Bitcoin Forum
May 05, 2024, 07:48:35 AM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: « 1 2 3 [4] 5 »  All
  Print  
Author Topic: [ANN] DeepOnion TOR Integrated, GEEN ICO/Crowdfund  (Read 4557 times)
niklasmato
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 616
Merit: 263


View Profile
September 09, 2017, 05:17:34 PM
 #61

Is er een alternatieve coin waarin we kunnen inversteren? Iemand een suggestie? Geen scam coins noemen aub, alleen waarvan je echt weet dat die waarde zal hebben in de toekomst.

Dit past niet echt in deze thread maar goed..
DeepOnion heeft veel mogelijkheden.
Een andere om naar te zien met nog heel kleine market cap is XtraBytes.

1714895315
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714895315

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714895315
Reply with quote  #2

1714895315
Report to moderator
Make sure you back up your wallet regularly! Unlike a bank account, nobody can help you if you lose access to your BTC.
Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction.
deeponion
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 56
Merit: 0


View Profile
September 09, 2017, 05:24:48 PM
 #62

Is er een alternatieve coin waarin we kunnen inversteren? Iemand een suggestie? Geen scam coins noemen aub, alleen waarvan je echt weet dat die waarde zal hebben in de toekomst.

Dit past niet echt in deze thread maar goed..
DeepOnion heeft veel mogelijkheden.
Een andere om naar te zien met nog heel kleine market cap is XtraBytes.



Bedankt voor je tip, maar deze thread is zo goed als dood. Om de paar dagen word er gepraat. Kunnen we het net zo goed levendig houden en praten over andere dingen EN deeponion.
Knepala
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 504
Merit: 259



View Profile
September 12, 2017, 11:40:08 AM
 #63

Is er een alternatieve coin waarin we kunnen inversteren? Iemand een suggestie? Geen scam coins noemen aub, alleen waarvan je echt weet dat die waarde zal hebben in de toekomst.

Dit past niet echt in deze thread maar goed..
DeepOnion heeft veel mogelijkheden.
Een andere om naar te zien met nog heel kleine market cap is XtraBytes.



Bedankt voor je tip, maar deze thread is zo goed als dood. Om de paar dagen word er gepraat. Kunnen we het net zo goed levendig houden en praten over andere dingen EN deeponion.

Was het niet de bedoeling dat jij je account sloot vanwege de misleidende naam???

deeponion
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 56
Merit: 0


View Profile
September 12, 2017, 04:00:26 PM
 #64

Is er een alternatieve coin waarin we kunnen inversteren? Iemand een suggestie? Geen scam coins noemen aub, alleen waarvan je echt weet dat die waarde zal hebben in de toekomst.

Dit past niet echt in deze thread maar goed..
DeepOnion heeft veel mogelijkheden.
Een andere om naar te zien met nog heel kleine market cap is XtraBytes.



Bedankt voor je tip, maar deze thread is zo goed als dood. Om de paar dagen word er gepraat. Kunnen we het net zo goed levendig houden en praten over andere dingen EN deeponion.

Was het niet de bedoeling dat jij je account sloot vanwege de misleidende naam???

Hoezo zou ik mijn account moeten sluiten? Ik doe niets slechts, doe mij ook niet voor als de dev. Krijg geen airdrops niks. Als mensen er problemen mee hebben hoor ik het wel.
Knepala
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 504
Merit: 259



View Profile
September 12, 2017, 05:19:06 PM
 #65

Tenzij jij alweer een nieuwe persoon bent, heb je al de vraag gekregen van de developer om deze naam niet te gebruiken.

deeponion
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 56
Merit: 0


View Profile
September 12, 2017, 05:26:26 PM
 #66

hij geeft zelf ook geen reactie op mijn vragen, dus waarom zou ik in gaan op zijn vragen? ik doe zoveel moeite, maar heb niet eens een donatie gekregen. dus waarom zou ik mijn naam veranderen? tell me  Huh Huh Huh
sbogovac
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 2730
Merit: 1192


I don't believe in denial.


View Profile
September 12, 2017, 07:24:57 PM
 #67

hij geeft zelf ook geen reactie op mijn vragen, dus waarom zou ik in gaan op zijn vragen? ik doe zoveel moeite, maar heb niet eens een donatie gekregen. dus waarom zou ik mijn naam veranderen? tell me  Huh Huh Huh

Omdat uw accountnaam nu voor misverstanden kan zorgen daar hij nogal lijkt op DeepOnion.

Het feit dat u al überhaupt om uitleg vraag doet mij het ergste vrezen...

Maar goed, vroeg of laat is de kans vrij groot dat u een DT member tegen het lijf loopt en als deze u dan een negatieve trust rating geeft ook niet komen huilen dat uw account "waardeloos" is geworden...

0x7442A5c37E513D335F53843cD20c00F77eAC7867
deeponion
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 56
Merit: 0


View Profile
September 13, 2017, 05:33:40 AM
 #68

heb er schijt aan mensen. begrijp ook niet waarom jullie er zo een drama van maken. ga verder met je leven en laat mij aub. Wink Wink Wink
youngwebs
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1080
Merit: 1055


DEV of DeepOnion community pool


View Profile WWW
September 13, 2017, 09:39:22 PM
 #69

DeepOnion binnenkort op een nieuwe (grote!) exchange volgens de devs. Prepare for fireworks zou je dus kunnen zeggen!.

De communitypool, krijgt er trouwens elke dag nog miners bij, net als het hele werk trouwens, ondertussen al boven de 600GHs netwerk hashes!
Dit zonder dat de koers stijgt, ofwel de miners hebben veel vertrouwen dat de hogere moeilijkheidsgraad binnenkort uitbetaald gaat worden.

Kopen, kopen, kopen, of hold, hold, hold!  Grin

deeponion
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 56
Merit: 0


View Profile
September 14, 2017, 07:42:33 AM
 #70

DeepOnion binnenkort op een nieuwe (grote!) exchange volgens de devs. Prepare for fireworks zou je dus kunnen zeggen!.

De communitypool, krijgt er trouwens elke dag nog miners bij, net als het hele werk trouwens, ondertussen al boven de 600GHs netwerk hashes!
Dit zonder dat de koers stijgt, ofwel de miners hebben veel vertrouwen dat de hogere moeilijkheidsgraad binnenkort uitbetaald gaat worden.

Kopen, kopen, kopen, of hold, hold, hold!  Grin

Welke exchange zou het kunnen denken jullie?? Ik zelf hoop op bittrex of poli, maar voor die twee word er nog te weinig verhandeld op dag basis denk ik. Maar hoe dan ook zal de prijs stijgen, jammer dat bitcoin naar beneden is gekelderd.
youngwebs
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1080
Merit: 1055


DEV of DeepOnion community pool


View Profile WWW
September 15, 2017, 10:16:03 AM
 #71

Het goede nieuws is dat de koers zelfs stijgt de laatste dagen.. waarbij bitcoin en veel andere alts heel hard crashen.

Mijn vermoeden is dat cryptopia goede kanshebber is, voldoet aan de omschrijving ' groot' en is klein genoeg om een coin als DeepOnion te accepteren.

Bittrex zal met een premine van 90% die nog niet volledig is geairdropped een listing niet toestaan.
Polo is vergane glorie, daarom dus cryptopia in mijn vermoeden.


youngwebs
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1080
Merit: 1055


DEV of DeepOnion community pool


View Profile WWW
September 24, 2017, 08:56:33 PM
 #72

update van de regels!!

To all airdrop participants

All Active & new applicants for Deeponion airdrop are required to join and register in our official forum. This is a mandatory requirements starting airdrop #12, Everyone has 2 weeks to register and spread the word about this new additional airdrop rules.

Thank you,

Deeponion Team


Let op, voor de huidige deelnemers is dit geen issue, die hebben dit waarschijnlijk al, enkel de airdroppers van ronde 1 t.m 4 die nog nooit op de deeponion forums zijn geweest kunnen hier mee te maken krijgen.

waarom is dit?
Over 2 ronden wanneer dit dus geïmplementeerd is, gaat zeer waarschijnlijk de registratie mogelijkheid open voor BCT members die account van na 12 Juli hebben. Registraties lopen via deeponion forums dan.

succes!!

Knepala
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 504
Merit: 259



View Profile
September 26, 2017, 11:45:35 AM
 #73

De limiet op de Bitcointalk registratiedatum is opgeschoven naar 1 september.
Mensen die hier meelezen en een account hebben dat tussen 12 juli en 1 september is geregistreerd hebben nu de kans om zich aan te melden voor de airdrops.
Link is terug te vinden in mijn en de andere signatures.

niklasmato
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 616
Merit: 263


View Profile
October 08, 2017, 05:17:21 PM
 #74

Wordt deze thread eigenlijk nog onderhouden? Indien niet wil ik deze wel overnemen.
PM me voor verdere details Smiley
youngwebs
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1080
Merit: 1055


DEV of DeepOnion community pool


View Profile WWW
October 08, 2017, 08:10:50 PM
 #75

Wordt deze thread eigenlijk nog onderhouden? Indien niet wil ik deze wel overnemen.
PM me voor verdere details Smiley

Thang long is door privé redenen zeer waarschijnlijk niet meer actief met deze thread bezig. Stuur hem een PM en ga daarna naar de official forums en overleg met de mods.. Verder weet ik niet precies hoe je controle over de OP zou moeten krijgen als het account nog gewoon actief is..

rodyw
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 378
Merit: 102


View Profile
October 08, 2017, 08:43:38 PM
 #76

Wordt deze thread eigenlijk nog onderhouden? Indien niet wil ik deze wel overnemen.
PM me voor verdere details Smiley

Thang long is door privé redenen zeer waarschijnlijk niet meer actief met deze thread bezig. Stuur hem een PM en ga daarna naar de official forums en overleg met de mods.. Verder weet ik niet precies hoe je controle over de OP zou moeten krijgen als het account nog gewoon actief is..

Overigens heeft Thang Long zelf enige uitleg gegeven op dit forum over het waarom van zijn beslissing: https://bitcointalk.org/index.php?topic=2006010.msg22394650#msg22394650

royke
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 17
Merit: 0


View Profile
October 09, 2017, 08:07:00 PM
 #77

Waar kan ik op dit moment met b.v. Ideal deze coin aanschaffen?
Knepala
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 504
Merit: 259



View Profile
October 09, 2017, 08:22:51 PM
 #78

Waar kan ik op dit moment met b.v. Ideal deze coin aanschaffen?

Twee opties op dit moment:
- Novaexchange
- De marketplace op hun officiële forums. Je kan rechtstreeks Deeponion kopen van een ander lid via escrow.

rodyw
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 378
Merit: 102


View Profile
October 09, 2017, 08:56:39 PM
 #79

Waar kan ik op dit moment met b.v. Ideal deze coin aanschaffen?

Je zou het volgende kunnen doen:
Maak een account aan bij Novaexchange (tot nu toe de enige die handelt in DeepOnion).
Maak in Novaexchange een BTC wallet aan.
Je kunt bij BTCDirect of AnycoinDirect met iDeal BTC kopen, laat dit storten op je Novaexchange wallet.
Zodra de Bitcoin's zijn overgemaakt naar je Novaexchange wallet kun je DeepOnion kopen (https://novaexchange.com/market/BTC_ONION). De prijs lijkt op dit moment een koopje  Smiley

Overigens zou ik wel zo snel mogelijk je vers gekochte Onions naar je eigen wallet overzetten en niet op Nova achterlaten. Niet alleen is dat veiliger, je kunt via Pos nog aardig wat extra Onions staken.

youngwebs
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1080
Merit: 1055


DEV of DeepOnion community pool


View Profile WWW
October 09, 2017, 09:11:08 PM
 #80

Waar kan ik op dit moment met b.v. Ideal deze coin aanschaffen?

Je kunt ze op diverse manier kopen, maar alleen met Bitcoin. Ik zie dat je ideal wilt gebruiken, dan kan ik bitonic aanraden: https://bitonic.nl/en/
daarmee kun je vrij gunstig BTC aanschaffen. Geef als wallet dan je Novaexchange wallet voor BTC door en daarna kun je handelen.

Mocht je dan Onions hebben, haal ze dan dan naar je wallet op je pc om te staken zoals hierboven ook al aangeven. 1e jaar is 10% "rente" (stakes)


Ik heb geen idee van je ervaring met cryptocurrencies, maar er zijn hier of op deeponion forums genoeg mensen om je te helpen met welke stap dan ook!

Pages: « 1 2 3 [4] 5 »  All
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!