Bitcoin Forum
May 03, 2024, 08:07:49 AM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: « 1 [2]  All
  Print  
Author Topic: nu weer Bitcoin Gold, HOPELIJK weer gratis coins  (Read 2916 times)
Ferryarthur
Member
**
Offline Offline

Activity: 74
Merit: 10


View Profile
October 11, 2017, 08:31:48 AM
 #21

Is het al bekend of Bittrex Bitcoin Gold gaat ondersteunen? Anders laat ik het lekker op de exchange staan. De vorige keer met BCC had ik het eraf gehaald maar toen had ik het ook beter lekker kunnen laten staan. Scheelt weer transaction fees en je kan het sneller doorverhandelen.

Voor kleine traders zijn die btc fees soms echt dodelijk.. Tongue Vooral toen ik het via Coinbase deed.. Totaal ongeschikt voor kleine bedragen.

Daarnaast:
Gold zal waarschijnlijk keihard kelderen doordat iedereen het gaat dumpen. Tongue Weinig over bekend. Met wat geluk nog een beetje cashen

Tipje: als je vanaf Coinbase coins wilt versturen, stuur ze eerst naar GDAX.com (=exchange van Coinbase). Vanaf daar is het veel goedkoper te verzenden....

Ja zo doe ik het ook nu haha. Kwam er gelukkig snel achter en maar enkele euro's verloren. Maar 1,50 betalen voor een transactie ter waarde van 5 euro is echt de moeite niet. Gebruikte daardoor ook meer eth om te traden en btc om te holden.

1714723669
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714723669

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714723669
Reply with quote  #2

1714723669
Report to moderator
"You Asked For Change, We Gave You Coins" -- casascius
Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction.
1714723669
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714723669

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714723669
Reply with quote  #2

1714723669
Report to moderator
1714723669
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714723669

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714723669
Reply with quote  #2

1714723669
Report to moderator
r3lentleSs
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 265
Merit: 100


View Profile
October 11, 2017, 01:06:16 PM
 #22

Ik vind het idee dat BTCG nog meer gedecentraliseerd wordt dan BTC Core wel goed. Aangezien ze de Equihash algoritme gaan gebruiken, waardoor je als gewone burger terug met je GPU, BTCG kan minen. En alles niet in handen valt van de miningfarms (ASICS)
Welke exchanges BTCG gaan listen is nog niet bekendgemaakt, 2 hebben tot nu toe al bevestigd pas.
brobbel
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 966
Merit: 342


View Profile
October 11, 2017, 01:08:52 PM
 #23

Ik vind het idee dat BTCG nog meer gedecentraliseerd wordt dan BTC Core wel goed. Aangezien ze de Equihash algoritme gaan gebruiken, waardoor je als gewone burger terug met je GPU, BTCG kan minen. En alles niet in handen valt van de miningfarms (ASICS)
Welke exchanges BTCG gaan listen is nog niet bekendgemaakt, 2 hebben tot nu toe al bevestigd pas.


Welke 2?
r3lentleSs
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 265
Merit: 100


View Profile
October 11, 2017, 01:30:09 PM
 #24

Hebben nog niet bekendgemaakt welke.....
ghoomp
Member
**
Offline Offline

Activity: 70
Merit: 10

I am human


View Profile
October 12, 2017, 07:35:58 AM
 #25

ik heb zo de indruk dat wanneer een coin hype word is dankzij de naam die een beetje trekt op bitcoin en Ethereum zoals: ebtc, dark ethereum, en nog andere...

Anyway ben is benieuwd op die bitcoin gold, voeg ze toe in mijn lijst  Grin
r3lentleSs
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 265
Merit: 100


View Profile
October 12, 2017, 09:02:39 AM
 #26

Ik ga BTCG minen. Ik heb de mining kriebels terug te pakken.
De Parker Schnabel van modern Gold mining.
ghoomp
Member
**
Offline Offline

Activity: 70
Merit: 10

I am human


View Profile
October 12, 2017, 09:21:52 AM
 #27

Ik ga BTCG minen. Ik heb de mining kriebels terug te pakken.
De Parker Schnabel van modern Gold mining.

hey ik zou goed opassen want blijkbaar is er een ronde dat er scams zijn.

Ik heb een tread gevonden https://bitcointalk.org/index.php?topic=2253633.0
en nog een andere site op reddit https://www.reddit.com/r/CryptoCurrency/comments/757jf4/here_is_why_bitcoingold_is_shady_and_a_scam_you/

Of zij deze fud aan het maken zijn weet ik niet...je weet tegenwoordig niet wat je moet geloven  Cheesy
r3lentleSs
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 265
Merit: 100


View Profile
October 12, 2017, 09:54:15 AM
 #28

Ja volledig FUD.
Check hun twitter BTCG.

Ze hebben een doc.Pdf opgemaakt. Met tegenargumenten.

En kan altijd ETH en/of Zcash minen ook eh. Moest er iets shady gebeuren.
ghoomp
Member
**
Offline Offline

Activity: 70
Merit: 10

I am human


View Profile
October 12, 2017, 12:03:51 PM
 #29

Ja volledig FUD.
Check hun twitter BTCG.

Ze hebben een doc.Pdf opgemaakt. Met tegenargumenten.

En kan altijd ETH en/of Zcash minen ook eh. Moest er iets shady gebeuren.


Bedankt voor sharing bruh, ik zal eens verder opzoeken  Grin
peterspijzer (OP)
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 499
Merit: 304


View Profile
October 12, 2017, 11:50:26 PM
 #30

ik ben nu in ieder geval mijn BCC aan het lozen, kweet niet of ik er goed aan doe,
maar het is een gevoelskwestie, denk dat-ie naar 220 gaat

900 wordt-ie nooit meer...
babygun
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 2100
Merit: 254



View Profile WWW
October 16, 2017, 05:39:26 PM
 #31

Ik vind het idee dat BTCG nog meer gedecentraliseerd wordt dan BTC Core wel goed. Aangezien ze de Equihash algoritme gaan gebruiken, waardoor je als gewone burger terug met je GPU, BTCG kan minen. En alles niet in handen valt van de miningfarms (ASICS)
Welke exchanges BTCG gaan listen is nog niet bekendgemaakt, 2 hebben tot nu toe al bevestigd pas.


Yobit heeft zonet bevestigd dat ze BTCG gaan listen en blijkbaar zal bitstar (ken ik niet) zal ook BTCG gaan aanbieden. Het is wachten op aankondigingen van de van de grotere exchanges zoals kraken wat ze zullen doen met BTCG.
https://twitter.com/YobitExchange/status/918566256151859200



BIG WINNER!
[15.00000000 BTC]


▄████████████████████▄
██████████████████████
██████████▀▀██████████
█████████░░░░█████████
██████████▄▄██████████
███████▀▀████▀▀███████
██████░░░░██░░░░██████
███████▄▄████▄▄███████
████▀▀████▀▀████▀▀████
███░░░░██░░░░██░░░░███
████▄▄████▄▄████▄▄████
██████████████████████
▀████████████████████▀
▄████████████████████▄
██████████████████████
█████▀▀█▀▀▀▀▀▀██▀▀████
█████░░░░░░░░░░░░░▄███
█████░░░░░░░░░░░░▄████
█████░░▄███▄░░░░██████
█████▄▄███▀░░░░▄██████
█████████░░░░░░███████
████████░░░░░░░███████
███████░░░░░░░░███████
███████▄▄▄▄▄▄▄▄███████
██████████████████████
▀████████████████████▀
▄████████████████████▄
███████████████▀▀▀▀▀▀▀
███████████▀▀▄▄█░░░░░█
█████████▀░░█████░░░░█
███████▀░░░░░████▀░░░▀
██████░░░░░░░░▀▄▄█████
█████░▄░░░░░▄██████▀▀█
████░████▄░███████░░░░
███░█████░█████████░░█
███░░░▀█░██████████░░█
███░░░░░░████▀▀██▀░░░░
███░░░░░░███░░░░░░░░░░
▀██░▄▄▄▄░████▄▄██▄░░░░
▄████████████▀▀▀▀▀▀▀██▄
█████████████░█▀▀▀█░███
██████████▀▀░█▀░░░▀█░▀▀
███████▀░▄▄█░█░░░░░█░█▄
████▀░▄▄████░▀█░░░█▀░██
███░▄████▀▀░▄░▀█░█▀░▄░▀
█▀░███▀▀▀░░███░▀█▀░███░
▀░███▀░░░░░████▄░▄████░
░███▀░░░░░░░█████████░░
░███░░░░░░░░░███████░░░
███▀░██░░░░░░▀░▄▄▄░▀░░░
███░██████▄▄░▄█████▄░▄▄
▀██░████████░███████░█▀
▄████████████████████▄
████████▀▀░░░▀▀███████
███▀▀░░░░░▄▄▄░░░░▀▀▀██
██░▀▀▄▄░░░▀▀▀░░░▄▄▀▀██
██░▄▄░░▀▀▄▄░▄▄▀▀░░░░██
██░▀▀░░░░░░█░░░░░██░██
██░░░▄▄░░░░█░██░░░░░██
██░░░▀▀░░░░█░░░░░░░░██
██░░░░░▄▄░░█░░░░░██░██
██▄░░░░▀▀░░█░██░░░░░██
█████▄▄░░░░█░░░░▄▄████
█████████▄▄█▄▄████████
▀████████████████████▀




Rainbot
Daily Quests
Faucet
babygun
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 2100
Merit: 254



View Profile WWW
October 22, 2017, 01:25:38 PM
 #32

Vandaag heeft bittrex bekend gemaakt dat ze bitcoin gold zullen ondersteunen (met een 1 op 1 ratio).
Hun statement: https://support.bittrex.com/hc/en-us/articles/115002320451-Statement-on-Bitcoin-Gold-BTG-



BIG WINNER!
[15.00000000 BTC]


▄████████████████████▄
██████████████████████
██████████▀▀██████████
█████████░░░░█████████
██████████▄▄██████████
███████▀▀████▀▀███████
██████░░░░██░░░░██████
███████▄▄████▄▄███████
████▀▀████▀▀████▀▀████
███░░░░██░░░░██░░░░███
████▄▄████▄▄████▄▄████
██████████████████████
▀████████████████████▀
▄████████████████████▄
██████████████████████
█████▀▀█▀▀▀▀▀▀██▀▀████
█████░░░░░░░░░░░░░▄███
█████░░░░░░░░░░░░▄████
█████░░▄███▄░░░░██████
█████▄▄███▀░░░░▄██████
█████████░░░░░░███████
████████░░░░░░░███████
███████░░░░░░░░███████
███████▄▄▄▄▄▄▄▄███████
██████████████████████
▀████████████████████▀
▄████████████████████▄
███████████████▀▀▀▀▀▀▀
███████████▀▀▄▄█░░░░░█
█████████▀░░█████░░░░█
███████▀░░░░░████▀░░░▀
██████░░░░░░░░▀▄▄█████
█████░▄░░░░░▄██████▀▀█
████░████▄░███████░░░░
███░█████░█████████░░█
███░░░▀█░██████████░░█
███░░░░░░████▀▀██▀░░░░
███░░░░░░███░░░░░░░░░░
▀██░▄▄▄▄░████▄▄██▄░░░░
▄████████████▀▀▀▀▀▀▀██▄
█████████████░█▀▀▀█░███
██████████▀▀░█▀░░░▀█░▀▀
███████▀░▄▄█░█░░░░░█░█▄
████▀░▄▄████░▀█░░░█▀░██
███░▄████▀▀░▄░▀█░█▀░▄░▀
█▀░███▀▀▀░░███░▀█▀░███░
▀░███▀░░░░░████▄░▄████░
░███▀░░░░░░░█████████░░
░███░░░░░░░░░███████░░░
███▀░██░░░░░░▀░▄▄▄░▀░░░
███░██████▄▄░▄█████▄░▄▄
▀██░████████░███████░█▀
▄████████████████████▄
████████▀▀░░░▀▀███████
███▀▀░░░░░▄▄▄░░░░▀▀▀██
██░▀▀▄▄░░░▀▀▀░░░▄▄▀▀██
██░▄▄░░▀▀▄▄░▄▄▀▀░░░░██
██░▀▀░░░░░░█░░░░░██░██
██░░░▄▄░░░░█░██░░░░░██
██░░░▀▀░░░░█░░░░░░░░██
██░░░░░▄▄░░█░░░░░██░██
██▄░░░░▀▀░░█░██░░░░░██
█████▄▄░░░░█░░░░▄▄████
█████████▄▄█▄▄████████
▀████████████████████▀




Rainbot
Daily Quests
Faucet
nols
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 6
Merit: 0


View Profile
October 22, 2017, 03:16:51 PM
 #33

Vandaag heeft bittrex bekend gemaakt dat ze bitcoin gold zullen ondersteunen (met een 1 op 1 ratio).
Hun statement: https://support.bittrex.com/hc/en-us/articles/115002320451-Statement-on-Bitcoin-Gold-BTG-

Coinbase heeft ook reeds een statement: https://support.coinbase.com/customer/portal/articles/2892196-bitcoin-gold-faq

Alleen, in de announcement van coinbase staat dat de fork al heeft plaatsgevonden, en wordt enkel de gebruikte blocknummer bekendgemaakt zodra we op blocknummer 491,407 zitten.
Coinbase geeft aan dat als ze Gold zullen supporten, je dezelfde balance krijgt dan je BTC balance op de datum van de fork (is dus volgens coinbase een eerder moment). Bij bittrex daarentegen geven ze aan dat je balance op blocknummer 491,407 enkel belangrijk is.

Vraag me af wat nu de juiste versie wordt, of zie ik iets over het hoofd?
brobbel
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 966
Merit: 342


View Profile
October 22, 2017, 05:20:18 PM
 #34

Vandaag heeft bittrex bekend gemaakt dat ze bitcoin gold zullen ondersteunen (met een 1 op 1 ratio).
Hun statement: https://support.bittrex.com/hc/en-us/articles/115002320451-Statement-on-Bitcoin-Gold-BTG-

Coinbase heeft ook reeds een statement: https://support.coinbase.com/customer/portal/articles/2892196-bitcoin-gold-faq

Alleen, in de announcement van coinbase staat dat de fork al heeft plaatsgevonden, en wordt enkel de gebruikte blocknummer bekendgemaakt zodra we op blocknummer 491,407 zitten.
Coinbase geeft aan dat als ze Gold zullen supporten, je dezelfde balance krijgt dan je BTC balance op de datum van de fork (is dus volgens coinbase een eerder moment). Bij bittrex daarentegen geven ze aan dat je balance op blocknummer 491,407 enkel belangrijk is.

Vraag me af wat nu de juiste versie wordt, of zie ik iets over het hoofd?

Het statement van Coinbase verbaasde me ook; ben benieuwd.
AntSharing
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 32
Merit: 0


View Profile
October 24, 2017, 12:45:24 PM
 #35

In mijn mening doen de forks meer kwaad dan lief, het word alleen onduidelijker. Tuurlijk gratis geld is leuk maar ik heb het liefst gewoon 1 bitcoin and niet vele andere altcoin copycats van bitcoin.
splashfu
Member
**
Offline Offline

Activity: 292
Merit: 10


View Profile WWW
October 25, 2017, 07:49:48 PM
 #36

ik las net dat er nog een bitcoin fork komt in december met de naam bitcoin silver

JessicaG
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 343
Merit: 252



View Profile
October 26, 2017, 01:28:39 AM
 #37

ik las net dat er nog een bitcoin fork komt in december met de naam bitcoin silver

December? Might that be the SegWit2x you are referring to? If possible, could you provide a link where you were reading that?

      ░▓██████████████░
    ░▒██            ▒██▒░         ▓█████▓                               ░█████▒               ███                   
█████▓░     ██████░   ▒▓████      ██░░░▓█▓                             ▒███▒▓███              ███                     
██        █▓▒▒▒▒▒▓▓█▓▒    ██     ▒█▓    ██                             ███   ▒██▒                                 
▓█      ░█▓▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓█░  █▓     ▓█▒   ▒█▓  ░████▓    █████   ░█████▓  ██▓    ██▓  ███████▓   ▓██   ▒█████▓   ███████▓
░█░    ░█▓▒▒░░░░░▒ ░▒██  ░█░     ██    ██░  ██  ▓█▒  ██░ ▒█▓  ▓█▓  ██  ██▓    ██▓  ███▒ ▓███  ███  ▒██▓ ▒██▒  ███▒ ▓███
 ██    ██▒░░░▒▒ ░░▒▒▓█▒  ██     ▒█▓    ██  ██   ▒█▒ ▓█░   █▓  ██   ██  ██▓    ██▓  ███   ███  ███  ▓██   ██▓  ███   ███
 ▒█░ ░▒█▒▒▒░░░░░▒▒▒▒▒▒█ ░█▒     ▓█░   ▒█▓  ███████  ███████░ ░█▓   ██  ██▓    ██▓  ███   ███  ███  ▓██   ███  ███  ░███
  ██ ░██▓▒▒░░░▒▒▒▒░░░█░ ██      ██    ██░ ▒█▓░▒░░  ░█▓░▒░░░  ▓█░  ▒█▒  ██▓    ██▓  ███  ░███  ███  ▓██   ███  ███  ░███
   ██  █▓██▓▒▒▒▒░▒▒▓█▒ ██      ▒█▓   ░██  ██       ▓█░       ██   ██   ███   ▒██▒  ███  ░███  ███  ▓██   ██▓  ███  ░███
    ██    ▒▓███████▓  ██       ██▒  ▒██   ██  ░██  ▓█░  ██░ ░██  ▓█▓   ▓██▓▒▒███   ███  ░███  ███  ░██▓░▓██▒  ███  ░███
     ██░       ░    ░██        ██████▓    ▒█████   ░█████░  ▓█████▓     ▒█████▓    ███  ░███  ███   ▒█████▒   ███  ░███
      ▒██          ██▒                                      ██                                                   
        ▒██░     ▓██                                       ▒█▓                                                         
          ▓██░ ▓██░                                        ██░                                                         
            ▒██▓
Tor Integrated & Secured
brobbel
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 966
Merit: 342


View Profile
October 26, 2017, 04:02:06 AM
 #38

ik las net dat er nog een bitcoin fork komt in december met de naam bitcoin silver

December? Might that be the SegWit2x you are referring to? If possible, could you provide a link where you were reading that?

No, another (!) fork.

https://cointelegraph.com/news/bitcoin-silver-wants-to-make-bitcoin-decentralized-again-amid-more-2x-rejections
JessicaG
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 343
Merit: 252



View Profile
October 26, 2017, 02:03:03 PM
 #39

ik las net dat er nog een bitcoin fork komt in december met de naam bitcoin silver

December? Might that be the SegWit2x you are referring to? If possible, could you provide a link where you were reading that?

No, another (!) fork.

https://cointelegraph.com/news/bitcoin-silver-wants-to-make-bitcoin-decentralized-again-amid-more-2x-rejections

Thank you  Smiley

Wow, just... wow... I guess forking off the Bitcoin is the current new hype. Cash, gold, silver; what's next, Bitcoin Bronze, Platinum, Diamond?  Grin

      ░▓██████████████░
    ░▒██            ▒██▒░         ▓█████▓                               ░█████▒               ███                   
█████▓░     ██████░   ▒▓████      ██░░░▓█▓                             ▒███▒▓███              ███                     
██        █▓▒▒▒▒▒▓▓█▓▒    ██     ▒█▓    ██                             ███   ▒██▒                                 
▓█      ░█▓▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓█░  █▓     ▓█▒   ▒█▓  ░████▓    █████   ░█████▓  ██▓    ██▓  ███████▓   ▓██   ▒█████▓   ███████▓
░█░    ░█▓▒▒░░░░░▒ ░▒██  ░█░     ██    ██░  ██  ▓█▒  ██░ ▒█▓  ▓█▓  ██  ██▓    ██▓  ███▒ ▓███  ███  ▒██▓ ▒██▒  ███▒ ▓███
 ██    ██▒░░░▒▒ ░░▒▒▓█▒  ██     ▒█▓    ██  ██   ▒█▒ ▓█░   █▓  ██   ██  ██▓    ██▓  ███   ███  ███  ▓██   ██▓  ███   ███
 ▒█░ ░▒█▒▒▒░░░░░▒▒▒▒▒▒█ ░█▒     ▓█░   ▒█▓  ███████  ███████░ ░█▓   ██  ██▓    ██▓  ███   ███  ███  ▓██   ███  ███  ░███
  ██ ░██▓▒▒░░░▒▒▒▒░░░█░ ██      ██    ██░ ▒█▓░▒░░  ░█▓░▒░░░  ▓█░  ▒█▒  ██▓    ██▓  ███  ░███  ███  ▓██   ███  ███  ░███
   ██  █▓██▓▒▒▒▒░▒▒▓█▒ ██      ▒█▓   ░██  ██       ▓█░       ██   ██   ███   ▒██▒  ███  ░███  ███  ▓██   ██▓  ███  ░███
    ██    ▒▓███████▓  ██       ██▒  ▒██   ██  ░██  ▓█░  ██░ ░██  ▓█▓   ▓██▓▒▒███   ███  ░███  ███  ░██▓░▓██▒  ███  ░███
     ██░       ░    ░██        ██████▓    ▒█████   ░█████░  ▓█████▓     ▒█████▓    ███  ░███  ███   ▒█████▒   ███  ░███
      ▒██          ██▒                                      ██                                                   
        ▒██░     ▓██                                       ▒█▓                                                         
          ▓██░ ▓██░                                        ██░                                                         
            ▒██▓
Tor Integrated & Secured
Simba8
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 22
Merit: 0


View Profile
November 01, 2017, 08:22:33 PM
 #40

De forks zijn zo designed dat bitcoins altijd gaan stijgen dus alles is voordeel van bitcoin Smiley
Pages: « 1 [2]  All
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!