Bitcoin Forum
September 26, 2024, 06:59:56 AM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.1 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Ethereum hard fork verwachtingen  (Read 786 times)
Synner (OP)
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 10
Merit: 0


View Profile
September 18, 2017, 07:55:49 PM
Last edit: September 18, 2017, 11:13:16 PM by Synner
 #1

Hey,

Ik zat net het nieuws te lezen over de Ethereum hard fork, hoe denken jullie dat deze zal verlopen?
Heb jij ETH bijgekocht als voorbereiding op deze fork?

greets

bron:

https://coininfo.be/2017/09/18/eerste-fase-ethereum-metropolis-hard-fork-vandaag-start/
MoonIsBlue
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 406
Merit: 111



View Profile
September 18, 2017, 09:42:44 PM
 #2

Ik weet zelf niet precies wat een hard fork of fork of soft fork of wat dan ook is, heb er wel een keer over geprobeerd te lezen maar begreep er weinig van.
Ik ben er wel al achter gekomen dat de hard fork de druk op het netwerk moet verlichten.

Maar als ik zie hoeveel coins er nu op Ethereum staan en dat er ook nog andere portomonee's en netwerken zijn waar men haar coin/bedrijf etc kan bouwen ga ik eens kijken naar een alternatief voor Ethereum, ben van plan sowieso wat in waves te gaan investeren, heb zelf ook al NXT gekocht, maar ben vrij onbekend met deze zaken dus het is een beetje een gok maar aangezien het allemaal relatief nog jong is, is er vast nog wel wat speelruimte en in de tussen tijd probeer ik mezelf zoveel mogelijk bij te brengen hierover.

Denk sowieso wel, en alleen vanwege de jonge aard van ethereum en andere chain's dat er nog wel veel ruimte voor verbetering is en dat een ''Ethereum 2.0'' niet ver weg is.
Snap ook niet zo goed waarom niet meer mensen voor waves/lisk/Nxt kiezen. NEO zal misschien een wat minder populaire keuze zijn op het moment vanwege dat ze uit China komen (toch?)

Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!