Bitcoin Forum
May 08, 2024, 04:05:44 PM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: « 1 [2]  All
  Print  
Author Topic: Bitcoins voor EURO'S via POST!!  (Read 6299 times)
Zeta0S
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1890
Merit: 1031


View Profile
November 14, 2015, 02:02:46 AM
 #21

www.koop-bitcoin.nl lijkt mij een stul veiliger dan via de post en de Mt.gox koers (laatste koers was 50 dollar)

Get a HUGE 3% discount with promo code: MOON @ Genesis Mining
https://www.genesis-mining.com
TalkImg was created especially for hosting images on bitcointalk.org: try it next time you want to post an image
Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction.
1715184344
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1715184344

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1715184344
Reply with quote  #2

1715184344
Report to moderator
Furio
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 938
Merit: 1000

BTC | LTC | XLM | VEN | ARDR


View Profile
November 14, 2015, 06:38:33 AM
 #22

www.koop-bitcoin.nl lijkt mij een stul veiliger dan via de post en de Mt.gox koers (laatste koers was 50 dollar)

Dan raad ik aan eerst deze link te bezoeken, super handig, http://www.bitcoinsvergelijken.nl/#verkoop


euro4btc (OP)
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 17
Merit: 0



View Profile
November 14, 2015, 08:13:50 AM
 #23

Ik bied contant geld aan voor je bitcoins , zonder dat er geld op je rekening komt. denk niet dat zij dat wel doen toch?

en de mtgox geldt natuurlijk niet meer . de thread moet nog ge-updated worden. deze was gepost toen mtgox nog bestond .
Jansen227
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 391
Merit: 260


View Profile
November 14, 2015, 11:44:46 AM
 #24

Tja, als ik m'n bitcoins dan echt anoniem wil verkopen dan gewoon face to face.
Als ik m'n adres moet gaan geven dan geef ik sowieso al een deel van m'n anonimiteit op.

Wanneer face to face niet mogelijk is, dan maar online zodat het geld snel op m'n rekening staat en ik me geen zorgen hoef te maken over de risico's van verzending via de post.
Als een brief met verzekerservice een optie is zou ik het nog wel aandurven, maar dat maakt het meteen weer zo duur dat het totaal niet interessant is.

als alles spoedige en goed verloopt. zal ik me netjes inschrijven via KVK en een webpagina maken .
Wat is hier in 2,5 jaar tijd al van terecht gekomen?

Ik vrees eigenlijk dat je links en rechts al bent ingehaald door verschillende andere bedrijfjes. (Kijk alleen al maar naar wat de gebruiker ShopemNL hier allemaal aanbied.)
Furio
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 938
Merit: 1000

BTC | LTC | XLM | VEN | ARDR


View Profile
November 16, 2015, 11:43:56 AM
 #25

Ik bied contant geld aan voor je bitcoins , zonder dat er geld op je rekening komt. denk niet dat zij dat wel doen toch?

en de mtgox geldt natuurlijk niet meer . de thread moet nog ge-updated worden. deze was gepost toen mtgox nog bestond .

Zowel bitonic als bitbill bieden een cash service aan, rond de 5% fee...

GeertBerkers
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 173
Merit: 100


Love Primedice!


View Profile
January 02, 2016, 04:17:31 PM
 #26

Heb er zelf ook eens over zitten denken om het zo te doen, maar geld versturen met de post zie ik toch niet zo zitten.
Moet dan weer aangetekend verstuurd worden, om minder risico te lopen, kost ook weer geld.

Toevallig dat ik zelf een half tientje vandaag op de post heb gedaan naar De Nederlandse Bank. Eerste keer dat ik zoiets via de post doe.
Ik houd t toch liever bij gewoon overmaken.

Pages: « 1 [2]  All
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!