Bitcoin Forum
May 02, 2024, 01:15:03 AM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Warning: One or more bitcointalk.org users have reported that they strongly believe that the creator of this topic is a scammer. (Login to see the detailed trust ratings.) While the bitcointalk.org administration does not verify such claims, you should proceed with extreme caution.
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Bitonic: Uw verkooporder is geannuleerd: te weinig ontvangen  (Read 1015 times)
DutchFinity (OP)
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 742
Merit: 102


View Profile
July 20, 2017, 05:43:28 PM
 #1

Ik heb nu twee keer geprobeerd mijn bitcoins te verkopen vanaf Electrum aan Bitonic. Blijkbaar duurt het allemaal te lang want ik krijg beide keren het bericht: "Uw verkooporder is geannuleerd: te weinig ontvangen." Bij iedere keer dat zo'n verkoop niet door gaat worden mijn bitcoins terug gestort, maar wél met inhouding van de mining-fee. Ik ben niet echt blij met deze gang van zaken bij Bitonic. Heeft iemand ervaringen en tips bij zulke toestanden?
Each block is stacked on top of the previous one. Adding another block to the top makes all lower blocks more difficult to remove: there is more "weight" above each block. A transaction in a block 6 blocks deep (6 confirmations) will be very difficult to remove.
Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction.
brobbel
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 966
Merit: 342


View Profile
July 20, 2017, 06:06:15 PM
 #2

Ik heb nu twee keer geprobeerd mijn bitcoins te verkopen vanaf Electrum aan Bitonic. Blijkbaar duurt het allemaal te lang want ik krijg beide keren het bericht: "Uw verkooporder is geannuleerd: te weinig ontvangen." Bij iedere keer dat zo'n verkoop niet door gaat worden mijn bitcoins terug gestort, maar wél met inhouding van de mining-fee. Ik ben niet echt blij met deze gang van zaken bij Bitonic. Heeft iemand ervaringen en tips bij zulke toestanden?

Je kunt beter een account nemen bij BL3P.eu (dat is de exchange (=beurs) van Bitonic), of bij GDAX.com (dat is de exchange van Coinbase).

Je stuurt dan de bitcoins naar de wallet die jij bij die exchange krijgt, zet een verkoop opdracht klaar (of verkoopt voor de marktwaarde), en laat dan het geld overmaken naar je eigen bankrekening.

Omdat de verkoop van je bitcoins pas gebeurt op de beurs (waar je bitcoins op dat moment dan al staan) zul je nooit meer zo'n probleem tegenkomen, en de koersen zijn vaak beter dan bij rechtstreekse verkoop. Bij GDAX.com kun je zelfs verkoopopdrachten klaarzetten zonder kosten, je betaalt alleen 0,15 cent voor het overmaken naar je bankrekening (dat is binnen 1 a 2 dagen rond). Bij marktopdrachten op GDAX.com en bij alle opdrachten bij BL3P.eu betaal je tot 0,25% over het bedrag aan kosten, maar dan nog is het resultaat vaak veel (!) gunstiger dan "rechtstreekse" verkoop zoals jij nu hebt geprobeerd. BL3P.eu heeft overigens ook de mogelijkheid (tegen meerprijs uiteraard) om spoedoverboekingen te doen.

Wel moet je in beide gevallen je eerst registreren (met kopie ID en dergelijk) en je bankrekening koppelen (duurt ook altijd even), maar als je eenmaal geregistreerd bent loopt het prima.
DutchFinity (OP)
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 742
Merit: 102


View Profile
July 20, 2017, 06:17:13 PM
 #3

Dankjewel 'brobbel'. Ik was inmiddels al bezig bij BTCDirect maar ik denk dat ik maar met jouw tips aan de slag ga.
klaaas
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 1568
Merit: 544



View Profile
July 20, 2017, 09:39:08 PM
 #4

Ik heb nu twee keer geprobeerd mijn bitcoins te verkopen vanaf Electrum aan Bitonic. Blijkbaar duurt het allemaal te lang want ik krijg beide keren het bericht: "Uw verkooporder is geannuleerd: te weinig ontvangen." Bij iedere keer dat zo'n verkoop niet door gaat worden mijn bitcoins terug gestort, maar wél met inhouding van de mining-fee. Ik ben niet echt blij met deze gang van zaken bij Bitonic. Heeft iemand ervaringen en tips bij zulke toestanden?

Te lage fees misschien ?

Bl3p is inderdaad een goede suggestie. bitstamp zou ook volstaan.
Een van de concurrenten van bitonic.nl is happycoins.com/nl   Soms nog de moeite om ze even op de wisselkoers te checken.

Shopping online and sats back as a discount! (satsback) + LightningNetwork
DutchTradersCoin
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 20
Merit: 0


View Profile WWW
July 21, 2017, 06:22:28 AM
 #5

Ik heb nu twee keer geprobeerd mijn bitcoins te verkopen vanaf Electrum aan Bitonic. Blijkbaar duurt het allemaal te lang want ik krijg beide keren het bericht: "Uw verkooporder is geannuleerd: te weinig ontvangen." Bij iedere keer dat zo'n verkoop niet door gaat worden mijn bitcoins terug gestort, maar wél met inhouding van de mining-fee. Ik ben niet echt blij met deze gang van zaken bij Bitonic. Heeft iemand ervaringen en tips bij zulke toestanden?

Te lage fees misschien ?

Bl3p is inderdaad een goede suggestie. bitstamp zou ook volstaan.
Een van de concurrenten van bitonic.nl is happycoins.com/nl   Soms nog de moeite om ze even op de wisselkoers te checken.
Ik denk ook een te lage fee waardoor de betaling niet wordt opgepakt.
EDOMAJKA11
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 208
Merit: 100


View Profile
August 09, 2017, 12:18:05 PM
 #6

Hey man.

Ik heb ze altijd via bitonic.nl verkocht nooit problemen mee gehad.
ik stuur ze wel via https://blockchain.info / online wallet dus miss ligt het daar aan.

Je kan t proberen als t tg niet gaat dan zou ik gewoon een account aanmaken op BL3P.eu precies wat @brobbel zegt..

je heb ook noghttps://www.bitstamp.net/account/login/?next=/market/order/instant/  maar daar heb ik persoonlijk geen ervaring mee hoor wel veel goede ding over hun..


gr
DutchFinity (OP)
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 742
Merit: 102


View Profile
August 10, 2017, 06:40:34 AM
 #7

Ik zit inmiddels inderdaad bij Bl3p maar heb besloten om vooralsnog mijn Bitcoins te houden. Ik wilde ze voor 1 augustus verkopen, en bij de dip (die trouwens wat eerder kwam) voor hetzelfde geld meer coins terugkopen. Nu is het zo gelopen dat ik dezelfde Bitcoins gedurende de hele periode heb gehouden. Ook niet erg. Maar als ik ga verkopen probeer ik het via Bl3p. Die heeft trouwens ook problemen bij IE. Daar word ik standaard meteen uitgelogd als ik inlog. Op Chrome werkt Bl3p wel naar behoren. Overigens had ik inderdaad niet de maximale fee ingesteld via Electrum. Hij stond ergens (standaard) in het midden.
JorisK
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 199
Merit: 128



View Profile
August 10, 2017, 06:52:48 PM
 #8

Ik zit inmiddels inderdaad bij Bl3p maar heb besloten om vooralsnog mijn Bitcoins te houden. Ik wilde ze voor 1 augustus verkopen, en bij de dip (die trouwens wat eerder kwam) voor hetzelfde geld meer coins terugkopen. Nu is het zo gelopen dat ik dezelfde Bitcoins gedurende de hele periode heb gehouden. Ook niet erg. Maar als ik ga verkopen probeer ik het via Bl3p. Die heeft trouwens ook problemen bij IE. Daar word ik standaard meteen uitgelogd als ik inlog. Op Chrome werkt Bl3p wel naar behoren. Overigens had ik inderdaad niet de maximale fee ingesteld via Electrum. Hij stond ergens (standaard) in het midden.

Maximale fee gebruiken, doe ik altijd. Nooit problemen gehad daar.
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!