Bitcoin Forum
June 23, 2024, 05:02:36 AM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: NL review van de Trezor hardware wallet  (Read 1210 times)
DeKoning93 (OP)
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 17
Merit: 0


View Profile
August 25, 2017, 06:07:53 AM
 #1

Hallo allemaal,

Op mijn website Cryptostart.nl publiceer ik nuttige content over cryptocurrencies en aanverwante technologieën. Onlangs heb ik de kans gekregen om de TREZOR hardware wallet te reviewen en deze is mij erg goed bevallen.

Als je er ook over zit na te denken om je crypto's veiliger op te slaan met een hardware wallet, maar eerst even wilt weten hoe dat nou allemaal werkt: lees dan eens mijn review: https://cryptostart.nl/reviews/trezor-hardware-wallet/

Als je er nog vragen over hebt, reageer gerust op dit topic en dan beantwoord ik die graag Smiley.


Groet Davey
brobbel
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 966
Merit: 342


View Profile
August 25, 2017, 12:46:24 PM
 #2

Hallo allemaal,

Op mijn website Cryptostart.nl publiceer ik nuttige content over cryptocurrencies en aanverwante technologieën. Onlangs heb ik de kans gekregen om de TREZOR hardware wallet te reviewen en deze is mij erg goed bevallen.

Als je er ook over zit na te denken om je crypto's veiliger op te slaan met een hardware wallet, maar eerst even wilt weten hoe dat nou allemaal werkt: lees dan eens mijn review: https://cryptostart.nl/reviews/trezor-hardware-wallet/

Als je er nog vragen over hebt, reageer gerust op dit topic en dan beantwoord ik die graag Smiley.


Groet Davey

En nu de goedkopere Ledger nog...
NL-Bitcoin
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 50
Merit: 0


View Profile
August 29, 2017, 02:02:23 PM
 #3

Site & handleiding ziet er goed uit!
Hopelijk krijgt je site veel publiciteit door het harde werk dat is verricht.

mortare
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 765
Merit: 283



View Profile WWW
August 30, 2017, 08:59:11 AM
 #4

Mooie site. Staat al veel info op. (ik mis wel de knop Reviews in het menu)

.
.
.
▬◇
▬◇▬◆
▬◇▬◇▬◆
.
.







███
███░░░███
███░░░░░░░░░███
███░░░░░░░░░░░░░░░███
███░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░███
███░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░███
███░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░███
███░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░███
███░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░███
███░░░░███░░░░░░░░░░░░░░░███░░░░███
███░░░░░░░░░███░░░░░░░░░███░░░░░░░░░███
███░░░░░░░░░███░░░███░░░░░░░░░███
███░░░░░░░░░███░░░░░░░░░███
███░░░░███░░░░░░░░░░░░░░░███░░░░███
███░░░░░░░░░███░░░░░░░░░███░░░░░░░░░███
███░░░░░░░░░███░░░███░░░░░░░░░███
███░░░░░░░░░███░░░░░░░░░███
███░░░░░░░░░░░░░░░███
███░░░░░░░░░███
███░░░███
███
.
.
.
◇▬
◆▬◇▬
◆▬◇▬◇▬
.
.
Kahoona
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 17
Merit: 0


View Profile
August 30, 2017, 09:39:06 AM
 #5

Is de Trezor hardware wallet geschikt voor ALLE huidige crypto currencies ?

En hoe gaat dat met nieuwe currencies ?

Als je de hardware wallet verliest, of hij wordt meegenomen bij een inbraak, ben je dan je currencies kwijt ?
brobbel
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 966
Merit: 342


View Profile
August 30, 2017, 09:52:01 AM
 #6

Is de Trezor hardware wallet geschikt voor ALLE huidige crypto currencies ?

En hoe gaat dat met nieuwe currencies ?

Als je de hardware wallet verliest, of hij wordt meegenomen bij een inbraak, ben je dan je currencies kwijt ?

Op dit moment ondersteunt Trezor  Bitcoin, Dash, Zcash, Litecoin en Ethereum (d.m.v. een samenwerking met Myetherwallet.com)
https://blog.trezor.io/multi-currency-support-bitcoin-dash-and-zcash-in-trezor-wallet-7377d812112a

De beta versie geeft ondersteuning voor Bitcoin Cash en nu ook voor Segwit.

Nieuwe currencies worden al dan niet toegevoegd (dus niet te voorspellen)

Wanneer je een code hebt gezet op de wallet, kunnen zij er niets mee. Wanneer jij de seeds (die je bij het installeren krijgt) goed bewaart, kun je d.m.v. een restore alles terugzetten op een nieuwe wallet (of een andere wallet die dezelfde BIP versie ondersteunt). Dus zelfs als je je Trezor kwijtraakt en Trezor failliet gaat, dan is er nog steeds een mogelijkheid om over je coins te beschikken.

Kirtap84
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 28
Merit: 0


View Profile
October 16, 2017, 04:42:52 PM
 #7

Het is een mooi stuk! Ben nog aan het lezen... maar MOEST even reageren!  Grin

"Maak er geen foto of scan van: als hackers deze weten te stelen kunnen ze namelijk bij uw Bitcoin wallet!"

Direct daaronder een foto van de woorden. Wink
DeKoning93 (OP)
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 17
Merit: 0


View Profile
October 21, 2017, 09:51:02 PM
 #8

Hey Kirtap84,

Thanks voor je reactie. Natuurlijk heb ik direct de wallet opnieuw geconfigureerd nadat alle foto's genomen zijn!

Gr Davey
DeKoning93 (OP)
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 17
Merit: 0


View Profile
October 21, 2017, 10:05:00 PM
 #9

Hoi Brobbel,

Dankjewel voor je geduld. Ik heb inmiddels ook een review van de Ledger wallet gemaakt: Ledger Nano S review @ Cryptostart.nl. Zal er ook nog ff een nieuwe post voor aanmaken.

Groet Davey

Hallo allemaal,

Op mijn website Cryptostart.nl publiceer ik nuttige content over cryptocurrencies en aanverwante technologieën. Onlangs heb ik de kans gekregen om de TREZOR hardware wallet te reviewen en deze is mij erg goed bevallen.

Als je er ook over zit na te denken om je crypto's veiliger op te slaan met een hardware wallet, maar eerst even wilt weten hoe dat nou allemaal werkt: lees dan eens mijn review: https://cryptostart.nl/reviews/trezor-hardware-wallet/

Als je er nog vragen over hebt, reageer gerust op dit topic en dan beantwoord ik die graag Smiley.


Groet Davey

En nu de goedkopere Ledger nog...
Kirtap84
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 28
Merit: 0


View Profile
October 23, 2017, 08:59:04 AM
 #10

Hoi Davey,

Ik hoopte al zoiets, maar ik vond het ontzettend grappig om de waarschuwing te zien met daaronder "lak aan de waarschuwing" ;-)

Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!