Bitcoin Forum
May 12, 2024, 01:02:22 PM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Oxycoin ICO - Nederlands project (?)  (Read 518 times)
Appie34 (OP)
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 34
Merit: 0


View Profile
September 14, 2017, 06:06:00 AM
 #1

https://oxycoin.io/

Voor zover ik kan zien is Oxycoin een in de basis Nederlands project.

Wat is jullie mening over Oxycoin? Het plan is goed, maar het lijkt erop alsof ze wel heel hard van stapel lopen met hun doelstellingen...

Het investeren waard?

---------------------------------

OXYCOIN ® is a trademark registered at Benelux Office for Intellectual Property.
OXYCOIN ® is an initiative of Bryce Web Technologies.

Mailing address: Westerschelde 41
Postal Code: 2721 NK
City: Zoetermeer
Country: The Netherlands
Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction.
1715518942
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1715518942

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1715518942
Reply with quote  #2

1715518942
Report to moderator
MoonIsBlue
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 406
Merit: 111



View Profile
September 16, 2017, 03:12:54 PM
 #2

Ja er duiken de laatste tijd erg veel bedrijven op die als eerste de massa willen bereiken met hun product, terecht want zoals zij correct vermelden gebruikt maar 0,05-0,5% van de wereldbevolking crypto. Ja ik denk dat vanwege de hoeveelheid van dit soort ICO's het belangrijk is om te kijken wat hun doelgroep is. Als ze wereldwijd kijken word dat misschien lastig omdat er veel grotere en ook al gevestigde bedrijven waar consumenten bekend mee zijn die deze stap als eerste willen zetten en meer potentie hebben om hun doel te bereiken dan een bedrijf wat niemand kent of ooit van gehoord heeft. Bitcoin draagt nog steeds het stigma van illegale handel, wapens, moord en andere zaken en dat is vaak ook het eerste wat ik hoor wanneer mensen die niet bekend zijn met crypto het hebben over Bitcoin.

Het idee is natuurlijk prima en het team ziet er goed uit en ze hebben voldoende mensen. Ja eerlijk gezegd geloof ik alleen niet de claim dat ze crypto kunnen uitcashen, hier heb je immens kapitaal voor nodig. Altcoins en dat soort dingen kunnen ineens zo van een euro naar honderd euro stijgen en als mensen dan willen verzilveren dan moet je nogal een flinke portomonee hebben om dit op te hoesten. Er is ook veel reden om te denken dat de meeste handel platformen niet eens het geld hebben om een grote vraag naar fiat te verzadigen.

Goed je moet je ook bedenken dat dit nog allemaal hoewel er al hele grote prijzen zijn gevallen in een erg vroeg stadia bevind en dat elke ICO in principe wel winstgevend kan zijn als je het slim aanpakt.

Vertrouwen stralen ze in ieder geval uit met een kantoortje in Nederland dus oplichting zal waarschijnlijk geen probleem zijn.

Ik zou zeggen check even of ze prototypes hebben of al apps hebben uit gegeven in mijn mening mag je vandaag de dag toch geen ICO houden zonder een demo... als ze dat niet hebben dan zou ik er nog eens flink over nadenken want er zijn genoeg ICO's die hetzelfde willen doen en al wel demo's, prototype's en apps uit hebben!

DutchFinity
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 742
Merit: 102


View Profile
September 17, 2017, 03:07:29 PM
 #3

[...] dus oplichting zal waarschijnlijk geen probleem zijn.

Hmm, die opmerking / tip is tweevoudig te interpreteren...
MoonIsBlue
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 406
Merit: 111



View Profile
September 18, 2017, 12:47:22 AM
 #4

[...] dus oplichting zal waarschijnlijk geen probleem zijn.

Hmm, die opmerking / tip is tweevoudig te interpreteren...

Niet opgemerkt, maar ik denk dat die tweevoudigheid ook wel goed is want het klopt van beide kanten.

Appie34 (OP)
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 34
Merit: 0


View Profile
September 24, 2017, 10:06:06 AM
 #5

De grootste vraag is inderdaad hoe zij het fiat-gedeelte willen bewerkstelligen.
Je kunt er allerlei high-tech termen tegenaan gooien, maar hoe gaan ze de daadwerkelijke geldstromen regelen?
MoonIsBlue
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 406
Merit: 111



View Profile
September 24, 2017, 03:42:07 PM
 #6

De grootste vraag is inderdaad hoe zij het fiat-gedeelte willen bewerkstelligen.
Je kunt er allerlei high-tech termen tegenaan gooien, maar hoe gaan ze de daadwerkelijke geldstromen regelen?


Ja je kunt ze best even een e-mailtje sturen met je vragen en zorgen.

Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!