Bitcoin Forum
July 03, 2024, 09:09:35 PM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: « 1 [2] 3 4 5 »  All
  Print  
Author Topic: [ANN] DeepOnion TOR Integrated, GEEN ICO/Crowdfund  (Read 4577 times)
thang long (OP)
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 294
Merit: 100


View Profile
August 19, 2017, 10:22:09 AM
 #21

Voor wie het nog niet weet een kleine bump voor dit project.

Doe mee, want:
https://coinmarketcap.com/currencies/deeponion/
youngwebs
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1080
Merit: 1055


DEV of DeepOnion community pool


View Profile WWW
August 19, 2017, 09:47:58 PM
 #22

Inderdaad, je kunt op dit moment weer goed coins kopen (niet te veel, want met 0,3 BTC stijgt de koers alweer 50%) er is een dumper bezig, dus als je nu koopt, bijna garantie op winst morgen.

Geen vertrouwen nog, ga dan voor de gratis airdrop. Info in de links hieronder en in de OP.
Je hebt enkel een bitcointalk profiel van voor 12 juli nodig!

thang long (OP)
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 294
Merit: 100


View Profile
August 22, 2017, 08:39:22 AM
 #23

Een kleine toevoeging:

Voor 1 week zijn de aanmeldingen stopgezet: even een pas op de plaats voor dev team.
thang long (OP)
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 294
Merit: 100


View Profile
August 25, 2017, 04:30:55 PM
 #24

Weer vele ONIONs gedropt vandaag.

Check de logs in de OP en voor de grap eens hoeveel de coin nu waard is Wink

Veel dank aan de community welke als een trein gaat!
deeponion
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 56
Merit: 0


View Profile
August 26, 2017, 07:36:10 PM
 #25

Hallo mensen,

Ik ben nog nieuw hier en dus nog een beetje onbekend. Ik doe niet mee aan airdrops, maar heb zelf coins gekocht via novaexchange. Mijn vraag is hoe betrouwbaar is novaexchange en kan ik mijn coins ook offline bewaren zonder dat ze gestolen worden of iets anders. please help mij als mede onion supporter
thang long (OP)
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 294
Merit: 100


View Profile
August 27, 2017, 07:44:50 AM
 #26

Hallo mensen,

Ik ben nog nieuw hier en dus nog een beetje onbekend. Ik doe niet mee aan airdrops, maar heb zelf coins gekocht via novaexchange. Mijn vraag is hoe betrouwbaar is novaexchange en kan ik mijn coins ook offline bewaren zonder dat ze gestolen worden of iets anders. please help mij als mede onion supporter

Er is een paper wallet. Zie de OP. Of download de wallet en verplaats ze daar heen.
Moet lukken!

Succes en welkom!
deeponion
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 56
Merit: 0


View Profile
August 27, 2017, 08:34:57 AM
 #27

Thanks voor je hulp. Er is een man actief hier op de forum die beweert dat deep onion een scam is. Hij heeft ook wallets etc gepost. Hoe groot is de kans dat het klopt wat hij beweerd?
youngwebs
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1080
Merit: 1055


DEV of DeepOnion community pool


View Profile WWW
August 27, 2017, 09:33:03 AM
 #28

die kans is heel klein. Die post van de wallets zijn gemanipuleerd als, er zijn feiten gemixed met foute verhalen.

bv. de dev zou coins uit de pre-mine halen, en dan verkopen op novaexchange.
ALs je coins volgt (in de screenshots) komen ze uiteindelijk op de exchange inderdaad.

Wat er vergeet wordt te melden echter, is dat alle pre-mine coins door de dev uitgedeeld worden (de airdrops), dus het is logisch dat er coins uit de premine gehaald worden.
Uiteindelijk heeft iemand dus die coins verkocht,  maar dat is dus niet de dev, en dat laaste stukje vertelt hij er dan niet bij..

Zo kun je heel veel verhalen in de wereld brengen, die wel deels waar zijn, maar niet volledig en dus helemaal fout zijn (FUD)

Gekocht coins zou ik aanraden om naar een wallet op je pc te halen, dan kun je door af en toe te openen, nog "rente" krijgen ook. (POS/staking). Encrypt the wallet met een paswoord, maak elke maand een copie van wallet.dat op een USB stick en bewaar je wachtwoord ergens veilig. Dan ben je altijd veilig zelfs bij brand (bv door een usb stick op je werk/bij je ouders te bewaren)

deeponion
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 56
Merit: 0


View Profile
August 27, 2017, 10:41:22 AM
 #29

Misschien kom ik heel dom over, maar heb er echt zero verstand van. Ik weet niet eens hoe ik moet encrypten etc. Krijg die wallet niet eens gedaan op mijn pc
youngwebs
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1080
Merit: 1055


DEV of DeepOnion community pool


View Profile WWW
August 27, 2017, 12:02:33 PM
 #30

Het is niet heel spannend:

ga hier naar toe:
https://deeponion.org/index.php#download

Kies de windows wallet (ik vermoed dat je een windows pc hebt?)
Installeer op je pc en start de wallet.

Wacht nu een tijdje en op een gegeven moment krijg je verbinding met het deeponion netwerk (kan gerust half uur of langer duren de 1e keer)
Je wallet gaat nu synchroniseren met het netwerk.

Als je dat punt bereikt heb, kunnen we je verder helpen.  Cool


deeponion
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 56
Merit: 0


View Profile
August 28, 2017, 01:43:06 PM
 #31

Er zijn niet veel Nederlandse leden of zie ik het verkeerd in de Onion community. Waar komen jullie vandaan? Uit welke plaats?
youngwebs
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1080
Merit: 1055


DEV of DeepOnion community pool


View Profile WWW
August 28, 2017, 03:06:48 PM
 #32

amsterdam

thang long (OP)
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 294
Merit: 100


View Profile
August 29, 2017, 05:36:31 AM
 #33

Rotterdam.

En dank voor je uitleg.

Inderdaad niet veel andere leden die hier posten. Er zijn er wel wat, maar die gaan vaak direct naar de originele ANN n(en nu hopelijk community forum) omdat het daar toch echt gebeurd...
deeponion
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 56
Merit: 0


View Profile
August 29, 2017, 09:46:39 AM
 #34

Ik kom ook uit Rotterdam. 010 isnt just a code  Cool
thang long (OP)
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 294
Merit: 100


View Profile
August 29, 2017, 05:33:04 PM
 #35

eeeeennnn we gingen door de 3 EURO grens vandaag.

Come back next wee...
Ik check de blockfolio als een waanzinnige Cheesy

Wat een team, wat een community. Nog nooit zoiets meegemaakt. Iedereen slaat de handen ineen: laten we dit heul groot maken.

Geweldig!
niklasmato
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 616
Merit: 263


View Profile
August 29, 2017, 08:52:29 PM
 #36

Well als DO zo blijft verder doen dan hebben de meesten die er van het begin bij waren grote kans om 6 cijfer bedragen te cashen ..
Het kan natuurlijk nog altijd dat er iemand een groot aantal coins gaat droppen halverwege of op het einde en zo de prijs keldert.
Niemand kan de toekomst voorspellen maar ik geloof nog in het goede van wereld

Go onions go !

thang long (OP)
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 294
Merit: 100


View Profile
August 30, 2017, 04:24:20 AM
 #37

Well als DO zo blijft verder doen dan hebben de meesten die er van het begin bij waren grote kans om 6 cijfer bedragen te cashen ..
Het kan natuurlijk nog altijd dat er iemand een groot aantal coins gaat droppen halverwege of op het einde en zo de prijs keldert.
Niemand kan de toekomst voorspellen maar ik geloof nog in het goede van wereld

Go onions go !


De set up van deze campagne is eenvoudigweg meesterlijk. Het bekende sneeuwbal effect zal ik maar zeggen, en die gaat nog steeds door.
deeponion
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 56
Merit: 0


View Profile
August 30, 2017, 09:13:40 AM
 #38

Ik denk eerlijk gezegd dat er iemand wel alles gaat dumpen tussen de 30e en 40e week, want na de 40e week is iedereen vrij om te doen wat hij wilt met zijn coins. Aangezien heel veel mensen zullen verkopen, zal de prijs ook onder druk worden gezet. Miljoenen coins komen namelijk vrij, omdat anderen dat ook weten zullen ze het dumpen ergens voor die weken.
thang long (OP)
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 294
Merit: 100


View Profile
August 31, 2017, 04:14:34 AM
 #39

Ik hoop daar een beetje op.
Het project dendert wel door. Elke week zijn er wel een paar dumpers.

Een nieuwe exchange zou imo wel goed zijn.
deeponion
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 56
Merit: 0


View Profile
August 31, 2017, 05:11:15 AM
 #40

Als ze ooit gaan terug vallen naar 0.0004 btc ongeveer ga ik er weer 1500 bij kopen, misschien morgen omdat mensen dat nieuwe coins erbij krijgen met airdrops.
Pages: « 1 [2] 3 4 5 »  All
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!