Bitcoin Forum
May 04, 2024, 01:16:42 PM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: « 1 [2]  All
  Print  
Author Topic: BFL drama  (Read 2525 times)
PsychoticBoy
Donator
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1890
Merit: 1010


Parental Advisory Explicit Content


View Profile
May 25, 2013, 09:54:43 PM
 #21

Asicminer aandelen kopen is nu veeeeel lucratiever dan welke miner dan ook aanschaffen.

Als je 50 aandelen a 2,5 BTC koopt dan heb krijg je elke week minimaal 1 BTC dividend binnen. In andere weken wellicht meer.

Je kan er ook 5 kopen, dan krijg je elke week een bitdubbeltje binnen. Als de Bitcoin aan het eind van het jaar (zoals verwacht) $1000 waard is dan heb je een inkomen van $100 per week. En daarnaast de verwachte waardestijging van de aandelen.

Hahahahahaah, we zullen zien, 1000$  Roll Eyes








Niet dat ik 1000$ niet lekker vindt klinken maar kom op 1000$?Huh?

Ik weet nog dat men het onmogelijk achtte dat een Bitcoin ooit $100 waard zou worden. Begin dit jaar was de prijs $13. Op de top van de laatste bubbel in april was de prijs $265. Nu al meer dan een maand rond de $110-130. Dus waarom zou $1000 onmogelijk zijn?

Je zegt het goed: Bubble
Een waarde stijging naar 1000$ is zowat onmogelijk, ook niet tijdens een bubble.

Op kort termijn zie ik dat niet gebeuren, zou het niet erg vinden, maar zie het niet gebeuren.
1714828602
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714828602

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714828602
Reply with quote  #2

1714828602
Report to moderator
1714828602
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714828602

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714828602
Reply with quote  #2

1714828602
Report to moderator
1714828602
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714828602

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714828602
Reply with quote  #2

1714828602
Report to moderator
Each block is stacked on top of the previous one. Adding another block to the top makes all lower blocks more difficult to remove: there is more "weight" above each block. A transaction in a block 6 blocks deep (6 confirmations) will be very difficult to remove.
Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction.
tinus42
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 784
Merit: 501



View Profile
May 25, 2013, 10:02:33 PM
 #22


Je zegt het goed: Bubble
Een waarde stijging naar 1000$ is zowat onmogelijk, ook niet tijdens een bubble.

Waarom niet? Als er 10x zoveel gebruikers bijkomen in de komende tijd dan is het toch niet onlogisch dat de prijs uiteindelijk 10x zo hoog wordt gezien het feit dat het aantal bitcoins steeds gestager toeneemt.

Er zijn nu volgens schattingen zo'n half miljoen Bitcoingebruikers, waarom zouden dat er niet 5 miljoen kunnen worden?

Er worden inderdaad fantastische bedragen genoemd als $100,000 tot $1 miljoen maar daar geloof ik ook niet in. Maar ik denk niet dat de groei nu voorbij is.

Die persoon die in 2010 twee pizza's kocht voor 10,000 BTC zou destijds niet hebben durven dromen dat het bedrag dat hij betaalde nu $1.4 miljoen waard is ipv $41 destijds.
PsychoticBoy
Donator
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1890
Merit: 1010


Parental Advisory Explicit Content


View Profile
May 25, 2013, 10:09:46 PM
 #23


Je zegt het goed: Bubble
Een waarde stijging naar 1000$ is zowat onmogelijk, ook niet tijdens een bubble.

Waarom niet? Als er 10x zoveel gebruikers bijkomen in de komende tijd dan is het toch niet onlogisch dat de prijs uiteindelijk 10x zo hoog wordt gezien het feit dat het aantal bitcoins steeds gestager toeneemt.

Er zijn nu volgens schattingen zo'n half miljoen Bitcoingebruikers, waarom zouden dat er niet 5 miljoen kunnen worden?

Er worden inderdaad fantastische bedragen genoemd als $100,000 tot $1 miljoen maar daar geloof ik ook niet in. Maar ik denk niet dat de groei nu voorbij is.

Die persoon die in 2010 twee pizza's kocht voor 10,000 BTC zou destijds niet hebben durven dromen dat het bedrag dat hij betaalde nu $1.4 miljoen waard is ipv $41 destijds.


Theoretisch is het mogelijk, maar ik acht de kans daarop heel klein.
Je mag best hopen dat het zover komt, enkelt ga er niet vanuit Wink
Humax
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 203
Merit: 100


The law of the universe!


View Profile
May 25, 2013, 10:22:15 PM
 #24

Asicminer aandelen kopen is nu veeeeel lucratiever dan welke miner dan ook aanschaffen.

Als je 50 aandelen a 2,5 BTC koopt dan heb krijg je elke week minimaal 1 BTC dividend binnen. In andere weken wellicht meer.

Je kan er ook 5 kopen, dan krijg je elke week een bitdubbeltje binnen. Als de Bitcoin aan het eind van het jaar (zoals verwacht) $1000 waard is dan heb je een inkomen van $100 per week. En daarnaast de verwachte waardestijging van de aandelen.

Gelezen, maar nergens kunnen vinden waar en hoe men aandelen kan kopen. Meerdere topics zelfs gezien dat het afgelopen is.... dus als iemand meer weet, thanks!!

Je kan ze kopen bij Bitfunder, BTC-TC en Havelock Investments. Uitsluitend voor Bitcoins.

Bedankt!!!

Help me feed my hamster! Donate sunflower seeds!
Humax
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 203
Merit: 100


The law of the universe!


View Profile
May 25, 2013, 10:32:23 PM
 #25

Asicminer aandelen kopen is nu veeeeel lucratiever dan welke miner dan ook aanschaffen.

Als je 50 aandelen a 2,5 BTC koopt dan heb krijg je elke week minimaal 1 BTC dividend binnen. In andere weken wellicht meer.

Je kan er ook 5 kopen, dan krijg je elke week een bitdubbeltje binnen. Als de Bitcoin aan het eind van het jaar (zoals verwacht) $1000 waard is dan heb je een inkomen van $100 per week. En daarnaast de verwachte waardestijging van de aandelen.

Hahahahahaah, we zullen zien, 1000$  Roll Eyes








Niet dat ik 1000$ niet lekker vindt klinken maar kom op 1000$?Huh?

Ik weet nog dat men het onmogelijk achtte dat een Bitcoin ooit $100 waard zou worden. Begin dit jaar was de prijs $13. Op de top van de laatste bubbel in april was de prijs $265. Nu al meer dan een maand rond de $110-130. Dus waarom zou $1000 onmogelijk zijn?

Je zegt het goed: Bubble
Een waarde stijging naar 1000$ is zowat onmogelijk, ook niet tijdens een bubble.

Op kort termijn zie ik dat niet gebeuren, zou het niet erg vinden, maar zie het niet gebeuren.

Alles is mogelijk. Zeker als landen als USA en Japan zoveel geld bijdrukken. Steeds meer landen gaan dat dan ook doen totdat mensen als wij geen vertrouwen meer hebben in "normaal geld", dan is $1000 per BTC helemaal zo gek nog niet. Wink

Help me feed my hamster! Donate sunflower seeds!
tinus42
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 784
Merit: 501



View Profile
May 25, 2013, 11:49:15 PM
 #26

Theoretisch is het mogelijk, maar ik acht de kans daarop heel klein.
Je mag best hopen dat het zover komt, enkelt ga er niet vanuit Wink

Als er geen ruimte voor groei is en de huidige 100 euro het te verwachte permanente plateau is dan heeft investeren in mijnfondsen geen zin. Je kan dan beter je geld op een veilige doch saaie spaarrekening bij een bank zetten.
PsychoticBoy
Donator
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1890
Merit: 1010


Parental Advisory Explicit Content


View Profile
May 26, 2013, 10:11:44 AM
 #27

Theoretisch is het mogelijk, maar ik acht de kans daarop heel klein.
Je mag best hopen dat het zover komt, enkelt ga er niet vanuit Wink

Als er geen ruimte voor groei is en de huidige 100 euro het te verwachte permanente plateau is dan heeft investeren in mijnfondsen geen zin. Je kan dan beter je geld op een veilige doch saaie spaarrekening bij een bank zetten.

Ik gebruik bitcoin niet als een soort van aandeel, ik mine bitcoins en geloof in bitcoin of hij nou 5$ waard is of 200$

Jou fondsen?
leg uit, nu ben je mij kwijt.
Foaz
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 24
Merit: 0


View Profile
May 26, 2013, 02:35:35 PM
 #28

Quote from: BFL
Hello,
We anticipate that an order placed now would be shipped approximately in late August. Thank you for your interest.
Regards,
Anthony
BFL Inc.
tinus42
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 784
Merit: 501



View Profile
May 26, 2013, 06:10:51 PM
 #29

Theoretisch is het mogelijk, maar ik acht de kans daarop heel klein.
Je mag best hopen dat het zover komt, enkelt ga er niet vanuit Wink

Als er geen ruimte voor groei is en de huidige 100 euro het te verwachte permanente plateau is dan heeft investeren in mijnfondsen geen zin. Je kan dan beter je geld op een veilige doch saaie spaarrekening bij een bank zetten.

Ik gebruik bitcoin niet als een soort van aandeel, ik mine bitcoins en geloof in bitcoin of hij nou 5$ waard is of 200$

Jou fondsen?
leg uit, nu ben je mij kwijt.

Ik zag in je sig dat je een mijnfonds hebt bij BitFunder. Dat heeft toch niet veel zin als er geen rek naar boven in de BTCEUR prijs zou zitten en de difficulty steeds moeilijker wordt waardoor je er steeds meer geld tegenaan zou moeten gooien om dezelfde inkomsten te behouden.

Ook al mijn je wellicht Bitcoins uit puur idealisme, tenzij je niet je eigen stroom betaalt zou het toch wel degelijk wat uitmaken als de prijs naar $5 zou dalen.
PsychoticBoy
Donator
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1890
Merit: 1010


Parental Advisory Explicit Content


View Profile
May 26, 2013, 06:47:14 PM
 #30

Theoretisch is het mogelijk, maar ik acht de kans daarop heel klein.
Je mag best hopen dat het zover komt, enkelt ga er niet vanuit Wink

Als er geen ruimte voor groei is en de huidige 100 euro het te verwachte permanente plateau is dan heeft investeren in mijnfondsen geen zin. Je kan dan beter je geld op een veilige doch saaie spaarrekening bij een bank zetten.

Ik gebruik bitcoin niet als een soort van aandeel, ik mine bitcoins en geloof in bitcoin of hij nou 5$ waard is of 200$

Jou fondsen?
leg uit, nu ben je mij kwijt.

Ik zag in je sig dat je een mijnfonds hebt bij BitFunder. Dat heeft toch niet veel zin als er geen rek naar boven in de BTCEUR prijs zou zitten en de difficulty steeds moeilijker wordt waardoor je er steeds meer geld tegenaan zou moeten gooien om dezelfde inkomsten te behouden.

Ook al mijn je wellicht Bitcoins uit puur idealisme, tenzij je niet je eigen stroom betaalt zou het toch wel degelijk wat uitmaken als de prijs naar $5 zou dalen.

Ik heb 1 BFL single FPGA verdeeld in 1000 shares en verkocht met een premium in BTC, dus ik heb alleen BTC ontvangen toen, en mine met die BFL voor de aandeelhouders.
Ik krijg niks meer van die opbrengsten van die ene BFL, die heb ik al gehad toen ik in 2012 die shares verkocht.
Dat heeft niks met de BTC-EUR relatie te maken want ik heb die btc toen niet verkocht.

Ik mine BTC voor de BTC, niet om ze te verkopen, ik laat de BTC circuleren door er diensten en hardware van te kopen.

Stroom betaal ik zelf en moet zeggen dat ik in 2012 ook even bijna tegen verlies gemined heb (als je het in dat opzicht bekijkt), maar ik verkoop mn coins enkelt om de stroom kosten te voldoen.
met een coin prijs van $5 zou ik idd niet uit de stroomkosten komen maar zou wel blijven minen Cheesy
tinus42
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 784
Merit: 501



View Profile
November 23, 2013, 04:05:25 PM
 #31


Hahahahahaah, we zullen zien, 1000$  Roll Eyes








Niet dat ik 1000$ niet lekker vindt klinken maar kom op 1000$?Huh?

Ik weet nog dat men het onmogelijk achtte dat een Bitcoin ooit $100 waard zou worden. Begin dit jaar was de prijs $13. Op de top van de laatste bubbel in april was de prijs $265. Nu al meer dan een maand rond de $110-130. Dus waarom zou $1000 onmogelijk zijn?

Je zegt het goed: Bubble
Een waarde stijging naar 1000$ is zowat onmogelijk, ook niet tijdens een bubble.

Op kort termijn zie ik dat niet gebeuren, zou het niet erg vinden, maar zie het niet gebeuren.

Nou, PsychoticBoy denk je nog steeds dat $1000 onhaalbaar is?  Cheesy
steamon
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 404
Merit: 252



View Profile
November 23, 2013, 10:14:11 PM
 #32

Krijg volgende week uiteindelijk mijn 50 ghz binnen. Mijn persoonlijke mening blijf mijnen. De btc blijft stijgen in prijs en denk dat btcs op je account hebben wel zeldzaam gaan zijn. Waarom? Als btc over de 1000$ heen gaat gaan al die rijke mensen uitcashen dus btc verspreid zich steeds meer. Dus 10 btc kan best over een paar jaar 5k per stuk zijn maarja speculatie, maar ik blijf positief over bitcoin.
tinus42
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 784
Merit: 501



View Profile
November 27, 2013, 11:51:55 PM
 #33


Hahahahahaah, we zullen zien, 1000$  Roll Eyes








Niet dat ik 1000$ niet lekker vindt klinken maar kom op 1000$?Huh?

Time to eat some words. Grin

http://nos.nl/artikel/579935-bitcoin-door-grens-van-1000-dollar.html
PsychoticBoy
Donator
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1890
Merit: 1010


Parental Advisory Explicit Content


View Profile
November 27, 2013, 11:53:18 PM
 #34


Hahahahahaah, we zullen zien, 1000$  Roll Eyes








Niet dat ik 1000$ niet lekker vindt klinken maar kom op 1000$?Huh?

Time to eat some words. Grin

http://nos.nl/artikel/579935-bitcoin-door-grens-van-1000-dollar.html


Yup, dit had ik ook niet verwacht  Shocked

Maar ben er blij mee  Grin
tinus42
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 784
Merit: 501



View Profile
November 27, 2013, 11:57:18 PM
 #35

Krijg volgende week uiteindelijk mijn 50 ghz binnen. Mijn persoonlijke mening blijf mijnen. De btc blijft stijgen in prijs en denk dat btcs op je account hebben wel zeldzaam gaan zijn. Waarom? Als btc over de 1000$ heen gaat gaan al die rijke mensen uitcashen dus btc verspreid zich steeds meer. Dus 10 btc kan best over een paar jaar 5k per stuk zijn maarja speculatie, maar ik blijf positief over bitcoin.

Here's a thought:

Het is winter in Nederland. Volgens de berichten zou dit een van de koudste winters ooit worden.

De miner produceert genoeg hitte zodat de thermostaat een paar graden lager kan. De electriciteitskosten voor de miner kun je dus in mindering brengen op de kosten voor verwarming.
tinus42
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 784
Merit: 501



View Profile
November 28, 2013, 12:04:20 AM
 #36


Hahahahahaah, we zullen zien, 1000$  Roll Eyes








Niet dat ik 1000$ niet lekker vindt klinken maar kom op 1000$?Huh?

Time to eat some words. Grin

http://nos.nl/artikel/579935-bitcoin-door-grens-van-1000-dollar.html


Yup, dit had ik ook niet verwacht  Shocked

Maar ben er blij mee  Grin

Ik ook eigenlijk niet, het was destijds meer een wensgedachte. Maar ik had weer niet verwacht dat Asicminer zo diep zou zakken zowel in hashrate als in waarde van de aandelen. Anders had ik wellicht wel wat meer Bitcoins gehad.

Mijn Bitcoins zijn desondanks meer waard dan ik aan euro's eraan uitgegeven heb. Dat is wel wat. You win some, you lose some. Undecided
Pages: « 1 [2]  All
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!