Bitcoin Forum
May 05, 2024, 09:18:52 AM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: [BOUNTY][ICO] CHANGE - De eerste decentrale CRYPTO BANK - ICO 16 SEPTEMBER  (Read 1179 times)
xrpdavid (OP)
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 182
Merit: 101


Join The Blockchain Revolution In Logistics


View Profile
August 21, 2017, 12:16:35 PM
Last edit: September 01, 2017, 05:32:57 AM by xrpdavid
 #1






Als manier om onze community te belonen, gebruiken we 2% van alle Change Coins voor het Bounty Programma. De pot met beloningen zal verdeeld worden door alle verdiende punten op te tellen en deze naar rato onder de deelnemers te verdelen.

Beloningen:

  • 20% - Youtube
  • 30% - Twitter
  • 15% - Blog beloningen
  • 5% -  Nieuwsbrief aanmeldingen
  • 20% - Bitcointalk
  • 10% - Bitcointalk vertalen en modereren




YOUTUBE AMBASSADEURS

Om een video te kwalificeren, upload je het hier.
Om de voortgang te volgen, klik je hier.

We staan open voor werken binnen alle kanalen. Suggesties? Neem contact met ons op via  http://change-bank.com/contact/ om persoonlijke afspraken te maken.

20% van de totale pot met beloningen zullen worden gegeven aan Youtube ambassadeurs. Elk YouTube kanaal met minimaal 500 abonnees komen in aanmerking voor uitbetaling van deze beloning. Een unieke video komt maximaal eenmaal in aanmerking voor het verdienen van punten.


Vereisten

  • De video is ten minste 2 minuten lang
  • Er wordt geen negatieve laster over het project gemeld
  • Het wordt ten minste 1 week voor de start van de Coin-verkoop gepost

Puntensysteem:

500-2,000 abonnees: 10 punten
2,000-5,000 abonnees: 50 punten
5,000-10,000 abonnees: 200 punten
10,000-30,000 abonnees: 500 punten
30,000-50,000 abonnees: 1000 punten
50,000+ abonnees: 2000 punten

We staan open voor werken binnen alle kanalen. Suggesties? Neem contact met ons op via  http://change-bank.com/contact/ om persoonlijke afspraken te maken.



TWITTER BELONINGEN

Om je aan te melden voor de Twitter beloning, klik je hier.
Om de voortgang te volgen, klik je hier.

Elk persoon met een Twitter account kan coins verdienen gedurende de campagne. Totaal zal er 30% van de pot met beloningen worden gegeven aan de gebruikers van de Twitter Bounties / beloningen.

Regels en voorwaarden om punten te verdienen met Twitter:

  • Iedere Tweet van Change kun je re-tweeten maar komt slechts eenmaal in aanmerking voor punten.
  • De retweet/comment zal moeten blijven staat tot minimaal 1 maand na de campagne.
  • Elke tweet zal in ieder geval de volgende twee hashtags moeten bevatten: #ChangeIsComing #ChangeCoin

De te verdienen puntenhoeveelheid hangt af van de hoeveelheid volgers:

0-99 volgers: .1 Punt - Antwoord met positief commentaar en HASHTAGS
100-500 volgers: 2.5 Punten - Antwoord met positief commentaar en HASHTAGS of retweet
500 – 1000 volgers: 5 Punten/ Antwoord met positief commentaar en HASHTAGS of retweet
1001 – 1500 volgers: 7.5 Punten/ Antwoord met positief commentaar en HASHTAGS of retweet
1500- 2000 volgers: 10 Punten/ Antwoord met positief commentaar en HASHTAGS of retweet
2001 – 2500 volgers: 25 Punten/ Antwoord met positief commentaar en HASHTAGS of retweet
2500-5000 volgers: 60 Punten/ Antwoord met positief commentaar en HASHTAGS of retweet
5001+ volgers: 100 Punten/ Antwoord met positief commentaar en HASHTAGS of retweet



BLOG BELONINGEN

Om je aan te melden voor de BLOG beloning, klik je  hier.
Om de voortgang te volgen, klik je here.

Om je te abonneren voor de blog bounty, kun je je inschrijven voor onze nieuwsbrief op  http://change-bank.com.

We geven 15% van de totale pot van beloningen aan de bloggers.

Waar moet een blog aan voldoen om zich te kwalificeren:

  • Het moet minimaal 200 woorden tellen.
  • Het zal de change-bank.com link minimaal 2 keer weergeven.
  • Het weergeeft een uniek idee / mening over de initiële post/vertaling.
  • Het blijft gepubliceerd staan tot minimaal 1 maand na het einde van de campagne.

De lijst met geaccepteerde posts zal worden gepubliceerd in een up-2-date versie van DIT bestand.



Nieuwsbrief inschrijving beloningen

5% van de totale pot met beloningen zal worden gegeven aan de inschrijvers voor de nieuwsbrief. Middels deze nieuwsbrief zullen we o.a. details over onze plannen en visie delen. Dit is tevens de enige media waar we informatie over de PreSale zullen delen. Om voor een beloning in aanmerking te komen, hoef je je slechts in te schrijven voor onze nieuwsbrief. Ga hiervoor naar http://change-bank.com.

Vereisten:

  • Meld je aan voor onze nieuwsbrief voor de ICO is geëindigd.



Bitcointalk Handtekening / Signature

Om je aan te melden voor deze beloning, registreer je jouw account hier.
Om de voortgang te volgen klik je hier.

We zullen in totaal 20% van de totale pot met beloningen geven aan degenen die hun signature vakje op Bitcointalk gebruiken voor Change:

Bonus per rank:

Junior member and member: +1 punt per week
Full member: + 2
Senior Member: + 4
Hero member: + 6

Elke gebruiker verdient +1 punt per post met de handtekening beloning. Om in aanmerking te komen moet je minimaal 10 posts per week plaatsen

Handtekening / Signature:

Member en Jr member:

Preview:
CHANGE—First Global Crypto Bank | ICO |Discussion

Code:
[center] [b]CHANGE—First Global Crypto Bank | [url=www.change-bank.com]ICO[/url] |[url=https://bitcointalk.org/index.php?topic=2087937]Discussion[/url][/b][/center]

Full member:

Preview:
CHANGE — First Decentralised Global Crypto Bank | ICO | DISCUSSION

Code:
[center] [color=#15B5E2][b]CHANGE — First Decentralised Global Crypto Bank [/b] | [url=www.change-bank.com][color=#15B5E2][b]ICO[/b][/url][/color][color=#15B5E2] | [/color][b][url=https://bitcointalk.org/index.php?topic=2087937][color=#15B5E2]DISCUSSION[/color][/url][/b][/center]

Sr. Member, Hero or Legendary:

Preview:
CHANGE FINANCE First Decentralised Global Crypto Bank
LINK TO ICO | LINK TO DISCUSSION

Code:
[center] [table]
[tr]
[td][color=#15B5E2][size=18pt][b]CHANGE FINANCE[/b][/size][/color][/td]
[td][b] First Decentralised Global Crypto Bank[/b]
[b] [url=www.change-bank.com][color=#15B5E2 ]LINK TO ICO[/url][color=#15B5E2] | [/color][url=https://bitcointalk.org/index.php?topic=2087937][color=#15B5E2]LINK TO DISCUSSION[/url][/b][/td]
[/tr]
[/table][/center]



VERTAAL BELONINGEN

Als laatst, zal 10% van de totale pot met beloningen worden gegeven aan de vertalers en moderators van posts. Als jouw Bitcointalk post nog niet is vertaald naar jouw taal, moedigen we je aan om je bijdrage te leveren en belonen we jouw vertaling met punten. Neem dan graag contact met ons op via  http://change-bank.com/contact/ om de reservering van die opdracht aan te vragen, en wacht op bevestiging. Je zal aanvullende punten krijgen voor elke post die je plaatst. In dit geval is de Nederlandse vertaling zoals je ziet al weggegeven.

Punten voor vertalen:
  • Vertalen: 100 punten

De puntenhoeveelheid voor het posten van de ANN + Bounty / Beloning thread: (both ANN and BOUNTY in the same thread ).

ANN draadje kan hier worden gevonden here.
BOUNTY draadje [English] kan hier worden gevonden: here.

Een aanvullende eis is dat jouw bitcointalk account plaatjes moet kunnen posten.

  • Moderation: 5 punten per aanvullende post in jouw draadje
  • Wil je de hele whitepaper vertalen? Contact ons dan op http://change-bank.com/contact/ Nederlands is al wegegegeven


Once a transaction has 6 confirmations, it is extremely unlikely that an attacker without at least 50% of the network's computation power would be able to reverse it.
Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction.
1714900732
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714900732

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714900732
Reply with quote  #2

1714900732
Report to moderator
1714900732
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714900732

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714900732
Reply with quote  #2

1714900732
Report to moderator
1714900732
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714900732

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714900732
Reply with quote  #2

1714900732
Report to moderator
xrpdavid (OP)
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 182
Merit: 101


Join The Blockchain Revolution In Logistics


View Profile
August 21, 2017, 12:22:47 PM
 #2

Later vandaag zal ook de NL versie van de Whitepaper van Change worden gepost in deze thread.  Smiley

xrpdavid (OP)
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 182
Merit: 101


Join The Blockchain Revolution In Logistics


View Profile
August 21, 2017, 04:00:31 PM
 #3

Link naar de whitepaper in het Nederlands: 
https://drive.google.com/file/d/0BzLyG3DbK0AjRzZ5V1gybk8yNFE/view?usp=sharing

Link naar originele announcement thread:
https://bitcointalk.org/index.php?topic=2087937.0

Officiele website van Change (Met o.a. ICO details): 
http://www.change-bank.com


Fantastisch project! Met veel plezier vertaald  Smiley

Dathan
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 1
Merit: 0


View Profile
August 21, 2017, 04:08:37 PM
 #4

Bedankt voor de vertalingen! Ziet er uit als een mooi project.
scribbles
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 294
Merit: 250



View Profile
August 22, 2017, 11:49:49 PM
 #5

Als ze waar gaan maken wat ze benoemen is dit een behoorlijk interessant project. Ik ga het team eens nalopen - waar een project mee staat of valt.

           ▄▄███████▄▄
        ▄███▀▀
▄▄▄▄    ▀▄
     ▄▄█████████████▄▄  ▀▄
  ▄▀▀██▀           ▀▀██▄▄▀▄
▄▀  ██                 ▀██
  ██       ▀▀█▀▀         █
█▀        █ █ █        ▄█▀▄
▀▄         █ █ █       ▄█  █
 ██         █▄▄▄█      ▄█  ▄▀
  ██▄                ▄█▀  ▄▀
  ▀▄▀██▄▄          ▄█▀  ▄▀
   ▀▄ ▀▀███▄▄▄▄▄▄█████▀▀
     ▀▀▄▄▄▄▄▄▀▀▀▀▀▀▀
UTRUST▀████████▄
  ▀███████▄
    ▀██████▄
      ▀██████
       ▀█████
        ▀████▄
         █████
          ▀███
           ███
           ▀██
            ██
             █
●  Download WHITEPAPER  ●
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ ▼ ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
facebook      twitter      slack
▀████████▄
  ▀███████▄
    ▀██████▄
      ▀██████
       ▀█████
        ▀████▄
         █████
          ▀███
           ███
           ▀██
            ██
             █
xrpdavid (OP)
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 182
Merit: 101


Join The Blockchain Revolution In Logistics


View Profile
August 25, 2017, 03:00:12 PM
 #6

Klik hier voor de ANN in het Nederlands: https://bitcointalk.org/index.php?topic=2113907.0

xrpdavid (OP)
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 182
Merit: 101


Join The Blockchain Revolution In Logistics


View Profile
August 25, 2017, 03:09:20 PM
 #7

Als ze waar gaan maken wat ze benoemen is dit een behoorlijk interessant project. Ik ga het team eens nalopen - waar een project mee staat of valt.

En, gaat Scribbles hier in investeren?  Grin

xrpdavid (OP)
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 182
Merit: 101


Join The Blockchain Revolution In Logistics


View Profile
August 27, 2017, 10:50:06 AM
 #8

Heeft iedereen zich al voor de nieuwsbrief ingeschreven? Je gaat hiervoor naar http://www.change-bank.com
Door je in te schrijven ontvang je een beloning in de vorm van Change Coins, maar daarnaast is het de enige manier waarop Change ons zal informeren over de pre-sale.

Inschrijven dus  Wink

xrpdavid (OP)
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 182
Merit: 101


Join The Blockchain Revolution In Logistics


View Profile
August 31, 2017, 07:55:56 PM
Last edit: September 03, 2017, 05:10:12 PM by xrpdavid
 #9

Wist je dat je met de Change Card straks vanaf dag 1 kunt betalen op ALLE miljoenen plekken ter wereld waar MasterCard wordt geaccepteerd?


sbogovac
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 2730
Merit: 1192


I don't believe in denial.


View Profile
September 01, 2017, 07:23:52 AM
 #10

Wist je dat je met de Change Card straks vanaf dag 1 kunt betalen op ALLE miljoenen plekken ter wereld waar MasterCard wordt geaccepteerd?

In welk opzicht is dat anders dan; Bitpay, Cryptopay, Xapo, Wirex, Shift, Bitstamp of "any other" Bitcoin debit card leverancier?

Dus vanwaar jouw conclusie dat:

Dit [...] een grote ICO [gaat] worden [?!?]

0x7442A5c37E513D335F53843cD20c00F77eAC7867
xrpdavid (OP)
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 182
Merit: 101


Join The Blockchain Revolution In Logistics


View Profile
September 02, 2017, 11:26:18 AM
 #11

Wist je dat je met de Change Card straks vanaf dag 1 kunt betalen op ALLE miljoenen plekken ter wereld waar MasterCard wordt geaccepteerd?

In welk opzicht is dat anders dan; Bitpay, Cryptopay, Xapo, Wirex, Shift, Bitstamp of "any other" Bitcoin debit card leverancier?

Dus vanwaar jouw conclusie dat:

Dit [...] een grote ICO [gaat] worden [?!?]


bedoelde met 'groot' nu vooral dat er veel geld opgehaald wordt, wat interessant is voor de bounties.. en daarover gaat het hier in deze chat =)
Desalniettemin geloof ik erg in dit project. Heb je de whitepaper gelezen? Ik zie bij Change een veel vollediger pakket dan ik tot nu toe heb gezien.

sbogovac
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 2730
Merit: 1192


I don't believe in denial.


View Profile
September 02, 2017, 12:03:05 PM
 #12

[...] Dus vanwaar jouw conclusie dat:

Dit [...] een grote ICO [gaat] worden [?!?]


bedoelde met 'groot' nu vooral dat er veel geld opgehaald wordt, wat interessant is voor de bounties.. en daarover gaat het hier in deze chat =)
Desalniettemin geloof ik erg in dit project. Heb je de whitepaper gelezen? Ik zie bij Change een veel vollediger pakket dan ik tot nu toe heb gezien.

Oh? k'Dacht dat dit de altcoins sectie was (waar bounties maar een - gelukkig - heel klein deel van uit maken)...

Maar goed, ik vraag je naar jouw onderbouwing en jij verwijst me naar de whitepaper? Bedankt hè! Ik weet genoeg...

0x7442A5c37E513D335F53843cD20c00F77eAC7867
xrpdavid (OP)
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 182
Merit: 101


Join The Blockchain Revolution In Logistics


View Profile
September 03, 2017, 07:57:22 AM
 #13

[...] Dus vanwaar jouw conclusie dat:

Dit [...] een grote ICO [gaat] worden [?!?]


bedoelde met 'groot' nu vooral dat er veel geld opgehaald wordt, wat interessant is voor de bounties.. en daarover gaat het hier in deze chat =)
Desalniettemin geloof ik erg in dit project. Heb je de whitepaper gelezen? Ik zie bij Change een veel vollediger pakket dan ik tot nu toe heb gezien.

Oh? k'Dacht dat dit de altcoins sectie was (waar bounties maar een - gelukkig - heel klein deel van uit maken)...

Maar goed, ik vraag je naar jouw onderbouwing en jij verwijst me naar de whitepaper? Bedankt hè! Ik weet genoeg...

beste sbogovac  Roll Eyes dit draadje is de change bounty, die hoort thuis in de altcoin sectie. Als je de bounties niet wil zien, raad ik je aan om naar de engelse altcoin thread te gaan, waar ANN's zijn gescheiden van BOUNTY threads.
Ik verwees je eerder overigens niet naar de whitepaper, ik vroeg je of je die hebt gelezen. Je kan altijd je plek reserveren voor de ICO, dat doe je door naar de website van Change te gaan; http://www.change-bank.com

sbogovac
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 2730
Merit: 1192


I don't believe in denial.


View Profile
September 03, 2017, 02:27:09 PM
Last edit: September 03, 2017, 02:45:34 PM by sbogovac
 #14

[...] beste sbogovac  Roll Eyes dit draadje is de change bounty, die hoort thuis in de altcoin sectie. Als je de bounties niet wil zien, raad ik je aan om naar de engelse altcoin thread te gaan, waar ANN's zijn gescheiden van BOUNTY threads.
Ik verwees je eerder overigens niet naar de whitepaper, ik vroeg je of je die hebt gelezen. Je kan altijd je plek reserveren voor de ICO, dat doe je door naar de website van Change te gaan; http://www.change-bank.com

Ik reserveer helemaal niets bij deze shit. Zeker niet na jouw PM:

wtf, hoi puber.. ik verwijs je niet naar een whitepaper.. ik vraag aan je of je de whitepaper hebt gelezen, omdat ik vermoed van niet..
ga even ergens anders gefrustreerd doen dan in mijn draadje svp  Wink

Ik vraag je oprecht naar jouw (fundamentele) analyse (wat mij toch echt belangrijk lijkt voordat er iemand in wat dan ook investeert)

Wist je dat je met de Change Card straks vanaf dag 1 kunt betalen op ALLE miljoenen plekken ter wereld waar MasterCard wordt geaccepteerd?

In welk opzicht is dat anders dan; Bitpay, Cryptopay, Xapo, Wirex, Shift, Bitstamp of "any other" Bitcoin debit card leverancier?

Dus vanwaar jouw conclusie dat:

Dit [...] een grote ICO [gaat] worden [?!?]


En jij reageert met zo'n PM. Ik weet genoeg.

En mijn advies voor iedereen die dit ook maar aan het overwegen is: investeer hier alleen jouw tijd en geld in als je als grof vuil wenst te worden behandeld.

De mazzel!

0x7442A5c37E513D335F53843cD20c00F77eAC7867
xrpdavid (OP)
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 182
Merit: 101


Join The Blockchain Revolution In Logistics


View Profile
September 03, 2017, 05:05:42 PM
 #15

Signature campagne:



Het kan zijn dat de signature voor Jr. Members / Members teveel karakters bevat. Soms is het probleem opgelost door spaties te verwijderen. Het probleem is gemeld bij Change, in ieder geval.

xrpdavid (OP)
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 182
Merit: 101


Join The Blockchain Revolution In Logistics


View Profile
September 03, 2017, 05:08:09 PM
 #16


 
In welk opzicht is dat anders dan; Bitpay, Cryptopay, Xapo, Wirex, Shift, Bitstamp of "any other" Bitcoin debit card leverancier?
[/quote]


https://medium.com/@CryptoJudgemnt/comparing-cryptobanks-tenx-monaco-change-polybius-tokencard-bankera-54345c04c6a7

Een mooie, snelle vergelijking  Grin

Tradegroup
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 144
Merit: 100


View Profile
September 13, 2017, 12:10:06 AM
 #17

Hele interessante project. Ik kijk er naar uit om erin te investeren. Ik ben benieuwd watvoor positie CHANGE gaat hebben tegenover de rest van de financiele crypto's.
xrpdavid (OP)
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 182
Merit: 101


Join The Blockchain Revolution In Logistics


View Profile
September 17, 2017, 10:02:22 AM
 #18

Hele interessante project. Ik kijk er naar uit om erin te investeren. Ik ben benieuwd watvoor positie CHANGE gaat hebben tegenover de rest van de financiele crypto's.

Daar ben ik ook benieuwd naar. De ICO is inmiddels live, en nu nog maar 4 uur met een bonus van 20%..

xrpdavid (OP)
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 182
Merit: 101


Join The Blockchain Revolution In Logistics


View Profile
September 17, 2017, 10:04:39 AM
 #19



Al 42.000 ether geïnvesteerd. Hard cap is 200.000 ether.
www.change-bank.com


xrpdavid (OP)
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 182
Merit: 101


Join The Blockchain Revolution In Logistics


View Profile
October 01, 2017, 11:16:42 AM
 #20

Al 48.000 ether geïnvesteerd. Volgende mijlpaal is 60.000 ETH.

Deelname gids:
https://medium.com/@changebank/pre-sale-guide-how-to-invest-f86a65c3e160


Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!