Bitcoin Forum
July 10, 2024, 09:38:23 PM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: ANN [BQX] Bitquence: Universele Wallet en handelsplatform  (Read 1138 times)
ErikSneijer (OP)
Member
**
Offline Offline

Activity: 79
Merit: 10


View Profile
July 10, 2017, 08:56:37 PM
Last edit: July 15, 2017, 12:23:52 AM by ErikSneijer
 #1


WEBSITE · WP · TWITTER · FACEBOOK · TELEGRAM · SLACK



Bitquence - Innovative Universele Wallet en beheer/handelsplatform
 

 BQX Token Sale start:
 
  28 juni 17:00 UTC - 13 juli 17:00 UTC

Verlengd tot: 16 juli 17:00 UTC







Bitquence's missie is om de cryptocurrency markt voor iedereen toegankelijk te maken en het  stimuleren van adoptie van blockchain technologie, daarnast ook democratiseren (eerlijk maken) van de de waarde van cryptocurrencies. Wij geloven in de filosofische missie opgericht door Satoshi Nakamoto. Door het maken van een beveiligde laag die toegankelijk is voor de gemiddelde persoon, brengen wijde kracht van cryptocurrency in handen van het volk, waar deze thuishoort.
 
Bitquence is de eerste crypto valuta bedrijf welke de behoeften van de nieuwe economie wil synthetiseren. Bitquence beschikt zelf  over een frisse, universele mobiele portemonnee  welke welke waarde tussen gebruikers en valuta kan gebruiken. De portomonee maakt gebruik van dynamische waarde allocatie welke dmv 1-klik diversificatie en consensus risico profielen analyseert en je assets veilig zijn in een  zgn cold storage kluis.

 
Terwijl de cryptocurrency markt een gigantische stijging heeft gemaakt met  $100B in waarde, is er bijna 1000x zoveel aan geld in de wereld (meer dan $80.9 miljard.). Crypto valuta hebben daarentegen currencies gebrek aan infrastructuur, maar is toch de opvolger van traditioneel geld. Bitquence neemt het beste eigenschappen van de oude economie  en past deze toe aan de nieuwe economie, waardoor crypto valuta makkelijk in gebruik worden.  









Bitquence Tokens (BQX) worden gebruikt als "benzine" voor transacties binnen het Biquence netwerk. Automatische gas conversie helpt Bitquence tokens een ruggegraat van het digitale liquide netwerk te worden. Een visie welke nagenoeg gelijk is als Ripple -- met dien verstande dat deze een "Eart coin" gedachtegang heeft.

Bitquence zal een liquiditeit markt realiseren, welke verschillende valuta ondersteund, met het gebruik van BQX tokens om zo een agnostische valuta platform te crearen, waar de waarde in verschillende vormen makkelijk en snel omgevord kan worden in andere vormen. Een soort "Ripple voor consumenten" dus. Makkelijke integratie voor winkeliers, 1-klik mobiele betaalmogelijkheden zullen Vitquence de crypto valuta voor massaal gebruik maken.


De Bitquence crowdsale begint op 28 juni om 17:00 UTC

Bitquence biedt bonus aan tokens voor vroege vogels tegen de volgende tarieven:






Het hart van Bitquence is een volgende generatie (lees innovatieve) super veilige mobiele portemonnee,
 welk 's werelds meest geavanceerde cryptocurrency portomonnee is. De Bitquence Portomonnee gaat een breed draagvlak krijgen voor diverse altcoins, waaronder degene welke geen mobiele portemonnee hebben.  Deze altcoin portemonnees hebben vaak zeer technische onderlegde interfaces waardoor ze moeilijk voor de gemiddelde gebruiker zij om te begrijpen. Bitquence zal zorgen voor een gemakkelijke, gebruiksvriendelijke interface zodat nieuwe gebruikers deze kunnen gebruiken om zo meer liquiditeit naar de markt te brengen. Deze hyper-smart wallet is gebouwd op de vier belangrijkste technologiecomponenten:
 
        · Dynamische asset allocatie:
      
        · Consensus Risicoprofielen::
      
        · Digitale liquiditeit netwerk::
      
        · Cold Storage:








Digitale liquiditeit netwerk: Alle gelden worden 1:1  gebacked met crypto en fiat valuta, waardoor er ten alle tijde liquiditeit op het netwerk is.  Er zal geen leverage zijn in de Bitquence netwerk, waardoor er geen blootstelling voor Bitquence gebruikers en deelnemers is.

Dynamisch middelen toewijzing: Met één klik kunnen gebruikers hun geld diversifiëren in virtuele "munt portefeuilless", dit komt door een risico diversificatie en een aangepaste (acceptable) blootstelling aan de cryptocurrency markt. Portfolio's bevatten categorieën zoals grote marktaandeel, privacy, fogcompute, decentrale opslag, meme en ICO's.

Consensus Risicoprofielen: Bitquence kan afzonderlijke assetes beoordleen op winst potentieel en een gem. risico profiel, dit kan voor elk afzonderlijke portfolio gedaan worden. De financiele crash van 2008 was ten dele gekomen door het beoordelen van bedrijven door partijdige ratings bureau's. Door deze macht in handen van de Bitquence gemeenschap te laten, voorkomt dit dergelijke situaties en zorgt dit voor een echt onafhankelijke risicoanalyse.

Cold Storage: Jouw crypto valuta worden veilig opgeslagen in de Bitquence Vault - een offline, super-veilige opslagplaats welke willekeurig gesynchroniseerd met portomonnees.  Dit zorgt ervoor dat uw middelenten alle tijde veilig zijn en nagenoeg onmogelijk om te hacken.







Deze elementen samen, maken Bitquence de gemakkelijkste manier om  crypto valuta te kopen, verkopen en te verzenden in een "Paypal ontmoetNasdaq" pakket.  Dit komt allemaal met de zekerheid en eenvoud van de oude economie en een geweldige gebruikerservaring waardoor Bitquence de link tussen oud en nieuw wordt.


Wat is jullie crowdsale structuur?
 
30% worden verkocht en een extra  5% zijn gereserveerd voor bounties, referrals en bonussen.
 
Minimale dremprel: 5000 ETH
Maximale grens (richtlijn) 40000 ETH
 
Een minimumbedrag van 5000 ETH is nodig, welke ons 2 jaar ontwikkelingscapaciteit geeft
 
De maximale grens is 40000 ETH, welke is ons staat steld om het team uit te breiden en ons daarnaast extra liquiditeit geeft.





Wat is jullie ontwikkelingsroadmap?
  
Bitquence is geen dagelijkse handelssysteem of een exchange. Bitquence is een eenvoudige, veilige en beveiligde portefeuille waarmee iedereen gemakkelijk ens nel tientallen munten kan beheren. Daarnaast biedt Bitquence beloningen voor experts die een accurate risico analyse over munten en portefeuilles maken.  Experts zijn ook welkom om deel te nemen aan deze ICO om zo een bewustzijn te creëren voor Bitquence's visie. Bitquence zal ook traditionele (contante) valuta verbeteren zodat deze gemakkelijk de cryptocurrency markt kunnen binnenkomen.





Ons uiteindelijke doel is om BQX de betalingen voor diensten overal ter wereld. Dit zal nog jaren duren, maar wij menen dat de routekaart hierboven beschreven is een geldige en solide strategie om er te geraken, terwijl zijn nuttig om de Gemeenschap langs de weg. Vroege vogels van de token sale kunnenl profiteren van de voordelen van de Bitquence platform tegen zeer lage kosten. Zodra de Bitquence digitale liquiditeit netwerk tot stand is gebracht. De BQX token is overdraagbaar en gas in een ondersteunde crypto of fiat valuta handel transactie. /b]Dit zorgt ervoor dat een breed scala van crypto-valuta net zo gemakkelijk als Paypal of Venmo via email of sms. [/b]Hierdoor openen wij de deur naar massale adoptie voor universele mobiele betalingen via BQX, voor iedere handelaar bij extreem lage integratie, infrastructuur en transactionele kost. Uiteindelijk is het doel een snelle asset allocatie tot stand te late komen door de Bitquence digitale liquiditeit netwerk en/of partnernetwerken, waardoor snelle asset allocatie; voordelig, snel en betrouwbaar mogelijk is.



BOUNTY CAMPAGNE - meer informatie over onze bounty campagne vindt je HIER
 


Fase 1: Dynamische asset allocatie
In de eerste fase van de ontwikkeling, bouwen we een eenvoudig te gebruiken interface voor snelle diversificatie van fondsen in de crypto-markt. Wij hopen dat dit product een paar maanden na de tokensale gereed is. Gebruikers kunnen met behulp van de Bitquence Token op het platform acties uitvoeren doordat de token dient als "gas" daarnaast zullen we beginnen om de liquiditeit te vergroten aan de hand van de asset allocatie. Wij hopen om daarnaast de OTC en darkpool integratie voor bulk-transacties gereed te heben.



 
Fase 2: Digitaal liquiditeit netwerk

In de tweede fase van de bouw willen we een digitaal liquiditeit netwerk gecbouwd te hebben.
Dit dient als juridisch framewerk alsook een werkbaar platform.
Het liquiditeits netwerk zal ons de mogelijkheid geven om valuta met elkaar te verhandelen waarbij het Bitquence token als brug dient om dit tot stand te laten komen. De automatische gas conversie en dynamische assets creatie zullen als fundering dienen voor nieuwe inkomenstromen.
Daarnaast worden er Bitquence tokens gereserveerd voor de liquiditeit van het netwerk zodat Bitquence als tegenpartij voor vele valuta paren kan dienen. De meer mensen welke het platform gebruiken des te meer liquidieit er zal zijn. Dit is een langdurig proces maar zal in de toekomst haar vruchten afwerpen.

 
Fase 3: Algemene diensten
Na de oprichting van de digitale liquiditeit netwerk, kunnen we kijken naar de lange termijn doelen. Decentralisatie van de liquiditeit netwerk en samenwerking aangaan met liquiditeit partijen.
Dit leidt to minder risico voor gebruikers en zorgt voor een waarde transactie over de hele wereld door enkel het gebruik van de BQX token.
Op zijn beurt leidt dit er weer toe dat er masaal gebruik gemaakt zal worden van crypto valuta en het creeren van een globaal betalingsysteem.


Veelgestelde vragen


Waarom zou ik moeten overwegen om te investeren Bitquence,
 
Bitquence's missie is om het voor iedereen mogelijk te maken om digitale munten te gebruiken, overal en altijd - veilig en betrouwbaar.  Tegelijkertijd zal Bitquence's unieke mobiele technologie een verstoring teweeg brengen: van deoude economie naar mogelijkheden voor winst in de nieuwe economie.

Bitquence baant de weg naar de toekomst met een next-generation set van technologieën en diensten die het potentieel hebben om de bestaande financiële infrastructuur te veranderen. Door het combineren van een next-generation, hyper-smart portemonnee, geavanceerde crypto valuta diensten services en ondersteuning voor nieuwe crypto valuta, zal een nieuwe economische categorie gecreeerd worden. Bitquence zal hiermee zowel individuele- als institutionele gebruikers snel en veilig kunnen verwelkomen in deze nieuwe economie, waardoor er nieuw kapitaal de crypto wereld kan binnenkomen.


Ik ben een blockchain en crypto valuta expert.  Waarom heb ik Bitquence nodig?

Alle tokens welke niet tijdens de ICO worden verkocht zullen vernietigd worden waarbij andere pools proportioneel geschaald worden, hiermee bedoelende dat de community mag bepalen hoe veel dit project waard is. In de smart contract token creatie wordt dit ook als zodanig geschaald, conform wat is opgehaald.

Welke assets wordt opgenomen in Bitquence?
 
Bitquence ondersteund uiteraard Bitcoin en Ethereum. Maar ook vele andere munteenheden wordt ondersteund en gecategoriseerd op basis van hun rol in de nieuwe economie.  Gebruikers kunnen beginnen met een begin van allocatie en deze op basis van hun specifieke doelstellingen en behoeften aanpassen  Hier zijn screenshots van de Bitquence Universele Wallet coin basket UI:

Munten met een groot marktaandeel: Bitcoin, Ethereum, Ripple, Litecoin, NEM

Privacy Munten: Monero, Dash, ZCash, ZClassic, PIVX

Nieuwe tokensale / ICO Munten: MelonPort, Mysterium, Ethbits, Bitquence, Civic

Deze munt portefeuilles worden beschouwd als sjablonen (mode)  voor het maken van uw eigen munt portefeuille. Gebruikers zijn vrij om hun eigen munt portefeuilles dynamisch aan te passen - vergelijkbaar met het maken van een aangepaste lijst van liedjes vanuit een playlist.
 
Lomperd1
Member
**
Offline Offline

Activity: 87
Merit: 10


View Profile
July 10, 2017, 09:22:33 PM
 #2

Is dit project zoals TaaS maar dan met een opties om meerdere coins te beheren of werkt dit anders? Als de wallet echt gebruikersvriendelijk wordt dan denk ik namelijk dat hier veel potentie in zit.

1 decentrale wallet voor:
Bitcoin, Ethereum, Ripple, Litecoin, NEM, Monero, Dash, ZCash, ZClassic, PIVX

Is wel de shit. Alleen hoop ik dat deze veiliger is dan JAXX, las dat deze vrij simpel te hacken is.

Denk dat ik maar een Bitcoin hier tegen aan ga gooien.
ErikSneijer (OP)
Member
**
Offline Offline

Activity: 79
Merit: 10


View Profile
July 10, 2017, 10:15:24 PM
 #3

Is dit project zoals TaaS maar dan met een opties om meerdere coins te beheren of werkt dit anders? Als de wallet echt gebruikersvriendelijk wordt dan denk ik namelijk dat hier veel potentie in zit.

1 decentrale wallet voor:
Bitcoin, Ethereum, Ripple, Litecoin, NEM, Monero, Dash, ZCash, ZClassic, PIVX

Is wel de shit. Alleen hoop ik dat deze veiliger is dan JAXX, las dat deze vrij simpel te hacken is.

Denk dat ik maar een Bitcoin hier tegen aan ga gooien.

Ja dat klopt. Ze hebben hun minimale target al gehaald, maar als je wilt meedoen moet je wel snel zijn.

De ICO is bijna afgelopen. Hier is de link van de ICO
https://bitcointalk.org/index.php?topic=1964187.0
of
www.bitquence.com
HankTheTank
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 33
Merit: 0


View Profile
July 11, 2017, 11:50:24 AM
 #4

Hebben jullie hier al in geinvesteerd? Met de correctie ben ik momenteel een beetje huiverig voor al die Ethereum ICO's.
ErikSneijer (OP)
Member
**
Offline Offline

Activity: 79
Merit: 10


View Profile
July 11, 2017, 01:49:17 PM
 #5

Hebben jullie hier al in geinvesteerd? Met de correctie ben ik momenteel een beetje huiverig voor al die Ethereum ICO's.

Opzeker. 1 van de laatste projecten waar ik voorlopig in ga investeren. Denk dat het klimaat ongunstig is om elke ICO na te lopen.

Maar dit was een project welke ik niet wilde missen.
Ducksun
Member
**
Offline Offline

Activity: 60
Merit: 10


View Profile
July 12, 2017, 04:16:46 PM
 #6

Zijn er al mensen die geinvesteerd hebben. Zo ja wat is jullie eerste indruk op het checkout proces. Komt het een beetje profi over?
ErikSneijer (OP)
Member
**
Offline Offline

Activity: 79
Merit: 10


View Profile
July 14, 2017, 04:17:31 PM
 #7

Update
De ICO is verlengd naar 16 juli.
ErikSneijer (OP)
Member
**
Offline Offline

Activity: 79
Merit: 10


View Profile
July 14, 2017, 04:18:20 PM
 #8

Zijn er al mensen die geinvesteerd hebben. Zo ja wat is jullie eerste indruk op het checkout proces. Komt het een beetje profi over?

Ja hier ben ik ook wel benieuwd naar. De ICO heeft al ruim 5000 ETH opgehaald...

Daar moeten ook wel Nederlanders tussen zitten toch.
Ducksun
Member
**
Offline Offline

Activity: 60
Merit: 10


View Profile
July 14, 2017, 05:12:39 PM
 #9

Zijn er al mensen die geinvesteerd hebben. Zo ja wat is jullie eerste indruk op het checkout proces. Komt het een beetje profi over?

Ja hier ben ik ook wel benieuwd naar. De ICO heeft al ruim 5000 ETH opgehaald...

Daar moeten ook wel Nederlanders tussen zitten toch.

Ja dat lijkt mij ook, al zie ik dat de NL sectie niet heel erg interactief is. Waarschijnlijk zijn er niet veel mensen die hier kijken en geinvesteerd hebben
ErikSneijer (OP)
Member
**
Offline Offline

Activity: 79
Merit: 10


View Profile
July 15, 2017, 12:22:21 AM
 #10

Zijn er al mensen die geinvesteerd hebben. Zo ja wat is jullie eerste indruk op het checkout proces. Komt het een beetje profi over?

Ja hier ben ik ook wel benieuwd naar. De ICO heeft al ruim 5000 ETH opgehaald...

Daar moeten ook wel Nederlanders tussen zitten toch.

Ja dat lijkt mij ook, al zie ik dat de NL sectie niet heel erg interactief is. Waarschijnlijk zijn er niet veel mensen die hier kijken en geinvesteerd hebben

Kan ik me idd ook niet voorstellen.
Ze hebben gelukkig genoeg opgehaald om het project doorgang te laten hebben, hoop dat ze dit goed oppakken want dit kan echt groot worden.
ErikSneijer (OP)
Member
**
Offline Offline

Activity: 79
Merit: 10


View Profile
July 15, 2017, 12:25:57 AM
 #11

Let op mensen. Meedoen kan tot morgen 16 juli. Daarna is deze ICO over.
Duranie
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 13
Merit: 0


View Profile WWW
July 17, 2017, 05:15:45 PM
 #12

Nog net op tijd kunnen instappen. Gebruiksvriendelijke interface zodat iedereen zonder enige computer kennis crypto kan verhandelen is de toekomst volgens mij. Echter 1 kleine kanttekening bij de volgende redenering :

Consensus Risicoprofielen: Bitquence kan afzonderlijke assetes beoordleen op winst potentieel en een gem. risico profiel, dit kan voor elk afzonderlijke portfolio gedaan worden. De financiele crash van 2008 was ten dele gekomen door het beoordelen van bedrijven door partijdige ratings bureau's. Door deze macht in handen van de Bitquence gemeenschap te laten, voorkomt dit dergelijke situaties en zorgt dit voor een echt onafhankelijke risicoanalyse.


Waarom zou de Bitquence gemeenschap minder partijdig zijn dan de rating bureau's?
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!