Bitcoin Forum
May 07, 2024, 12:23:41 AM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: myetherwallet problemen met installeren  (Read 666 times)
dirruk (OP)
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 382
Merit: 100


View Profile
September 09, 2017, 10:41:30 AM
 #1

goede morgen allemaal
ik heb de myetherwallet gedownload en de handleiding bekeken om een wallet te genereren maar ik blijf gelijk al hangen als ik op de index html klik om een wallet te genereren dan word de pagina niet goed weergegeven

explorer zegt dat er scripts worden geblokkeerd als ik toestaan druk ververst de pagina maar is blanco dan dus ik denk dat IE 11 toch nog aan het blokkeren is heb al de active x en pop up blokkering uitgezet toch wil het niet lukken
iemand enig idee?

windows 7 IE 11

wil gewoon een wallet om te handelen op etherdelta en dergelijke dus ben niet specifiek gebonden aan myetherwallet als iemand een alternatief weet om dit te bereiken is ook goed {geen Linux of commando achtige programma s }
Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction.
1715041421
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1715041421

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1715041421
Reply with quote  #2

1715041421
Report to moderator
FIEX
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 630
Merit: 276


View Profile
September 09, 2017, 11:22:31 AM
 #2

Je kan je adres toch ook aanmaken op de website?
Ik gebruik MEW en heb er nooit iets voor gedownload en alles via de site gedaan.
dirruk (OP)
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 382
Merit: 100


View Profile
September 09, 2017, 11:39:08 AM
 #3

Je kan je adres toch ook aanmaken op de website?
Ik gebruik MEW en heb er nooit iets voor gedownload en alles via de site gedaan.

ik had gelezen dat het beter was om op je eigen computer op te slaan ivm offline wallet ?

als ik eerlijk ben dacht ik dat het gewoon een wallet voor op de computer was toen ik neo kocht was het ook een heel gedoe voor dat ik dat uitgevogeld had

en ik kon weinig vinden over wat ik nu weer aan de hand had

bedankt voor je reactie ik zal even kijken of dat wel werkt van het weekend
brobbel
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 966
Merit: 342


View Profile
September 09, 2017, 12:28:50 PM
 #4

Je kan je adres toch ook aanmaken op de website?
Ik gebruik MEW en heb er nooit iets voor gedownload en alles via de site gedaan.

ik had gelezen dat het beter was om op je eigen computer op te slaan ivm offline wallet ?

als ik eerlijk ben dacht ik dat het gewoon een wallet voor op de computer was toen ik neo kocht was het ook een heel gedoe voor dat ik dat uitgevogeld had

en ik kon weinig vinden over wat ik nu weer aan de hand had

bedankt voor je reactie ik zal even kijken of dat wel werkt van het weekend


Een paar wallets die (onder andere) ether ondersteunen zijn Jaxx en Exodus. Ze ondersteunen ook ERC20 tokens, maar je kunt maar een beperkt aantal van hen zien. De rest kun je eventueel met je public key via MyEtherwallet bekijken.

Een waarschuwing voor MyEtherwallet is wel op zijn plaats: er zijn vele (!) phishingsites, waarvan de naam heel erg op myetherwallet.com lijkt. Klik dus NOOIT op een link die je toegestuurd krijgt, omdat "je 2FA moet activeren" of zoiets, type de domeinnaam in, of misschien nog beter: bookmark hem en werk alleen vanuit die bookmark.
sbogovac
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 2730
Merit: 1192


I don't believe in denial.


View Profile
September 09, 2017, 02:24:12 PM
 #5

Op Bitstamp kun je in Ethereum handelen, en dus ook opslaan (incl. handige app.). Ik weet't, online opslag wordt over het algemeen afgeraden... maar... deze (Sloveense, EU) jongens zijn al jaren bezig, hebben een (trade) licentie in Luxemburg (en een Zwitserse goudleverancier, ook handig...). Ik ben er i.i.g. al jaren tevreden klant.

0x7442A5c37E513D335F53843cD20c00F77eAC7867
brobbel
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 966
Merit: 342


View Profile
September 09, 2017, 02:26:04 PM
 #6

Op Bitstamp kun je in Etherium handelen, en dus ook opslaan (incl. handige app.). Ik weet't, online opslag wordt over het slgemeen afgeraden... maar... deze (Sloveense, EU) jongens zijn al jaren bezig, hebben een (trade) licencie in Luxemburg (en een Zwitserse goudleverancier, ook handig...). Ik ben er i.i.g. al jaren tevreden klant.

Maar daar heb je niet de beschikking over je eigen private key toch?
En in dat geval: dan ben je de ERC20 tokens die zij niet ondersteunen domweg kwijt .. ?
sbogovac
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 2730
Merit: 1192


I don't believe in denial.


View Profile
September 09, 2017, 02:34:43 PM
 #7

[...] Bitstamp [...]

Maar daar heb je niet de beschikking over je eigen private key toch?
En in dat geval: dan ben je de ERC20 tokens die zij niet ondersteunen domweg kwijt .. ?

Volgens mij heb je helemaal gelijk. Maar ik zou't echt niet weten...

0x7442A5c37E513D335F53843cD20c00F77eAC7867
brobbel
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 966
Merit: 342


View Profile
September 09, 2017, 02:54:38 PM
 #8

[...] Bitstamp [...]

Maar daar heb je niet de beschikking over je eigen private key toch?
En in dat geval: dan ben je de ERC20 tokens die zij niet ondersteunen domweg kwijt .. ?

Volgens mij heb je helemaal gelijk. Maar ik zou't echt niet weten...

Maar: heb je de beschikking over je eigen private key? (Dat is bij exchanges meestal niet het geval)

Zonder die private key kun je niet beschikken over de bijbehorende tokens, dus dan ben je ze inderdaad kwijt. Het valt of staat dus bij die private key.
Dat is de reden waarom ik myetherwallet.com ben gaan gebruiken. Overigens, Trezor (een Tsjechisch product, dus ook EU) -en voor zover ik weet Ledger  (een Frans product, dus ook EU) ook- hebben een samenwerkingsverband met Myetherwallet.com.

Helaas ben ik door een echt lijkend slack-bericht ook wel eens op enkele van de phishing sites gekomen. Om je gegevens te bekijken moet je je private key invoeren, waardoor enkele van mijn wallets nu gecompromitteerd zijn. Gelukkig stond op de ene wallet niets, en kon ik de ander op tijd zelf leeghalen, alleen is het wel verdraaid vervelend om op die manier bedonderd te worden... Vandaar dat ik nu alleen nog maar via Trezor werk, dan weet ik dat ik altijd met de juiste site ben verbonden. Via etherscan.io kun je daarnaast ook altijd je eigen adressen bekijken - inclusief alle tokens.
dirruk (OP)
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 382
Merit: 100


View Profile
September 10, 2017, 04:10:26 PM
 #9

hartstikke bedankt voor jullie visie ga van de week even kijken wat voor mij werkt prettige dag verder Wink
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!