Bitcoin Forum
May 08, 2024, 08:43:28 AM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Waar begin ik?  (Read 1083 times)
Dvd1989 (OP)
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 616
Merit: 252



View Profile
May 29, 2017, 07:25:20 PM
 #1

Allen,

Ik heb wat hulp nodig. Op aanraden van een vriend heb ik wat Ether gekocht met Exodus. Gelukkig bijna EUR 1.000,= winst gemaakt dus niet onverdienstelijk. Het zorgde er alleen voor dat ik me er nu in wil verdiepen. Ik las over de Bancor munt die binnenkort gelanceerd wordt. Het probleem is, het begint me te duizelen. Hoe weten jullie overal zo veel van? Waar moet ik beginnen met leren?

Is Exodus een goed programma? Kan ik daarmee aan een ICO meedoen?

Indien een van jullie in groot Amsterdam een cursusje aanbiedt dan hou ik me aanbevolen haha.

Hartelijke groet! DvD
"In a nutshell, the network works like a distributed timestamp server, stamping the first transaction to spend a coin. It takes advantage of the nature of information being easy to spread but hard to stifle." -- Satoshi
Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction.
1715157808
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1715157808

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1715157808
Reply with quote  #2

1715157808
Report to moderator
1715157808
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1715157808

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1715157808
Reply with quote  #2

1715157808
Report to moderator
brobbel
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 966
Merit: 342


View Profile
May 30, 2017, 05:16:47 AM
Last edit: May 30, 2017, 07:08:39 AM by brobbel
 #2

Allen,

Ik heb wat hulp nodig. Op aanraden van een vriend heb ik wat Ether gekocht met Exodus. Gelukkig bijna EUR 1.000,= winst gemaakt dus niet onverdienstelijk. Het zorgde er alleen voor dat ik me er nu in wil verdiepen. Ik las over de Bancor munt die binnenkort gelanceerd wordt. Het probleem is, het begint me te duizelen. Hoe weten jullie overal zo veel van? Waar moet ik beginnen met leren?

Is Exodus een goed programma? Kan ik daarmee aan een ICO meedoen?

Indien een van jullie in groot Amsterdam een cursusje aanbiedt dan hou ik me aanbevolen haha.

Hartelijke groet! DvD

Exodus is een goed programma. Wordt ook bijzonder goed ondersteund door de makers.
De coins in Exodus zijn coins die zich al bewezen hebben, dus geen ICO, want dat is immers een soort startup. Uiteraard kun je wel betalen vanuit je Exodus wallet.
Dvd1989 (OP)
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 616
Merit: 252



View Profile
May 30, 2017, 08:33:17 AM
 #3

Allen,

Ik heb wat hulp nodig. Op aanraden van een vriend heb ik wat Ether gekocht met Exodus. Gelukkig bijna EUR 1.000,= winst gemaakt dus niet onverdienstelijk. Het zorgde er alleen voor dat ik me er nu in wil verdiepen. Ik las over de Bancor munt die binnenkort gelanceerd wordt. Het probleem is, het begint me te duizelen. Hoe weten jullie overal zo veel van? Waar moet ik beginnen met leren?

Is Exodus een goed programma? Kan ik daarmee aan een ICO meedoen?

Indien een van jullie in groot Amsterdam een cursusje aanbiedt dan hou ik me aanbevolen haha.

Hartelijke groet! DvD

Exodus is een goed programma. Wordt ook bijzonder goed ondersteund door de makers.
De coins in Exodus zijn coins die zich al bewezen hebben, dus geen ICO, want dat is immers een soort startup. Uiteraard kun je wel betalen vanuit je Exodus wallet.

Veel dank voor de reactie! Dus ik kan via mijn Exodus-wallet coins naar het adres van Bancor (de ICO) zenden? Zal Bancor dan verzoeken om een nieuwe wallet aan te maken die de Bancor munt wel ondersteunt?
brobbel
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 966
Merit: 342


View Profile
May 30, 2017, 08:41:22 AM
 #4

Veel dank voor de reactie! Dus ik kan via mijn Exodus-wallet coins naar het adres van Bancor (de ICO) zenden? Zal Bancor dan verzoeken om een nieuwe wallet aan te maken die de Bancor munt wel ondersteunt?

Inderdaad; hoe dat bij hen precies werkt, moet je daar even navragen, want elke coin/token werkt weer net even anders.
Dvd1989 (OP)
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 616
Merit: 252



View Profile
May 30, 2017, 02:09:35 PM
 #5

Veel dank voor de reactie! Dus ik kan via mijn Exodus-wallet coins naar het adres van Bancor (de ICO) zenden? Zal Bancor dan verzoeken om een nieuwe wallet aan te maken die de Bancor munt wel ondersteunt?

Inderdaad; hoe dat bij hen precies werkt, moet je daar even navragen, want elke coin/token werkt weer net even anders.


Top, thanks! Ik zal zowel Exodus als Bancor een bericht sturen.
Dvd1989 (OP)
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 616
Merit: 252



View Profile
May 30, 2017, 03:59:23 PM
 #6

Veel dank voor de reactie! Dus ik kan via mijn Exodus-wallet coins naar het adres van Bancor (de ICO) zenden? Zal Bancor dan verzoeken om een nieuwe wallet aan te maken die de Bancor munt wel ondersteunt?

Inderdaad; hoe dat bij hen precies werkt, moet je daar even navragen, want elke coin/token werkt weer net even anders.


Heb jij een suggestie voor een Wallet die ook munten ondersteunt die zich nog niet bewezen hebben (en veilig is)?
brobbel
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 966
Merit: 342


View Profile
May 30, 2017, 04:12:09 PM
 #7

Heb jij een suggestie voor een Wallet die ook munten ondersteunt die zich nog niet bewezen hebben (en veilig is)?

Ik weet dat er verschillende wallets zijn die meerdere munten ondersteunen, maar niet als ze niet min of meer al gevestigd zijn. Dus als het echt om iets nieuws gaat, moet je gebruik maken van de "eigen" wallet van die munt.

Wanneer de munt zover is dat ze ook op exchanges beschikbaar zijn, kun je eventueel ook daar de locale wallet gebruiken. Dat is heel handig als je wilt traden, alleen heb je dan niet zelf de beschikking over je private key - dus ben je afhankelijk van anderen. Het is nooit verstandig grote bedragen bij een exchange te hebben staan.
Bancor_NL
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 1
Merit: 0


View Profile
May 31, 2017, 05:24:14 AM
 #8

Hi Dvd1989,

Leuk dat je interesse hebt in Bancor! De details van de aankomende ICO zullen zeer binnenkort worden bekendgemaakt op bancor.network. Alle instructies voor het deelnemen aan de ICO zullen daarin worden uiteengezet; ook of en hoe je de wallet van Exodus kunt gebruiken en hoe je vervolgens toegang zult krijgen tot je BANCOR-tokens. Hou de site dus in de gaten en mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust!

Groet!
Dvd1989 (OP)
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 616
Merit: 252



View Profile
May 31, 2017, 08:27:31 AM
 #9

Hi Dvd1989,

Leuk dat je interesse hebt in Bancor! De details van de aankomende ICO zullen zeer binnenkort worden bekendgemaakt op bancor.network. Alle instructies voor het deelnemen aan de ICO zullen daarin worden uiteengezet; ook of en hoe je de wallet van Exodus kunt gebruiken en hoe je vervolgens toegang zult krijgen tot je BANCOR-tokens. Hou de site dus in de gaten en mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust!

Groet!

Ah wat fijn, ik wist niet dat jullie ook Nederlands sprekende teamleden hadden :-)

Ik hoor allerlei verhalen over de grote belangstelling voor de ICO, en dat er een grote kans is dat de "whales" er binnen minuten voor zullen zorgen dat een eventuele cap is bereikt. Is het voor stervelingen (lees: newbies) zoals ik haalbaar om mee te doen aan de ICO?

Dank voor je reactie alvast!
Dvd1989 (OP)
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 616
Merit: 252



View Profile
June 06, 2017, 06:34:55 PM
 #10

Hi Bancor_NL,

De voorwaarden zijn bekend zie ik. Kan ik de ETH met Exodus verzenden volgende week maandag na 11.00u, of moet ik een wallet aanmaken waarin ik ook Bancor coins kan houden (ervan uitgaande dat dat niet kan bij Exodus).

Hoop dat je me kan helpen!

Groet, Dvd1989
drfugazi
Member
**
Offline Offline

Activity: 207
Merit: 10


View Profile
December 31, 2017, 10:16:08 PM
 #11

Deze thread is gewoon echt een classic!
Weet je dat ik zelf ook met Exodus ben begonnen, als eerste exchange.
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!