600 chips besteld en zouden (theoretisch maar ik houd mijn hart vast;)) rond 9 juli bij burnin moeten arriveren. dan nog maximaal 4 weken totdat de complete miners in mijn bezit zijn.
Ben benieuwd waar het allemaal naartoe gaat. ik zou zo'n 170gh/s moeten hebben dan wat mega veel is in vergelijking met wat je nu met gpu miners bouwt, maar tegen die tijd ben ik bang dat de ROI toch echt te ver weg is.
Mijn gevoel zegt dat straks niemand meer met winst kan minen, tenzij dat BTC prijs omhoog schiet, en dat is weer een prettig idee natuurlijk
Gaat denk helemaal goed komen. Ikzelf wil met bfl chips iets gaan doen. Alles zelf doen. Het voordeel van de bfl chips is dat stroomverbruik veel lager is en de snelheid per chip veel hoger ligt. Misschien dat ik een group buy gaat doen maar voorlopig ben ik nog steeds aan het brainstormen hierover. Avalon oplossing heb ik ook bekeken maar dan zou ik 2 x zoveel kwijt zijn + hoger watt gebruik, maar als jij in aug aan de slag kan met 170 ghz kan je makkelijk breakeven komen en winst maken. Bitcoin is natuurlijk niet 100% voorspelbaar maar ik volg het al sinds 2011 en de cpu en gpu verandering en toen de bitcoin prijs hard gestegen komt wel goed risico durven nemen kan goed belonen.
September wordt wel een interressante maand voor bitcoin trouwens.