Bitcoin Forum
May 24, 2024, 12:21:52 AM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Warning: One or more bitcointalk.org users have reported that they strongly believe that the creator of this topic is a scammer. (Login to see the detailed trust ratings.) While the bitcointalk.org administration does not verify such claims, you should proceed with extreme caution.
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Alimentations modulaire : compatibilité des cables entre les marques ?  (Read 109 times)
Coin++ (OP)
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 810
Merit: 444


View Profile
September 30, 2017, 10:41:26 AM
 #1

Bonjour,

Je possède 2 alimentations semi-modulaires.
 - Une FSP Aurum Xilencer 500W 80+ gold (fanless :-))
 - Une EVGA 1000W GQ 80+ gold

Les câbles de ces alimentations sont mécaniquement compatibles (je peux brancher les câbles de l'une sur le bloc alimentation de l'autre).
Je voudrais savoir si électriquement ils sont également compatibles ?

Plus précisément, pour les cables d'alimentation PCIe 6+2 pins : je souhaiterai utiliser un câble FSP sur une des sorties VGA de l'alimentation EVGA.

Merci de vos retours d'expériences.

My favorite faucets to earn real free bitcoins/satoshis : Moon BitCoin and Bit Fun.
You want some free AltCoins ? It's here : BCH (Bitcoin Cash) Moon BitCoinCash - DASH (Dash) Moon Dash - DOGE (DogeCoin) Moon DogeCoin - LTC (LiteCoin) Moon LiteCoin.
You want some free LBC (Lbry Credits) ? My LBC invite : Lbry.tv - LBC (Lbry Credits).
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!