|
February 06, 2014, 02:13:57 PM |
|
Ik vind het juist prima dat er van alles te koop is en niet alleen bitcoin gerelateerde dingen. Stel ik wil een tablet (om maar even iets te noemen) en ik heb zelf al een aantal bitcoins gemined, dan kan ik die natuurlijk inwisselen en naar de winkel lopen, maar misschien staat hier wel een leuke deal op. Dat vind ik persoonlijk dan weer erg leuk, dingen kopen met bitcoins die je gemined heb.
Anyway, ik heb 2 tips voor de site:
1. Als je een product bekijkt en BACK in je browser gebruikt, dan sta je weer bovenaan de pagina. Best irritant als je gewoon lekker een beetje wil "shoppen" en alle artikelen bekijkt op datum van plaatsing, moet je iedere keer weer naar beneden scrollen en zoeken waar je gebleven bent... 2. Misschien een idee om bij het plaatsen van de advertentie aan te geven hoe lang hij geldig moet blijven? Het valt me nu op dat er advertenties zijn die bijna een jaar oud zijn. Sommige advertenties zijn bedoeld om lang te blijven staan (zoals bepaalde diensten) maar er staat ook genoeg wat misschien allang verkocht is maar mensen zijn te lui om het weg te halen. Misschien een idee om een advertentie automatisch na een bepaalde tijd (ik zeg maar wat, 2 weken?) te laten verlopen, en 2 dagen van te voren een "verleng" emailtje te sturen naar de verkoper. Als het product al verkocht is of het aanbod niet meer geldig kan hij het negeren en verdwijnt de advertentie. Moet hij blijven staan kan de verkoper op een linkje klikken en wordt de advertentie weer met een bepaalde tijd verlengd. Het grote voordeel hieraan is dat je site up-to-date blijft en niet vervuild wordt met oude rotzooi.
|