Bitcoin Forum
May 02, 2024, 01:32:49 PM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: [1] 2 3 »  All
  Print  
Author Topic: Welke altfolio app gebruiken jullie ?  (Read 3918 times)
friends1980 (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1582
Merit: 1059


nutildah-III / NFT2021-04-01


View Profile
August 15, 2017, 04:20:52 AM
 #1

Ik ben eigenlijk op zoek naar een app waarin ik de hoeveelheid coins die ik bezit (of niet) kan zien in een andere waarde (pakweg EUR of USD of een andere altcoin natuurlijk). Een altfolio dus, met een handig overzichtje van wat ik momenteel in portefeuille heb.

Ik heb tot op heden coincap gebruikt maar er is te veel vertraging tussen de realtime waarde en de waarde die coincap weergeeft.

Gebruiken jullie apps en zo ja, welke?

Dank bij voorbaat voor alle nuttige info!

nutildah-III - First BitcoinTalk NFT Transaction ever - 2021-04-01 [666 fBTC]
1714656769
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714656769

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714656769
Reply with quote  #2

1714656769
Report to moderator
"This isn't the kind of software where we can leave so many unresolved bugs that we need a tracker for them." -- Satoshi
Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction.
DutchTradersCoin
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 20
Merit: 0


View Profile WWW
August 15, 2017, 06:21:22 AM
 #2

Tabtrader gebruik ikzelf en is erg fijn.
Ikzelf laad dan de coins waarvan ik momenteel trades heb lopen.
friends1980 (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1582
Merit: 1059


nutildah-III / NFT2021-04-01


View Profile
August 15, 2017, 02:14:38 PM
 #3

Net even bekeken en ziet er niet slecht uit, maar is al wat te gecompliceerd voor mij.

Ik zou graag "gewoon" kunnen ingeven hoeveel ik van een bepaalde coin bezit, en de actuele tegenwaarde. Met grafieken voor de evolutie.

nutildah-III - First BitcoinTalk NFT Transaction ever - 2021-04-01 [666 fBTC]
vincentvincent
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 285
Merit: 251


View Profile
August 15, 2017, 06:57:48 PM
 #4

blockfolio op mijn android smartphone
Wwac
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 140
Merit: 100

Hostyourminer.com THE miner Colocation


View Profile WWW
August 15, 2017, 09:17:02 PM
 #5

Tabtrader inderdaad. Al laat die wel de coin/btc koers zien.
er zijn wel een paar coin/usd koersen maar alleen de grootste 10 coins ofzo.

Hostyourminer.com

Makes hosting a single miner profitable!
JorisK
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 199
Merit: 128



View Profile
August 16, 2017, 06:43:17 AM
 #6

Coin Market Cap (unofficial) op Android.

Werkt erg overzichtelijk, niet spammerig.
NL-Bitcoin
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 50
Merit: 0


View Profile
August 16, 2017, 08:26:30 AM
 #7

Coin Ticker (Apple) - waarbij Bitcoin & alt coin(s) portfolio beschikbaar is met de huidige rate(s).
Bitcoin Ticker (Apple) - gebruik ik  voor push notificaties over Bitcoin (Alleen Bitcoin).

De bovenstaande applicaties zijn gratis in de app store Grin
EDOMAJKA11
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 208
Merit: 100


View Profile
August 16, 2017, 08:25:44 PM
 #8

Hey,

Coin market Cap die gebruik ik ook,  vind t wel een goede website
check it out https://coinmarketcap.com.
gr
friends1980 (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1582
Merit: 1059


nutildah-III / NFT2021-04-01


View Profile
August 16, 2017, 11:11:55 PM
 #9

Ja misschien had ik wat meer moeten duiden: quasi alles wat ik heb staat op paper wallets dus API is voor mij niet nuttig. Ik zou gewoon mijn hoeveelheden moeten kunnen ingeven. En dan vervolgens de actuele waarde realtime in USD en / of EUR en / of BTC etc. :-)

Een beetje zoals een Excel-sheet, maar dan wel met realtime tegenwaarde.

Zoals ik zei is Coincap ideaal maar het werkt gewoon niet naar behoren. In het realtime overzicht wordt CIVIC bv. correct weergeven maar op de altfolio van diezelfde app, staat CIVIC op dezelfde waarde als Ripple. Geen idee hoe dat komt. Ik heb in de Engelstalige posts al een gelijkaardige melding gelezen, maar jammer genoeg heeft niemand daarop gereageerd.

Ik probeer alvast even jullie tips uit en zal laten weten wat mij bevalt.

nutildah-III - First BitcoinTalk NFT Transaction ever - 2021-04-01 [666 fBTC]
flipcash
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 3
Merit: 0


View Profile
August 17, 2017, 07:23:22 AM
 #10

Ja misschien had ik wat meer moeten duiden: quasi alles wat ik heb staat op paper wallets dus API is voor mij niet nuttig. Ik zou gewoon mijn hoeveelheden moeten kunnen ingeven. En dan vervolgens de actuele waarde realtime in USD en / of EUR en / of BTC etc. :-)

Een beetje zoals een Excel-sheet, maar dan wel met realtime tegenwaarde.

Zoals ik zei is Coincap ideaal maar het werkt gewoon niet naar behoren. In het realtime overzicht wordt CIVIC bv. correct weergeven maar op de altfolio van diezelfde app, staat CIVIC op dezelfde waarde als Ripple. Geen idee hoe dat komt. Ik heb in de Engelstalige posts al een gelijkaardige melding gelezen, maar jammer genoeg heeft niemand daarop gereageerd.

Ik probeer alvast even jullie tips uit en zal laten weten wat mij bevalt.

Ik heb hier een excelsheet voor die de realtime koersen uitleest. Je kunt je eigen coins toevoegen en hoeveelheden en je totaal zien in een oogopslag.
friends1980 (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1582
Merit: 1059


nutildah-III / NFT2021-04-01


View Profile
August 17, 2017, 03:02:15 PM
 #11

Ja misschien had ik wat meer moeten duiden: quasi alles wat ik heb staat op paper wallets dus API is voor mij niet nuttig. Ik zou gewoon mijn hoeveelheden moeten kunnen ingeven. En dan vervolgens de actuele waarde realtime in USD en / of EUR en / of BTC etc. :-)

Een beetje zoals een Excel-sheet, maar dan wel met realtime tegenwaarde.

Zoals ik zei is Coincap ideaal maar het werkt gewoon niet naar behoren. In het realtime overzicht wordt CIVIC bv. correct weergeven maar op de altfolio van diezelfde app, staat CIVIC op dezelfde waarde als Ripple. Geen idee hoe dat komt. Ik heb in de Engelstalige posts al een gelijkaardige melding gelezen, maar jammer genoeg heeft niemand daarop gereageerd.

Ik probeer alvast even jullie tips uit en zal laten weten wat mij bevalt.

Ik heb hier een excelsheet voor die de realtime koersen uitleest. Je kunt je eigen coins toevoegen en hoeveelheden en je totaal zien in een oogopslag.

Dat is exact wat ik vandaag aan het zoeken was. Zou het ook werken met OpenOffice Calc? Is het mogelijk bestandjes te verzenden via PM en zo ja, zou ik een kopietje mogen? Dank!

nutildah-III - First BitcoinTalk NFT Transaction ever - 2021-04-01 [666 fBTC]
friends1980 (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1582
Merit: 1059


nutildah-III / NFT2021-04-01


View Profile
August 19, 2017, 01:48:24 AM
 #12

Nouja, uiteindelijk was het opgelost met een paar seconden zoeken op Google. Dat had ik zelf ook kunnen bedenken!  Cheesy

Mocht er alsnog iemand anders ook op zoek zijn naar een Excel-sheet met realtime informatie, dan geef ik hierbij de link:

https://github.com/adv0r/altcoin-google-spreadsheet

Heb ik trouwens gevonden in een oude post op ditzelfde forum.

nutildah-III - First BitcoinTalk NFT Transaction ever - 2021-04-01 [666 fBTC]
Brune_
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 1
Merit: 0


View Profile
August 19, 2017, 05:20:01 PM
 #13

Hoi,

Eerste post hier. Ik was ook op zoek naar een spreadsheet.
Krijg deze echter niet aan de praat. Geen gevoel met Github. Is het mogelijk deze in Excel te gebruiken of lukt dat niet?

ronajon
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 29
Merit: 0


View Profile
August 21, 2017, 07:47:21 AM
 #14

ik gebruik op mijn android telefoon een combinatie van Blockfolio (kan je veel coins in bijhouden, en ook je buy en sell acties. daarmee een mooi mobiel overzicht van je inkomsten / uitgaven) en Tabtrader om vanaf mobiel te kunnen traden. Je moet dan wel API keys van exchanges die je gebruikt opgeven.

daarnaast heb ik op mijn laptop een google sheets spreadsheet, een basis voorbeeld staat hier: https://blog.coinfabrik.com/live-updated-cryptocurrency-investment-tracking-spreadsheet/

KoningKaas
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 168
Merit: 100


View Profile
August 21, 2017, 09:38:32 AM
 #15

Blockfolio op Android, werkt perfect.
friends1980 (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1582
Merit: 1059


nutildah-III / NFT2021-04-01


View Profile
August 21, 2017, 03:30:25 PM
 #16

Hoi,

Eerste post hier. Ik was ook op zoek naar een spreadsheet.
Krijg deze echter niet aan de praat. Geen gevoel met Github. Is het mogelijk deze in Excel te gebruiken of lukt dat niet?



Bij mij lukt het ook niet! Bovendien gebruik ik OpenOffice, wat het nog moeilijker maakt om iets te vinden!

Voorlopig heb ik een goed alternatief gevonden op CryptoCompare...

nutildah-III - First BitcoinTalk NFT Transaction ever - 2021-04-01 [666 fBTC]
xrpdavid
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 182
Merit: 101


Join The Blockchain Revolution In Logistics


View Profile
September 03, 2017, 05:42:10 AM
 #17

Ik ben eigenlijk op zoek naar een app waarin ik de hoeveelheid coins die ik bezit (of niet) kan zien in een andere waarde (pakweg EUR of USD of een andere altcoin natuurlijk). Een altfolio dus, met een handig overzichtje van wat ik momenteel in portefeuille heb.

Ik heb tot op heden coincap gebruikt maar er is te veel vertraging tussen de realtime waarde en de waarde die coincap weergeeft.

Gebruiken jullie apps en zo ja, welke?

Dank bij voorbaat voor alle nuttige info!


blockfolio op iOS, werkt ook perfect. Het enige wat ik een stuk beter vind aan Cointicker, is dat je daar continu in beeld ziet  per asset/coin hoeveel stijging/daling er heeft plaatsgevonden sinds jouw aankoop.
In blockfolio zie je alleen maar de stijging daling tov 24 uur geleden, en moet je 3x door klikken.. vervelend als je heel veel coins hebt om een helder overzicht te krijgen.

Lionfortis178
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 38
Merit: 0


View Profile
September 05, 2017, 07:49:06 AM
 #18

Ik ben eigenlijk op zoek naar een app waarin ik de hoeveelheid coins die ik bezit (of niet) kan zien in een andere waarde (pakweg EUR of USD of een andere altcoin natuurlijk). Een altfolio dus, met een handig overzichtje van wat ik momenteel in portefeuille heb.

Ik heb tot op heden coincap gebruikt maar er is te veel vertraging tussen de realtime waarde en de waarde die coincap weergeeft.

Gebruiken jullie apps en zo ja, welke?

Dank bij voorbaat voor alle nuttige info!


blockfolio op iOS, werkt ook perfect. Het enige wat ik een stuk beter vind aan Cointicker, is dat je daar continu in beeld ziet  per asset/coin hoeveel stijging/daling er heeft plaatsgevonden sinds jouw aankoop.
In blockfolio zie je alleen maar de stijging daling tov 24 uur geleden, en moet je 3x door klikken.. vervelend als je heel veel coins hebt om een helder overzicht te krijgen.


Laatste keer dat ik cointicker bekeek vond ik het aanbod van coins wat tegenvallen, is dat al verbeterd? Ik zou zelf kijken maar telefoon is stuk momenteel. Blockfolio is idd heel goed maar zoals je zegt is het een beetje onhandig om overzicht te houden van de precieze totale stijging, ik heb al mijn aankoop momenten daarom in een spreadsheet gezet dus daar kan ik op terug kijken als ik mijn totale investering wil zien. Beetje omslachtig wel maarja
ronajon
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 29
Merit: 0


View Profile
September 05, 2017, 05:51:25 PM
 #19

Blockfolio op mijn android telefoon om mijn portfolio bij te houden, TabTrader om vanaf telefoon te kunnen traden dmv api's en een Google sheet van internet geplukt
xrpdavid
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 182
Merit: 101


Join The Blockchain Revolution In Logistics


View Profile
September 09, 2017, 02:17:05 PM
 #20

Blockfolio op mijn android telefoon om mijn portfolio bij te houden, TabTrader om vanaf telefoon te kunnen traden dmv api's en een Google sheet van internet geplukt

Op iOS mis ik wel zo'n app om vanaf mn telefoon te kunnen traden, zou handig zijn.

Pages: [1] 2 3 »  All
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!