011, 11:16:53 AM
 #2

De tre adresser der nævnes i nederste box i det link du giver, er det ikke bare de tre adresser mønterne kommer fra?  Selve transaktionen formoder jeg er denne her: 5a61b2…ce31ed.

Er BTC 41.78872457 ikke et underligt skævt beløb?  Husk at når man sender et beløb til Mt. Gox, så skal man angive det nøjagtige beløb man sender.  Hvis Mt. Gox ikke ser det samme beløb, eller hvis man fx er kommet til at bruge den samme adresse to gange, så går pengene ikke ind på kontoen før transaktionen er valideret manuelt — og under alle omstændigheder skal man kontakte Mt. Gox via email for at sætte gang i processen (det skriver du så osse at du har gjort).

Indtil du får svar fra Mt. Gox, kan du melde dig til på TradeHill med ref.kode TH-R1222 — så får du 10% på handelsgebyrer i hele kontoens levetid.   Cool

Mvh,

Klaus Alexander Seistrup
Atroxes
Member
**
Offline Offline

Activity: 119
Merit: 100



View Profile
June 17, 2011, 11:22:12 AM
 #3

Saris Crap

Tag venligst dit lort og pis af helvede til.

Vi har ikke brug for typer som dig i Bitcoin communitiet.

Lad være med at belemre os med din inkompetence og at du har mistet mønter.

Gå væk.
z1xwitch
Member
**
Offline Offline

Activity: 116
Merit: 10



View Profile
June 17, 2011, 11:38:08 AM
Last edit: June 17, 2011, 05:01:47 PM by z1xwitch
 #4

endnu et afsnit i fortællingen om en klaphat..  og J, jeg har ikke svaret dig på din facebook-side, da jeg ikke gider trykke "like" igen for at skrive derinde... men mit svar er nej.. jeg fjerner ikke tråden om dig herinde på nordcoin.org: http://nordcoin.org/viewtopic.php?f=18&t=21   men jeg overvejer da at lave en kopi herinde.
fimp
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 304
Merit: 250



View Profile WWW
June 17, 2011, 12:19:59 PM
 #5

https://mtgox.zendesk.com/entries/20195237-about-wires-transfers

J. (OP)
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 56
Merit: 0



View Profile
June 17, 2011, 05:45:12 PM
 #6

De tre adresser der nævnes i nederste box i det link du giver, er det ikke bare de tre adresser mønterne kommer fra?  Selve transaktionen formoder jeg er denne her: 5a61b2…ce31ed.

Er BTC 41.78872457 ikke et underligt skævt beløb?  Husk at når man sender et beløb til Mt. Gox, så skal man angive det nøjagtige beløb man sender.  Hvis Mt. Gox ikke ser det samme beløb, eller hvis man fx er kommet til at bruge den samme adresse to gange, så går pengene ikke ind på kontoen før transaktionen er valideret manuelt — og under alle omstændigheder skal man kontakte Mt. Gox via email for at sætte gang i processen (det skriver du så osse at du har gjort).

Indtil du får svar fra Mt. Gox, kan du melde dig til på TradeHill med ref.kode TH-R1222 — så får du 10% på handelsgebyrer i hele kontoens levetid.   Cool

Mvh,

Jo det kan du have ret i, men jeg overførte 42 bitcoins fra min kontoen hos mt gox over på min egen konto. jeg går ud fra at tallet er blevet som det er, da jeg ville overføre 50 bitcoin, men  fik en besked tilbage om at jeg max kunne overføre 41 eller 42 og så blev tallet det her 41.78872457 tror også der blev trukket et gebyr eller noget...

jeg skulle ikke mene af jeg har brugt den adresse tidligere, men det skal jeg da lige have kigget på.

jeg har kontaktet MT Gox, en del gange, men de har endnu ikke skrevet tilbage, så derfor ville jeg lige høre om der var andre som havde oplevet noget lignende eller viste hvad problemet kunne være...

jeg har været inde og kigge lidt på tradehill, men jeg har en del penge og bitcoins stående hos MT Gox som jeg er lidt nervøs for at sende nogen steder hen pt.
J. (OP)
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 56
Merit: 0



View Profile
June 17, 2011, 05:47:31 PM
 #7

De tre adresser der nævnes i nederste box i det link du giver, er det ikke bare de tre adresser mønterne kommer fra?  Selve transaktionen formoder jeg er denne her: 5a61b2…ce31ed

Mvh,

jeg må ærlig sige, jeg kan ikke rigtig finde ud af hvordan det hænger sammen.
kseistrup
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 566
Merit: 500


Unselfish actions pay back better


View Profile WWW
June 17, 2011, 05:57:52 PM
 #8


[Jeg] overførte 42 bitcoins fra min kontoen hos mt gox over på min egen konto. jeg går ud fra at tallet er blevet som det er, da jeg ville overføre 50 bitcoin, men  fik en besked tilbage om at jeg max kunne overføre 41 eller 42 og så blev tallet det her 41.78872457 tror også der blev trukket et gebyr eller noget...

BTC 42.00 - 0.065% = BTC 41.727, det ligner da tallet lidt.  Jeg synes bare ikke Mt. Gox plejer at tage gebyr for BTC-overførsler.

Quote

[Jeg] skulle ikke mene af jeg har brugt den adresse tidligere, men det skal jeg da lige have kigget på.

Hvis du ikke har haft en “mønt” af samme størrelse eller større end det du skal overføre, vil det overførte beløb blive stykket sammen at flere “småmønter”, og det er vel netop det der er sket i dit tilfælde:  Du har haft tre småmønter (i betydningen “mindre end det beløb der skal betales”) på hhv. 1.59, 29.07 og 11.14 BTC, i alt 41.80 BTC.  Af de 41.80 BTC har du sendt 41.78872457 til Mt. Gox og fået en skilling på 0.01127543 BTC tilbage, som nu hører til adressen 1BEPQNh3qn38UqABRFLdBRSaB57dUNZe8f.  Det er i hvert fald sådan jeg læser blockexplorer…

Mvh,

Klaus Alexander Seistrup
J. (OP)
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 56
Merit: 0



View Profile
June 17, 2011, 08:33:07 PM
 #9


[Jeg] overførte 42 bitcoins fra min kontoen hos mt gox over på min egen konto. jeg går ud fra at tallet er blevet som det er, da jeg ville overføre 50 bitcoin, men  fik en besked tilbage om at jeg max kunne overføre 41 eller 42 og så blev tallet det her 41.78872457 tror også der blev trukket et gebyr eller noget...

BTC 42.00 - 0.065% = BTC 41.727, det ligner da tallet lidt.  Jeg synes bare ikke Mt. Gox plejer at tage gebyr for BTC-overførsler.

Quote

[Jeg] skulle ikke mene af jeg har brugt den adresse tidligere, men det skal jeg da lige have kigget på.

Hvis du ikke har haft en “mønt” af samme størrelse eller større end det du skal overføre, vil det overførte beløb blive stykket sammen at flere “småmønter”, og det er vel netop det der er sket i dit tilfælde:  Du har haft tre småmønter (i betydningen “mindre end det beløb der skal betales”) på hhv. 1.59, 29.07 og 11.14 BTC, i alt 41.80 BTC.  Af de 41.80 BTC har du sendt 41.78872457 til Mt. Gox og fået en skilling på 0.01127543 BTC tilbage, som nu hører til adressen 1BEPQNh3qn38UqABRFLdBRSaB57dUNZe8f.  Det er i hvert fald sådan jeg læser blockexplorer…

Mvh,

Det kan du faktisk have ret i, da jeg købet dem, blev handlen lavet af 3 gange inde på MT Gox. 37.56 - 11.13 - 0.98 = 49.677 og så sendte jeg 41.789 over til min konto.

hvis de 41.789 så er blevet delt op i 3 adresser ud fra de 3 handler som så giver 1.59, 29.07 og 11.14 BTC, så giver det jo meget god mening:) men igen hvor er de så hende nu:(

og hvordan kan en af Adresser/nøglen være blevet større ( ved ikke om du forstår mig her. ) hvordan kan 0,98 blive til 1,59 hvis altså min første indskydelse er rigtig?

et stor spørgsmåltegn lige nu:)



Men jeg forstår så bare ikke hvorfor den ikke er ankommet.
sturle
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1437
Merit: 1002

https://bitmynt.no


View Profile WWW
June 17, 2011, 09:13:51 PM
 #10

Er BTC 41.78872457 ikke et underligt skævt beløb?
Jo det kan du have ret i, men jeg overførte 42 bitcoins fra min kontoen hos mt gox over på min egen konto. jeg går ud fra at tallet er blevet som det er, da jeg ville overføre 50 bitcoin, men  fik en besked tilbage om at jeg max kunne overføre 41 eller 42 og så blev tallet det her 41.78872457 tror også der blev trukket et gebyr eller noget...
Du har nok teke ut BTC tidlgare på dagen.  Du kan maksimalt ta ut BTC til ein verdi av USD 1000 kvar dag.  Dersom du prøvar å få ut meir, vert summen du får ut redusert slik at du totalt har teke ut USD 1000 den dagen.  Veldig nøyaktig, som du ser.  Det kjem opp ei stor raud melding som fortel kva som har skjedd og kvifor.  MtGox tek ikkje gebyr for uttak av BTC. 

For å kunne ta ut meir enn USD 1000 kvar dag eller USD 10000 kvar månad, må du sende kopi av identifikasjonspapir til mtgox.  Dette skuldast lover mot kvitvasking av pengar.

Sjå https://bitmynt.no for veksling av bitcoin mot norske kroner.  Trygt, billig, raskt og enkelt sidan 2010.
I buy with EUR and other currencies at a fair market price when you want to sell.  See http://bitmynt.no/eurprice.pl
Warning: "Bitcoin" XT, Classic, Unlimited and the likes are scams. Don't use them, and don't listen to their shills.
J. (OP)
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 56
Merit: 0



View Profile
June 17, 2011, 09:47:28 PM
 #11

Er BTC 41.78872457 ikke et underligt skævt beløb?
Jo det kan du have ret i, men jeg overførte 42 bitcoins fra min kontoen hos mt gox over på min egen konto. jeg går ud fra at tallet er blevet som det er, da jeg ville overføre 50 bitcoin, men  fik en besked tilbage om at jeg max kunne overføre 41 eller 42 og så blev tallet det her 41.78872457 tror også der blev trukket et gebyr eller noget...
Du har nok teke ut BTC tidlgare på dagen.  Du kan maksimalt ta ut BTC til ein verdi av USD 1000 kvar dag.  Dersom du prøvar å få ut meir, vert summen du får ut redusert slik at du totalt har teke ut USD 1000 den dagen.  Veldig nøyaktig, som du ser.  Det kjem opp ei stor raud melding som fortel kva som har skjedd og kvifor.  MtGox tek ikkje gebyr for uttak av BTC. 

For å kunne ta ut meir enn USD 1000 kvar dag eller USD 10000 kvar månad, må du sende kopi av identifikasjonspapir til mtgox.  Dette skuldast lover mot kvitvasking av pengar.

Jeg havde ikke trykket nogle midler ud den dag eller for den sag skyld nogle andre dage... jeg havde fået penge ind den dag på min mt gox konto, men det var første gang jeg skulle prøve at trække nogle ud...og over på min bitcoin wallet/adresse.

Så jeg kan ikke have overskredet det max beløb som man kan trække ud om dagen eller pr. mdr.
Salonia
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 1
Merit: 0


View Profile WWW
July 21, 2011, 09:02:51 AM
 #12

Any good online shopping tips people. Hope has now Bitcoins cycle through the major news organizations, some companies have heard of them....
zokizuan
Member
**
Offline Offline

Activity: 112
Merit: 12


View Profile
October 18, 2017, 08:39:23 AM
 #13

Ok what about mtGox
Rubberduck59
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 340
Merit: 100


NEM <3


View Profile
October 18, 2017, 04:43:04 PM
 #14

Ok what about mtGox

This topic is 6 years old.. why now?
If you need some sort of closure about the Mt Gox case, read this article:
http://blog.wizsec.jp/2017/07/breaking-open-mtgox-1.html

DeepOnion    ▬▬  Anonymous and Untraceable  ▬▬    ENJOY YOUR PRIVACY  •  JOIN DEEPONION
▐▐▐▐▐▐▐▐   ANN  Whitepaper  Facebook  Twitter  Telegram  Discord    ▌▌▌▌▌▌▌▌
Get $ONION  (✔Cryptopia  ✔KuCoin)  |  VoteCentral  Register NOW!  |  Download DeepOnion
tommyj11
Member
**
Offline Offline

Activity: 63
Merit: 10


View Profile
October 29, 2017, 01:30:21 PM
 #15

Ok what about mtGox

This topic is 6 years old.. why now?
If you need some sort of closure about the Mt Gox case, read this article:
http://blog.wizsec.jp/2017/07/breaking-open-mtgox-1.html

good old MT GOX Grin Grin Grin memories
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!