Bitcoin Forum
May 05, 2024, 03:32:26 PM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: [1] 2 »  All
  Print  
Author Topic: Op welke exchange kan ik het beste een account maken?  (Read 1606 times)
Dvd1989 (OP)
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 616
Merit: 252



View Profile
June 17, 2017, 11:37:46 AM
 #1

Hi,

Een vriend van mij heeft een account op Kraken.com. Het verificatieproces duurt bij mij nu al twee weken. Kan je via Kraken alle coins traden?

Of moet je bijvoorbeeld ook op Polinex een account hebben? Helaas snap ik er nog niet zo veel van, dus ik vraag het allemaal maar hier.

Excuus voor de vele topics :-)

Groet, Dvd1989
You get merit points when someone likes your post enough to give you some. And for every 2 merit points you receive, you can send 1 merit point to someone else!
Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction.
1714923146
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714923146

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714923146
Reply with quote  #2

1714923146
Report to moderator
brobbel
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 966
Merit: 342


View Profile
June 17, 2017, 07:27:22 PM
 #2

Hi,

Een vriend van mij heeft een account op Kraken.com. Het verificatieproces duurt bij mij nu al twee weken. Kan je via Kraken alle coins traden?

Of moet je bijvoorbeeld ook op Polinex een account hebben? Helaas snap ik er nog niet zo veel van, dus ik vraag het allemaal maar hier.

Excuus voor de vele topics :-)

Groet, Dvd1989

Bij Kraken: kies Charts; linksbovenin zie je XBT/EUR staan. Wanneer je die aanklikt zie je welke coins je daar kunt verhandelen.

Bij Poloniex kies je Exchange, dan zie je een veel grotere lijst. En bij Bittrex kies je Markets en heb je een nog grotere lijst.

En dat zijn maar een paar exchanges, er zijn er nog veel meer. Voor bitcoin/euro zou ik ook Coinbase/GDAX en BL3P.eu aanbevelen.

Kraken gebruik ik vrijwel nooit, de andere exchanges die ik noemde hebben mijn voorkeur (maar dat is persoonlijk); Bittrex heb ik me wel bij aangemeld, maar moet ik zelf nog induiken, dus daar heb ik nog geen ervaring mee.

Dvd1989 (OP)
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 616
Merit: 252



View Profile
June 18, 2017, 07:17:04 AM
 #3

Hi,

Een vriend van mij heeft een account op Kraken.com. Het verificatieproces duurt bij mij nu al twee weken. Kan je via Kraken alle coins traden?

Of moet je bijvoorbeeld ook op Polinex een account hebben? Helaas snap ik er nog niet zo veel van, dus ik vraag het allemaal maar hier.

Excuus voor de vele topics :-)

Groet, Dvd1989

Bij Kraken: kies Charts; linksbovenin zie je XBT/EUR staan. Wanneer je die aanklikt zie je welke coins je daar kunt verhandelen.

Bij Poloniex kies je Exchange, dan zie je een veel grotere lijst. En bij Bittrex kies je Markets en heb je een nog grotere lijst.

En dat zijn maar een paar exchanges, er zijn er nog veel meer. Voor bitcoin/euro zou ik ook Coinbase/GDAX en BL3P.eu aanbevelen.

Kraken gebruik ik vrijwel nooit, de andere exchanges die ik noemde hebben mijn voorkeur (maar dat is persoonlijk); Bittrex heb ik me wel bij aangemeld, maar moet ik zelf nog induiken, dus daar heb ik nog geen ervaring mee.



Dank voor je reactie! Heb ook een account op Poloniex aangemaakt. Die exchange is in ieder geval veel overzichtelijker dan Kraken.
faucetcollector
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 43
Merit: 0


View Profile WWW
June 18, 2017, 09:17:50 PM
 #4

Bittrex heeft ook veel coins en werkt hier prima.
Ff quick start op youtube kijken, maar is niks moeilijk aan.
Enig min puntje is dat ik vanaf mijn mobiel niet ver genoeg naar rechts kan scrollen in de wallet tabel, en dus de huidige waarde net niet kan zien.
klaaas
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 1568
Merit: 544



View Profile
June 19, 2017, 11:44:49 AM
 #5

De volumes voor alt coins zijn op poloniex wel de grootste.
Bittrex heeft meer coins.

Shopping online and sats back as a discount! (satsback) + LightningNetwork
Dvd1989 (OP)
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 616
Merit: 252



View Profile
June 19, 2017, 11:47:15 AM
 #6

De volumes voor alt coins zijn op poloniex wel de grootste.
Bittrex heeft meer coins.

Dank voor je reactie. Heb inmiddels een account gemaakt.
TheNewAnon135246
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 2198
Merit: 1989


฿uy ฿itcoin


View Profile
June 20, 2017, 12:45:30 PM
 #7

Ik handelde voornamelijk op Polo maar de afgelopen tijd zijn er erg veel problemen. Er zijn veel klachten dat bij mensen willekeurige withdraws als 'suspicious' worden gelabeld waardoor de withdraw wordt bevroren. Support doet er dik een maand over om te reageren op tickets dus je kan niks met je geld totdat ze hebben gereageerd. Ik ben nu al mijn coins aan het overzetten naar Bittrex totdat Polo hun zaken op orde heeft. Ik voel me er niet prettig bij om mijn coins op een exchange te zetten terwijl er geen contact te krijgen is met hun support afdeling.
Dvd1989 (OP)
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 616
Merit: 252



View Profile
June 20, 2017, 01:54:52 PM
 #8

Ik handelde voornamelijk op Polo maar de afgelopen tijd zijn er erg veel problemen. Er zijn veel klachten dat bij mensen willekeurige withdraws als 'suspicious' worden gelabeld waardoor de withdraw wordt bevroren. Support doet er dik een maand over om te reageren op tickets dus je kan niks met je geld totdat ze hebben gereageerd. Ik ben nu al mijn coins aan het overzetten naar Bittrex totdat Polo hun zaken op orde heeft. Ik voel me er niet prettig bij om mijn coins op een exchange te zetten terwijl er geen contact te krijgen is met hun support afdeling.

Goede tip, dank!
Neocharm
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 1
Merit: 0


View Profile
July 04, 2017, 08:05:05 AM
 #9

Is Litebit.eu ook een goede optie? Deze heeft zelfs een "Wallet" mogelijkheid.

Bedankt
brobbel
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 966
Merit: 342


View Profile
July 04, 2017, 08:09:36 AM
 #10

Is Litebit.eu ook een goede optie? Deze heeft zelfs een "Wallet" mogelijkheid.

Bedankt

Elke (!) exchange heeft een wallet mogelijkheid, anders zou je nooit met je munten kunnen handelen, ze kunnen storten of opnemen.

Litebit.eu heeft veel mogelijkheden, is echter ook duur. Vergelijk de prijzen maar eens met andere exchanges.
Pterps
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 1
Merit: 0


View Profile
July 04, 2017, 07:13:36 PM
 #11

Hi,

Een vriend van mij heeft een account op Kraken.com. Het verificatieproces duurt bij mij nu al twee weken. Kan je via Kraken alle coins traden?

Of moet je bijvoorbeeld ook op Polinex een account hebben? Helaas snap ik er nog niet zo veel van, dus ik vraag het allemaal maar hier.

Excuus voor de vele topics :-)

Groet, Dvd1989

Ik wacht inmiddels al een week of 4 op verificatie van mijn account op Kraken. In de tussentijd ben ik met Bittrex aan de slag gegaan en dat verloopt prima.

Groet
Dvd1989 (OP)
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 616
Merit: 252



View Profile
July 06, 2017, 04:08:49 PM
 #12

Hi,

Een vriend van mij heeft een account op Kraken.com. Het verificatieproces duurt bij mij nu al twee weken. Kan je via Kraken alle coins traden?

Of moet je bijvoorbeeld ook op Polinex een account hebben? Helaas snap ik er nog niet zo veel van, dus ik vraag het allemaal maar hier.

Excuus voor de vele topics :-)

Groet, Dvd1989

Ik wacht inmiddels al een week of 4 op verificatie van mijn account op Kraken. In de tussentijd ben ik met Bittrex aan de slag gegaan en dat verloopt prima.

Groet

Ik wacht ook al weken op een verificatie in Kraken. Wat een slechte service he.
CryptoMaik
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 594
Merit: 500


Blockchain entrepreneur✔


View Profile
July 07, 2017, 03:45:25 PM
 #13

Hoi,

Momenteel is het bijzonder druk op Kraken met de aanwas van nieuwe inschrijvingen, net als Coinbase hebben vele (grote) exchanges te kampen met het succes van Crypto.

De coins worden nu langzaam ontdekt door het grote publiek. Grin

CryptoMaik ✔
EVILTOFU
Member
**
Offline Offline

Activity: 66
Merit: 10


View Profile
July 15, 2017, 01:49:04 PM
 #14

Kraken blijven stalken. Dan reageren ze vaak wel.

Vind dat Polo erg laggy en buggy is de laatste tijd. Doe daar zelden meer iets op.

ittrex en Liqui zit ik d elaatste tijd het meest.

Een account aanmaken op BL3P is ook niet onverstandig. Daar kun je ook je bitcoins in fiat ruilen. Daar een bunq account aankoppelen en dan kun je ook nog eens snel over je geld beschikken indien nodig.


gr E


Dvd1989 (OP)
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 616
Merit: 252



View Profile
July 15, 2017, 02:04:53 PM
 #15

Kraken blijven stalken. Dan reageren ze vaak wel.

Vind dat Polo erg laggy en buggy is de laatste tijd. Doe daar zelden meer iets op.

ittrex en Liqui zit ik d elaatste tijd het meest.

Een account aanmaken op BL3P is ook niet onverstandig. Daar kun je ook je bitcoins in fiat ruilen. Daar een bunq account aankoppelen en dan kun je ook nog eens snel over je geld beschikken indien nodig.


gr E



Thanks, goede tip!
brobbel
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 966
Merit: 342


View Profile
July 15, 2017, 02:20:36 PM
 #16

Kraken blijven stalken. Dan reageren ze vaak wel.

Vind dat Polo erg laggy en buggy is de laatste tijd. Doe daar zelden meer iets op.

ittrex en Liqui zit ik d elaatste tijd het meest.

Een account aanmaken op BL3P is ook niet onverstandig. Daar kun je ook je bitcoins in fiat ruilen. Daar een bunq account aankoppelen en dan kun je ook nog eens snel over je geld beschikken indien nodig.


gr E



Met ittrex bedoel je waarschijnlijk Bittrex?

En BL3P kun je ook met een willekeurige IBAN-rekening regelen; hoeft tegenwoordig zelfs niet eens een Nederlandse rekening meer te zijn.
EVILTOFU
Member
**
Offline Offline

Activity: 66
Merit: 10


View Profile
July 17, 2017, 10:47:46 AM
 #17

Kraken blijven stalken. Dan reageren ze vaak wel.

Vind dat Polo erg laggy en buggy is de laatste tijd. Doe daar zelden meer iets op.

ittrex en Liqui zit ik d elaatste tijd het meest.

Een account aanmaken op BL3P is ook niet onverstandig. Daar kun je ook je bitcoins in fiat ruilen. Daar een bunq account aankoppelen en dan kun je ook nog eens snel over je geld beschikken indien nodig.


gr E



Met ittrex bedoel je waarschijnlijk Bittrex?

En BL3P kun je ook met een willekeurige IBAN-rekening regelen; hoeft tegenwoordig zelfs niet eens een Nederlandse rekening meer te zijn.

Helemaal correct maar die laatste zin staat er niet voor niets. Met je bunq account gekoppeld aan je BL3P account beschik je binnen een paar uur over je geld....willekeurig ander IBAN nummer kan het maar zo een paar dagen duren. Tevens zullen ze bij bunq niet snel je rekening blokkeren vanwege een uitbetaling in fiat vanaf een bedrijf gerelateerd aan Bitcoin....dit in tegenstelling tot de wat meer odskool banken.

gr E

brobbel
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 966
Merit: 342


View Profile
July 17, 2017, 12:12:45 PM
 #18

Kraken blijven stalken. Dan reageren ze vaak wel.

Vind dat Polo erg laggy en buggy is de laatste tijd. Doe daar zelden meer iets op.

ittrex en Liqui zit ik d elaatste tijd het meest.

Een account aanmaken op BL3P is ook niet onverstandig. Daar kun je ook je bitcoins in fiat ruilen. Daar een bunq account aankoppelen en dan kun je ook nog eens snel over je geld beschikken indien nodig.


gr E



Met ittrex bedoel je waarschijnlijk Bittrex?

En BL3P kun je ook met een willekeurige IBAN-rekening regelen; hoeft tegenwoordig zelfs niet eens een Nederlandse rekening meer te zijn.

Helemaal correct maar die laatste zin staat er niet voor niets. Met je bunq account gekoppeld aan je BL3P account beschik je binnen een paar uur over je geld....willekeurig ander IBAN nummer kan het maar zo een paar dagen duren. Tevens zullen ze bij bunq niet snel je rekening blokkeren vanwege een uitbetaling in fiat vanaf een bedrijf gerelateerd aan Bitcoin....dit in tegenstelling tot de wat meer odskool banken.

gr E

In het andere topic heb ik al aangegeven dat de verwerkingstijd van bunq nihil is (betaling van bank naar dezelfde bank is direct!), dus als er verwerkingstijd is, dan is dat die van de exchange.

En van bank naar andere bank is tegenwoordig of dezelfde dag, of de volgende dag, afhankelijk van het tijdstip van aanbieden door de exchange (dus niet het tijdstip van het opgeven van jouw transactie, maar het tijdstip van het verwerken van die transactie door hen).
eindbaasje
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 190
Merit: 100


CryptoDetective


View Profile
July 18, 2017, 11:34:01 PM
 #19

Soms moet je wel eens buiten de grote exchanges om als je een specifieke coin vroeg wil kopen.
Voor alle etherium tokens raad ik etherdelta aan. dit is een decentralized exchange waarin je via je wallet je tokens inlaat, ruilt, en weer terug trekt naar je wallet.
Korsakopf
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 210
Merit: 105



View Profile
July 20, 2017, 11:26:46 AM
 #20

Ik gebruik al een tijdje Bittrex met veel plezier. Bij Kraken duurde de verificatie bijna een maand  Shocked en over Polo hoor je soms wel slechte support verhalen. Maar dat komt misschien omdat Polo wel groot is. Bittrex biedt ook veel verschillende coins aan.
Pages: [1] 2 »  All
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!