Bitcoin Forum
May 04, 2024, 03:29:46 AM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: ||late-ANN||PoW/PoS|| 99% PoS || Dutch Coin - van een droom naar Dutch coin!  (Read 943 times)
whoeier (OP)
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 532
Merit: 101


View Profile WWW
August 31, 2017, 02:02:58 PM
Last edit: September 01, 2017, 05:52:17 PM by whoeier
 #1



Dutch wallets

Windows: klik
Linux: klik

source

https://github.com/devdutch/dutch

Blockexplorer

We zijn momenteel op zoek naar een explorer!

Mining pools

PoW is reeds afgelopen, hierom zijn er geen pools meer.

Exchange

https://www.coinexchange.io/market/DUTCH/BTC

Sociale media

Twitter: https://twitter.com/Dutch_coin

Website

https://www.dutchcoin.net/





Want to win XTZ & a ledger? Follow the link and join the campaign: https://bit.ly/2PSh8HN
Yes that is a referral.. no I don't earn from this, Yes I do compete in the same campaign.
1714793386
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714793386

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714793386
Reply with quote  #2

1714793386
Report to moderator
1714793386
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714793386

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714793386
Reply with quote  #2

1714793386
Report to moderator
1714793386
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714793386

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714793386
Reply with quote  #2

1714793386
Report to moderator
I HATE TABLES I HATE TABLES I HA(╯°□°)╯︵ ┻━┻ TABLES I HATE TABLES I HATE TABLES
Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction.
1714793386
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714793386

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714793386
Reply with quote  #2

1714793386
Report to moderator
1714793386
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714793386

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714793386
Reply with quote  #2

1714793386
Report to moderator
1714793386
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714793386

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714793386
Reply with quote  #2

1714793386
Report to moderator
sbogovac
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 2730
Merit: 1192


I don't believe in denial.


View Profile
August 31, 2017, 06:17:12 PM
 #2

Quote
Dutch COIN - Is zo veel meer dan gewoon een andere Altcoin.

OK... waarom?

Het zal ongetwijfeld aan mijn "begrijpend lezen" kwaliteiten liggen, maar ik zie in de hele tekst geen enkele reden...

Ik ben oprecht benieuwd (naar dat "onderscheidende")...

0x7442A5c37E513D335F53843cD20c00F77eAC7867
whoeier (OP)
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 532
Merit: 101


View Profile WWW
August 31, 2017, 07:30:28 PM
 #3

Quote
Dutch COIN - Is zo veel meer dan gewoon een andere Altcoin.

OK... waarom?

Het zal ongetwijfeld aan mijn "begrijpend lezen" kwaliteiten liggen, maar ik zie in de hele tekst geen enkele reden...

Ik ben oprecht benieuwd (naar dat "onderscheidende")...

Voor zover ik begreep van de Dev, ligt dit hem in het feit dat hij de intentie heeft om de munt in fysieke winkels te brengen , hierbij natuurlijk ook de online kant. Ofwel het laatste stadium is vooral waar het onderscheid moet gaan ontstaan.

even kort verneld, er is mij enkel gevraagd om de Engelse post van garden, hier in het Nederlands te posten, verder heb ik contact met de dev (ja het is een Nederlander), dus zal ik hem je vraag nogmaals voorleggen.

Want to win XTZ & a ledger? Follow the link and join the campaign: https://bit.ly/2PSh8HN
Yes that is a referral.. no I don't earn from this, Yes I do compete in the same campaign.
sbogovac
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 2730
Merit: 1192


I don't believe in denial.


View Profile
September 01, 2017, 07:27:22 AM
 #4

Quote
Dutch COIN - Is zo veel meer dan gewoon een andere Altcoin.

OK... waarom?

Het zal ongetwijfeld aan mijn "begrijpend lezen" kwaliteiten liggen, maar ik zie in de hele tekst geen enkele reden...

Ik ben oprecht benieuwd (naar dat "onderscheidende")...

Voor zover ik begreep van de Dev, ligt dit hem in het feit dat hij de intentie heeft om de munt in fysieke winkels te brengen , hierbij natuurlijk ook de online kant. Ofwel het laatste stadium is vooral waar het onderscheid moet gaan ontstaan.

even kort verneld, er is mij enkel gevraagd om de Engelse post van garden, hier in het Nederlands te posten, verder heb ik contact met de dev (ja het is een Nederlander), dus zal ik hem je vraag nogmaals voorleggen.

Ok... in ieder geval dank voor de snelle reactie!

Maar zo staat het er een beetje "marketingachtig" (en dan niet in de goede zin van het woord, maar meer in de "telsell" bedoeling...).

0x7442A5c37E513D335F53843cD20c00F77eAC7867
whoeier (OP)
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 532
Merit: 101


View Profile WWW
September 01, 2017, 05:01:43 PM
 #5

Quote
Dutch COIN - Is zo veel meer dan gewoon een andere Altcoin.

OK... waarom?

Het zal ongetwijfeld aan mijn "begrijpend lezen" kwaliteiten liggen, maar ik zie in de hele tekst geen enkele reden...

Ik ben oprecht benieuwd (naar dat "onderscheidende")...

Voor zover ik begreep van de Dev, ligt dit hem in het feit dat hij de intentie heeft om de munt in fysieke winkels te brengen , hierbij natuurlijk ook de online kant. Ofwel het laatste stadium is vooral waar het onderscheid moet gaan ontstaan.

even kort verneld, er is mij enkel gevraagd om de Engelse post van garden, hier in het Nederlands te posten, verder heb ik contact met de dev (ja het is een Nederlander), dus zal ik hem je vraag nogmaals voorleggen.

Ok... in ieder geval dank voor de snelle reactie!

Maar zo staat het er een beetje "marketingachtig" (en dan niet in de goede zin van het woord, maar meer in de "telsell" bedoeling...).

Zodra ik iets weet hoor je het van me Smiley


Verder kan ik wel vermelden dat de listing voor CoinExchange.io inmiddels afgerond is en de coin actief verhandeld wordt Smiley https://www.coinexchange.io/market/DUTCH/BTC

Want to win XTZ & a ledger? Follow the link and join the campaign: https://bit.ly/2PSh8HN
Yes that is a referral.. no I don't earn from this, Yes I do compete in the same campaign.
Yil1907
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 10
Merit: 0


View Profile
September 25, 2017, 08:27:25 AM
 #6

Leuke coin. is er een engelse topic?
MoonIsBlue
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 406
Merit: 111



View Profile
September 25, 2017, 09:43:41 AM
 #7

Ja goed iedereen die coinexchange een bitcoin betaalt komt erop dus dat zegt niet zoveel. En Coinexchange is wel echt een pump & dump exchange en ik weet niet of je dat wil als dev dat je altcoin een pump&dump word.

Het zijn er wel veel die allemaal zo'n droom hebben DE altcoin te worden. Vind toch dat de vraag ''is dit reëel?'' wel gesteld mag worden denk dat het je coin ook niet goed doet als je veelste hoge doelen stelt die waarschijnlijk nooit behaald zullen worden.

Ik weet niet hoe het precies in z'n gang gaat maar 19% premine wat dus hoogstwaarschijnlijk bij de dev in z'n portomonee zit vind ik veel en dan vraag ik me af of het niet een beetje een ''get rich'' scheme is. Ik weet niks over de dev, hoe serieus die is, hoe die heet, wat z'n verleden is, wat die s'ochtends eet voor ontbijt. Straks dan staat die coin op een paar cent of een paar tientallen centen en dan dumpt die ze ineens gigantisch. Hij lekker cashen en wij lekker huilen.

Sowieso is PoS niet een beetje ponzischeme?Huh



EdgarJohn
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 326
Merit: 256


View Profile WWW
October 20, 2017, 05:23:40 AM
 #8

Quote
Dutch COIN - Is zo veel meer dan gewoon een andere Altcoin.

OK... waarom?

Het zal ongetwijfeld aan mijn "begrijpend lezen" kwaliteiten liggen, maar ik zie in de hele tekst geen enkele reden...

Ik ben oprecht benieuwd (naar dat "onderscheidende")...

Voor zover ik begreep van de Dev, ligt dit hem in het feit dat hij de intentie heeft om de munt in fysieke winkels te brengen , hierbij natuurlijk ook de online kant. Ofwel het laatste stadium is vooral waar het onderscheid moet gaan ontstaan.

even kort verneld, er is mij enkel gevraagd om de Engelse post van garden, hier in het Nederlands te posten, verder heb ik contact met de dev (ja het is een Nederlander), dus zal ik hem je vraag nogmaals voorleggen.

Heb je al reactie van de dev over de onderscheidene factor? Verder zou ik graag een Engelstalig topic op dit forum willen zien. Waarom is de dev of iemand anders van het team zelf niet actief hier? Deze coin heeft gisteren extra veel internationale aandacht gekregen doordat hij zichtbaar werd op coinmarketcap. Nu is het momentum om door te pakken maar dan hebben de investeerders wel meer zichtbare activiteit vanuit de dev nodig. Wanneer de dev slim is geeft hij meer updates op Twitter en een Engelstalig bitcointalk topic wat de waarde van deze coin naar nog grotere hoogtes zal brengen. Transparantie van het team is ook wenselijk en mocht het een eenman show zijn is er ontzettend veel expertise beschikbaar in de crypto community die bereid is een handje te helpen. Laat je horen dev!

whoeier (OP)
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 532
Merit: 101


View Profile WWW
October 20, 2017, 04:35:42 PM
 #9

Quote
Dutch COIN - Is zo veel meer dan gewoon een andere Altcoin.

OK... waarom?

Het zal ongetwijfeld aan mijn "begrijpend lezen" kwaliteiten liggen, maar ik zie in de hele tekst geen enkele reden...

Ik ben oprecht benieuwd (naar dat "onderscheidende")...

Voor zover ik begreep van de Dev, ligt dit hem in het feit dat hij de intentie heeft om de munt in fysieke winkels te brengen , hierbij natuurlijk ook de online kant. Ofwel het laatste stadium is vooral waar het onderscheid moet gaan ontstaan.

even kort verneld, er is mij enkel gevraagd om de Engelse post van garden, hier in het Nederlands te posten, verder heb ik contact met de dev (ja het is een Nederlander), dus zal ik hem je vraag nogmaals voorleggen.

Heb je al reactie van de dev over de onderscheidene factor? Verder zou ik graag een Engelstalig topic op dit forum willen zien. Waarom is de dev of iemand anders van het team zelf niet actief hier? Deze coin heeft gisteren extra veel internationale aandacht gekregen doordat hij zichtbaar werd op coinmarketcap. Nu is het momentum om door te pakken maar dan hebben de investeerders wel meer zichtbare activiteit vanuit de dev nodig. Wanneer de dev slim is geeft hij meer updates op Twitter en een Engelstalig bitcointalk topic wat de waarde van deze coin naar nog grotere hoogtes zal brengen. Transparantie van het team is ook wenselijk en mocht het een eenman show zijn is er ontzettend veel expertise beschikbaar in de crypto community die bereid is een handje te helpen. Laat je horen dev!


Daar heb ik hem vanmiddag op aangesproken, ze zijn er mee bezig (Engels topic op het forum), ofwel aanwezigheid op het forum. Nast de listing op coinmarketcap zijn ze in onderhandeling met enkele exchanges ( zie blog op de website).

Ikzelf ben doorgegaan met andere projecten, vandaar mijn trage response ( mijn excuses)

Want to win XTZ & a ledger? Follow the link and join the campaign: https://bit.ly/2PSh8HN
Yes that is a referral.. no I don't earn from this, Yes I do compete in the same campaign.
EdgarJohn
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 326
Merit: 256


View Profile WWW
October 20, 2017, 04:46:11 PM
 #10

Daar heb ik hem vanmiddag op aangesproken, ze zijn er mee bezig (Engels topic op het forum), ofwel aanwezigheid op het forum. Nast de listing op coinmarketcap zijn ze in onderhandeling met enkele exchanges ( zie blog op de website).

Ikzelf ben doorgegaan met andere projecten, vandaar mijn trage response ( mijn excuses)
Thanks!

Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!