Heihopp!
Jeg har nettopp mottatt mine første maskiner, og funderer på hvordan jeg skal få stablet dette på en god måte.
Er det noen av dere som har gode forslag til hva jeg kan bruke som en slags billig rack-løsning (må gjerne være crappy plastkasser fra biltema), som er mulig å få tak i på kort tid? Montering, borring, sveising, vinkelkutting og slikt er ikke noe problem. Ser helst at prisen ikke blir mer enn 300,- per maskin.
Heisann.
Har ikke kommet fullt så langt som deg enda, men har vurdert 1.5l bruskasser, der kortene henger fra undersiden av den øverste kanten, evt at de ligger oppå om de er lange nok. Har ikke sjekket hvordan 1/2l kassene kan fungere, har nemlig bare stor kasse stående. :-)
For å feste kortene, kan du enten bruke skruer fra undersiden(er en liten kant der) eller strips(gjør at du senere kan få panten tilbake med god samvittighet). baksiden av kortene kan holdes oppe med strips eller en list som festes i passende høyde.
Den "flaskeseperator-dingsen" tror jeg du kan fjerne uten å ødelegge den, og den kan justeres opp/ned og støttes opp med treklosser el.l.
Kassene koster 16 kroner/stk om jeg ikke husker feil, og er fine å stable.